SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke gozer wel.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FFquote:Op dinsdag 15 juli 2025 03:58 schreef FreshFruit het volgende:
Leuke gozer wel.
Bekijk deze YouTube-video
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heer Killem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Und glei drauf
mocht er sei Taschn auf
langt bloß rei
und sogt: "Blosn's in des Rehrl da nei!"
Ja mei
ja mei
ja mei, yeah!
I blos in des Rehrl da nei
Des färbt si leicht grün und des färbt si ein
Woahoho, des derf doch ned sei!
Und glei drauf
mocht er mei Autotür auf
schaut zu mir rein
und sogt: "Des Autofohrn loss ma heit liaba sein!"![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 04:12 schreef mario390 het volgende:
Und glei drauf
mocht er sei Taschn auf
langt bloß rei
und sogt: "Blosn's in des Rehrl da nei!"
Ja mei
ja mei
ja mei, yeah!
I blos in des Rehrl da nei
Des färbt si leicht grün und des färbt si ein
Woahoho, des derf doch ned sei!
Und glei drauf
mocht er mei Autotür auf
schaut zu mir rein
und sogt: "Des Autofohrn loss ma heit liaba sein!"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Derde keer hik, ik ben af.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben er weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die hik was niet echt prettig kumpel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe wel lief.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent voor mij die ena.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar was je nou?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De kleur is best okee, maar de geur.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met een beetje zacht vochtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 05:34 schreef Helenattenek het volgende:
Ik Ben heel nat
Ik Ben vlug
Ik Ben heel nat
Ik Ben vlug
Binnen een seconde
Zie je mij niet meer terug
en wat beweging
ga jij door de
bocht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik glij zo hardquote:Op dinsdag 15 juli 2025 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een beetje zacht vocht
en wat beweging
ga jij door de
bocht.
Net vingersvlug
Naar je moeder
En vinger haar vlug![]()
Heb je B in mn phone
En ze staat er in als 'hoofd'
Breek d'r schouders knie en tenen
Als ze Niet zakt door Dr benen![]()
Dat gaat niet. Mem is al al 3 jaar dood.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 05:39 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik glij zo hard
Net vingersvlug
Naar je moeder
Ik vingers haar vlug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een grote ladekastquote:Op dinsdag 15 juli 2025 05:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Mem is al al 3 jaar dood.![]()
We hebben hier zelfs een soort van respect voor elkaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga vooral door.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geht es nicht zuruck.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lach je ons nu uit?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou.Ik lacht best veel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 05:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Elkaar uitlachen doen we hier ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gezellig zo, maar zo krijg ik geen punten natuurlijk met al dat gepost.
How can I make this topic about me?![]()
Dit stond er niet
[ Bericht 98% gewijzigd door FreshFruit op 15-07-2025 06:02:23 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 05:54 schreef mario390 het volgende:
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosss![]()
![]()
Deze mag toch wel? Maar voor de zekerheid verwijderd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 05:57 schreef KillemWieft het volgende:
FFhaal weg. Straks moet ik je weer 6 maanden missen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Handig dat je matties het quoten.quote:
Nee, in post #85 staat ie nog hoor. Je hebt nog niets verwijderd.
Ah, hij is weg.How can I make this topic about me?![]()
Echt wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, in post #85 staat ie nog hoor. Je hebt nog niets verwijderd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nu welquote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke seite is russmus ?de kenn ik niet
Nee ik heb er ook nooit van gehoord.How can I make this topic about me?![]()
Je mag aan de slag mijn beste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou het niet bekijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:08 schreef mario390 het volgende:
ik kenn de seite nog altijd niet nur dat beeldHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb de zenuwen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Je bent toch de coffee boy?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rijden de treinen vandaag weer niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al zou dat zo zijn, heb ik er geen last van. Waar ik heen moet kan ik ook met een bus komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rijden de treinen vandaag weer niet?
Heb een gesprek voor een vrijwilligersbaantje.Ik heb er één en ik ben er trots op
Fijne binnenkomer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wait Elders.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn, heb ik er geen last van. Waar ik heen moet kan ik ook met een bus komen.
Heb een gesprek voor een vrijwilligersbaantje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt ik heb deze vaker voorbij zien komen, dit is inderdaad in Nederland.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
geloof ik niet, zijn zo levensmoe mensen daar?
Dat is een trein van NS.How can I make this topic about me?![]()
Nee, maar mensen zijn ongeduldig en dom.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
geloof ik niet, zijn zo levensmoe mensen daar?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Anders moet je 20 seconden wachten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, maar mensen zijn ongeduldig en dom.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Anders moet je 20 seconden wachten.![]()
beter wachten als hops gaan
![]()
Liever vroegtijdig in het graf dan 20 sec wachten!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Anders moet je 20 seconden wachten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik wil koffie gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
En weer de hik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Douw snel een vinger in z’n kont!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je even schrikken. Is de hik zo over.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Douw snel een vinger in z’n kont!
Derde keer al vannacht . Wordt er niet echt blij van.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je even schrikken. Is de hik zo over.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe komt dat dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Derde keer al vannacht . Wordt er niet echt blij van.How can I make this topic about me?![]()
Iemand zit steeds met zijn vinger in mijn kont.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand zit steeds met zijn vinger in mijn kont.
Goedemorgenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg dat wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man.quote:
Gewoon liggen draaien. Laat in slaap en vroeg weer wakker. Best beetje zenuwachtig ook
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Gaan ze vandaag je been amputeren?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Gewoon liggen draaien. Laat in slaap en vroeg weer wakker. Best beetje zenuwachtig ookProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:42 schreef mario390 het volgende:
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh
ein jahr war ich ohne disch...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gaan ze vandaag je been amputeren?
Bovenste ooglidcorrectie
Gaat een wereld voor je open.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft u onlangs nog drugs gebruikt? Dit ivm de verdoving?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:ja doe het voor de hoofdpijnen en inderdaad voor een open blik
Onder plaatselijke verdoving en dat vind ik best engquote:
Cokekristallen in je traanbuis.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft u onlangs nog drugs gebruikt? Dit ivm de verdoving?
Is het ook vriendin, ik hou je hand vast.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]ja doe het voor de hoofdpijnen en inderdaad voor een open blik
[..]
Onder plaatselijke verdoving en dat vind ik best eng“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen ALLEMAALIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Knappe gozer hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mario, heet je in het echt ook mario?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer MT6.quote:![]()
Goedemorgen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou je hand vasthouden, maar die geile Fries is me voor!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]ja doe het voor de hoofdpijnen en inderdaad voor een open blik
[..]
Onder plaatselijke verdoving en dat vind ik best engProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Meer koffie gvd.
Ligt het aan mij of is het gewoon benauwd en klam?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ligt aan jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:56 schreef DJMO het volgende:
Meer koffie gvd.
Ligt het aan mij of is het gewoon benauwd en klam?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou je hand vasthouden, maar die geile Fries is me voor!
Nou ja zeg. We kunnen toch delen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou je hand vasthouden, maar die geile Fries is me voor!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben er weg van.
Morguh Killemquote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:28 schreef KillemWieft het volgende:
Waar is @:Dotteke ? Zou die nog slapen?
Had een stroom storing doe het net 5 minuten weer
Opstaan zonder koffie is niet een goed begin van de dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Killem
Opstaan zonder koffie is niet een goed begin van de dag
Dottekequote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Killem
Ja dat kan gebeuren, stroomstoring.How can I make this topic about me?![]()
Het was een leuke nacht, spreek je later.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Vino, hoe laat moet je onder het mes?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GGquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dotteke
Ja dat kan gebeuren, stroomstoring.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh Dot! Vond het al vreemd dat je er niet was.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Killem
Maar goed, ik ga er vandoor.
Fijne dag Killemquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mogguh Dot! Vond het al vreemd dat je er niet was.
Maar goed, ik ga er vandoor.
![]()
13 uurquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Vino, hoe laat moet je onder het mes?
Grote stroomstoring in Vierakker, Vorden, Warnsveld en Zutphen aan de gang
In Vierakker, Vorden, Warnsveld en Zutphen zijn op dit moment meer dan duizend huishoudens getroffen door een stroomstoring. Hierdoor zitten meer dan 25 straten al ruim een half uur zonder stroom. Een monteur is ter plaatse.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het voordeel van plaatselijke verdoving dan kan je gewoon koffie drinkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar neem maar een normale. Anders wordt ik hyper. En moet juist rustig wordenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Jullie hebben best vaak gedoe met stroom volgens mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
Grote stroomstoring in Vierakker, Vorden, Warnsveld en Zutphen aan de gang
In Vierakker, Vorden, Warnsveld en Zutphen zijn op dit moment meer dan duizend huishoudens getroffen door een stroomstoring. Hierdoor zitten meer dan 25 straten al ruim een half uur zonder stroom. Een monteur is ter plaatse.How can I make this topic about me?![]()
Hee gg
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
lekker, koffie inderdaadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hee Vino
Ja dat zeker, succces voor straksquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja maar neem maar een normale. Anders wordt ik hyper. En moet juist rustig worden
Morguh UNquote:
Ik ben er snel uit gegaan, laat wakker en de kleine zal zo ook wel komen, dan heb ik in ieder geval koffie opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hee Dot
Algemene BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hee Top
Zo even ontbijten en dan voor ik de auto in stap nog even een paar crackertjes
goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee FF
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1143 / +153 / +10 / 3994 / 4474
2. FreshFruit / 704 / +5 / +70 / 1127 / 1484
3. gebrokenglas / 564 / +47 / +20 / 1638 / 2004
4. KillemWieft / 542 / +6 / +8 / 341 / 531
5. MooieTop6 / 358 / +24 / +0 / 1138 / 1334
6. Lovely / 329 / +20 / +0 / 1442 / 1651
7. _UserName_ / 322 / +32 / +2 / 260 / 348
8. mario390 / 315 / +12 / +40 / 542 / 722
9. DJMO / 309 / +2 / +0 / 484 / 663
10. Helenattenek / 279 / +47 / +5 / 348 / 440
11. loveislikeakiss / 276 / +4 / +0 / 1330 / 1501
12. Fogel / 270 / +8 / +0 / 720 / 906
13. HappyCharly / 249 / +0 / +27 / 234 / 317
14. maily / 238 / +7 / +0 / 789 / 913
15. MizzezAmy / 235 / +9 / +0 / 1088 / 1288
16. Dr.Mikey / 235 / +3 / +20 / 263 / 362
17. Sally / 233 / +66 / +15 / 181 / 281
18. hemarookworst / 195 / +5 / +3 / 607 / 751
19. marc0871 / 194 / +6 / +17 / 402 / 528
20. DeZwabber / 142 / +38 / +0 / 298 / 369SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey frreon, , ik schiet weer in de hik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
want?
KoppijnIk heb er één en ik ben er trots op
Hee DJMO
zo eens wat gehoorbescherming kopen.. moet eea door beton boren, wat een takke herrieTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
GGBolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mjah, het herstel van die operatie kan nog wel 4 weken durenquote:
Ben het bed al languit bokWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Luiglas dus geen wonder dat het gebroken isquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luiglas dus geen wonder dat het gebroken is
hop hop het is tijd voor koffiequote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schrikt en springt uit bedIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ben je vrij vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas rekt zich eens behaaglijk uit en gaapt eensquote:
Net weer een gepakt. ELlende hoor als je stroomstoring hebt dan je echt niets.quote:
Zelfs internet op mobiel deed het niet dat vind ik wel raarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker, nog plannen of gewoon lekker thuis dingen doen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel apart ja. Zendmasten doen het normaal nog wel een paar uur bij een stroomuitval.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net weer een gepakt. ELlende hoor als je stroomstoring hebt dan je echt niets.
Zelfs internet op mobiel deed het niet dat vind ik wel raarHow can I make this topic about me?![]()
Ja dat is wel raar.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net weer een gepakt. ELlende hoor als je stroomstoring hebt dan je echt niets.
Zelfs internet op mobiel deed het niet dat vind ik wel raar
Ik heb laatst stroomstoring gehad van 13 tot 23 uur. Ik kreeg maar 35 euro terug van stedin
Nou ik ga nog wel even weg, en nadenken over hoe en wat.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, nog plannen of gewoon lekker thuis dingen doen?How can I make this topic about me?![]()
IK heb een abo bij Hollandsnieuwe genomen, maar ook als ik buiten ben heb ik heel vaak geen internet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel apart ja. Zendmasten doen het normaal nog wel een paar uur bij een stroomuitval.
Klotuh providerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedkoop = duurkoopquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb een abo bij Hollandsnieuwe genomen, maar ook als ik buiten ben heb ik heel vaak geen internet.
Klotuh providerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O dan krijg je tenminste nog wat terug. Wij hebben een hele tijd terug een hele lange storing gehad, maar heb geen cent gekregen hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat is wel raar.
Ik heb laatst stroomstoring gehad van 13 tot 23 uur. Ik kreeg maar 35 euro terug van stedinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vreemd. Hollandsnieuwe is onderdeel van Vodafone. Hun netwerk is behoorlijk op orde.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb een abo bij Hollandsnieuwe genomen, maar ook als ik buiten ben heb ik heel vaak geen internet.
Klotuh providerHow can I make this topic about me?![]()
Je moet echt onthouden, heb je nisk gehad dan kan je na 6 weken een claim indienenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan krijg je tenminste nog wat terug. Wij hebben een hele tijd terug een hele lange storing gehad, maar heb geen cent gekregen hoor
Effe poepenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
"Ja mevrouw, overmacht."quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan krijg je tenminste nog wat terug. Wij hebben een hele tijd terug een hele lange storing gehad, maar heb geen cent gekregen hoorHow can I make this topic about me?![]()
Denk maar evenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik ga nog wel even weg, en nadenken over hoe en wat.
Gewoon bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog steeds de hik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is van Ziggo, achteraf inderdaad beter niet kunnen doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had simkaartje van odido. Kocht regelmatig beltegoed voor 10 euroquote:
En toen kreeg ik de aanbieding van ziggo om bij hollandsnieuwe een abo te nemen met onbeperkt bellen en een intenet bundel voor 9,50 normaal duurde maar met kortingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien ligt het eaan mijn tel is 4 g en dit abo is voor 5 g?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vreemd. Hollandsnieuwe is onderdeel van Vodafone. Hun netwerk is behoorlijk op orde.
Weet niet of dat wat uitmaakt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Knudde als je buiten geen internet hebt - daar neem je nou zo'n abo voor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had simkaartje van odido. Kocht regelmatig beltegoed voor 10 euro
En toen kreeg ik de aanbieding van ziggo om bij hollandsnieuwe een abo te nemen met onbeperkt bellen en een intenet bundel voor 9,50 normaal duurde maar met kortingHow can I make this topic about me?![]()
Nee, dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ligt het eaan mijn tel is 4 g en dit abo is voor 5 g?
Weet niet of dat wat uitmaakt?How can I make this topic about me?![]()
Is al langer dan 6 weken geledenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je moet echt onthouden, heb je nisk gehad dan kan je na 6 weken een claim indienen
Effe poepenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kunt allicht nog een claim indienen. Niet geschoten is altijd mis.quote:How can I make this topic about me?![]()
nee dat hoort niks uit te maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ligt het eaan mijn tel is 4 g en dit abo is voor 5 g?
Weet niet of dat wat uitmaakt?
Maar ik heb overal bereik, alleen als ik bij schoonheidsspecialiste ben. Die straat is gewoon kut
En dan gaat alles zo langzaam! En dat is middenin spijkenisseIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee hoor. Denken wat voor leuks je gaat doen is toch geen krachtinspanningquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of denk je dat me dat heel veel krachtinspanning kost?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb hem meer genomen om te bellen en inderdaad om bij de lild je kaart te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Knudde als je buiten geen internet hebt - daar neem je nou zo'n abo voor.
De Wifi van de lidl werkt niet al te bestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ....quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor. Denken wat voor leuks je gaat doen is toch geen krachtinspanning![]()
Ik denk dat ik eerst maar eens ga opstaan en douchen aankleden
Dan koffie, en nog maar eens kijken.How can I make this topic about me?![]()
O dan wordt het eens tijd om contact met Hollandsnieuwe op te nemenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh weet ik niet meer, is ook al een paar maanden geleden hoor. HEt was op een avond. Geen tv geen koffie geen internet geen lichtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ow dan kan het nog gewoon, als je de datum nog weet
je moet de exacte datum weten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh weet ik niet meer, is ook al een paar maanden geleden hoor. HEt was op een avond. Geen tv geen koffie geen internet geen licht
ik maak altijd screenshot van de stedin sotringspagina, en die mail ik naar mij zelf en zet hem in de agenda voor over 6 weken
Is nu al 3 keer gebeurd
doet ie het daar wel, in de winkel?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem meer genomen om te bellen en inderdaad om bij de lild je kaart te kunnen gebruiken.
De Wifi van de lidl werkt niet al te best
Ik heb in de AH geen bereik.
Bij de kassa's bij de uitgang daar gaat het nét.How can I make this topic about me?![]()
Ik douche mij altijd gelijk als ik opsta, echter vanmorgen ging het niet, geen stroom is geen warm water.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ....![]()
Ik denk dat ik eerst maar eens ga opstaan en douchen aankleden
Dan koffie, en nog maar eens kijken.
Dus ik baalde als een stekker.
Heb mij wel met koud water gewassen maar is toch heel anders dan een douche nemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moonquote:
O slim welquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
je moet de exacte datum weten.
ik maak altijd screenshot van de stedin sotringspagina, en die mail ik naar mij zelf en zet hem in de agenda voor over 6 weken
Is nu al 3 keer gebeurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, hij doet het daar ook nietquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
doet ie het daar wel, in de winkel?
Ik heb in de AH geen bereik.
Bij de kassa's bij de uitgang daar gaat het nét.![]()
Maar goed ik ben altijd nog iets minder kwijt dan alleen een sim kaartje waar je steeds bel te goed moet kopen en af en en toe een internetbundelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's dan zonde ja, als die het nergens goed doet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij doet het daar ook niet![]()
Maar goed ik ben altijd nog iets minder kwijt dan alleen een sim kaartje waar je steeds bel te goed moet kopen en af en en toe een internetbundelHow can I make this topic about me?![]()
hoe is het Moon?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: