Moet doorgooien voor Mason.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Graag een stream van de Brienenoord.
Lekker testosteron. Je moet na zo’n potje (zeker als je wint) daar ook een beetje boven staan. Maar goed, we kennen het van allebeiquote:
Het hele leven heeft geen zin meer Arjanquote:Op maandag 21 juli 2025 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
Dit wordt óf een fantastische partij met een gecombineerd gemiddelde >200, of het wordt janken voor Barney. En ik gok op het laatste.
Klompvoet met zijn uitgeleefde rimpelrookkop daarintegen...quote:Op maandag 21 juli 2025 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stiefgod. Geen dag ouder geworden
Zou dit hem worden voor Gian of Wessel?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit was het echte doorbraaktoernooi van Van Gerwen, ja.
Dit voelt alsof het 'm voor Van Veen zou moeten zijn, omdat hij net als Van Gerwen destijds al langer meeloopt dan Wessel.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou dit hem worden voor Gian of Wessel?
vVeen is natuurlijk ook al verder. Meer vergelijkbaar met vdBergh in 2020. Het is wachten tot zijn eerste topprestatie, maar die mislukte WK’s kleven wel aan hem.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit voelt alsof het 'm voor Van Veen zou moeten zijn, omdat hij net als Van Gerwen destijds al langer meeloopt dan Wessel.
Noppert is een kuttegenstander, maar Gian kan daar denk ik beter mee omgaan dan bijvoorbeeld Van Duijvenbode drie jaar geleden.
Padel is geen sportquote:Op maandag 21 juli 2025 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Die 6 kilo zie je er nog steeds niet vanaf. @:de_boswachter
Al in gedachten bij de Brienenoordquote:Op maandag 21 juli 2025 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie al een hoop negativiteit en hoofdschudden.
Mwoh, ik vind van wel. Plus beter gekleed met dit zwarte shirtje. Dat gezegd hebbende: hup Barney.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Die 6 kilo zie je er nog steeds niet vanaf. @:de_boswachter
Heb hier niks te zoeken Arjenquote:Op maandag 21 juli 2025 22:33 schreef BobW het volgende:
Bij het ingooien vielen de triples achter elkaar en nu niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |