Klopt. Die kan gewoon nog een vaste waarde worden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 07:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat Obispo het vorig seizoen meer dan prima deed als er een beroep op hem werd gedaan.
Niet helemaal mee eens. Je hebt nu vooral jonge spelers daar. Een ervaren CV waar de rest van kan leren is zeer waardevol.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het meer karig als zij ineens niet de hoofdprijs hoeven te betalen, maar ik hoef Itakura niet per se bij PSV te zien, er zijn nog honderd andere CVs
Eerste kwart was het goed. Daarna was eigenlijk heel PSV niet bij de les.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:52 schreef ISVV het volgende:
Ik vond die Sildillia eigenlijk ook erg matig,
Tot de 3-2 was het allemaal wel prima, daarna was men het even helemaal kwijt en de tweede helft was het allemaal op 30%quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eerste kwart was het goed. Daarna was eigenlijk heel PSV niet bij de les.
Ook daarin heb je meer smaken. Ik weet niet of Itakura een hele goeie of gewoon middelmatig is verder, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de enige ervaren CV is die je kunt oppikken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Je hebt nu vooral jonge spelers daar. Een ervaren CV waar de rest van kan leren is zeer waardevol.
Mendy kunnen we ook vergeten met die bureaucratische rompslomp voor zijn werkvergunning. Die is al richting België terwijl het helemaal rond is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot de 3-2 was het allemaal wel prima, daarna was men het even helemaal kwijt en de tweede helft was het allemaal op 30%
[..]
Ook daarin heb je meer smaken. Ik weet niet of Itakura een hele goeie of gewoon middelmatig is verder, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de enige ervaren CV is die je kunt oppikken.
Heb het maar even dikgedrukt voor je.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:32 schreef Halcon het volgende:
Voorwaarden werkvergunning voetballer
Naast de algemene voorwaarden gelden de volgende voorwaarden bij het aanvragen van een werkvergunning voor een voetballer:
De speler gaat voetballen in de eredivisie of de eerste divisie.
De voetballer is 18 jaar of ouder.
De voetballer deed regelmatig mee aan een competitie die in ieder geval net zo sterk is als de eredivisie in Nederland. Of de voetballer is ooit geselecteerd voor interlandwedstrijden van de nationale selectie.
Het loon van de voetballer is hetzelfde als het standaardsalaris voor het seizoen 2023/2024: ¤ 250.204 voor spelers van 18 en 19 jaar en ¤ 500.408 voor spelers van 20 jaar en ouder.
De werkgever regelt voor de speler een veilige en schone plek om te wonen.
Aan welke voorwaarde voldoet hij dan niet?
Ja, daar voldoet 'ie inderdaad niet aan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb het maar even dikgedrukt voor je.
quote:De verplaatsing van twee grote videoschermen in het Philips Stadion heeft ervoor gezorgd dat 48 zitplekken geen goed zicht meer bieden op het veld. PSV zegt 'niet heel happy’ te zijn met de situatie. De getroffen bezoekers hebben andere plekken in het stadion gekregen.
Het gaat om 24 stoelen voor seizoenskaarthouders in vak NN en 24 in vak TT. “Om ruimte te maken voor skyboxen zijn twee grote schermen iets naar boven verplaatst. Daardoor zijn er problemen voor het zicht in de onderste rijen op de vakken TT en NN”, aldus een woordvoerder.
Die problemen kunnen niet zomaar worden verholpen, legt PSV uit. Dat ligt moeilijk vanwege de bouwvak. "Vanaf 11 augustus staan er besprekingen gepland met de betrokkenen om te kijken of we dit kunnen oplossen", duidt de club.
Oplossingen
Er zijn nog meer mogelijkheden om het probleem aan te vliegen. Een van de opties is om de eerste twee rijen een paar centimeter te verhogen, maar de club sluit ook niet uit dat het scherm weer wordt verlaagd of ingekort. “Of een combinatie van die twee. We houden alle opties open”, meldt een woordvoerder.
Wanneer de problemen zijn opgelost is ‘nog moeilijk te zeggen’, maar PSV houdt hoop dat alles snel geregeld is. “Er komt sowieso een oplossing”, besluit de woordvoerder.
https://www.omroepbrabant(...)ekers-veld-niet-meer
mooi zo, hoe meer vip plekken, hoe beter voor een elite top club als PSVquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:07 schreef Nober het volgende:
PSV maakt ruimte voor skyboxen, maar nu zien 48 bezoekers veld niet meer
[..]
De Dijkhoff praatclublobbyskybox moet wel worden uitgebreid.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
mooi zo, hoe meer vip plekken, hoe beter voor een elite top club als PSV, om zich te meten aan hetzelfde niveau als PSG, Barcelona, Real Madrid, Manchester City
zeker nu je heel die Van Bommel/Van Marwijk familie iedere thuiswedstrijd ook te gast krijgtquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
De Dijkhoff praatclublobbyskybox moet wel worden uitgebreid.
Zittend op Zuid ontstond gisteren bij ons al de vraag of die twee nieuwe, hoger geplaatste schermen het zicht op het veld wel of niet beperkten voor de eerste rijen boven het scherm.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:07 schreef Nober het volgende:
PSV maakt ruimte voor skyboxen, maar nu zien 48 bezoekers veld niet meer
[..]
Hebben we dadelijk twee keepers die beter zijn dan Benitez, maar zo zenuwachtig worden van een concurrentie strijd dat ze nog meer blunderen dan Drommel na een krat bier en een lijn coke.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
ervaren centrum verdediger hoeft niet echt, want Obispo heeft ook wel wat ervaring, om die naast Yarek te zetten, met Nagalo als backup
voor de rechtsback hebben we wat luxe, Dest of Sildillia, en Sildillia kan ook centraal achterin eventueel
qua keepers hoop ik dat dat van Kovar tegen Athletic gewoon wat foutjes waren van de eerste wedstrijdzenuwen of zo want hij is niet voor niets keeper in het tsjechisch elftal, en Olij aub op de bank, na gisteravond met die fouten van hem tegen een fc eindhoven
Logisch maar dit hadden ze wel moeten voorzien.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zittend op Zuid ontstond gisteren bij ons al de vraag of die twee nieuwe, hoger geplaatste schermen het zicht op het veld wel of niet beperkten voor de eerste rijen boven het scherm.
Bij deze beantwoord.
Extra Skybox capaciteit = kassa.
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Logisch maar dit hadden ze wel moeten voorzien.
Kritiek is prima, maar ik ga aangifte doenquote:Rik Elfrink meldt zich bij politie: journalist vergeleken met moordenaar Pim Fortuyn
Journalist Rik Elfrink heeft zich bij de politie gemeld om aangifte te doen tegen de verzender van een (inmiddels verwijderd) bericht op X. Dat meldt zijn werkgever het Eindhovens Dagblad deze week.
Elfrink is namens het Eindhovens Dagblad al jarenlang PSV-watcher. De journalist is met 115.000 volgers een relatief grote speler op X en krijgt zo nu en dan veel te verduren. Dat een volger Elfrink vanwege diens uiterlijk vergeleek met Volkert van der G., in 2002 de moordenaar van politicus Pim Fortuyn, ging voor de journalist echter veel te ver.
Het desbetreffende bericht is inmiddels verwijderd, maar dat weerhield Elfrink er niet van om aangifte te doen tegen de verzender vanwege smaad. Smaad is de aantasting van de eer, goede naam of het aanzien van iemand anders.
“Voetbalverslaggevers moeten online al veel meer incasseren dan acceptabel. Het is erg om te zeggen, maar daar zijn we zo ongeveer aan gewend en dat laten we van ons afglijden. Maar als een collega wordt vergeleken met iemand die een moord begaan heeft, trekken wij een grens”, zegt hoofdredacteur Joris Roes op de website van het Eindhovens Dagblad.
Elfrink reageert donderdag zelf op X ook nog: “Je kunt iemand een waardeloze journalist vinden of tot op zekere hoogte belachelijk maken. Geen punt. Dat moet je kunnen incasseren. Maar je mag iemand in onze ogen niet afbeelden op de manier zoals is gebeurd. Dat gaat ver over de grens van het betamelijke”, schrijft de journalist onder meer.
Kritiek geven vergelijk jij met de vergelijking maken met een moordenaar? Verder gaat alles goed met je?quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Kritiek is prima, maar ik ga aangifte doen
quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kritiek geven vergelijk jij met de vergelijking maken met een moordenaar? Verder gaat alles goed met je?
Ik heb Volkert en Rik nog nooit in dezelfde ruimte gezien, dus ik denk dat deze user iets op het spoor is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Go Ahead gaat jullie slopen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb er ontzettend zin in, vrienden. Lekker zondag 18.00 officieel potje Boszbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk persoonlijk dat je enkel op de positie van Lang er flink op achteruit bent gegaan, maar wellicht gaat Van Bommel de pannen van het dak spelen. Gasiorowski is ook afwachten, maar die gaat lekker in de voorbereiding in ieder geval.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vinden de PSV'ers hier dat hun team sterker is geworden in deze zomer?
Als je meeneemt dat Pepi en Dest ook weer fit zijn is het een stuk beter dan wat er toen stond, alleen de positie van Lang is duidelijk achteruit gegaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vinden de PSV'ers hier dat hun team sterker is geworden in deze zomer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |