abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218230758
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 17:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Zijn er nog 'leuke' / 'verantwoorde' influencers die een Snuggs promocode hebben? #ikvraagditvooriemanddienietmensenwilsponsorendiehunkinderenuitbuiten
Janne schuin heeft m ook vaak
pi_218230775
quote:
Zijn er nog 'leuke' / 'verantwoorde' influencers die een Snuggs promocode hebben? #ikvraagditvooriemanddienietmensenwilsponsorendiehunkinderenuitbuiten
Ze promoten ook veel bij podcasters! Bijv “tussen 30 en doodgaan” had regelmatig promotiecode voor snuggs, zo zijn er vast meer :)
pi_218230795
‘De koffie is hier nog steeds niet te zuipen’

🙄
pi_218230837
Vind dat zo raar... Debbie haar neef heeft dus een sponsor loop voor lc gedaan afgelopen weekend en daar is ze hem dankbaar voor enzo 👌 snap ik! Maar ze heeft nergens zijn sponsor pagina gedeeld zodat hij meer geld ophaalt 🤷 dat is toch raar? Een buurmeisje rent binnenkort voor ALS en heeft ook een pagina en iedereen deelt deze! Dat is toch normaal?
Ik begrijp er niets van
pi_218230953
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 17:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Vind dat zo raar... Debbie haar neef heeft dus een sponsor loop voor lc gedaan afgelopen weekend en daar is ze hem dankbaar voor enzo 👌 snap ik! Maar ze heeft nergens zijn sponsor pagina gedeeld zodat hij meer geld ophaalt 🤷 dat is toch raar? Een buurmeisje rent binnenkort voor ALS en heeft ook een pagina en iedereen deelt deze! Dat is toch normaal?
Ik begrijp er niets van
Maar ze is dankbaar dat hij dat voor haar heeft gedaan!
Komt dat met die mond trouwens nog goed? Die lippen leiden inmiddels een eigen leven.
pi_218230964
Gadverdamme die behaarde Peppie hoef ik niet te zien. 🤢
pi_218231050
Oh die lades bij Milou....Dan ben je hele dagen thuis(Ik zal maar niet meer zeggen dat ze geen werk heeft, want insta) en dan presteer je het om zo'n enorme zooi in je lades en kasten te hebben. Hoe dan?
Wij werken allebei buitenshuis maar hebben echt niet zulke vieze/rommelige lades.

En begrijp me goed, prima als er geleefd wordt in een huis, maar deze vrouw is huisvrouw pur sang (zelfs haar insta werk draait hier om) wat doe je dan hele dagen?
pi_218231188
quote:
Via het Insta account @wiegeeftkorting vind je actuele kortingscodes
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218231189
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 17:36 schreef Beertjeteddy het volgende:
Gadverdamme die behaarde Peppie hoef ik niet te zien. 🤢
Echt, getver
pi_218231197
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 17:41 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh die lades bij Milou....Dan ben je hele dagen thuis(Ik zal maar niet meer zeggen dat ze geen werk heeft, want insta) en dan presteer je het om zo'n enorme zooi in je lades en kasten te hebben. Hoe dan?
Wij werken allebei buitenshuis maar hebben echt niet zulke vieze/rommelige lades.

En begrijp me goed, prima als er geleefd wordt in een huis, maar deze vrouw is huisvrouw pur sang (zelfs haar insta werk draait hier om) wat doe je dan hele dagen?
Tijd dat het weer taaktober word
pi_218231201
quote:
Ik begrijp er niets van
Ga jij ook een sponsorloop doen? Want Debbie wil haar leven terug
pi_218231234
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 14:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dus als er over AM aannames worden gedaan dan vindt men dat raar, terwijl er niets dan aannames worden gedaan over Debbie 🤣.

Ik denk niet dat iemand de aanname gaat doen dat AM haar kinderen dwingt tot het starten van een eigen gezin.
Ik heb de tekst destijds ook gelezen en het kwam ook op mij over alsof de verwachting er iig ligt. AM moet maar afwachten of haar verwachtingen ook uit komen.
En de aannames over Debbie zijn vele malen erger!
pi_218231262
Peppie lijkt wel een weerwolf joh, zo harig en dan in dat onderbroekje 🫣
pi_218231302
Nu zegt Debbie dat ze de hoop heeft dat ze ooit weer helemaal beter wordt.
Is dat dezelfde Debbie die mij oa heeft geblokkeerd omdat ze 2 jaar geleden al zei dat het sowieso nooit meer beter kon worden en daarna dat nog talloze keren heeft herhaald tegen oa haar kinderen? Die vrouw weet inmiddels zelf ook niet meer wat ze met die hele verhaallijn aan moet geloof ik.
pi_218231312
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ga jij ook een sponsorloop doen? Want Debbie wil haar leven terug
Denk dat menig lc patiënt haar leven zou willen (met wat ze kan) ik loop een stuk slechter dus misschien kan ze voor mij lopen?
pi_218231402
Ok, dus Debbie wil dat we voor haar de benen onder ons lijf vandaan gaan rennen...sure..
pi_218231455
Ik moet erg lachen om Maarten. Hij kijkt zo ontzettend ongemakkelijk als Rens het/zijn eten aan het opscheppen is! Zou hij zich van de troon verstoten voelen? ;)

Janneke Jelies is zo blij dat ze alweer twee jaar in Spanje mogen wonen.
Ze kunnen de kinderen nu veel meer bieden.
8)7
Natuurlijk. Twee, waarschijnlijk drie, dochters die zijn met school en geen vervolgopleiding doen. Hun leven bestaat uit poetsen en padellen met moeders.
pi_218231491
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 18:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat menig lc patiënt haar leven zou willen (met wat ze kan) ik loop een stuk slechter dus misschien kan ze voor mij lopen rollen?
I fixt it for you😉
pi_218231638
Liekebiemans die een hele reel serie maakt op Instagram over het zindelijk worden van haar kind. Ik vind dit echt zo erg en schaamteloos. Dat je zelfs het zindelijkheidproces uitgebreid deelt op Instagram.

WAAR IS DE PRIVACY VAN JE KIND?!?!
pi_218231643
Echt die Debbie toch ze verzint weer wat...
Ik denk als iedereen die ze geblokkeerd heeft een euro doneert de stichting binnen loopt.
pi_218231717
quote:
Ik begrijp er niets van
Dat is wel echt heel erg vreemd.
pi_218231735
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 18:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Peppie lijkt wel een weerwolf joh, zo harig en dan in dat onderbroekje 🫣
Ik hoef dit ook niet te zien op insta/FB, maar hij kan daar toch zelf niks aan doen dat hij zo behaard is?
pi_218231748
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 19:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik hoef dit ook niet te zien op insta/FB, maar hij kan daar toch zelf niks aan doen dat hij zo behaard is?
Daar is wel wat aan te doen. Maar ik zou het vooral lekker privé houden als ik Sanneke was
pi_218231785
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 19:06 schreef Snaky het volgende:

[..]
Daar is wel wat aan te doen. Maar ik zou het vooral lekker privé houden als ik Sanneke was
Nou dat vooral. Waarom zou je dit filmen en met je volgers moeten delen?
pi_218231807
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 19:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Kan hij inderdaad niks aan doen, maar ik zou hem niet zo online zetten in zijn onderbroek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')