abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218234082
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
Met een HBO opleiding ?
Hm - nee, niet heel denkwaardig dan.

Ik zeg maar verder niks meer.

Nymfomane kwam dan nog het dichtst in de buurt :X :D :')
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218234897
quote:
86s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:18 schreef Sally het volgende:

[..]
Nymfomane kwam dan nog het dichtst in de buurt :X :D :')
In dat in combinatie met borderline :X :%
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 17 juli 2025 @ 09:37:27 #33
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_218236631
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 00:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat is vaak een combi ja
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_218236718
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 15:49 schreef r_one het volgende:

[..]
Is ze nymfomane?
Nou nu je het zegt, ze was er inderdaad gek op, ik kan lastig een orgasme krijgen dus ik kan soms 2 uur of Langer doorgaan en dat vind ze heerlijk, zou dat de reden zijn dat ze zo aan me vasklampt?
Ze heeft absoluut geen vverstandelijke beperking, ze heeft een angst en eetstoornis gehad
pi_218237532
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 00:35 schreef r_one het volgende:

[..]
En narcistische trekjes volgens, een heel manipulatief meisje, puur om te mensen naar haar hand te zetten.
pi_218253869
Nou het is al verbroken, de eerste melding heb ik vanmiddag gemaakt, een brief van K.

Veel gebrabbel maar war ik echt enorm laag vond dat ze schreef, zonder mij kan je beter Melanie achterna gaan

Overigens was mijn therapie erg tevreden over me gezien dat gesprek, ze zei hebt niet laten afleiden door de woorden schatje en liefje, en je niet gek laten maken door haar decolleté.
Ze was het eens met de stelling dat ze een nymfomane is en dat dat een fijne combi was met mijn seksueel ongemak, ze zei voor de rest geeft ze niks om

[ Bericht 46% gewijzigd door Cupfighter op 18-07-2025 21:09:04 ]
  vrijdag 18 juli 2025 @ 22:34:18 #37
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_218254768
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 20:59 schreef Cupfighter het volgende:
Nou het is al verbroken, de eerste melding heb ik vanmiddag gemaakt, een brief van K.

Veel gebrabbel maar war ik echt enorm laag vond dat ze schreef, zonder mij kan je beter Melanie achterna gaan

Overigens was mijn therapie erg tevreden over me gezien dat gesprek, ze zei hebt niet laten afleiden door de woorden schatje en liefje, en je niet gek laten maken door haar decolleté.
Ze was het eens met de stelling dat ze een nymfomane is en dat dat een fijne combi was met mijn seksueel ongemak, ze zei voor de rest geeft ze niks om
waarom heb je hem gelezen?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_218255019
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 20:59 schreef Cupfighter het volgende:

Ik zei het je al: die taait nog lang niet af. Wapen je maar vast, het wordt nog erger dan dit. Verwacht ik.

Hoe reageerde de politie? Hoe reageerden haar ouders?
quote:
De complimenten zijn ook volkomen terecht.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218256554
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 22:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
waarom heb je hem gelezen?
Was in overleg ,met de politie gedaan
pi_218256568
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 23:07 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik zei het je al: die taait nog lang niet af. Wapen je maar vast, het wordt nog erger dan dit. Verwacht ik.

Hoe reageerde de politie? Hoe reageerden haar ouders?
[..]
De complimenten zijn ook volkomen terecht.
De politie zei, die dame heeft hulp modiig
Haar ouders zeiden dat ze haar zouden aanspreken over het stukje wat ik echt ver over ge grens vond gaan en zeiden dat K tegen hun had gezegd, nu laat ik hem nooot meer met rust na het gesprek
pi_218257534
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 08:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De politie zei, die dame heeft hulp modiig
Haar ouders zeiden dat ze haar zouden aanspreken over het stukje wat ik echt ver over ge grens vond gaan en zeiden dat K tegen hun had gezegd, nu laat ik hem nooot meer met rust na het gesprek
Mijn advies voor nu: dossier opbouwen!

Briefjes bewaren (NIET weggooien! en schrijf datum erop), logboek bijhouden (met incidenten, datum, tijd, plaats), foto's maken als ze voor je neus staat, etc. etc.

(heeft de politie je dat niet geadviseerd?)

En probeer de verklaring van haar ouders op papier te krijgen, met handtekening van hun eronder.
.
pi_218259313
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 10:46 schreef r_one het volgende:

[..]
Mijn advies voor nu: dossier opbouwen!

Briefjes bewaren (NIET weggooien! en schrijf datum erop), logboek bijhouden (met incidenten, datum, tijd, plaats), foto's maken als ze voor je neus staat, etc. etc.

(heeft de politie je dat niet geadviseerd?)

En probeer de verklaring van haar ouders op papier te krijgen, met handtekening van hun eronder.
Dat hebben ze inderdaad aangegeven, met 1 melding kunnen en mogen niks

Met de ouders ga ik morgen even contact opnemen
pi_218259416
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 14:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Met de ouders ga ik morgen even contact opnemen
Laat ze effe afstappen van die softe zalvende aanpak:
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 08:16 schreef Cupfighter het volgende:
dat ze haar zouden aanspreken over het stukje wat ik echt ver over ge grens vond gaan
(alléén dat?)
.
pi_218259740
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 14:12 schreef r_one het volgende:

[..]
Laat ze effe afstappen van die softe zalvende aanpak:
[..]
(alléén dat?)
K is hun prinsesje, zwaar verwend, , misschien ook een van de oorzaken dat ze niet gewend is niet te krijgen wat ze wilt
pi_218259792
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 14:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
K is hun prinsesje, zwaar verwend, , misschien ook een van de oorzaken dat ze niet gewend is niet te krijgen wat ze wilt
Dan heeft overleg/afspraken met haar ouders bar weinig nut.
.
pi_218259802
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 14:46 schreef r_one het volgende:

[..]
Dan heeft overleg/afspraken met haar ouders bar weinig nut.
Toch zal ik het doen, hun zijn de enige met wie ik dit kan overleggen
pi_218259949
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 14:47 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Toch zal ik het doen, hun zijn de enige met wie ik dit kan overleggen
Niet met je ambulant begeleider?

Jouw keuze; pas wel op voor schijnveiligheid, hang je niet aan hun op want als puntje bij paaltje komt ....
.
pi_218260404
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 15:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Niet met je ambulant begeleider?

Jouw keuze; pas wel op voor schijnveiligheid, hang je niet aan hun op want als puntje bij paaltje komt ....
Ik kan met mijn ambulant begeleider erover praten maar die kan K niet aanspreken of bijsturen, bij de ouders van K heb ik er ieder geval een kans op
Overigens heb ik mijn buurman ingelicht mijn reservesleutel niet aan K te geven, mevrouw weet dat die daar ligt en ze is gehaaid genoeg om hem op te halen met een mooi verhaal en dan is ze binnen
pi_218260529
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 15:59 schreef Cupfighter het volgende:
Ik kan met mijn ambulant begeleider erover praten maar die kan K niet aanspreken of bijsturen,
Dat kan niemand, de ouders ook niet (dat is nu toch al klip en klaar?). Hooguit de politie. Tijd voor een stevig 'stopgesprek'.
quote:
bij de ouders van K heb ik er ieder geval een kans op
Schijnveiligheid dus.
.
pi_218260578
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 16:08 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat kan niemand, de ouders ook niet (dat is nu toch al klip en klaar?). Hooguit de politie. Tijd voor een stevig 'stopgesprek'.
[..]
Schijnveiligheid dus.
Die moeder verdedigd K regelmatig, de vader lijkt er wel klaar met haar gedrag te zijn
pi_218260626
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 16:11 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Die moeder verdedigd K regelmatig, de vader lijkt er wel klaar met haar gedrag te zijn
En gezamenlijk stralen ze niks uit. K heeft ze allebei in de zak
.
pi_218260976
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 16:14 schreef r_one het volgende:

[..]
En gezamenlijk stralen ze niks uit. K heeft ze allebei in de zak
Ze kan veel maken maar of ze ze in de zak heeft betwijfel ik
pi_218268787
Vanmorgen gesproken met de vader van K, hem duidelijk gemaakt dat ik K echt te ver gaat en dat ik het zat ben dat ze steeds verwijzingen maakt naar Melanie.
Ik zei dat deed ze in het gesprek ook al een paar keer dat is toch geen normaal gedrag?

Hij gaf toe dat het niet goed ban K was dat ze dat deed, hij had haar er al over aangesproken en dan zegt ze als hij me toelaat hou ik op,
Ouders zijn samen in discussie over K
Een echte oplossing hebben ze nog niet
pi_218268906
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 13:30 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen gesproken met de vader van K, hem duidelijk gemaakt dat ik K echt te ver gaat en dat ik het zat ben dat ze steeds verwijzingen maakt naar Melanie.
Ik zei dat deed ze in het gesprek ook al een paar keer dat is toch geen normaal gedrag?

Hij gaf toe dat het niet goed ban K was dat ze dat deed, hij had haar er al over aangesproken en dan zegt ze als hij me toelaat hou ik op,
Ouders zijn samen in discussie over K
Een echte oplossing hebben ze nog niet
Stel ze een strafrechtelijke aangifte tegen K in het vooruitzicht (daarom ook: dossieropbouw).
.
pi_218268991
Wat een manipulatieve heks is die K. Inderdaad, dossier opbouwen, en strafrechterlijke aangifte in het vooruitzicht stellen als het niet snel ophoudt.

[ Bericht 0% gewijzigd door George_of_the_Jungle op 20-07-2025 21:15:19 ]
pi_218271591
Schokkend nieuws vanuit mijn familie, mijn nicht heeft bloedleukemie, ligt nu op IC, de komende 72 uur zijn belangrijk, gezien het al in de hersenen zit ziet er niet best uit en kan het aftellen worden naar het einde.
Ik heb sporadisch contact met haar via social media, het ergste vind ik het voor mijn broer en mijn neef waar ik erg goed contact mee heb
Het wordt duimen de komende dagen
pi_218271625
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 19:22 schreef Cupfighter het volgende:
Schokkend nieuws vanuit mijn familie, mijn nicht heeft bloedleukemie, ligt nu op IC, de komende 72 uur zijn belangrijk, gezien het al in de hersenen zit ziet er niet best uit en kan het aftellen worden naar het einde.
Ik heb sporadisch contact met haar via social media, het ergste vind ik het voor mijn broer en mijn neef waar ik erg goed contact mee heb
Sterkte kerel! ^O^
.
pi_218271765
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 19:27 schreef r_one het volgende:

[..]
Sterkte kerel! ^O^
Dank je wel
pi_218271814
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 19:22 schreef Cupfighter het volgende:
Oh wat ontzettend naar -O-
Denk aan jullie, knuffel
pi_218272037
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh wat ontzettend naar -O-
Denk aan jullie, knuffel
Dank je wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties