SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die maakt o.a. appelsientje, dubbelfris, taksi etcquote:Op maandag 14 juli 2025 18:55 schreef Homijn het volgende:
Betrouwbare bron, etc...
Uitzending op Radio 49 om 19:00 uur, etc.
Ik ga luisteren, etc.
Jullie kennen de riedelUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Overigens word ik Admin, dan weten jullie dat vast. Ik heb de felicitaties van Yvonne al binnen.![]()
En dat alleen omdat ik dacht dat Telstar nooit zou promoveren
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Anna Corona?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:00 schreef mario390 het volgende:
buiten hoor is nass, ik weet niet of anna nass geworden is
ik gaa haar roepen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lokwinske.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:01 schreef Homijn het volgende:
Overigens word ik Admin, dan weten jullie dat vast. Ik heb de felicitaties van Yvonne al binnen.![]()
En dat alleen omdat ik dacht dat Telstar nooit zou promoveren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het zwart op wit: yvonne in ONZ / [gerucht] Harrie wordt FA en Paul weer modquote:
* Homijn gaat nu radio luisteren, tot later
Roomboter is lekker, bv een klein beetje op een stukje krentenbrood.quote:Op maandag 14 juli 2025 04:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, en dan nog?
Ik eet soms ook een stuk roomboter: heerlijk hoor 😆
Ja, serieus 😋Smaakte een beetje als rundvlees, maar dan met een wild smaakjequote:Op maandag 14 juli 2025 08:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja sorry, had niets leuks te melden
Hoe waren de kangaroes?![]()
Verder zijn het leuke beesten om te zien. In een van onze hotels, zaten ze bijna vlak voor de deur. Naast de vele kaketoes die bijna uit je hand aten. Minder leuk waren alle dode kangaroes naast de weg. Ik moest 1x stoppen voor overstekende kangaroes en soms blijven ze gewoon op de weg zitten naar je zitten staren. Alsof ze een deathwish hadden.
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 14-07-2025 19:13:59 ]![]()
MarioBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Anna was die model uit jullie stad die het eerst corona had.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb jij een Annaquote:Op maandag 14 juli 2025 19:00 schreef mario390 het volgende:
buiten hoor is nass, ik weet niet of anna nass geworden is
ik gaa haar roepen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jaaa de leukste FA van FOK!quote:Op maandag 14 juli 2025 19:01 schreef Homijn het volgende:
En dat alleen omdat ik dacht dat Telstar nooit zou promoverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wordt toch een andere serie kijken. Staan 2 afleveringen op de rest kan je alleen kijken met een abo op MGM+
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Man3quote:Op maandag 14 juli 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
Wordt toch een andere serie kijken. Staan 2 afleveringen op de rest kan je alleen kijken met een abo op MGM+Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
heb je ook Ananas lampenquote:Op maandag 14 juli 2025 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had een hamburger met ananas. Komt wel erg dichtbij
ik vraag het voor een vriend @StevenHyde
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaa de leukste FA van FOK!Waar is die heen, is al heel lang wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar wel een goed ideequote:Op maandag 14 juli 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je ook Ananas lampen
ik vraag het voor een vriend @:Stevenhyde![]()
![]()
Doen ze daar steeds vaker.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
Wordt toch een andere serie kijken. Staan 2 afleveringen op de rest kan je alleen kijken met een abo op MGM+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo stom ook dat bijv Skyshowtime moet nemen voor sommige series of filmsquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
[..]
jaaa de leukste FA van FOK!Is dat net als @naatje_1 die jaren mod was, terwijl hij al meer dan een jaar niet meer actief was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nounounou, gelijk dat schelden als ze de straat overstekenquote:Op maandag 14 juli 2025 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Roomboter is lekker, bv een klein beetje op een stukje krentenbrood.
[..]
Smaakte een beetje als rundvlees, maar dan met een wild smaakje![]()
Verder zijn het leuke beesten om te zien. In een van onze hotels, zaten ze bijna vlak voor de deur. Naast de vele kaketoes die bijna uit je hand aten. Minder leuk waren alle dode kangaroes naast de weg. Ik moest 1x stoppen voor overstekende kankaroes en soms blijven ze gewoon op de weg zitten naar je zitten staren. Alsof ze een deathwish hadden.![]()
Ja ik heb ook wel eens kangaroe gegeten, smaakte prima
Verder nog leuke dingen gedaan/gezien?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Docu van Roxy Dekker dan maar?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen ideequote:Op maandag 14 juli 2025 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat net als @:naatje_1 die jaren mod was, terwijl hij al meer dan een jaar niet meer actief was?
Sked was wel even actiefThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tsja, allemaal taktiek. In de hoop dat je de serie toch wilt uitkijken....quote:Op maandag 14 juli 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
Wordt toch een andere serie kijken. Staan 2 afleveringen op de rest kan je alleen kijken met een abo op MGM+How can I make this topic about me?![]()
Een beetje als shareware: even proberen en als het je bevalt koop je het produkt.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nounounou, gelijk dat schelden als ze de straat oversteken![]()
Ja ik heb ook wel eens kangaroe gegeten, smaakte prima
Verder nog leuke dingen gedaan/gezien?![]()
![]()
Ja, een hoop leuke dingen gezien. Hoop (voor mij) onbekende vogels, bomen, bergen, en natuurlijk Melbourne en Sydney. Aangezien we naast China town in Melbourne zaten voor 5 dagen, ook heel veel Aziatisch gegeten.![]()
Viese taktik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, allemaal taktiek. In de hoop dat je de serie toch wilt uitkijken....
Zo geniepig zullen ze toch niet zijn?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Net als daten dusquote:Op maandag 14 juli 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Een beetje als shareware: even proberen en als het je bevalt koop je het produkt.![]()
![]()
Ehhhhhhquote:Op maandag 14 juli 2025 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo geniepig zullen ze toch niet zijn?🐙![]()
Was beetje sarcastisch voor de open deurquote:
als je van 25(?) jarige meisjes vrolijk wordtquote:
wanneer ?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Anna was die model uit jullie stad die het eerst corona had.![]()
Daarom ga ik het ook niet kijkenquote:Op maandag 14 juli 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, allemaal taktiek. In de hoop dat je de serie toch wilt uitkijken....
Dat zal ze leren
Klinkt goed!quote:Op maandag 14 juli 2025 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, een hoop leuke dingen gezien. Hoop (voor mij) onbekende vogels, bomen, bergen, en natuurlijk Melbourne en Sydney. Aangezien we naast China town in Melbourne zaten voor 5 dagen, ook heel veel Aziatisch gegeten.
En je mocht de VS ook gewoon weer in?
25? Dus te oud voor mario en tot?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je van 25(?) jarige meisjes vrolijk wordt![]()
[..]
jaaa de leukste FA van FOK!Nu mis ik hem welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb nog niet gekeken.quote:
ze is 20 trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou nee..quote:Op maandag 14 juli 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je van 25(?) jarige meisjes vrolijk wordt
Behalve dan dat het product ook geen zin in jou kan hebben.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Een beetje als shareware: even proberen en als het je bevalt koop je het produkt.
Dat klinkt als een nachtmerrie eerlijk gezegd.
Word je op een dag wakker, heeft je koelkast een leuker huis gevonden.🐙![]()
Geen gratis vakantie naar El Salvadorquote:Op maandag 14 juli 2025 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed!
En je mocht de VS ook gewoon weer in?![]()
![]()
Pfoe, 25 jarige meisjes, dat klinkt als een groot feestquote:Op maandag 14 juli 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je van 25(?) jarige meisjes vrolijk wordt
Oh sorry ik had de hor er nog inzitten denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was beetje sarcastisch voor de open deur🐙![]()
Die jonge meiden hebben ook een oude fiets nodig om het op te lerenquote:
Soul gaat binnenkort naar San Diego.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die poppetjes zijn wel geinig, al zou ik het zelf nooit kopenquote:
Misschien zit er wel een van jouw leeftijd tussen?quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
het lijkt een beetje op monchichiquote:Op maandag 14 juli 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die poppetjes zijn wel geinig, al zou ik het zelf nooit kopen
die wij vroeger hadden
maar dan enorm gehypedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet alleen dat het hip is, maar heb geen idee wat het is of hoe het er uit ziet.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die poppetjes zijn wel geinig, al zou ik het zelf nooit kopen
🐙![]()
je mist niksquote:Op maandag 14 juli 2025 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het hip is, maar heb geen idee wat het is of hoe het er uit ziet.
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoop dat ze het een leuke stad vind.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat binnenkort naar San Diego.![]()
En freaking duur!quote:Op maandag 14 juli 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt een beetje op monchichi
die wij vroeger hadden
maar dan enorm gehyped
Dik ¤70,- voor een pop. Dan ben je wel heel delulu![]()
Ow wacht, hoeveel kosten voetbal shirts van profclubs tegenwoordig ook alweer
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het hip is, maar heb geen idee wat het is of hoe het er uit ziet.
[ afbeelding ]
iets goedkoper dan die shirts van Ferrariquote:Op maandag 14 juli 2025 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En freaking duur!
Dik ¤70,- voor een pop. Dan ben je wel heel delulu![]()
Ow wacht, hoeveel kosten voetbal shirts van profclubs tegenwoordig ook alweer
Wel een beetje jaquote:Op maandag 14 juli 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt een beetje op monchichi
die wij vroeger hadden
maar dan enorm gehyped"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Google maarquote:Op maandag 14 juli 2025 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ferrari merchendise is voor de plebs. De echte kenners kopen enkel wagens van het merkquote:Op maandag 14 juli 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets goedkoper dan die shirts van Ferrari![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De kindjes die ze maken mogen er best iets aan verdienen toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ferrari merchendise is voor de plebs. De echte kenners kopen enkel wagens van het merk![]()
dan word ik wel een Merc kennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht, die kindjes krijgen niet eens 5 cent per shift van 20 uur per dag?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
De kindjes die ze maken mogen er best iets aan verdienen toch?![]()
Meer productie draaien dan.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht, die kindjes krijgen niet eens 5 cent per shift van 20 uur per dag?
Owja, jij ben meer van het Bye Lando, Bye Landoooo kampquote:
ga jij Delulu nu maar aanmoedigenquote:Op maandag 14 juli 2025 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, jij ben meer van het Bye Lando, Bye Landoooo kamp
@Lovelyquote:Op maandag 14 juli 2025 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met duizelig... Is nog iemand anders die ook graag rondjes draaitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie wie?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met duizelig... Is nog iemand anders die ook graag rondjes draait![]()
Welk merk heeft afgelopen 3 jaar op rij ook alweer een van de races van de triple kroon gewonnen en in 2024 2 van de triple?quote:
Red Bull? Nee. Uhmmmmmm Mercedes! Oh nee, ook niet. MclarenNee die bedoel ik ook niet
![]()
Ik kom even niet meer op de naam van het merk
quote:Op maandag 14 juli 2025 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met duizelig... Is nog iemand anders die ook graag rondjes draait
bedoel je dat merk dat in de F1quote:Op maandag 14 juli 2025 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welk merk heeft afgelopen 3 jaar op rij ook alweer een van de races van de triple kroon gewonnen en in 2024 2 van de triple?
Red Bull? Nee. Uhmmmmmm Mercedes! Oh nee, ook niet. MclarenNee die bedoel ik ook niet
![]()
Ik kom even niet meer op de naam van het merk
de koningsklasse van het racen
geen enkele kans meer maaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Woeiiquote:Op maandag 14 juli 2025 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met duizelig... Is nog iemand anders die ook graag rondjes draait
Nee joh, ik zei toch net dat ik Mercedes niet bedoeldequote:Op maandag 14 juli 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedoel je dat merk dat in de F1
de koningsklasse van het racen
geen enkele kans meer maakt![]()
Oh ik dacht dat zij rondjes loopt!quote:
Ik draai graag rond de hete brij heen
ow je bedoelt dat team dat ooit de trots van de F1 was maar nu nog slechter is dan Mercquote:Op maandag 14 juli 2025 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, ik zei toch net dat ik Mercedes niet bedoelde
AI al gevraagd?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, ik zei toch net dat ik Mercedes niet bedoelde
How can I make this topic about me?![]()
Jij met je AIquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: