SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die maakt o.a. appelsientje, dubbelfris, taksi etcquote:Op maandag 14 juli 2025 18:55 schreef Homijn het volgende:
Betrouwbare bron, etc...
Uitzending op Radio 49 om 19:00 uur, etc.
Ik ga luisteren, etc.
Jullie kennen de riedelUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Overigens word ik Admin, dan weten jullie dat vast. Ik heb de felicitaties van Yvonne al binnen.![]()
En dat alleen omdat ik dacht dat Telstar nooit zou promoveren
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Anna Corona?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:00 schreef mario390 het volgende:
buiten hoor is nass, ik weet niet of anna nass geworden is
ik gaa haar roepen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lokwinske.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:01 schreef Homijn het volgende:
Overigens word ik Admin, dan weten jullie dat vast. Ik heb de felicitaties van Yvonne al binnen.![]()
En dat alleen omdat ik dacht dat Telstar nooit zou promoveren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het zwart op wit: yvonne in ONZ / [gerucht] Harrie wordt FA en Paul weer modquote:
* Homijn gaat nu radio luisteren, tot later
Roomboter is lekker, bv een klein beetje op een stukje krentenbrood.quote:Op maandag 14 juli 2025 04:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, en dan nog?
Ik eet soms ook een stuk roomboter: heerlijk hoor 😆
Ja, serieus 😋Smaakte een beetje als rundvlees, maar dan met een wild smaakjequote:Op maandag 14 juli 2025 08:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja sorry, had niets leuks te melden
Hoe waren de kangaroes?![]()
Verder zijn het leuke beesten om te zien. In een van onze hotels, zaten ze bijna vlak voor de deur. Naast de vele kaketoes die bijna uit je hand aten. Minder leuk waren alle dode kangaroes naast de weg. Ik moest 1x stoppen voor overstekende kangaroes en soms blijven ze gewoon op de weg zitten naar je zitten staren. Alsof ze een deathwish hadden.
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 14-07-2025 19:13:59 ]![]()
MarioBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Anna was die model uit jullie stad die het eerst corona had.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb jij een Annaquote:Op maandag 14 juli 2025 19:00 schreef mario390 het volgende:
buiten hoor is nass, ik weet niet of anna nass geworden is
ik gaa haar roepen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jaaa de leukste FA van FOK!quote:Op maandag 14 juli 2025 19:01 schreef Homijn het volgende:
En dat alleen omdat ik dacht dat Telstar nooit zou promoverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wordt toch een andere serie kijken. Staan 2 afleveringen op de rest kan je alleen kijken met een abo op MGM+
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Man3quote:Op maandag 14 juli 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
Wordt toch een andere serie kijken. Staan 2 afleveringen op de rest kan je alleen kijken met een abo op MGM+Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
heb je ook Ananas lampenquote:Op maandag 14 juli 2025 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had een hamburger met ananas. Komt wel erg dichtbij
ik vraag het voor een vriend @StevenHyde
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaa de leukste FA van FOK!Waar is die heen, is al heel lang wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar wel een goed ideequote:Op maandag 14 juli 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je ook Ananas lampen
ik vraag het voor een vriend @:Stevenhyde![]()
![]()
Doen ze daar steeds vaker.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
Wordt toch een andere serie kijken. Staan 2 afleveringen op de rest kan je alleen kijken met een abo op MGM+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo stom ook dat bijv Skyshowtime moet nemen voor sommige series of filmsquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
[..]
jaaa de leukste FA van FOK!Is dat net als @naatje_1 die jaren mod was, terwijl hij al meer dan een jaar niet meer actief was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nounounou, gelijk dat schelden als ze de straat overstekenquote:Op maandag 14 juli 2025 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Roomboter is lekker, bv een klein beetje op een stukje krentenbrood.
[..]
Smaakte een beetje als rundvlees, maar dan met een wild smaakje![]()
Verder zijn het leuke beesten om te zien. In een van onze hotels, zaten ze bijna vlak voor de deur. Naast de vele kaketoes die bijna uit je hand aten. Minder leuk waren alle dode kangaroes naast de weg. Ik moest 1x stoppen voor overstekende kankaroes en soms blijven ze gewoon op de weg zitten naar je zitten staren. Alsof ze een deathwish hadden.![]()
Ja ik heb ook wel eens kangaroe gegeten, smaakte prima
Verder nog leuke dingen gedaan/gezien?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Docu van Roxy Dekker dan maar?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen ideequote:Op maandag 14 juli 2025 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat net als @:naatje_1 die jaren mod was, terwijl hij al meer dan een jaar niet meer actief was?
Sked was wel even actiefThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tsja, allemaal taktiek. In de hoop dat je de serie toch wilt uitkijken....quote:Op maandag 14 juli 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
Wordt toch een andere serie kijken. Staan 2 afleveringen op de rest kan je alleen kijken met een abo op MGM+How can I make this topic about me?![]()
Een beetje als shareware: even proberen en als het je bevalt koop je het produkt.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nounounou, gelijk dat schelden als ze de straat oversteken![]()
Ja ik heb ook wel eens kangaroe gegeten, smaakte prima
Verder nog leuke dingen gedaan/gezien?![]()
![]()
Ja, een hoop leuke dingen gezien. Hoop (voor mij) onbekende vogels, bomen, bergen, en natuurlijk Melbourne en Sydney. Aangezien we naast China town in Melbourne zaten voor 5 dagen, ook heel veel Aziatisch gegeten.![]()
Viese taktik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, allemaal taktiek. In de hoop dat je de serie toch wilt uitkijken....
Zo geniepig zullen ze toch niet zijn?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Net als daten dusquote:Op maandag 14 juli 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Een beetje als shareware: even proberen en als het je bevalt koop je het produkt.![]()
![]()
Ehhhhhhquote:Op maandag 14 juli 2025 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo geniepig zullen ze toch niet zijn?🐙![]()
Was beetje sarcastisch voor de open deurquote:
als je van 25(?) jarige meisjes vrolijk wordtquote:
wanneer ?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Anna was die model uit jullie stad die het eerst corona had.![]()
Daarom ga ik het ook niet kijkenquote:Op maandag 14 juli 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, allemaal taktiek. In de hoop dat je de serie toch wilt uitkijken....
Dat zal ze leren
Klinkt goed!quote:Op maandag 14 juli 2025 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, een hoop leuke dingen gezien. Hoop (voor mij) onbekende vogels, bomen, bergen, en natuurlijk Melbourne en Sydney. Aangezien we naast China town in Melbourne zaten voor 5 dagen, ook heel veel Aziatisch gegeten.
En je mocht de VS ook gewoon weer in?
25? Dus te oud voor mario en tot?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je van 25(?) jarige meisjes vrolijk wordt![]()
[..]
jaaa de leukste FA van FOK!Nu mis ik hem welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb nog niet gekeken.quote:
ze is 20 trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou nee..quote:Op maandag 14 juli 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je van 25(?) jarige meisjes vrolijk wordt
Behalve dan dat het product ook geen zin in jou kan hebben.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Een beetje als shareware: even proberen en als het je bevalt koop je het produkt.
Dat klinkt als een nachtmerrie eerlijk gezegd.
Word je op een dag wakker, heeft je koelkast een leuker huis gevonden.🐙![]()
Geen gratis vakantie naar El Salvadorquote:Op maandag 14 juli 2025 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed!
En je mocht de VS ook gewoon weer in?![]()
![]()
Pfoe, 25 jarige meisjes, dat klinkt als een groot feestquote:Op maandag 14 juli 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je van 25(?) jarige meisjes vrolijk wordt
Oh sorry ik had de hor er nog inzitten denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was beetje sarcastisch voor de open deur🐙![]()
Die jonge meiden hebben ook een oude fiets nodig om het op te lerenquote:
Soul gaat binnenkort naar San Diego.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die poppetjes zijn wel geinig, al zou ik het zelf nooit kopenquote:
Misschien zit er wel een van jouw leeftijd tussen?quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
het lijkt een beetje op monchichiquote:Op maandag 14 juli 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die poppetjes zijn wel geinig, al zou ik het zelf nooit kopen
die wij vroeger hadden
maar dan enorm gehypedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet alleen dat het hip is, maar heb geen idee wat het is of hoe het er uit ziet.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die poppetjes zijn wel geinig, al zou ik het zelf nooit kopen
🐙![]()
je mist niksquote:Op maandag 14 juli 2025 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het hip is, maar heb geen idee wat het is of hoe het er uit ziet.
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoop dat ze het een leuke stad vind.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat binnenkort naar San Diego.![]()
En freaking duur!quote:Op maandag 14 juli 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt een beetje op monchichi
die wij vroeger hadden
maar dan enorm gehyped
Dik ¤70,- voor een pop. Dan ben je wel heel delulu![]()
Ow wacht, hoeveel kosten voetbal shirts van profclubs tegenwoordig ook alweer
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het hip is, maar heb geen idee wat het is of hoe het er uit ziet.
[ afbeelding ]
iets goedkoper dan die shirts van Ferrariquote:Op maandag 14 juli 2025 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En freaking duur!
Dik ¤70,- voor een pop. Dan ben je wel heel delulu![]()
Ow wacht, hoeveel kosten voetbal shirts van profclubs tegenwoordig ook alweer
Wel een beetje jaquote:Op maandag 14 juli 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt een beetje op monchichi
die wij vroeger hadden
maar dan enorm gehyped"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Google maarquote:Op maandag 14 juli 2025 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ferrari merchendise is voor de plebs. De echte kenners kopen enkel wagens van het merkquote:Op maandag 14 juli 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets goedkoper dan die shirts van Ferrari![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De kindjes die ze maken mogen er best iets aan verdienen toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ferrari merchendise is voor de plebs. De echte kenners kopen enkel wagens van het merk![]()
dan word ik wel een Merc kennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht, die kindjes krijgen niet eens 5 cent per shift van 20 uur per dag?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
De kindjes die ze maken mogen er best iets aan verdienen toch?![]()
Meer productie draaien dan.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht, die kindjes krijgen niet eens 5 cent per shift van 20 uur per dag?
Owja, jij ben meer van het Bye Lando, Bye Landoooo kampquote:
ga jij Delulu nu maar aanmoedigenquote:Op maandag 14 juli 2025 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, jij ben meer van het Bye Lando, Bye Landoooo kamp
@Lovelyquote:Op maandag 14 juli 2025 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met duizelig... Is nog iemand anders die ook graag rondjes draaitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie wie?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met duizelig... Is nog iemand anders die ook graag rondjes draait![]()
Welk merk heeft afgelopen 3 jaar op rij ook alweer een van de races van de triple kroon gewonnen en in 2024 2 van de triple?quote:
Red Bull? Nee. Uhmmmmmm Mercedes! Oh nee, ook niet. MclarenNee die bedoel ik ook niet
![]()
Ik kom even niet meer op de naam van het merk
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met duizelig... Is nog iemand anders die ook graag rondjes draait
bedoel je dat merk dat in de F1quote:Op maandag 14 juli 2025 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welk merk heeft afgelopen 3 jaar op rij ook alweer een van de races van de triple kroon gewonnen en in 2024 2 van de triple?
Red Bull? Nee. Uhmmmmmm Mercedes! Oh nee, ook niet. MclarenNee die bedoel ik ook niet
![]()
Ik kom even niet meer op de naam van het merk
de koningsklasse van het racen
geen enkele kans meer maaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Woeiiquote:Op maandag 14 juli 2025 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met duizelig... Is nog iemand anders die ook graag rondjes draait
Nee joh, ik zei toch net dat ik Mercedes niet bedoeldequote:Op maandag 14 juli 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedoel je dat merk dat in de F1
de koningsklasse van het racen
geen enkele kans meer maakt![]()
Oh ik dacht dat zij rondjes loopt!quote:
Ik draai graag rond de hete brij heen
ow je bedoelt dat team dat ooit de trots van de F1 was maar nu nog slechter is dan Mercquote:Op maandag 14 juli 2025 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, ik zei toch net dat ik Mercedes niet bedoelde
AI al gevraagd?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, ik zei toch net dat ik Mercedes niet bedoelde
How can I make this topic about me?![]()
Jij met je AIquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
een italiaans merk
met quasi boze mannetjes
die elke race weer zwaar teleurgesteld wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Owja, nu weet ik het weer! FERRARI!quote:Op maandag 14 juli 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow je bedoelt dat team dat ooit de trots van de F1 was maar nu nog slechter is dan Merc![]()
![]()
![]()
Is allemaal lange termijn strategie. Mercedes, RBR, McLaren elkaar de tent uit laten slaan dit jaar, even lekker cashen op de merch van Delulu, extra windtunnel tijd door een mindere constructeur ranking en dan in 2026 alles en iedereen helemaal de moeder, de vader, de hont en de kad zoek rijden!![]()
![]()
Zo rollen wij gewoon![]()
quote:![]()
Eindelijk. Met je nieuwe trekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daar gaat wat mis geloof ikquote:Op maandag 14 juli 2025 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, nu weet ik het weer! FERRARI!![]()
![]()
![]()
Is allemaal lange termijn strategie. Mercedes, RBR, McLaren elkaar de tent uit laten slaan dit jaar, even lekker cashen op de merch van Delulu, extra windtunnel tijd door een mindere constructeur ranking en dan in 2026 alles en iedereen helemaal de moeder, de vader, de hont en de kad zoek rijden!![]()
![]()
Zo rollen wij gewoon
Heb ik net gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hoofdpijnquote:
Zie het meer als draaien om je as, als op een bureaustoel. Prima middel om misselijk van te worden trouwens.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zij rondjes loopt!
Ik draai graag rond de hete brij heen![]()
![]()
Welke trekker heb je?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heerlijk
[..]
Ja hij trekt lekker
[..]
SorryWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
It's allllle planne pasta carbonara, i repeat, planne pasta carbonara!quote:
☺️quote:Op maandag 14 juli 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je ook Ananas lampen
ik vraag het voor een vriend @:Stevenhyde
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Dusn och nog even sportenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das wel een lastige om je ramen mee droog te trekken 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O das wel handig een langequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wist ik toch.quote:
![]()
quote:
Een verlengde John Deere.quote:![]()
Mijn kleinzoon is helemaal weg van die traktor
Zijn ooit eens naar een bedrijf geweest die ze verkocht en een open dag had. Jee zeg wat een joekels zaten er tussenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das een mooie John Deere jongequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zijn dat je koplampen of ben je blij me te zien?quote:
En hoe ist met de bandjes?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn dat je koplampen of ben je blij me te zien?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je hebt dan ook vakantiequote:Op maandag 14 juli 2025 19:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Anananasje! Heb een paar Leffe blond op tijdens het eten 😳
Dat niemand een trekkertje trek grap heeft gemaakt
kent iedereen trekkertrek?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
Dat niemand een trekkertje trek grap heeft gemaaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Denk zo maar ff volleyballen met mijn dochter. Kan ze lachen. Of toch maar beter mariokartquote:
kan ze ook lachenquote:Op maandag 14 juli 2025 19:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk zo maar ff volleyballen met mijn dochter. Kan ze lachen. Of toch maar beter mariokart
Die gaat hier niet door van het jaarquote:Op maandag 14 juli 2025 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
Dat niemand een trekkertje trek grap heeft gemaakt
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
mij ook nietquote:Op maandag 14 juli 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ben net vd powernaps. Lukt me helaas nooit
en als het met een godswonder wel lukt
ben ik daarna zo brak als maar kanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je kent het of je houd niet van het goede levenquote:
Als ik dan niet win dan val ik echt door de MAND. Want ik verlies eigenlijk nooit tegen der 😏quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja! Same. Daarom probeer ik het ook nooit meerquote:Op maandag 14 juli 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
mij ook niet
en als het met een godswonder wel lukt
ben ik daarna zo brak als maar kanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ga hier weer even lekker naast mijn ultra mega super lieflijke vrouwmensch op de bank zitten en naar haar zeer lieflijke en helemaal niet onsamenhangende verhalen luisteren![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als ik dan niet win dan val ik echt door de MAND. Want ik verlies eigenlijk nooit tegen der 😏![]()
Bekend mee. Ik word altijd verrotter wakker dan ik al was voordat ik ging slapen.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ben net vd powernaps. Lukt me helaas nooit![]()
dat dusquote:Op maandag 14 juli 2025 19:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Bekend mee. Ik word altijd verrotter wakker dan ik al was voordat ik ging slapen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet heel anders dan hier in DTS dus?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga hier weer even lekker naast mijn ultra mega super lieflijke vrouwmensch op de bank zitten en naar haar zeer lieflijke en helemaal niet onsamenhangende verhalen luisteren![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Niet heel anders dan hier in DTS dus?
Ja ik ook man. Wel jaloers op mensen die dit kunnen. Vroeger ook als tiener vakanties naar spanje met de bus. Geen minuut slapen..quote:Op maandag 14 juli 2025 19:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Bekend mee. Ik word altijd verrotter wakker dan ik al was voordat ik ging slapen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik ging gewoon met het vliegtuigquote:Op maandag 14 juli 2025 19:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik ook man. Wel jaloers op mensen die dit kunnen. Vroeger ook als tiener vakanties naar spanje met de bus. Geen minuut slapen..
dat ga ik mezelf niet aan doen
zolang in een bus![]()
met GOGO tours
Vroeger, lang geleden wel eens gezien maar nooit heel bijzonder gevonden.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kent het of je houd niet van het goede leven![]()
Heb ik ook. Maar soms zo moe dat ik er niet aan ontkom om even de gaan liggen.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Bekend mee. Ik word altijd verrotter wakker dan ik al was voordat ik ging slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zodra een powernap meer dan 20 minuten is, dan ga ik voor gaasquote:Op maandag 14 juli 2025 19:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Bekend mee. Ik word altijd verrotter wakker dan ik al was voordat ik ging slapen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hij geniet ervan, prima tochquote:Op maandag 14 juli 2025 19:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Niet heel anders dan hier in DTS dus?![]()
![]()
Hoe vindt je dochter het in Spanje?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ging gewoon met het vliegtuig
zolang in een bus![]()
met GOGO toursWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ging 2x met de bus. 3e keer met t vliegtuig. Miste ik wel 2 dagen, maar gelukkig ging een vriend met me mee. 6 man met de bus en wij 2 met t vliegtuig. Beiden week relatief lang, dus 24u zonder beenruimte in een bus is sowieso schraalquote:Op maandag 14 juli 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ging gewoon met het vliegtuig
zolang in een bus![]()
met GOGO toursBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
helemaal primaquote:
zo bruin als maar kan
en aan het genietenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O is ze zo snel bruin? Mooi dat ze het naar haar zin heeft. Was ze nu alleen gegaan of met een vriendin?quote:Op maandag 14 juli 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
helemaal prima
zo bruin als maar kan
en aan het genietenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een paar traytjes flügel in de bus ging de tijd altijd wel redelijk rap
Alleenquote:Op maandag 14 juli 2025 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is ze zo snel bruin? Mooi dat ze het naar haar zin heeft. Was ze nu alleen gegaan of met een vriendin?![]()
ja ze wordt heel snel bruinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is ook wel de definitie van een powernap. Ik heb het vaak na het eten en zet dan ook de wekker.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zodra een powernap meer dan 20 minuten is, dan ga ik voor gaas“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een avonturierquote:Op maandag 14 juli 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen![]()
ja ze wordt heel snel bruin
Ik ookquote:
En jaloers dat ze zo snel bruin wordt. Zelf altijd goed smerenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik kan niet echt in de zon zittenquote:Op maandag 14 juli 2025 20:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook
En jaloers dat ze zo snel bruin wordt. Zelf altijd goed smeren
maar word wel heel bruinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga ook wel eens tussendoor liggen, als ik dan in slaap val en na een uur weer wakker ben dan wil ik eigenlijk nog langer slapen, en dat is dan vaak niet mogelijk omdat ik nog dingen moet doen. Werkt voor mij niet en daarom sla ik het in de meeste gevallen over.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar soms zo moe dat ik er niet aan ontkom om even de gaan liggen.Geen idee waar bij mij de grens ligt maar als ik al begin weg te dutten is het al raak. Helaas ben ik overdag zo nu en dan vermoeid doordat ik 's nachts slecht heb geslapen.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zodra een powernap meer dan 20 minuten is, dan ga ik voor gaas![]()
Mijn vrouw vergelijkt me soms met een viking. Ik kan wel door de jaren heen beter tegen de hitte maar moet wel opletten dat ik smeerquote:Op maandag 14 juli 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan niet echt in de zon zitten
maar word wel heel bruinBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
After dinner dip. Niets zo lekker om na het eten even te liggen.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook wel de definitie van een powernap. Ik heb het vaak na het eten en zet dan ook de wekker.![]()
Direct kans woningen komen er wel elke dag op tussen 20:00 en 20:15 uur
Dus moet elke dag kijken
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Of te gaan wandelen. Dat doe ik nu vaakquote:Op maandag 14 juli 2025 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
After dinner dip. Niets zo lekker om na het eten even te liggen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Elke dag kansquote:Op maandag 14 juli 2025 20:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dus moet elke dag kijken
De fart walkquote:Op maandag 14 juli 2025 20:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Of te gaan wandelen. Dat doe ik nu vaak
Er kijken ook legio mensen elke dag op Funda.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dus moet elke dag kijken
Maar succes dame.
Kan ook. Maar niet te fanatiek ivm zijsteekquote:Op maandag 14 juli 2025 20:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Of te gaan wandelen. Dat doe ik nu vaak![]()
![]()
Damn Amy.quote:
Zo heet dat echt!quote:
Google maar eens op fart walk!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja alleen de website is dan wel megatraagquote:Thxquote:Op maandag 14 juli 2025 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er kijken ook legio mensen elke dag op Funda.
Maar succes dame.
Ik zie het iets positiever in nu.
Alleen helaas geen Nissewaard tussen de direct kans woningen
Wat een kort tijdsbestek...quote:Op maandag 14 juli 2025 20:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dus moet elke dag kijken![]()
Ja schijnt gezond te zijn!quote:Op maandag 14 juli 2025 20:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Scheelt weer buikpijn later op de avond.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Jaquote:
Je zit te vaak op fok als je in de familie app : D tikt
Bekend probleemquote:Op maandag 14 juli 2025 20:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Je zit te vaak op fok als je in de familie app : D tikt
Ja ik ook. Hoe oud is ze?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die kun je nooit teveel makenquote:Op maandag 14 juli 2025 20:19 schreef StevenHyde het volgende:
In de familieapp maak ik net als op fok teveel kut grappen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dan op dit deuntje.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo heet dat echt!
Google maar eens op fart walk!
Bekijk deze YouTube-video
The fart walk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Script op loslaten.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Je zit te vaak op fok als je in de familie app : D tikt![]()
Herken ik wel. Maar soms breekt nood wetquote:Op maandag 14 juli 2025 20:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens tussendoor liggen, als ik dan in slaap val en na een uur weer wakker ben dan wil ik eigenlijk nog langer slapen, en dat is dan vaak niet mogelijk omdat ik nog dingen moet doen. Werkt voor mij niet en daarom sla ik het in de meeste gevallen over.
[..]
Geen idee waar bij mij de grens ligt maar als ik al begin weg te dutten is het al raak. Helaas ben ik overdag zo nu en dan vermoeid doordat ik 's nachts slecht heb geslapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kleine moeite toch. Je zit toch met je mobiel. Hopelijk krijg je zo snel een huisquote:Op maandag 14 juli 2025 20:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dus moet elke dag kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 14 juli 2025 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan op dit deuntje.
The fart walk.
Of : Pquote:Op maandag 14 juli 2025 20:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Je zit te vaak op fok als je in de familie app : D tiktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja duimenquote:Op maandag 14 juli 2025 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleine moeite toch. Je zit toch met je mobiel. Hopelijk krijg je zo snel een huisJa of * O *quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan op dit deuntje.
The fart walk.![]()
![]()
Het is ook maar de vraag of je er iets aan zou hebben. Want ik neem aan dat de links ook verlopen. Dan zou je alles moeten rippen en opslaan in een DB zodat je het later kunt checken, wordt wel ingewikkeld...quote:![]()
zo wat een held. Knap hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is elke dag dezelfde aanbod link. En tussen alle woningen staan de direct kans woningen dan. Je moet nog zoeken ookquote:Op maandag 14 juli 2025 20:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is ook maar de vraag of je er iets aan zou hebben. Want ik neem aan dat de links ook verlopen. Dan zou je alles moeten rippen en opslaan in een DB zodat je het later kunt checken, wordt wel ingewikkeld...
ze kent wel iemand die daar woontquote:
dus alleen alleen is ze nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is wel fijn. Zeker in een vreemd land met een andere taal.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kent wel iemand die daar woont
dus alleen alleen is ze nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze doet het leren via Duolingoquote:Op maandag 14 juli 2025 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Zeker in een vreemd land met een andere taal.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
een vriend van ons heeft haar het lied van Bassie en Adriaan geleerdquote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
een vriend van ons heeft haar het lied van Bassie en Adriaan geleerdGeweldig. Ik heb de dvd's van bassie en adriaan en de reis door europa
Toen mijn dochter een jaar of 5 was ging ik dat steeds dinsdagmiddag met haar kijken. Ze zei dat ze dat wel leuk vond. Later kwam ze erop terug
het is ook vreselijkquote:Op maandag 14 juli 2025 20:35 schreef StevenHyde het volgende:
Toen mijn dochter een jaar of 5 was ging ik dat steeds dinsdagmiddag met haar kijken. Ze zei dat ze dat wel leuk vond. Later kwam ze erop terug![]()
Mijn vrouw vindt het ook afschuwelijk. Ik vind het dikke cult en nostalgieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
met het oog van nu is het echt verschrikkelijkquote:Op maandag 14 juli 2025 20:37 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn vrouw vindt het ook afschuwelijk. Ik vind het dikke cult en nostalgieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben benieuwd hoe snel ze het oppikt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daarom durf ik bijvoorbeeld de 80s teenage mutant ninja turtles niet te kijken. Erg bang voor afbreuk van wat ik in mijn hoofd heb zitten.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
met het oog van nu is het echt verschrikkelijkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zoeken is niet zo'n probleem, neem aan dat de zoekopdracht altijd hetzelfde is. Gaat me om de zoekresultaten en de links daarnaartoe.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is elke dag dezelfde aanbod link. En tussen alle woningen staan de direct kans woningen dan. Je moet nog zoeken ook![]()
Ow geen ideequote:Op maandag 14 juli 2025 20:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoeken is niet zo'n probleem, neem aan dat de zoekopdracht altijd hetzelfde is. Gaat me om de zoekresultaten en de links daarnaartoe.
Zoeken is geen probleem nee. Dit is mijn huidige aanbod van woningen waar ik kans op maak:quote:Op maandag 14 juli 2025 20:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoeken is niet zo'n probleem, neem aan dat de zoekopdracht altijd hetzelfde is. Gaat me om de zoekresultaten en de links daarnaartoe.
🐙![]()
Ja zeker nu in de vakantie tijd. Nederlanders en Duitsersquote:Op maandag 14 juli 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
zitten heel veel nederlanders daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks, nakkes, nada.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoeken is geen probleem nee. Dit is mijn huidige aanbod van woningen waar ik kans op maak:
[ afbeelding ]
![]()
Jij woont ook in mij regioquote:Op maandag 14 juli 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb overigens gewoon iedere werkdag om 20:00 een wekker staan.
Waar zoek jij een huis dan?
Stond nu wel een redelijke op in Rotterdam.. alleen jammer van de moskeeIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
sowiesoquote:Op maandag 14 juli 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker nu in de vakantie tijd. Nederlanders en Duitsers
wonen er daar waar ze zit veel nederlandersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is maar een klein deel van de woningen. De meeste zijn op basis van inschrijfduur, de rest staat een paar dagen open op loting.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is het wekker zetten en maar hopen dat je op tijd bent... Vind het alsnog raar iets.
Dit was meer bedacht voor mensen die haast hadden. Als het maar een kwartiertje openstaat reageren alleen de 100 mensen die echt de moeite doen.
Nu al jaren niemand meer makkelijk een woning kan krijgen maakt het niet veel meer uit. Reageren trgenwoordig soms alsnog meer dan duizend man op.🐙![]()
Hoeveel jaar sta je ingeschreven?quote:Op maandag 14 juli 2025 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is maar een klein deel van de woningen. De meeste zijn op basis van inschrijfduur, de rest staat een paar dagen open op loting.
Dit was meer bedacht voor mensen die haast hadden. Als het maar een kwartiertje openstaat reageren alleen de 100 mensen die echt de moeite doen.
Nu al jaren niemand meer makkelijk een woning kan krijgen maakt het niet veel meer uit. Reageren trgenwoordig soms alsnog meer dan duizend man op.
Had op een oranje direct kans gereageerd
Op dat soort dingen let ik echt niet meer. Ik reageer op Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen, Maassluis, Capelle a/d IJssel, Barendrecht. Zo'n beetje alles wat binnen anderhalf uur met het OV van m'n werk licht.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jij woont ook in mij regio
Waar zoek jij een huis dan?
Stond nu wel een redelijke op in Rotterdam.. alleen jammer van de moskee
In de praktijk betekent dat woningen in Rotterdam, met heel af en toe iets in Vlaardingen of Capelle.🐙![]()
Ah ja, een loterij met een bepaald tijds window om mee te mogen doen. En eens, mensen die echt moeite doen zullen dan met name gaan kijken. Zo jammer dat we in Nederland met dit soort problemen kampen.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is maar een klein deel van de woningen. De meeste zijn op basis van inschrijfduur, de rest staat een paar dagen open op loting.
Nu al jaren niemand meer makkelijk een woning kan krijgen maakt het niet veel meer uit. Reageren trgenwoordig soms alsnog meer dan duizend man op.![]()
Vier jaar en drie maanden.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoeveel jaar sta je ingeschreven?
Had op een oranje direct kans gereageerd
[ afbeelding ]
Dat had veel langer kunnen zijn. Ik heb ooit m'n inschrijving laten verlopen toen het niet zo goed met me ging. Maar lang verhaal.🐙![]()
Ik wil echt in spijkenisse. Hoogvliet kan ook nog wel. Iedereen die mij lief is, woont in spijkenisse.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op dat soort dingen let ik echt niet meer. Ik reageer op Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen, Maassluis, Capelle a/d IJssel, Barendrecht. Zo'n beetje alles wat binnen anderhalf uur met het OV van m'n werk licht.
In de praktijk betekent dat woningen in Rotterdam, met heel af en toe iets in Vlaardingen of Capelle.2700 andere die moeite doenquote:Op maandag 14 juli 2025 21:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, een loterij met een bepaald tijds window om mee te mogen doen. En eens, mensen die echt moeite doen zullen dan met name gaan kijken. Zo jammer dat we in Nederland met dit soort problemen kampen.
Ik was in lloret en zei ajuus tegen een man in een kraampje met hamburgers. Zei die Spanjaard dat hij dacht dat ik uit omgeving arnhem kwam. Blijkbaar is dat puur iets van onze regio?quote:Op maandag 14 juli 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
sowieso
wonen er daar waar ze zit veel nederlandersBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja hetzelfde hier, 1 keer vergeten te betalen.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vier jaar en drie maanden.
Dat had veel langer kunnen zijn. Ik heb ooit m'n inschrijving laten verlopen toen het niet zo goed met me ging. Maar lang verhaal.
4 jaar, 1 maand, 27 dagen nugelukkig heb ik onze inschrijving kunnen splitsen, want ik stond met mijn ex samen ingeschreven. Dus de inschrijfduur bleef voor ons beiden gelijk
Op dit punt zou ik nog naar Rottummeroog verhuizen als het te combineren was met m'n werk. Ik ben er zo klaar mee.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wil echt in spijkenisse. Hoogvliet kan ook nog wel. Iedereen die mij lief is, woont in spijkenisse.
[..]
2700 andere die moeite doen🐙![]()
RIPquote:Op maandag 14 juli 2025 21:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja hetzelfde hier, 1 keer vergeten te betalen.
4 jaar, 1 maand, 27 dagen nugelukkig heb ik onze inschrijving kunnen splitsen, want ik stond met mijn ex samen ingeschreven. Dus de inschrijfduur bleef voor ons beiden gelijk
Ja ik wil het liefst niet op de zolder van mijn ouders belandenquote:Op maandag 14 juli 2025 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op dit punt zou ik nog naar Rottummeroog verhuizen als het te combineren was met m'n werk. Ik ben er zo klaar mee.
Tot het huis verkocht is wonen we nog samen. Maar geen idee hoelang dat nog ga duren
Maar is het de hele week? Of alleen op werkdagen?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb nog nooit iets in het weekend online zien komen.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik wil het liefst niet op de zolder van mijn ouders belanden
Tot het huis verkocht is wonen we nog samen. Maar geen idee hoelang dat nog ga duren
Maar is het de hele week? Of alleen op werkdagen?🐙![]()
Oke thxquote:Op maandag 14 juli 2025 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets in het weekend online zien komen.
Ik dacht eerst dat het alleen op dinsdag was
Het is vaker niet dan wel, in mijn geval iig.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oke thx
Ik dacht eerst dat het alleen op dinsdag was
Maar probeer iedere werkdag wel even te kijken.🐙![]()
ik zeg bijna nooit ajuusquote:Op maandag 14 juli 2025 21:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik was in lloret en zei ajuus tegen een man in een kraampje met hamburgers. Zei die Spanjaard dat hij dacht dat ik uit omgeving arnhem kwam. Blijkbaar is dat puur iets van onze regio?
wel doei
Ik ga er erg in houdenquote:Op maandag 14 juli 2025 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vaker niet dan wel, in mijn geval iig.
Maar probeer iedere werkdag wel even te kijken.
Ga wekker zetten 🤣Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
In Twente zeggen ze ook wel ajuusquote:Op maandag 14 juli 2025 21:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik was in lloret en zei ajuus tegen een man in een kraampje met hamburgers. Zei die Spanjaard dat hij dacht dat ik uit omgeving arnhem kwam. Blijkbaar is dat puur iets van onze regio?
Goede muzieksmaak welquote:Op maandag 14 juli 2025 21:16 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Jij ook mijn heldin amy![]()
Zat nog ff in muz
Slaap lekker voor straks
Sweet dreams!
Ik zie dat woonnet zegt "iedere dag" maar ja. Ik ben het nog niet tegengekomen iig.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga er erg in houden
Ga wekker zetten 🤣🐙![]()
Bbquote:Op maandag 14 juli 2025 21:16 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Jij ook mijn heldin amy![]()
Zat nog ff in muz
Slaap lekker voor straks![]()
![]()
long time no see
Jij ook wel goede smaak, ik vind alles leuk met muziek. Behalve operaquote:Op maandag 14 juli 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede muzieksmaak wel
Sweet dreams!![]()
Slaap lekker![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 14 juli 2025 21:20 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Jij ook wel goede smaak, ik vind alles leuk met muziek. Behalve opera![]()
Slaap lekkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Greys, ja druk bezig hier achter. Krijg bezoek van vrienden dit weekend. Ook fijne avond. Ga pitten zo. 4u weer opquote:maar vanaf donderdag 2 week vakantie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap zequote:Op maandag 14 juli 2025 21:23 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Hey Greys, ja druk bezig hier achter. Krijg bezoek van vrienden dit weekend. Ook fijne avond. Ga pitten zo. 4u weer opmaar vanaf donderdag 2 week vakantie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en vaaaakaaaantiiiieeeeeee
ik lig nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog half uurtje denk ikquote:Op maandag 14 juli 2025 21:25 schreef bondage het volgende:
Ik ga zo ook liggen, echter niet meer posten dan
Spelletje doen tussendoorIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Multitasken vanuit bedquote:Op maandag 14 juli 2025 21:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nog half uurtje denk ik
Spelletje doen tussendoor![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1127 / +28 / +147 / 3965 / 4435
2. FreshFruit / 634 / +7 / +5 / 1074 / 1402
3. gebrokenglas / 544 / +48 / +47 / 1575 / 1923
4. KillemWieft / 534 / +40 / +6 / 319 / 504
5. MooieTop6 / 357 / +6 / +23 / 1120 / 1314
6. Lovely / 329 / +27 / +20 / 1442 / 1651
7. _UserName_ / 320 / +31 / +32 / 255 / 341
8. DJMO / 307 / +18 / +0 / 477 / 655
9. loveislikeakiss / 276 / +21 / +4 / 1330 / 1501
10. Helenattenek / 274 / +42 / +47 / 324 / 415
11. mario390 / 270 / +34 / +7 / 492 / 645
12. Fogel / 269 / +17 / +7 / 698 / 883
13. MizzezAmy / 234 / +28 / +8 / 1045 / 1243
14. maily / 231 / +24 / +0 / 767 / 887
15. HappyCharly / 222 / +21 / +0 / 204 / 272
16. Sally / 218 / +5 / +66 / 147 / 238
17. Dr.Mikey / 215 / +4 / +3 / 244 / 337
18. hemarookworst / 192 / +14 / +5 / 588 / 727
19. marc0871 / 177 / +42 / +6 / 393 / 516
20. DeZwabber / 137 / +22 / +33 / 274 / 345SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 21:30 schreef bondage het volgende:
Op fok posten (bolken) en spelletje spelen is redelijk multitasken, bedoelde daar verder niets bijzonders mee
Jij weetquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ok ok, ik kon het niet latenquote:Op maandag 14 juli 2025 21:30 schreef bondage het volgende:
Op fok posten (bolken) en spelletje spelen is redelijk multitasken, bedoelde daar verder niets bijzonders mee
Ik vraag mij wel eens af waarom sommige van mijn posts worden geassocieerd met bepaalde natuur georiënteerde zaken terwijl het eigenlijk heel onschuldig isquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: