Als jij dat vind dan is het dus niet specifiek naar jou.. er zijn hier mensen die denken te weten wat de kinderen geerts denken en vinden en dat enkel baseren op hun eigen aversie op annemarie 🤷quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:45 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nee, en nogmaals nee. Je trekt je eigen conclusies naar aanleiding van mijn(?) posts. Wat jij schrijft heb ik nergens geschreven. Ik probeer serieus op je te reageren, het zou fijn zijn als jij dat ook deed.
Ik vind het best een interessant onderwerp namelijk en ik sta ook open voor andere scenario's.
Ik vind bepaalde dingen bij Annemarie in het gezin benauwend. Grote kans dat de kinderen het zelf als warm en invoelend ervaren en daarom vaak blijven langskomen en een nauwe band met hun ouders blijven onderhouden. Ik zie dat bij meer gezinnen en als iedereen er oké mee is, lijkt mij er ook geen probleem te zijn.
En dan nog ¤400 uitgeven voor 2 volwassenen en een kind 😱😱😱quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:22 schreef Earring het volgende:
Weinig boodschappen want er is maar 1 kind volgende week. Zou ze nou serieus Jim vergeten zijn? 🤭
Dat laatste ben ik volledig met je eens, maar dat was niet wat je schreef en daarom ageerde ik daarop.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als jij dat vind dan is het dus niet specifiek naar jou.. er zijn hier mensen die denken te weten wat de kinderen geerts denken en vinden en dat enkel baseren op hun eigen aversie op annemarie 🤷
Ik vind het bv bijzonder als men zegt dat de kinderen alleen hun moeder OK vinden omdat ze gratis kleding en vakanties krijgen ...
Dat soort uitspraken over mensen die je eigenlijk niet echt kent vind ik bijzonder
Dus als er over AM aannames worden gedaan dan vindt men dat raar, terwijl er niets dan aannames worden gedaan over Debbie 🤣.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wel grappig... de aannames over alles wat annemarie doet... wat de kinderen zouden denken en waarom dingen gebeuren (omdat het van annemarie moet!! Niemand kan zelf iets willen of leuk vinden!!) Vliegen non stop in het rond... en voorspel je een aanname die straks misschien gedaan gaat worden vind men het raar 🤣👌 ga vooral door 👌
Nou ja er waren mensen die deden alsof annemarie snel kleinkinderen wilde/eiste en dat is natuurlijk onzin...quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:03 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik volledig met je eens, maar dat was niet wat je schreef en daarom ageerde ik daarop.
Ik kan niet voor anderen spreken, maar zover ik weet is er niemand die geschreven heeft dat als er kleinkinderen komen, dat dan dan onder druk is van Annemarie of iemand die de intentie heeft om dat te gaan schrijven. Dat is namelijk echt wel een paar stappen verder.
Voor mijzelf: ik de familie Geerts gelukkig niet (ik schrijf gelukkig, want het zou wel heel naar zijn als ik dan hier anoniem over ze zou schrijven).
Mij intrigeert vooral de vraag waarom je geld aan je kinderen zou willen verdienen en waarom je bepaalde dingen schrijft. Naar die drijfveer ben ik nieuwsgierig en zal ik nieuwsgierig blijven (want het antwoord van Annemarie op deze vraag zal nooit komen).
Nee hoor je mag aannames maken over Annemarie 👌quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dus als er over AM aannames worden gedaan dan vindt men dat raar, terwijl er niets dan aannames worden gedaan over Debbie 🤣.
Ik denk niet dat iemand de aanname gaat doen dat AM haar kinderen dwingt tot het starten van een eigen gezin.
Ik heb de tekst destijds ook gelezen en het kwam ook op mij over alsof de verwachting er iig ligt. AM moet maar afwachten of haar verwachtingen ook uit komen.
Bizarquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:01 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
En dan nog ¤400 uitgeven voor 2 volwassenen en een kind 😱😱😱
Ze is vast aan het opbouwen, gisteren tot 14:00 uur, vandaag uurtje langer. Ze moet morgen fit zijn voor haar me timequote:
Dat laatste geloof ik niet zo. Misschien dat het ooit zo begonnen is hoor, maar gezien de vele samenwerkingen (het zijn er echt heel veel) vermoed ik dat geld al heel lang de voornaamste drijfveer is geworden. Het gezin is groot (ja echt 😁)en alhoewel Maarten denk ik prima verdient, zal een gezin onderhouden best lastig zijn van 1 inkomen. En ik denk, dat als je eenmaal gewend bent aan de maandelijkse inkomsten, het lastig zal zijn om te stoppen or minderen. Ik denk dat het eerder een soort prestige project zal zijn om nog meer inkomsten te gaan genereren. En alhoewel Annemarie (hier doe ik een veronderstelling) er zelf redelijk van overtuigd zal zijn dat ze haar kinderen beschermd, denk ik (veronderstelling) dat die afweging niet meer zuiver te maken is als er zoveel geld mee gemoeid is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja er waren mensen die deden alsof annemarie snel kleinkinderen wilde/eiste en dat is natuurlijk onzin...
En over dat laatste.. ik denk (en vul dit dus zelf in) dat ze het ergens niet zo ziet.. ik denk dat ze het echt ziet als een manier om andere te helpen met tips en advies over opvoeden en huishouden en dat ze ook maar wat doet en dit werkt bij hun 🤷 dat ze zoveel filmt en daarmee als het ware "de kinderen verkoopt" ziet ze denk ik niet of anders ...
Dit stukje vind ik ook "te veel"
Hier snap ik echt helemaal niets van. Waarom niet gewoon een stoelverhoger? Annemaries redenatie zal wel weer zijn dat er vroeger ook geen zitverhogers en gordels achterin ware, vrees ik.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:26 schreef Harper het volgende:
Lot zit wederom zonder autostoel/zitverhoger in de auto maar wordt even later wel in de bolderkar rondgereden.
Heel tegenstrijdig wat mij betreft.
Volgens mij wel hoor. Die wand was eerder niet zo donker.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:58 schreef Henrike het volgende:
Ik keek op TikTok bij Debbie, ik kan het mis hebben maar ze post een foto van haarzelf op een reactie van iemand die vraagt wat er met haar lippen is. Daarop plaatst ze dus een foto met de verklaring: dat is in de ochtend kijk maar is nu weg, maar euhhh dat is volgens mij een oudere foto want de wand van de tv heeft daar nog geen behang.
Nee is geen oude foto de muur is donkerder (en haar lippen zijn veel boller)quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:58 schreef Henrike het volgende:
Ik keek op TikTok bij Debbie, ik kan het mis hebben maar ze post een foto van haarzelf op een reactie van iemand die vraagt wat er met haar lippen is. Daarop plaatst ze dus een foto met de verklaring: dat is in de ochtend kijk maar is nu weg, maar euhhh dat is volgens mij een oudere foto want de wand van de tv heeft daar nog geen behang.
Pfff laat iedereen schrijven en denken wat ie zelf vindt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja er waren mensen die deden alsof annemarie snel kleinkinderen wilde/eiste en dat is natuurlijk onzin...
En over dat laatste.. ik denk (en vul dit dus zelf in) dat ze het ergens niet zo ziet.. ik denk dat ze het echt ziet als een manier om andere te helpen met tips en advies over opvoeden en huishouden en dat ze ook maar wat doet en dit werkt bij hun 🤷 dat ze zoveel filmt en daarmee als het ware "de kinderen verkoopt" ziet ze denk ik niet of anders ...
Dit stukje vind ik ook "te veel"
Ik hoop dat de meiden gewoon zelf de attracties mogen doen. Drievliet is voor elfjarigen prima leuk, aantal attracties die alleen voor kinderen die boven 1.30 (oid) zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:48 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
AM met de kids naar drievliet. S&s mee, maar eigenlijk alleen in beeld wat ze met de kleinste doet. Zouden die meiden dan lekker hun eigen gang gaan daar of zouden die verplicht kleuter attracties moeten doen?
Elisejohanne.nlquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Zijn er nog 'leuke' / 'verantwoorde' influencers die een Snuggs promocode hebben? #ikvraagditvooriemanddienietmensenwilsponsorendiehunkinderenuitbuiten
junoordzij deed ook vaak wel mee...nu weet ik even niet. Vind haar zo af en toe wel leuk om te volgen. Schermt haar kind af.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Zijn er nog 'leuke' / 'verantwoorde' influencers die een Snuggs promocode hebben? #ikvraagditvooriemanddienietmensenwilsponsorendiehunkinderenuitbuiten
Die zijn lekker zelf op pad in het park. Ze zijn 11, dus die redden zich prima.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:48 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
AM met de kids naar drievliet. S&s mee, maar eigenlijk alleen in beeld wat ze met de kleinste doet. Zouden die meiden dan lekker hun eigen gang gaan daar of zouden die verplicht kleuter attracties moeten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |