abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218309952
Vandaag voor de laatste keer therapie gehad voordat ze op vakantie gaat , we hebben het vooral over K gehad en wat het met mij doet, ze zegt ze raakt je op je kwetsbare punten met als doel een reactie te krijgen, advies is beperken tot melden bij de politie en laat de politie het aan de ouders melden dit mag niet mijn taak zijn omdat ik dan automatisch wordt meegesleurd in het verhaal en dat is niet de bedoeling.

het viel haar op dat ik zelf een Melanie aanval blokkeerde tijdens het verhaal over K
pi_218322047
Met mijn nicht gaat het gelukkig de goede kant op dat is wel een opluchting

Werken ging wat moeizaam, niet het werk wat ik eigenlijk doen moet maar het bezorgen ging zowel gisteren als vandaag niet gemakkelijk, mijn benen wouden niet wat ik wou en vandaag ben ik denk wel mijn grens overgegaan, volgende week maar even geen hele wijk meenemen is misschien toch wat te veel van het goede, vandaag werd ik als dank ook nog onder gescheten door een vogel tijdens mijn bezorging en ik was net bezig 🤣
pi_218323891
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 19:43 schreef Cupfighter het volgende:
vandaag werd ik als dank ook nog onder gescheten door een vogel tijdens mijn bezorging en ik was net bezig
Het was vast (een) Ka

r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218323943
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 22:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Het was vast (een) Ka

[ afbeelding ]
Lol, leuk gevonden

[ Bericht 2% gewijzigd door Cupfighter op 25-07-2025 23:04:49 ]
pi_218331938
Vandaag een kleine maar wel belangrijke stap, iets wat van de week gesproken is in de therapie

Ik heb enorm de neiging om als ik pen en papier in de handen heb er Melanie op te schrijven, zo ook vandaag bij het potje kaarten waar ik altijd de score bij houd op papier en waar ik ook altijd ergens Melanie moet schrijven, een rare dwangmatig en ook kinderachtig iets.
Vandaag dus weer, ik schreef de M en toen dacht ik, wat ben ik toch aan het doen , ik stop na de M, en ben ook niet verder gegaan met het schrijven van haar naam, een detail misschien naar ik vind het wel een belangrijke stap

[ Bericht 0% gewijzigd door Cupfighter op 26-07-2025 19:26:10 ]
pi_218333207
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 19:18 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag een kleine maar wel belangrijke stap, iets wat van de week gesproken is in de therapie

Ik heb enorm de neiging om als ik pen en papier in de handen heb er Melanie op te schrijven, zo ook vandaag bij het potje kaarten waar ik altijd de score bij houd op papier en waar ik ook altijd ergens Melanie moet schrijven, een rare dwangmatig en ook kinderachtig iets.
Vandaag dus weer, ik schreef de M en toen dacht ik, wat ben ik toch aan het doen , ik stop na de M, en ben ook niet verder gegaan met het schrijven van haar naam, een detail misschien naar ik vind het wel een belangrijke stap
Je had ook dóór kunnen gaan: met de 'a', dan een 's', de 'b' .... afijn, vul zelf maar verder aan :P
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218333700
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 21:14 schreef r_one het volgende:

[..]
Je had ook dóór kunnen gaan: met de 'a', dan een 's', de 'b' .... afijn, vul zelf maar verder aan :P
Dat was inderdaad ook een mogelijkheid geweest, leuk bedacht weer

[ Bericht 0% gewijzigd door Cupfighter op 27-07-2025 19:25:33 ]
pi_218350009
K heeft haar vriendin A ingezet om mij te overtuigen voor haar te kiezen, kreeg een mail van haar dat ze het dom van me vindt zo met K om te gaan, ze durft er haar handen voor in het vuur te steken dat K mij gelukkig maakt
Ook deze in het mapje bewaren gezet

Morgen naar de mondhygieniste , stap 1 van mijn gebitsrenovatie
pi_218350496
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:35 schreef Cupfighter het volgende:
K heeft haar vriendin A ingezet om mij te overtuigen voor haar te kiezen, kreeg een mail van haar dat ze het dom van me vindt zo met K om te gaan, ze durft er haar handen voor in het vuur te steken dat K mij gelukkig maakt

Succes morgen!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218351129
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 10:37 schreef Sally het volgende:

[..]
Succes morgen!
Dank je wel
  Forum Admin maandag 28 juli 2025 @ 12:04:29 #86
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218351383
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:35 schreef Cupfighter het volgende:

Jezus Christus, ze zet echt alle middelen in die vrouw. :{
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218352297
quote:
3s.gif Op maandag 28 juli 2025 12:04 schreef Armani XL het volgende:

[..]
En voorlopig is het einde nog niet in zicht: we hebben nu K, we hebben A, we hebben M, we hebben C zelf, nog 22 letters te gaan :+
.
  maandag 28 juli 2025 @ 16:13:18 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218353510
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 14:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat hebben ze inderdaad aangegeven, met 1 melding kunnen en mogen niks

Met de ouders ga ik morgen even contact opnemen
Wordt het inmiddels niet eens tijd om nog een keer een melding te doen? Erop aandringen dat ze zo’n stopgesprek met haar gaan voeren?
The love you take is equal to the love you make.
pi_218353982
quote:
3s.gif Op maandag 28 juli 2025 12:04 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Klopt en ik bereid me voor op meer
pi_218357995
Ik word langzamerhand gestoord van haar
Koop een vingerplant en laat me met rust
pi_218358147
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 23:25 schreef Cupfighter het volgende:
Ik word langzamerhand gestoord van haar
Wéér wat gebeurd (na A vanmorgen)?
.
pi_218358225
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 23:56 schreef r_one het volgende:

[..]
Wéér wat gebeurd (na A vanmorgen)?
Krijg allerlei mails gericht aan Melanie met mijn achternaam erbij, ziekelijk is dit
pi_218358284
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 00:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Krijg allerlei mails gericht aan Melanie met mijn achternaam erbij, ziekelijk is dit
:o

Niet openen, meteen in het mapje Bewaren verplaatsen.
pi_218358502
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 00:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En de ouders? Nog steeds 'in discussie'?
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 13:30 schreef Cupfighter het volgende:
Ouders zijn samen in discussie over K
Stel ze een deadline. Een heel strakke deadline.
De tijd van pappen en nathouden is over.

(ik denk niet dat het een fuck helpt dus vervolgens ....)

Onderneem actie voordat het je kapot maakt. Maak een afspraak met de politie voor het doen van aangifte (geen melding aangifte!), deze week nog.

En doe het!
.
pi_218359178
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 03:34 schreef r_one het volgende:

[..]
En de ouders? Nog steeds 'in discussie'?
[..]
Stel ze een deadline. Een heel strakke deadline.
De tijd van pappen en nathouden is over.

(ik denk niet dat het een fuck helpt dus vervolgens ....)

Onderneem actie voordat het je kapot maakt. Maak een afspraak met de politie voor het doen van aangifte (geen melding aangifte!), deze week nog.

En doe het!
De ouders zijn het nog steeds niet eens, haar vader wil haar wel harder afpakken maar bij moeder is het nog steeds haar prinsesje

Aangifte van stalking dus?
pi_218360543
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 08:49 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De ouders zijn het nog steeds niet eens, haar vader wil haar wel harder afpakken maar bij moeder is het nog steeds haar prinsesje
Mooi, daar heb je dus niks van te verwachten. Next.
quote:
Aangifte van stalking dus?
Yep :Y

K rekent erop dat jij niet assertief genoeg bent en wel (weer) zult zwichten. Met een aangifte geconfronteerd gaat ze wellicht schrikken, beseffen dat je je niet langer laat manipuleren, de consequenties voor haar inzien en aftaaien.

Laat zien dat je dit keer wél assertief bent en neem die stap! Zij verwacht het niet en jij kunt het!
.
pi_218361162
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 10:57 schreef r_one het volgende:

[..]
Mooi, daar heb je dus niks van te verwachten. Next.
[..]
Yep :Y

K rekent erop dat jij niet assertief genoeg bent en wel (weer) zult zwichten. Met een aangifte geconfronteerd gaat ze wellicht schrikken, beseffen dat je je niet langer laat manipuleren, de consequenties voor haar inzien en aftaaien.

Laat zien dat je dit keer wél assertief bent en neem die stap! Zij verwacht het niet en jij kunt het!
Vrijdagmiddag heb ik een afspraak bij de politie, ik ga aangifte doen.
Gisteren met die mails knakte er wel wat in me en ik dacht even oke K je wint ik geef het op maar mede dankzij jou betoog hier denk ik nee nu doorzetten en niet zwichten daarvoor bedankt

De dank telt ook voor iedereen die hier post , ik waardeer jullie inbreng enorm en al lijkt het soms misschien op dat ik er te weinig mee doe ben ik wel bezig ermee alleen sommige dingen hebben tijd nodig
Mijn gevoel voor K bijvoorbeeld, de acties die ze nu doet maken haar alleen maar minder aantrekkelijk ze gooit haar eigen glazen in, het misbruiken van mijn trauma waarvoor ik in behandeling ben is van een enorm laag niveau
pi_218361258
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 11:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Gisteren met die mails knakte er wel wat in me en ik dacht even oke K je wint ik geef het op maar mede dankzij jou betoog hier denk ik nee nu doorzetten en niet zwichten daarvoor bedankt
Hou vol voor.
Dit is echt niet normaal en serieus ziekelijk stalken.
Grof zelfs.

Die heeft zélf hulp nodig.

:r

quote:
De dank telt ook voor iedereen die hier post , ik waardeer jullie inbreng enorm en al lijkt het soms misschien op dat ik er te weinig mee doe ben ik wel bezig ermee alleen sommige dingen hebben tijd nodig
Graag gedaan :*

quote:
Mijn gevoel voor K bijvoorbeeld, de acties die ze nu doet maken haar alleen maar minder aantrekkelijk ze gooit haar eigen glazen in, het misbruiken van mijn trauma waarvoor ik in behandeling ben is van een enorm laag niveau
Ui-ter-ma-te laag. :(
pi_218361473
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 11:55 schreef Cupfighter het volgende:
GOED ZO !!! ^O^ ^O^ ^O^

En hou vol hè, wat er de komende dagen ook gaat gebeuren. NIET 'knakken' nu.

En zowel, trek ik je via Fok! door je toetsenbord heen ~O>
quote:
Geen enkele dank verschuldigd. Geef jezelf daar voor in de plaats een ferme schouderklop!

BTW: na uitprinten de originele mails niet weggooien! De politie (recherche) kan die nog nodig hebben, voor de headers (daar staat vaak bruikbare info in zoals IP-adres enzo).
.
pi_218363874
Ik bewaar alles in een mapje wat van haar komt

Vanmiddag naar mondhygieniste geweest, linker kant is schoon, volgende week de andere kant, op advies van haar met verdoving gedaan, was een vriendelijke jongedame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')