abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218212044
Snap de tandarts bij dbm ook niet.
Hier loopt er 1 rond met bijna een dubbel gebit(bij sommige tanden, niet allemaal), die melktanden hevben nog weinig zin om te gaan. Zitten wel los, maar komen er niet uit. Onze tandarts zei; lekker laten zitten, we trekken ze liever niet. En dbm zit er weer na 1 belletje. Ze doet het wel 'goed' bij de zorgverleners, ze krijgt t allemaal voor elkaar
pi_218212058
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nogmaals , ik vind het gewoon niet prettig dat je hier zo op mij reageert , maar mijn idee heb ik je niets misdaan en is dat gekat niet nodig.
En ja ik quote misschien niet altijd goed, ben een oen met telefoons en computers, doe mijn best.
De ondertoon en sneer in mijn bericht was idd niet nodig. Mijn excuus daarvoor.

Ik begrijp dat het stukje digivaardigheid lastig is. Ik vind het dubbel quoten en verkeerd quoten idd wel storend en dit is in eerdere topics ook al aangekaart door anderen. Het bericht is daardoor lastig te volgen. Desalniettemin had ik het zeker op een andere manier kunnen brengen.

En door.
pi_218212085
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:10 schreef Sushirijst het volgende:
Vind die storie van Debbie met “Vrijheid ❤” ook meer zo misplaatst. Dat mens heeft verdomme vreselijk veel vrijheid. Gaat van nagelstylist, naar floaten, naar zeeman, naar lipfillers… (met de auto) en dan gaat ze nu omslachtig met haar elektrische bolide en liam op schoot boodschappen doen. Stap gewoon in de auto, haal je boodschappen en rij naar huis. Stuk minder vermoeiend dan met je peuter op schoot en tassen boodschappen aan je handvatten naar huis rijden.

Alles voor de aandacht pfffff.
Misschien moet ze er eerst achter komen dat dit gedoe juist bakken met energie kost en ontzettend omslachtig is? Misschien, heel misschien gaat ze dan het licht wel zien..
pi_218212109
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dus katten plassen al even in huis 🤔 bijzonder... vooral dat je dat even laat duren 🤷 lekker met kinderen 👌
Maar... de dierenarts komt aan huis en je loopt nog/weer in je pyjama.. ook vrij bijzonder
En die katten slapen in haar bed als Roy er niet is yuk...
En die stank is echt vreselijk, blijf je lang ruiken
pi_218212117
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
De ondertoon en sneer in mijn bericht was idd niet nodig. Mijn excuus daarvoor.

Ik begrijp dat het stukje digivaardigheid lastig is. Ik vind het dubbel quoten en verkeerd quoten idd wel storend en dit is in eerdere topics ook al aangekaart door anderen. Het bericht is daardoor lastig te volgen. Desalniettemin had ik het zeker op een andere manier kunnen brengen.

En door.
Thanks! Waardeer ik.
Volgens mij gaan mijn quotes verkeerd als ik ergens op reageer en dan weer terug wil waar ik was gebleven in de reacties. Tips welkom
pi_218212118
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Snap de tandarts bij dbm ook niet.
Hier loopt er 1 rond met bijna een dubbel gebit(bij sommige tanden, niet allemaal), die melktanden hevben nog weinig zin om te gaan. Zitten wel los, maar komen er niet uit. Onze tandarts zei; lekker laten zitten, we trekken ze liever niet. En dbm zit er weer na 1 belletje. Ze doet het wel 'goed' bij de zorgverleners, ze krijgt t allemaal voor elkaar
Ik vraag me vaak bij haar (en sommige andere) af of daar dan geen wachtlijsten zijn of kom over 3 dagen maar dan hebben we een gaatje 🤷
pi_218212132
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
En die stank is echt vreselijk, blijf je lang ruiken
Zo goor!
En ze is al niet de schoonste 🥴
pi_218212136
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vraag me vaak bij haar (en sommige andere) af of daar dan geen wachtlijsten zijn of kom over 3 dagen maar dan hebben we een gaatje 🤷
Ik kan bij de huisarts vaak nog wel dezelfde dag terecht. Maar bij de tandarts echt niet, ja misschien bij iets acuuts, dat heb ik nooit gehad. Maar vind dit nou geen spoed hebben...
pi_218212145
Wat mij bij Debbie dan weer opvalt is dat ze nu wel weer om tips vraagt .
Andere keren wil ze juist geen tips en zegt ze; ik red me.
Ik Dennis ook dat ze beter dat kleine stukje met de bakfiets kan gaan, Liam in het karretje zet en dan rustig haar boodschappen in laadt.
Geen gedoe met tassen die aan de wielen hangen en zelf meer bewegingsvrijheid.
Ik denk dat ze heel snel niet meer op deze manier naar de jumbo gaat.
pi_218212207
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik kan bij de huisarts vaak nog wel dezelfde dag terecht. Maar bij de tandarts echt niet, ja misschien bij iets acuuts, dat heb ik nooit gehad. Maar vind dit nou geen spoed hebben...
Bij huisarts ook enkel om spoed dingen.. ik had laatst ineens dat mijn medicijnen niets leken te doen en mijn bloeddruk en hart raar deden! Natuurlijk op een vrijdag dus snel toch even gebeld en toen toch achteraan de lijst voor die dag gezet anders was er dinsdag pas een plek tijdens normale tijden.. (heel blij mee anders had het misschien wel rondje hap geworden en daar had ik echt geen zin in)
Tandarts idem dat je best met spoed kan maar dit is echt geen spoed.. dit is gewoon je kind leren aanstellen
pi_218212250
AM heeft wsl alleen zin in die motortocht omdat het content oplevert en de adrenalinekick naderhand zal ook wel lekker zijn.
Tijdens de tocht zit ze wsl vol angst op die motor.
pi_218212269
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bij huisarts ook enkel om spoed dingen.. ik had laatst ineens dat mijn medicijnen niets leken te doen en mijn bloeddruk en hart raar deden! Natuurlijk op een vrijdag dus snel toch even gebeld en toen toch achteraan de lijst voor die dag gezet anders was er dinsdag pas een plek tijdens normale tijden.. (heel blij mee anders had het misschien wel rondje hap geworden en daar had ik echt geen zin in)
Tandarts idem dat je best met spoed kan maar dit is echt geen spoed.. dit is gewoon je kind leren aanstellen
Dbm projecteert al haar angsten op haar kinderen. Niet normaal waar zij bang voor is. Nu ook weer met die sleutel. Gaat ze nu iedere dag melden dat ze o zo bang is dat de sleutel niet doet.
Nee, een nieuwe is besteld en door! Anders pak de fiets.
Normaal gesproken is een kind volgens mij niet zo hysterisch bij een losse tand.
Het is net hoe je dat als ouders oppakt.
Hier trokken ze ze er zo uit, zakdoekje , tandje vastpakken en hup.
Als ze loszaten was het altijd even een momentje van stress wanneer ze hem zelf zouden trekken maar dan werden ze hier aangemoedigd en dat werkte.
pi_218212281
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:10 schreef Sushirijst het volgende:
Vind die storie van Debbie met “Vrijheid ❤” ook meer zo misplaatst. Dat mens heeft verdomme vreselijk veel vrijheid. Gaat van nagelstylist, naar floaten, naar zeeman, naar lipfillers… (met de auto) en dan gaat ze nu omslachtig met haar elektrische bolide en liam op schoot boodschappen doen. Stap gewoon in de auto, haal je boodschappen en rij naar huis. Stuk minder vermoeiend dan met je peuter op schoot en tassen boodschappen aan je handvatten naar huis rijden.

Alles voor de aandacht pfffff.
En met die boodschappentassen heeft ze ook risico om achterover te klappen met stoel en al.
pi_218212372
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:00 schreef Tarantelle het volgende:
Bah. Guus gaat met vrienden de vierdaagse lopen en heeft alles zelf geregeld. Hartstikke leuk!

Maar in plaats de credits hiervan bij Guus te leggen (waar ze horen), trekt Annemarie, zoals hier ook al beschreven was, alles naar zich toe. Het is niet de verdienste van Guus en zijn vriendengroep, nee, het komt omdat Annemarie los durft te laten. En dan gaat het ineens over Jim (als we het over loslaten hebben), lekker logisch ook.

Nou kunnen er hele goede redenen zijn om je volwassen kind bij je gezin te houden en misschien speelt er zoiets, maar ik blijf het apart vinden dat een volwassen kind elk dag thuis komt eten.

En maar weer eens een boeksamenwerking over motorrijden. Ach ja, Annemarie het boekenmonster, die vooral heel graag leest als ze zelf een boek schrijft.
Ik snap vooral niet waarom Annemarie zo graag wil motorrijden. Ze lijkt er totaal geen lol in te hebben. Zou hetzelfde zijn als ik ineens grotten zou gaan verkennen, terwijl ik claustrofobie heb. Het zou vast een enorme overwinning op mijzelf zijn (voor mijzelf, ik denk niet dat de buitenwereld er ook maar iets van zal vinden), maar ik heb er stress van en ik vind het gewoon niet leuk. Dan ga ik liever mtb'en, bergwandelen of skiën, dingen die ik wel heel erg leuk vind.
Als er iemand is die haar kinderen niet los kan laten, is het AM wel. Ze blaast zo hoog van de toren, maar elke poep en scheet weet ze en wil ze het liefst controle op hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Julie81 op 14-07-2025 17:44:30 (Spelfoutje) ]
pi_218212378
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
En met die boodschappentassen heeft ze ook risico om achterover te klappen met stoel en al.
Beter ook voor de bankrekening. Een gat in haar hoofd ipv haar hand 🤐
pi_218212450
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Staat idd haaks op elkaar, als je al zo angstig bent hier op de doorgaande weg, hoe ga je dat dan daar doen? En hoe heb je daar dan zoveel zin in? Dat maakt toch alleen maar meer angstig?
Als ik dat filmpje zag hoe ze door die (ijskoude) rivier rijden, heeft ze nog veel training te gaan. Ik zag haar in gedachten al omvallen/stilvallen, en dat wil je zeker daar niet!
pi_218212470
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dus katten plassen al even in huis 🤔 bijzonder... vooral dat je dat even laat duren 🤷 lekker met kinderen 👌
Maar... de dierenarts komt aan huis en je loopt nog/weer in je pyjama.. ook vrij bijzonder
En die katten slapen in haar bed als Roy er niet is yuk...
De katten plassen in huis, lekker fris daar, als je bedenkt hoe vaak Debbie schoonmaakt
  maandag 14 juli 2025 @ 17:54:43 #218
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_218212570
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:04 schreef Earring het volgende:

[..]
En de kinderen werd de omgang met de familie van hem onthouden. Dát is ook zo triest
Dat is zielig :'(
Er stond ook dat ze dit weekend feestend op Kwaku is gespot alsof er niets gebeurd was. En idd, wat jij schreef stond er ook bij :{
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_218212645
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
En de wielen rijden de tassen kapot en dan liggen je boodschappen op de grond.

Je peuter op schoot op de elektrische stoel, rijden en filmen. Je kan het er maar druk mee hebben.
pi_218212703
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:59 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het is andersom ben ik bang, de kinderen bewegen mee met hun paniekerige moeder. Ze brengt al haar angsten over naar de kinderen, en maar volhouden dat ze niks mankeert (mentaal).
Ze is overal angstig voor, kindje eet 1x wat minder paniek, ander heeft een keer buikpijn paniek en ga zo maar door. Heel lastig maar niet gezond voor de kinderen, die nemen die angsten over natuurlijk.
pi_218212724
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 18:00 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze is overal angstig voor, kindje eet 1x wat minder paniek, ander heeft een keer buikpijn paniek en ga zo maar door. Heel lastig maar niet gezond voor de kinderen, die nemen die angsten over natuurlijk.
Zelfs als ze in de nacht het buurkindje hoort huilen gaat ze uit bed om te kijken of het echt niet 1 van haar kinderen is.
pi_218212922
Waarom blijft Elisejoanne toch snEggs zeggen, terwijl het snUggs is? 😵‍💫
pi_218212932
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:20 schreef Henrike het volgende:
Wat mij bij Debbie dan weer opvalt is dat ze nu wel weer om tips vraagt .
Andere keren wil ze juist geen tips en zegt ze; ik red me.
Ik Dennis ook dat ze beter dat kleine stukje met de bakfiets kan gaan, Liam in het karretje zet en dan rustig haar boodschappen in laadt.
Geen gedoe met tassen die aan de wielen hangen en zelf meer bewegingsvrijheid.
Ik denk dat ze heel snel niet meer op deze manier naar de jumbo gaat.
Dat denk ik niet, ze heeft energie genoeg om dit te ondernemen ook al kost het meer energie. Het voldoet in haar aandachtsbehoefte. We gaan de rolstoel nog veel zien denk ik
pi_218212971
Vreselijk hoe ze praat, toppunt van tuttigheid vind ik haar. Ook afgrijselijke kledingsmaak.
pi_218213193
Las hier berichten over hvk en de geruchten van zwanger zijn van haar 7e(!!). Ze heeft vitamines erop gezet waaronder multi mama capsules voor tijdens en na de zwangerschap. Ze zegt zelf dat ze dit gebruikt voor de borstvoeding die ze al 16 maanden geeft, of is dit gewoon een hint naar dat ze dus wel zwanger is? Dit zijn speculaties natuurlijk maar valt wel op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')