abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218378031
PSV maakt ruimte voor skyboxen, maar nu zien 48 bezoekers veld niet meer

quote:
De verplaatsing van twee grote videoschermen in het Philips Stadion heeft ervoor gezorgd dat 48 zitplekken geen goed zicht meer bieden op het veld. PSV zegt 'niet heel happy’ te zijn met de situatie. De getroffen bezoekers hebben andere plekken in het stadion gekregen.

Het gaat om 24 stoelen voor seizoenskaarthouders in vak NN en 24 in vak TT. “Om ruimte te maken voor skyboxen zijn twee grote schermen iets naar boven verplaatst. Daardoor zijn er problemen voor het zicht in de onderste rijen op de vakken TT en NN”, aldus een woordvoerder.

Die problemen kunnen niet zomaar worden verholpen, legt PSV uit. Dat ligt moeilijk vanwege de bouwvak. "Vanaf 11 augustus staan er besprekingen gepland met de betrokkenen om te kijken of we dit kunnen oplossen", duidt de club.

Oplossingen
Er zijn nog meer mogelijkheden om het probleem aan te vliegen. Een van de opties is om de eerste twee rijen een paar centimeter te verhogen, maar de club sluit ook niet uit dat het scherm weer wordt verlaagd of ingekort. “Of een combinatie van die twee. We houden alle opties open”, meldt een woordvoerder.

Wanneer de problemen zijn opgelost is ‘nog moeilijk te zeggen’, maar PSV houdt hoop dat alles snel geregeld is. “Er komt sowieso een oplossing”, besluit de woordvoerder.

https://www.omroepbrabant(...)ekers-veld-niet-meer
pi_218378500
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 13:07 schreef Nober het volgende:
[..]

mooi zo, hoe meer vip plekken, hoe beter voor een elite top club als PSV _O_ , om zich te meten aan hetzelfde niveau als PSG, Barcelona, Real Madrid, Manchester City
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_218378507
dus nog een middenvelder komt er, waarschijnlijk Paul WannerGOD _O_ en dan nog een rechtsbuiten, en ik denk niet Egeli (te duur) dus misschien een verrassing
pi_218378525
ervaren centrum verdediger hoeft niet echt, want Obispo heeft ook wel wat ervaring, om die naast Yarek te zetten, met Nagalo als backup

voor de rechtsback hebben we wat luxe, Dest of Sildillia, en Sildillia kan ook centraal achterin eventueel

qua keepers hoop ik dat dat van Kovar tegen Athletic gewoon wat foutjes waren van de eerste wedstrijdzenuwen of zo want hij is niet voor niets keeper in het tsjechisch elftal, en Olij aub op de bank, na gisteravond met die fouten van hem tegen een fc eindhoven :')
pi_218378540
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 14:03 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]
mooi zo, hoe meer vip plekken, hoe beter voor een elite top club als PSV _O_ , om zich te meten aan hetzelfde niveau als PSG, Barcelona, Real Madrid, Manchester City
De Dijkhoff praatclublobbyskybox moet wel worden uitgebreid.
pi_218378546
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 14:10 schreef Nober het volgende:

[..]
De Dijkhoff praatclublobbyskybox moet wel worden uitgebreid.
zeker nu je heel die Van Bommel/Van Marwijk familie iedere thuiswedstrijd ook te gast krijgt ;)
  donderdag 31 juli 2025 @ 14:12:23 #232
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218378554
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 13:07 schreef Nober het volgende:
[..]

Zittend op Zuid ontstond gisteren bij ons al de vraag of die twee nieuwe, hoger geplaatste schermen het zicht op het veld wel of niet beperkten voor de eerste rijen boven het scherm.
Bij deze beantwoord.

Extra Skybox capaciteit = kassa.
pi_218378562
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 14:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
ervaren centrum verdediger hoeft niet echt, want Obispo heeft ook wel wat ervaring, om die naast Yarek te zetten, met Nagalo als backup

voor de rechtsback hebben we wat luxe, Dest of Sildillia, en Sildillia kan ook centraal achterin eventueel

qua keepers hoop ik dat dat van Kovar tegen Athletic gewoon wat foutjes waren van de eerste wedstrijdzenuwen of zo want hij is niet voor niets keeper in het tsjechisch elftal, en Olij aub op de bank, na gisteravond met die fouten van hem tegen een fc eindhoven :')
Hebben we dadelijk twee keepers die beter zijn dan Benitez, maar zo zenuwachtig worden van een concurrentie strijd dat ze nog meer blunderen dan Drommel na een krat bier en een lijn coke.
  donderdag 31 juli 2025 @ 16:58:03 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218379945
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 14:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Zittend op Zuid ontstond gisteren bij ons al de vraag of die twee nieuwe, hoger geplaatste schermen het zicht op het veld wel of niet beperkten voor de eerste rijen boven het scherm.
Bij deze beantwoord.

Extra Skybox capaciteit = kassa.
Logisch maar dit hadden ze wel moeten voorzien.
pi_218383601
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 16:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Logisch maar dit hadden ze wel moeten voorzien.
No shit Sherlock.
pi_218383989
quote:
Rik Elfrink meldt zich bij politie: journalist vergeleken met moordenaar Pim Fortuyn

Journalist Rik Elfrink heeft zich bij de politie gemeld om aangifte te doen tegen de verzender van een (inmiddels verwijderd) bericht op X. Dat meldt zijn werkgever het Eindhovens Dagblad deze week.

Elfrink is namens het Eindhovens Dagblad al jarenlang PSV-watcher. De journalist is met 115.000 volgers een relatief grote speler op X en krijgt zo nu en dan veel te verduren. Dat een volger Elfrink vanwege diens uiterlijk vergeleek met Volkert van der G., in 2002 de moordenaar van politicus Pim Fortuyn, ging voor de journalist echter veel te ver.

Het desbetreffende bericht is inmiddels verwijderd, maar dat weerhield Elfrink er niet van om aangifte te doen tegen de verzender vanwege smaad. Smaad is de aantasting van de eer, goede naam of het aanzien van iemand anders.

“Voetbalverslaggevers moeten online al veel meer incasseren dan acceptabel. Het is erg om te zeggen, maar daar zijn we zo ongeveer aan gewend en dat laten we van ons afglijden. Maar als een collega wordt vergeleken met iemand die een moord begaan heeft, trekken wij een grens”, zegt hoofdredacteur Joris Roes op de website van het Eindhovens Dagblad.

Elfrink reageert donderdag zelf op X ook nog: “Je kunt iemand een waardeloze journalist vinden of tot op zekere hoogte belachelijk maken. Geen punt. Dat moet je kunnen incasseren. Maar je mag iemand in onze ogen niet afbeelden op de manier zoals is gebeurd. Dat gaat ver over de grens van het betamelijke”, schrijft de journalist onder meer.
Kritiek is prima, maar ik ga aangifte doen
pi_218384016
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:25 schreef Adames het volgende:

[..]
Kritiek geven vergelijk jij met de vergelijking maken met een moordenaar? Verder gaat alles goed met je?
  donderdag 31 juli 2025 @ 23:39:35 #239
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218384038
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 23:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Kritiek geven vergelijk jij met de vergelijking maken met een moordenaar? Verder gaat alles goed met je?
:')
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:50:31 #240
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_218385370
Doen jullie ook mee aan de beste voetbalmanager van Nederland?
VBL / [FOK!Voetbalmanager 2025/2026] #1 Welkom aan Telstar
pi_218385653
quote:

[..]
Ik heb Volkert en Rik nog nooit in dezelfde ruimte gezien, dus ik denk dat deze user iets op het spoor is.
pi_218403784
quote:

[..]
Ik ook
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 3 augustus 2025 @ 10:47:41 #243
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218403850
Ik heb er ontzettend zin in, vrienden. Lekker zondag 18.00 officieel potje Boszbal.
Dit, dus.
pi_218403898
  zondag 3 augustus 2025 @ 11:03:27 #245
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_218403947
quote:
Vinden de PSV'ers hier dat hun team sterker is geworden in deze zomer?
Oh.
  zondag 3 augustus 2025 @ 11:06:04 #246
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218403962
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 10:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb er ontzettend zin in, vrienden. Lekker zondag 18.00 officieel potje Boszbal.
Go Ahead gaat jullie slopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 augustus 2025 @ 11:08:52 #247
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218403982
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Denk persoonlijk dat je enkel op de positie van Lang er flink op achteruit bent gegaan, maar wellicht gaat Van Bommel de pannen van het dak spelen. Gasiorowski is ook afwachten, maar die gaat lekker in de voorbereiding in ieder geval.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport zondag 3 augustus 2025 @ 11:11:47 #248
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218404002
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Als je meeneemt dat Pepi en Dest ook weer fit zijn is het een stuk beter dan wat er toen stond, alleen de positie van Lang is duidelijk achteruit gegaan.

Maar als je die twee niet meeneemt en Tillman wel, dan natuurlijk niet. Maar het is ook geen zodanige achteruitgang dat je kunt stellen dat het geen kampioenswaardig team is, als je het mij vraagt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218404009
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 14:08 schreef TheVoice4ever het volgende:

Ben je weer eens van clubvoorkeur veranderd
  zondag 3 augustus 2025 @ 11:15:55 #250
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218404032
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als je meeneemt dat Pepi en Dest ook weer fit zijn is het een stuk beter dan wat er toen stond, alleen de positie van Lang is duidelijk achteruit gegaan.

Maar als je die twee niet meeneemt en Tillman wel, dan natuurlijk niet. Maar het is ook geen zodanige achteruitgang dat je kunt stellen dat het geen kampioenswaardig team is, als je het mij vraagt.
Ja ik was van die opstelling hierboven uitgegaan, Tillman's positie ga je er hoe dan ook op achteruit. Tenzij die Plea het nieuwe wereldwonder gaat zijn in de Eredivisie.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')