In weilanden misschien?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de politiek zou woningen moeten bouwen voor iedereen , niet alleen voor asielzoekers , dan heb je dat niet
Heeft niets met huidskleur te maken. Immers, veel migranten uit Noord-Afrika zijn ook blank en zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:02 schreef Koortsdroom het volgende:
Als Nederland nog gewoon blank was (je weet wel, die tijd dat je naar buiten kon gaan en niet de hele tijd om je heen hoefde te kijken of iemand je neer ging steken) zouden we dan een huizenoverschot hebben?
Zoals de RvS in al haar wijsheid heeft besloten is systeemfalen reden om uitzetting op te schorten.quote:De minister van Asiel en Migratie mag alleenstaande mannelijke asielzoekers niet langer terugsturen naar België vanwege systeemfalen van de Belgische autoriteiten bij de opvang en rechtsbescherming voor deze groep. Bron
Je hebt te maken met d66 in het kabinet. Ieder huis is voor asielzoeker in hun beleving.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de politiek zou woningen moeten bouwen voor iedereen , niet alleen voor asielzoekers , dan heb je dat niet
Anders, namelijk: stop nu eindelijk eens met de massale instroom van derdewerelders wie dan ook, op dit puntquote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Het is best gemakkelijk om te zeggen dat de voorrang slecht is, maar wat dan? Volgens mij zijn er vier opties.
[poll=9789]
ja of bouwen in een ander gebied met veel ruimte waar een teveel van isquote:
Anders als in grenzen dicht en optiefen met dat volk. Die was je even vergeten te vermelden?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Het is best gemakkelijk om te zeggen dat de voorrang slecht is, maar wat dan? Volgens mij zijn er vier opties.
[poll=9789]
quote:Op woensdag 1 april 2026 00:15 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
Anders, namelijk: stop nu eindelijk eens met de massale instroom van derdewerelders wie dan ook, op dit punt
En hoe doen we dit precies als het het Verenigd Koninkrijk niet lukt? Dat is een eiland.quote:Op woensdag 1 april 2026 07:50 schreef matspontius het volgende:
[..]
Anders als in grenzen dicht en optiefen met dat volk. Die was je even vergeten te vermelden?
Voorrang afschaffen om te beginnen, geen gezinshereniging tenzij je zelf je broek op kunt houden, geen permanente status meer voor vluchtelingen, niet meer beroep op beroep kunnen stapelen als je bent afgewezen etc.quote:Op woensdag 1 april 2026 07:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
En hoe doen we dit precies als het het Verenigd Koninkrijk niet lukt? Dat is een eiland.
• qua grensbewaking,
• terwijl we handelsland Nederland overeind houden
• binnen de EU
Ik weet dat het veel gezegd is in de politieke arena, maar hoeveel dichterbij zijn we nu werkelijk gekomen zelfs met de PVV als grootste?
Onaantrekkelijk zorgt er niet voor dat mensen niet komen. Dus als we de voorrang afschaffen hebben we de keuze "de mensen in azc's laten zitten", "de mensen op straat zetten", "alternatieve huisvesting regelen (wat eigenlijk verkapte voorrang is" of "toch voorrang verlenen".quote:Op woensdag 1 april 2026 09:25 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Voorrang afschaffen om te beginnen, geen gezinshereniging tenzij je zelf je broek op kunt houden, geen permanente status meer voor vluchtelingen, niet meer beroep op beroep kunnen stapelen als je bent afgewezen etc.
Maak het onaantrekkelijk om naar Nederland te komen.
Het gaat wel iets verder dan een criminaliteitscrisis. Het omslaan van de sfeer op straat is geen misdrijf. Het verdwijnen van de vrouwen uit het straatbeeld is niet strafbaar. Het gedram om en gedweep met een uitzonderingspositie voor een geloof is geen misdaad. Het probleem neerleggen bij mensen die erover praten in plaats van wat er gebeurt staat niet in het wetboek van strafrecht. Er kan ook iemand vervolgd worden voor het bijna kartelachtige nieuwsaanbod via DPG. De eerste die van zijn bed gelicht wordt over alle desinfomatiemeuk op Twitter, Cestmocro, Tiktok etc. moet ook nog komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:56 schreef Schanulleke het volgende:
Oh, ik vergat nog de criminaliteitscrisis waarmee we ook geconfronteerd worden.
Het veiligheidsgevoel op straat is in de afgelopen jaren wat afgenomen, maar in 2005 werd de straat als onveiliger ervaren als nu.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het gaat wel iets verder dan een criminaliteitscrisis. Het omslaan van de sfeer op straat is geen misdrijf. Het verdwijnen van de vrouwen uit het straatbeeld is niet strafbaar. Het gedram om en gedweep met een uitzonderingspositie voor een geloof is geen misdaad. Het probleem neerleggen bij mensen die erover praten in plaats van wat er gebeurt staat niet in het wetboek van strafrecht. Er kan ook iemand vervolgd worden voor het bijna kartelachtige nieuwsaanbod via DPG. De eerste die van zijn bed gelicht wordt over alle desinfomatiemeuk op Twitter, Cestmocro, Tiktok etc. moet ook nog komen.
En als het zo doorgaat wordt er ook niemand ter verantwoording geroepen voor het stelselmatige wanbeleid wat betreft wonen, immigratie, handhaving in de openbare ruimte en het gebrek aan expertise om het onderscheid te maken tussen gewone geloofsbeleving/cultuur en islamistische ondergraving.
Blijkbaar wel, kijk maar naar Denemarken.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Onaantrekkelijk zorgt er niet voor dat mensen niet komen.
Omdat Denemarken aan alle kanten uitstraalt dat ze niet (meer) zitten te wachten op sloebers uit Afrika en het MO.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:32 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, kijk maar naar Denemarken.
het kan mij geen bal meer schelen hoe ze het doen, ik ben geen politicus, ik heb niet de controle over de grensbewaking.quote:Op woensdag 1 april 2026 07:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
En hoe doen we dit precies als het het Verenigd Koninkrijk niet lukt? Dat is een eiland.
• qua grensbewaking,
• terwijl we handelsland Nederland overeind houden
• binnen de EU
Ik weet dat het veel gezegd is in de politieke arena, maar hoeveel dichterbij zijn we nu werkelijk gekomen zelfs met de PVV als grootste?
Het is vooral een tekort voor arme Nederlanders.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:55 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
het kan mij geen bal meer schelen hoe ze het doen, ik ben geen politicus, ik heb niet de controle over de grensbewaking.
ik weet alleen dat nederlanders massaal niet aan een fatsoenlijke woning kunnen komen en steeds langer bij hun ouders wonen.
de boomers hebben dit veroorzaakt door de huizenbouw in te perken en tegelijkertijd de grenzen wijd open te gooien voor jan en alleman. zij mogen het ook weer oplossen, de klootzakken.
Yep.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:32 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, kijk maar naar Denemarken.
Er zijn recentelijk gewoon asiel wetten aangenomen.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:56 schreef Homey het volgende:
https://x.com/WNLVandaag/status/2039236420879929406
D66 zit volledig in de tas van de asielmaffia.
Omringende landen hebben daar minder last van, zoals Duitsland en Zweden, en nemen wel gepaste maatregelen.
Nederland is zometeen echt de grote uitzondering, het absolute afvoerputje qua asiel.
Nope. Plus: het gaan uiteindelijk om de handhaving.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Er zijn recentelijk gewoon asiel wetten aangenomen.
Maar goed misschien moeten de mensen die de hele dag op Twitter zitten gewoon een keer een baan gaan zoeken
Zijn er redenen om aan te nemen dat deze wetten niet gehandhaafd gaan worden? Volgens mij heeft het kabinet aangegeven dat dit niet zal gebeuren.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:59 schreef Homey het volgende:
Nope. Plus: het gaan uiteindelijk om de handhaving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |