Hm - nee, niet heel denkwaardig dan.quote:
In dat in combinatie met borderlinequote:Op woensdag 16 juli 2025 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nymfomane kwam dan nog het dichtst in de buurt![]()
![]()
Nou nu je het zegt, ze was er inderdaad gek op, ik kan lastig een orgasme krijgen dus ik kan soms 2 uur of Langer doorgaan en dat vind ze heerlijk, zou dat de reden zijn dat ze zo aan me vasklampt?quote:
En narcistische trekjes volgens, een heel manipulatief meisje, puur om te mensen naar haar hand te zetten.quote:
waarom heb je hem gelezen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:59 schreef Cupfighter het volgende:
Nou het is al verbroken, de eerste melding heb ik vanmiddag gemaakt, een brief van K.
Veel gebrabbel maar war ik echt enorm laag vond dat ze schreef, zonder mij kan je beter Melanie achterna gaan
Overigens was mijn therapie erg tevreden over me gezien dat gesprek, ze zei hebt niet laten afleiden door de woorden schatje en liefje, en je niet gek laten maken door haar decolleté.
Ze was het eens met de stelling dat ze een nymfomane is en dat dat een fijne combi was met mijn seksueel ongemak, ze zei voor de rest geeft ze niks om
Ik zei het je al: die taait nog lang niet af. Wapen je maar vast, het wordt nog erger dan dit. Verwacht ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:59 schreef Cupfighter het volgende:
Nou het is al verbroken, de eerste melding heb ik vanmiddag gemaakt, een brief van K.
Veel gebrabbel maar war ik echt enorm laag vond dat ze schreef, zonder mij kan je beter Melanie achterna gaan
De complimenten zijn ook volkomen terecht.quote:Overigens was mijn therapie erg tevreden over me gezien dat gesprek, ze zei hebt niet laten afleiden door de woorden schatje en liefje, en je niet gek laten maken door haar decolleté.
De politie zei, die dame heeft hulp modiigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik zei het je al: die taait nog lang niet af. Wapen je maar vast, het wordt nog erger dan dit. Verwacht ik.
Hoe reageerde de politie? Hoe reageerden haar ouders?
[..]
De complimenten zijn ook volkomen terecht.
Mijn advies voor nu: dossier opbouwen!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De politie zei, die dame heeft hulp modiig
Haar ouders zeiden dat ze haar zouden aanspreken over het stukje wat ik echt ver over ge grens vond gaan en zeiden dat K tegen hun had gezegd, nu laat ik hem nooot meer met rust na het gesprek
Dat hebben ze inderdaad aangegeven, met 1 melding kunnen en mogen niksquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Mijn advies voor nu: dossier opbouwen!
Briefjes bewaren (NIET weggooien! en schrijf datum erop), logboek bijhouden (met incidenten, datum, tijd, plaats), foto's maken als ze voor je neus staat, etc. etc.
(heeft de politie je dat niet geadviseerd?)
En probeer de verklaring van haar ouders op papier te krijgen, met handtekening van hun eronder.
Laat ze effe afstappen van die softe zalvende aanpak:quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met de ouders ga ik morgen even contact opnemen
(alléén dat?)quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:16 schreef Cupfighter het volgende:
dat ze haar zouden aanspreken over het stukje wat ik echt ver over ge grens vond gaan
K is hun prinsesje, zwaar verwend, , misschien ook een van de oorzaken dat ze niet gewend is niet te krijgen wat ze wiltquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Laat ze effe afstappen van die softe zalvende aanpak:
[..]
(alléén dat?)
Dan heeft overleg/afspraken met haar ouders bar weinig nut.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
K is hun prinsesje, zwaar verwend, , misschien ook een van de oorzaken dat ze niet gewend is niet te krijgen wat ze wilt
Toch zal ik het doen, hun zijn de enige met wie ik dit kan overleggenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan heeft overleg/afspraken met haar ouders bar weinig nut.
Niet met je ambulant begeleider?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Toch zal ik het doen, hun zijn de enige met wie ik dit kan overleggen
Ik kan met mijn ambulant begeleider erover praten maar die kan K niet aanspreken of bijsturen, bij de ouders van K heb ik er ieder geval een kans opquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet met je ambulant begeleider?
Jouw keuze; pas wel op voor schijnveiligheid, hang je niet aan hun op want als puntje bij paaltje komt ....
Dat kan niemand, de ouders ook niet (dat is nu toch al klip en klaar?). Hooguit de politie. Tijd voor een stevig 'stopgesprek'.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:59 schreef Cupfighter het volgende:
Ik kan met mijn ambulant begeleider erover praten maar die kan K niet aanspreken of bijsturen,
Schijnveiligheid dus.quote:bij de ouders van K heb ik er ieder geval een kans op
Die moeder verdedigd K regelmatig, de vader lijkt er wel klaar met haar gedrag te zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat kan niemand, de ouders ook niet (dat is nu toch al klip en klaar?). Hooguit de politie. Tijd voor een stevig 'stopgesprek'.
[..]
Schijnveiligheid dus.
En gezamenlijk stralen ze niks uit. K heeft ze allebei in de zakquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die moeder verdedigd K regelmatig, de vader lijkt er wel klaar met haar gedrag te zijn
Ze kan veel maken maar of ze ze in de zak heeft betwijfel ikquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:14 schreef r_one het volgende:
[..]
En gezamenlijk stralen ze niks uit. K heeft ze allebei in de zak
Stel ze een strafrechtelijke aangifte tegen K in het vooruitzicht (daarom ook: dossieropbouw).quote:Op zondag 20 juli 2025 13:30 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen gesproken met de vader van K, hem duidelijk gemaakt dat ik K echt te ver gaat en dat ik het zat ben dat ze steeds verwijzingen maakt naar Melanie.
Ik zei dat deed ze in het gesprek ook al een paar keer dat is toch geen normaal gedrag?
Hij gaf toe dat het niet goed ban K was dat ze dat deed, hij had haar er al over aangesproken en dan zegt ze als hij me toelaat hou ik op,
Ouders zijn samen in discussie over K
Een echte oplossing hebben ze nog niet
Sterkte kerel!quote:Op zondag 20 juli 2025 19:22 schreef Cupfighter het volgende:
Schokkend nieuws vanuit mijn familie, mijn nicht heeft bloedleukemie, ligt nu op IC, de komende 72 uur zijn belangrijk, gezien het al in de hersenen zit ziet er niet best uit en kan het aftellen worden naar het einde.
Ik heb sporadisch contact met haar via social media, het ergste vind ik het voor mijn broer en mijn neef waar ik erg goed contact mee heb
Het wordt duimen de komende dagen
Oh wat ontzettend naarquote:Op zondag 20 juli 2025 19:22 schreef Cupfighter het volgende:
Schokkend nieuws vanuit mijn familie, mijn nicht heeft bloedleukemie, ligt nu op IC, de komende 72 uur zijn belangrijk, gezien het al in de hersenen zit ziet er niet best uit en kan het aftellen worden naar het einde.
Ik heb sporadisch contact met haar via social media, het ergste vind ik het voor mijn broer en mijn neef waar ik erg goed contact mee heb
Het wordt duimen de komende dagen
Dank je welquote:Op zondag 20 juli 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat ontzettend naar
Denk aan jullie, knuffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |