abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218213228
En over de katten van debbie, ‘laatste weken ander gedrag’?? Als mijn kat een/twee dagen ander gedrag heeft zoals dingen kapot maken en sproeien dan ga ik naar de dierenarts. ‘Blij dat ik naar m’n gevoel luisterde’? Meid dat had je al veel eerder moeten doen. Arme beestjes
pi_218213253
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 19:03 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En over de katten van debbie, ‘laatste weken ander gedrag’?? Als mijn kat een/twee dagen ander gedrag heeft zoals dingen kapot maken en sproeien dan ga ik naar de dierenarts. ‘Blij dat ik naar m’n gevoel luisterde’? Meid dat had je al veel eerder moeten doen. Arme beestjes
Het zal wel weer rijkelijk overdreven zijn, je laat toch niet wekenlang door sudderen dat je katten in huis plassen? Hoe zal t daar ruiken dan?
pi_218213291
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dbm projecteert al haar angsten op haar kinderen. Niet normaal waar zij bang voor is. Nu ook weer met die sleutel. Gaat ze nu iedere dag melden dat ze o zo bang is dat de sleutel niet doet.
Nee, een nieuwe is besteld en door! Anders pak de fiets.
Normaal gesproken is een kind volgens mij niet zo hysterisch bij een losse tand.
Het is net hoe je dat als ouders oppakt.
Hier trokken ze ze er zo uit, zakdoekje , tandje vastpakken en hup.
Als ze loszaten was het altijd even een momentje van stress wanneer ze hem zelf zouden trekken maar dan werden ze hier aangemoedigd en dat werkte.
Hier ook hoor bij alle 3 was de eerste spannend en daarna een soort sport om het los te wiebelen.
Ik heb overigens wel bewust nooit geholpen.. ik krijg nog rillingen omdat een oom het wel grappig vond toen ik vertelde dat ik een wiebeltand had om te vragen of hij mocht voelen en hem er zo uittrok zonder waarschuwing of iets 😵 en hij zat nog niet loslos zeg maar 😨
pi_218213391
Oke in huizen Bollen echt iets aan de hand hoor.
Jacqueline heeft sinds ze samen is met Koen en Michelle echt nog nooit iets alleen ondernomen. Ik vond haar altijd zo’n afhankelijk aanhangsel om eerlijk te zijn. Zonder eigen vrienden, nagenoeg nooit gaat ze alleen iets doen met haar ‘eigen’ kids.
En nu in 1 WEEK gaat Jacqueline alleen met haar ouders en kinderen naar het strand, alleen naar kantoor en alleen winkelen. Terwijl normaal gingen ze altijd op z’n minst met z’n 2en, liefst aan elkaar vast met z’n 3en. Echt wel opvallend hoor.
pi_218213434
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Onder mijn collega’s, jonger dan Debbie, is het heel gebruikelijk. Inmiddels lijken ze allemaal op elkaar. Zelfde lippen, wangen en voorhoofd. Dan ook nog van die vieze lange en dikke wimpers en allemaal dezelfde pmu wenkbrauwen. En vergeet de extensions ook niet.
En het blikje red bull
pi_218213507
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 19:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier ook hoor bij alle 3 was de eerste spannend en daarna een soort sport om het los te wiebelen.
Ik heb overigens wel bewust nooit geholpen.. ik krijg nog rillingen omdat een oom het wel grappig vond toen ik vertelde dat ik een wiebeltand had om te vragen of hij mocht voelen en hem er zo uittrok zonder waarschuwing of iets 😵 en hij zat nog niet loslos zeg maar 😨
Mijn oudste viel bij de eerste paar losse tanden flauw 😁 (gelukkig vielen er in de nacht ook een paar uit), later ging het goed, de jongste trok ze er zo uit. (Zei tussen de middag ik denk dat ik vanmiddag mn tand eruit trek terwijl hij amper los zat en na school was hij er inderdaad uit)
pi_218213713
Ik mag toch hopen dat Annemarie vrijdag ook meegaat om Guus en zijn vrienden in te halen op de via gladiola? Dan ga je als beide ouders toch daarheen? Ik blij het soms bizar vinden hoe veel Annemarie met Jim lijkt te ondernemen en hoe weinig met Guus.
pi_218213757
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 19:50 schreef Tarantelle het volgende:
Ik mag toch hopen dat Annemarie vrijdag ook meegaat om Guus en zijn vrienden in te halen op de via gladiola? Dan ga je als beide ouders toch daarheen? Ik blij het soms bizar vinden hoe veel Annemarie met Jim lijkt te ondernemen en hoe weinig met Guus.
Ze heeft vanmiddag geschreven in een storie dat Maarten hem op gaat halen en zij vrijdag iets te doen heeft.
pi_218213789
Wat is de volledige instanaam van Debbie? Kan haar niet (meer) vinden.
pi_218213855
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:00 schreef Xmuis het volgende:
Wat is de volledige instanaam van Debbie? Kan haar niet (meer) vinden.
Theletherfamily
pi_218213877
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 19:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft vanmiddag geschreven in een storie dat Maarten hem op gaat halen en zij vrijdag iets te doen heeft.
Dat zal wel weer iets zijn wat op tig andere dagen ook kan 🙄 Wat dat betreft liggen haar prioriteiten voornamelijk bij de huishoudelijke taken en haar insta.
pi_218213915
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:09 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Dat zal wel weer iets zijn wat op tig andere dagen ook kan 🙄 Wat dat betreft liggen haar prioriteiten voornamelijk bij de huishoudelijke taken en haar insta.
Wss de andere kinderen klaarmaken voor scouting kamp. Iedereen behalve Jim en Lot moeten weg zodat huismoeke AM en MG hun zo verdiende rust hebben (zij die 8 kinderen / het grote gezin wilden)
pi_218213927
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 07:42 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat een zwetsverhaal bij Kyra. Denkt ze nou echt dat al haar volgers vergeten zijn dat zij dat oh zo prachtige, geweldige en fantastische rieten bed (met pijn in haar hart!) heeft verkocht? Inclusief matras want dat had ze ook niet meer nodig. Zij bewaard echt niks hoor. Kleding wordt ook na 1 kind weer voor de hoofdprijs verkocht.
Wat dacht je van die vergeer benelux. Stond ook na reclame op marktplaats. Had nu toch wel luxe geweest met 3 kids😂
pi_218213937
In plaats van dat meisje even helpen met haar voet schoonmaken blijft hvk maar lekker filmen voor insta. Zelfs met risotto krijgt L geen lepel 🙄 Overige kinderen weer kale spaghetti net als gisteren..
pi_218214055
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bij huisarts ook enkel om spoed dingen.. ik had laatst ineens dat mijn medicijnen niets leken te doen en mijn bloeddruk en hart raar deden! Natuurlijk op een vrijdag dus snel toch even gebeld en toen toch achteraan de lijst voor die dag gezet anders was er dinsdag pas een plek tijdens normale tijden.. (heel blij mee anders had het misschien wel rondje hap geworden en daar had ik echt geen zin in)
Tandarts idem dat je best met spoed kan maar dit is echt geen spoed.. dit is gewoon je kind leren aanstellen
En door dit soort acties is de gezondheidszorg mega duur
pi_218214084
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 19:22 schreef Annika2016 het volgende:
Oke in huizen Bollen echt iets aan de hand hoor.
Jacqueline heeft sinds ze samen is met Koen en Michelle echt nog nooit iets alleen ondernomen. Ik vond haar altijd zo’n afhankelijk aanhangsel om eerlijk te zijn. Zonder eigen vrienden, nagenoeg nooit gaat ze alleen iets doen met haar ‘eigen’ kids.
En nu in 1 WEEK gaat Jacqueline alleen met haar ouders en kinderen naar het strand, alleen naar kantoor en alleen winkelen. Terwijl normaal gingen ze altijd op z’n minst met z’n 2en, liefst aan elkaar vast met z’n 3en. Echt wel opvallend hoor.
Eens! Geen klef en bef foto’s meer. Maar ook gewoon geen andere story’s met elkaar of handje vast in de auto of je noemt het. Ergens snap ik dat mensen zeggen: ja omdat je het “weet” denk je dat. Maar ik durf bijna 100% te garanderen dat het echt waar is.

Aangezien ze allang een tegengeluid hadden geplaatst als het niet zo was. Want zo zijn flu flu’s.
pi_218214145
En DBM en de tanden van haar zoon. Ik ben sprakeloos. Zij is zo’n intens watje en dat projecteert ze op haar kinderen. Doe normaal hoor. Ik denk dat Flip en Flap al huilen als je ze gedag zegt.
pi_218214146
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:13 schreef Jenn1806 het volgende:
In plaats van dat meisje even helpen met haar voet schoonmaken blijft hvk maar lekker filmen voor insta. Zelfs met risotto krijgt L geen lepel 🙄 Overige kinderen weer kale spaghetti net als gisteren..
Vind ook dat ze provoceert nu, bewust het gesmeed aan tafel laten zien. Geef hem gewoon een lepel idd
pi_218214273
Debbie kan Donderdag weer voor haar nagels 🫣
pi_218214294
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:09 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ze zal t vast gezegd hebben, heb t niet onthouden,maar heb t zelfde vermoeden als jij🙈
  maandag 14 juli 2025 @ 20:54:35 #246
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_218214321
Debbie zou best gebaat zijn bij droogshampoo. Een paar spuitjes op de haargrens en de haren hangen er mooi en fris bij.
Graag verwijderen
pi_218214373
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:54 schreef NineMilka het volgende:
Debbie zou best gebaat zijn bij droogshampoo. Een paar spuitjes op de haargrens en de haren hangen er mooi en fris bij.
Maar het geluid van zo'n spuitbus geeft wel veel prikkels denk ik
pi_218214406
quote:
Ik denk accuut krachtsverlies
  maandag 14 juli 2025 @ 21:04:54 #249
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_218214450
Ah ja, paar spuitjes droogshampoo is natuurlijk wel stuk intensiever dan een paar spuitjes in de lippen.
Graag verwijderen
pi_218214477
quote:
Niet perse droogshampoo, any shampoo zou al helpen 🫣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')