die dacht vast gezellig feestje gehad 😉quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:35 schreef exode het volgende:
Dan is het maar goed dat je niet naast ons woont Mush
Ik heb vandaag 20 lege wijnflessen in de glasbak gegooid. Niet omdat wij zoveel zuipen maar juist omdat we niet drinken. Zaterdag komen er wat vrienden bbqen en ik wilde even checken of ik nog wijn moest kopen. 2 flessen waren nog goed de rest allemaal ver over de houdbaarheid heen. Er stond iemand achter me te wachten, die zal wel gedacht hebben...:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: zorgen rondom mijn vaderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus al met al wel spannend om te gaan en tegelijkertijd moet het ook gewoon kunnen, hij is nu niet acuut ziek met hele grote dreiging van dingen en ik heb van zowel mijn vader als mijn zus de zegen om gewoon te gaan.
Even helemaal niks!Geen werk, geen verplichtingen, gewoon niks!
![]()
Ik lees steeds 'schuldsanering'.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:47 schreef vencodark het volgende:
*zet ‘schudherinnering’ als Mogelijke woorden voor Word Feud.
Sorry voor wat? Ik maakte een grapje.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:41 schreef BE het volgende:
Tx lieve ladies!
[..]Sorry... daar had ik even niet over nagedacht.
Das dan wel een zielige accu want dit is al dagen aan de gang😂quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:53 schreef Troel het volgende:
Vergeten de accu op te laden, toen was ie leeg?
Ja, alles wat eetbaar is onbereikbaar maken en wat bij ons dus echt heeft geholpen: muizenverjagers in de stopcontacten en een marterverjager (jaja echt) in de kelderkast. Want daar zaten ze bij ons.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:56 schreef TolstoiFan het volgende:
OMG, we hebben een muis in huis (hopelijk is het maar 1)![]()
![]()
![]()
Gistermiddag zag ik hem opeens door de keuken schieten en manlief zag hem later ook.
Er was een pak crackers aangevroten in het voorraadrek, vallen zijn inmiddels op diverse plekken gezet.
Mijn huis voelt opeens niet meer fijn.......
Iemand nog tips (behalve een kat nemen)?
Stofzuiger bij de hand houdenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:56 schreef TolstoiFan het volgende:
OMG, we hebben een muis in huis (hopelijk is het maar 1)![]()
![]()
![]()
Gistermiddag zag ik hem opeens door de keuken schieten en manlief zag hem later ook.
Er was een pak crackers aangevroten in het voorraadrek, vallen zijn inmiddels op diverse plekken gezet.
Mijn huis voelt opeens niet meer fijn.......
Iemand nog tips (behalve een kat nemen)?
Mijn hoofd maakt hier een hilarisch filmpje van.. maar ik zou echt huilen...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Stofzuiger bij de hand houden
Hier rende er een naar binnen onder de keuken in, heb de hele onderkant van de keuken losgetrokken en m gelukkig kunnen opzuigen, en daarna in t park kunnen loslaten
SPOILER: vaderupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |