abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218227081
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 10:51 schreef Tarantelle het volgende:
En nu ik toch bezig ben (ja het zit mij wel dwars). Ik heb mij erg verbaasd over de opmerking van Annemarie ooit, dat er alleen maar kinderen bij zouden komen. Dat verwacht ze dus van haar kinderen, dat die ook weer kinderen zullen gaan krijgen op korte termijn. Ik krijg het daar plaatsvervangend benauwd van.

Voor een deel van mijn kinderen zal kinderen krijgen helemaal niet vanzelfsprekend zijn en ik verwacht dat ook helemaal niet. Het is ook echt mijn minste zorg, kinderen geven je geen recht op kleinkinderen (en ook contact is nooit vanzelfsprekend, wat Annemarie notabene zelf dagelijks ondervindt). Een vriendin van mij heeft 4 volwassen kinderen, die allen al dan niet bewust kinderloos zijn. Dat kan ook gewoon. Stellen je kinderen je dan teleur omdat ze je toekomstbeeld verstoord hebben? (Mijn antwoord: nee, natuurlijk niet).
Is dit niet iedere korrel zout op jezelf reflecteren 🤔
Als iemand aan mij vraagt of er nog een 4e komt zeg ik ook dat de enige baby's die er in ons gezin bij komen door de kinderen geleverd zullen worden.. mijn oudste is 16 en de jongste 8 ik verwacht echt niet op korte termijn kleinkinderen hoor... en als ze niet komen is dat ook prima 🤷 dat is de insteek van die opmerking ook niet en denk dat annemarie ook niet binnenkort kleinkinderen eist.. zo komt het iig niet over op mij 🤷
Ook mist sam af en toe de zondag borrel en komt esmee wel 🤷 ipv denken dat die kinderen onder schot gehouden worden om langs te komen zou het ook gewoon kunnen dat ze het eigenlijk gewoon gezellig vinden thuis
pi_218227128
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 10:51 schreef Tarantelle het volgende:
En nu ik toch bezig ben (ja het zit mij wel dwars). Ik heb mij erg verbaasd over de opmerking van Annemarie ooit, dat er alleen maar kinderen bij zouden komen. Dat verwacht ze dus van haar kinderen, dat die ook weer kinderen zullen gaan krijgen op korte termijn. Ik krijg het daar plaatsvervangend benauwd van.

Voor een deel van mijn kinderen zal kinderen krijgen helemaal niet vanzelfsprekend zijn en ik verwacht dat ook helemaal niet. Het is ook echt mijn minste zorg, kinderen geven je geen recht op kleinkinderen (en ook contact is nooit vanzelfsprekend, wat Annemarie notabene zelf dagelijks ondervindt). Een vriendin van mij heeft 4 volwassen kinderen, die allen al dan niet bewust kinderloos zijn. Dat kan ook gewoon. Stellen je kinderen je dan teleur omdat ze je toekomstbeeld verstoord hebben? (Mijn antwoord: nee, natuurlijk niet).
Annemarie is erg traditioneel. Het komt gewoon niet bij haar op dat haar kinderen misschien geen kinderen willen of, door omstandigheden, moeilijk of niet kunnen krijgen.
pi_218227163
Eerlijk is eerlijk, als je 8 kinderen hebt is de kans wel erg aanwezig dat er ooit kleinkinderen komen hoor.
pi_218227178
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 11:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als iemand aan mij vraagt of er nog een 4e komt zeg ik ook dat de enige baby's die er in ons gezin bij komen door de kinderen geleverd zullen worden.. mijn oudste is 16 en de jongste 8 ik verwacht echt niet op korte termijn kleinkinderen hoor... en als ze niet komen is dat ook prima 🤷 dat is de insteek van die opmerking ook niet en denk dat annemarie ook niet binnenkort kleinkinderen eist.. zo komt het iig niet over op mij 🤷
Ook mist sam af en toe de zondag borrel en komt esmee wel 🤷 ipv denken dat die kinderen onder schot gehouden worden om langs te komen zou het ook gewoon kunnen dat ze het eigenlijk gewoon gezellig vinden thuis
Maar dat is wel iets anders dan zeggen: 'het gezin gaat alleen nog maar groeien'.

Jij zegt dat als er nog kinderen komen deze door jouw kinderen 'aangeleverd' zullen worden.
AM insinueert (naar mijn idee) dat die kinderen er sowieso zullen komen, of dat ze dat iig verwacht.
pi_218227184
Weinig boodschappen want er is maar 1 kind volgende week. Zou ze nou serieus Jim vergeten zijn? 🤭
pi_218227221
Volgens mij doelde AM in eerste instantie op de komst van schoonkinderen.
I can't help it, if I'm lucky
pi_218227237
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 11:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dat is wel iets anders dan zeggen: 'het gezin gaat alleen nog maar groeien'.

Jij zegt dat als er nog kinderen komen deze door jouw kinderen 'aangeleverd' zullen worden.
AM insinueert (naar mijn idee) dat die kinderen er sowieso zullen komen, of dat ze dat iig verwacht.
Nou denk dat het in theorie ook gewoon klopt.. ik hoop dat de tweeling later ook leuke partners treffen en jet en lot ook en dan groeit het gezin ook zonder dat er baby's komen 🤷 en met 8 kinderen is het misschien wel gegund dat er kleinkinderen komen
pi_218227240
Ik vind het ook zo vreemd dat AM zo vaak in de ‘ik’ vorm over de kinderen praat.

Mijn kinderen, mijn lieve ondeugende S&S, ik heb tig kinderen, mijn oudste.

Alsof Maarten alleen degene is geweest die het zaad heeft gedoneerd.
pi_218227259
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 11:27 schreef Missinglink24 het volgende:
Denk eigenlijk op beide.. maar er staat nergens dat ze het dit jaar allemaal wilt hebben..
De kans is gewoon wel groot dat het gezin zal groeien...
  woensdag 16 juli 2025 @ 11:41:41 #210
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218227311
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 11:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het ook zo vreemd dat AM zo vaak in de ‘ik’ vorm over de kinderen praat.

Mijn kinderen, mijn lieve ondeugende S&S, ik heb tig kinderen, mijn oudste.

Alsof Maarten alleen degene is geweest die het zaad heeft gedoneerd.
Past wel bij haar want de wereld draait tenslotte om haar.
pi_218227312
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 11:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk eigenlijk op beide.. maar er staat nergens dat ze het dit jaar allemaal wilt hebben..
De kans is gewoon wel groot dat het gezin zal groeien...
Zeker, dat lijkt mij ook.
Hopelijk voor AM willen haar kinderen haar straks nog allemaal zien!
pi_218227367
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 11:41 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zeker, dat lijkt mij ook.
Hopelijk voor AM willen haar kinderen haar straks nog allemaal zien!
Daar twijfel ik dan weer niet aan 🤷
Vind deze discussie vooral naar omdat stel esmee blijkt in verwachting omdat zij en sam daar aantoe zijn en helemaal blij zijn met hun beslissing 🤷 een deel van dit forum verzint dat het onder druk van annemarie gebeurt is.. alsof 2 volwassen mensen dit niet samen gekozen kunnen hebben
pi_218227418
AM kan zomaar het type aanstaande oma zijn die de hele gender reveal verpest voor het koppel omdat zij vooraan moet staan met filmen
pi_218227472
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 11:53 schreef poohenzo het volgende:
AM kan zomaar het type aanstaande oma zijn die de hele gender reveal verpest voor het koppel omdat zij vooraan moet staan met filmen
Of haar kinderen willen dat soort dingen niet eens doen omdat de kans groot is dat AM de aandacht opeist.

Heb heel lang niet gekeken bij AM maar n.a.v. de berichten hier toch maar weer eens gedaan. Het is de grote AM show en de rest van het gezin zijn figuranten.
  woensdag 16 juli 2025 @ 12:01:12 #215
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218227476
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 11:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vind deze discussie vooral naar omdat stel esmee blijkt in verwachting omdat zij en sam daar aantoe zijn en helemaal blij zijn met hun beslissing 🤷 een deel van dit forum verzint dat het onder druk van annemarie gebeurt is.. alsof 2 volwassen mensen dit niet samen gekozen kunnen hebben
Wat een rare post!
pi_218227509
quote:

[..]
Vind ik niet, ik geloof echt niet dat iemand onder druk van AM aan kinderen begint.
Dat is dan weer een aanname die jij doet.
pi_218227524
quote:

[..]
Waar deze vandaan komt volg ik niet helemaal?
pi_218227536
Milou gaat wel over de top met het einde schooljaar gedoe
Nu een hele banner gemaakt? Gaat ze hiermee op het schoolplein staan?
pi_218227911
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 11:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat schrijf ik er toch bij? Dat ik misschien projecteer? Ik snap je opmerking niet zo goed geloof ik. Ik ervaar het als benauwend, wat wellicht met mijn eigen verleden te maken heeft.
pi_218227929
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 11:27 schreef Missinglink24 het volgende:
Nee, het ging toen nadrukkelijk over jonge kinderen, niet over schoonkinderen.
pi_218227964
quote:

[..]
Dit is dan weer iets wat jij er van maakt. Dan heb je de essentie van mijn post niet begrepen. Sowieso gaat het gezin van Maarten en Annemarie dan niet groeien: er ontstaat een nieuw gezin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 16-07-2025 13:00:24 ]
pi_218228266
Wel grappig... de aannames over alles wat annemarie doet... wat de kinderen zouden denken en waarom dingen gebeuren (omdat het van annemarie moet!! Niemand kan zelf iets willen of leuk vinden!!) Vliegen non stop in het rond... en voorspel je een aanname die straks misschien gedaan gaat worden vind men het raar 🤣👌 ga vooral door 👌
pi_218228349
en zelfs bij het afzwaaien van de tweeling van de basisschool (toch een leuk moment!) moet AM even zeuren over wie die kinderen fluitjes heeft gegeven. Het is echt net alsof ze nooit eens zonder te klagen iets kan delen.
pi_218228425
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 13:36 schreef poohenzo het volgende:
en zelfs bij het afzwaaien van de tweeling van de basisschool (toch een leuk moment!) moet AM even zeuren over wie die kinderen fluitjes heeft gegeven. Het is echt net alsof ze nooit eens zonder te klagen iets kan delen.
En ze gooit ook weer ongevraagd andere kinderen online
pi_218228443
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 13:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wel grappig... de aannames over alles wat annemarie doet... wat de kinderen zouden denken en waarom dingen gebeuren (omdat het van annemarie moet!! Niemand kan zelf iets willen of leuk vinden!!) Vliegen non stop in het rond... en voorspel je een aanname die straks misschien gedaan gaat worden vind men het raar 🤣👌 ga vooral door 👌
Nee, en nogmaals nee. Je trekt je eigen conclusies naar aanleiding van mijn(?) posts. Wat jij schrijft heb ik nergens geschreven. Ik probeer serieus op je te reageren, het zou fijn zijn als jij dat ook deed.

Ik vind het best een interessant onderwerp namelijk en ik sta ook open voor andere scenario's.
Ik vind bepaalde dingen bij Annemarie in het gezin benauwend. Grote kans dat de kinderen het zelf als warm en invoelend ervaren en daarom vaak blijven langskomen en een nauwe band met hun ouders blijven onderhouden. Ik zie dat bij meer gezinnen en als iedereen er oké mee is, lijkt mij er ook geen probleem te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')