De brokken waren wel goed (er bestaan geen slechte brokken namelijk), maar door hun blaasproblemen zullen ze vanaf nu altijd speciaal dieetvoer moeten hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En wat is dat met die brokken? Ze waren goed, maar ze mogen nooit meer terug naar die brokken? Dan zijn die brokken dus niet goed voor hun katten. Ik vermoed dat ze de dierenarts heeft laten komen omdat ze binnenkort op vakantie gaan. En je wilt de ‘huisoppas’ (zullen we weer zo’n hilarisch filmpje te zien krijgen waarin ze tegen de huisoppas, die er niet is, praat?) hier natuurlijk niet mee belasten.
Nee. De gezondheidszorg is zo duur door marktwerking.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
En door dit soort acties is de gezondheidszorg mega duur
Ja. Wel zuur al zo jong blaasgruis.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
De brokken waren wel goed (er bestaan geen slechte brokken namelijk), maar door hun blaasproblemen zullen ze vanaf nu altijd speciaal dieetvoer moeten hebben.
Ik vind die enorm uitgegroeide nagels ook heel onverzorgd staan.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit! Ik heb het al vaker geschreven, kan ze nog haar nagels doen maar de eerste aanblik is dat haar. Vies en onverzorgd.
Omg, dat met Linda was echt gewoon te genant voor woordenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:21 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Als Julia de vierdaagse ging lopen had ze zeker weten hysterisch langs de weg gestaan… net zoals toen met Linda Kraan 🤭
Maar ze komen volop buiten, deuren zullen her en der open staan dus ze zullen zich niet strikt aan hun dieet houden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:53 schreef Lalaland79 het volgende:
En Debbie baalt dat 2 katten op dieetvoer moeten. Snap ik ook maar het is praktischer om 2 katten op dat voer te zetten. Dan weet je zeker dat de kat het juiste voer krijgt en niet het " foute" voer eet en daardoor nog meer problemen krijgt= duurdere kosten.
dit dus, beter twee katten op dieetvoer dan 1 !quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:53 schreef Lalaland79 het volgende:
En Debbie baalt dat 2 katten op dieetvoer moeten. Snap ik ook maar het is praktischer om 2 katten op dat voer te zetten. Dan weet je zeker dat de kat het juiste voer krijgt en niet het " foute" voer eet en daardoor nog meer problemen krijgt= duurdere kosten.
Dat is enorm veel geld. Ik doe daar 3 maanden over en wij zijn met z'n 4en. Maar het geld zal er dan ook zijn neem ik aanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Milou geeft ¤1500 per maand uit aan eten 🫣 lijkt me best veel! Toch eens minder naar de lekkere dingen winkel gaan zou ik denken
Ok, dat is jouw mening dat mag.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:33 schreef LeSage het volgende:
[..]
Nee. De gezondheidszorg is zo duur door marktwerking.
Ik heb er een allergie voor om mensen die zorg gebruiken de schuld te geven van de zorgkosten.
Er zijn tig redenen waarom DBM de zorg belast, maar de prijs van zorg komt door marktwerking.
Ze zal vast wat anders hebben, maar volgens mij is het toch langer bekend dat hij meeloopt en daarbij zou ik dit toch belangrijker vinden dan al het anderen. Maar wie weet gaat ze toch mee op haar werkdag.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:31 schreef Tarantelle het volgende:
Het kan natuurlijk best dat Annemarie wat anders heeft (al zal het al even bekend zijn dat Guus meeloopt), dat gebeurt hier ook weleens, maar het valt gewoon op dat Annemarie weinig met Guus dat en dat altijd aan Maarten over laat.
Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen: best kans dat ze toch samen Guus en zijn vrienden gaan inhalen (het is gewoon enorm leuk om dat mee te maken, absoluut geen moetje dat je doet voor je kind).
Ik vind alle kinderen Geerts leuk, maar ik heb echt een zwak voor Guus. Ik hoop dat hij lekker zijn eigen keuzes gaat maken en daar ook de ruimte voor krijgt binnen het gezin. Dan kan hij mooie dingen doen.
Dat hoop ik ook. Zo leuk, ook voor de jongere kinderen trouwens, mijn kinderen vonden het vroeger altijd super leuk. Plakjes komkommer en tomaat uitdelen, aanmoedigen et cetera. Het is bijna jammer dat er dit jaar geen familieleden meer meelopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik denk dat Maarten en AM zich niet realiseren wat de Nijmeegse Vierdaagse echt is. Ik hoop dat ze ergens deze week toch ook nog een keer langs de route staan om de jongens aan te moedigen.
Nou, ik voorspelde het gister alquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:05 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Zo leuk, ook voor de jongere kinderen trouwens, mijn kinderen vonden het vroeger altijd super leuk. Plakjes komkommer en tomaat uitdelen, aanmoedigen et cetera. Het is bijna jammer dat er dit jaar geen familieleden meer meelopen.
het is met Guus en de tweeling bij AM altijd hetzelfde: ontwijken en heel veel zuchten. Heel sneu voor die kinderenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:12 schreef Earring het volgende:
[..]
Nou, ik voorspelde het gister al
Maarten gaat hem ophalen en dus niet inhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |