abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218214479
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:54 schreef NineMilka het volgende:
Debbie zou best gebaat zijn bij droogshampoo. Een paar spuitjes op de haargrens en de haren hangen er mooi en fris bij.
Debbie wil geen tips😉
pi_218214841
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 19:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft vanmiddag geschreven in een storie dat Maarten hem op gaat halen en zij vrijdag iets te doen heeft.
Ze zei inderdaad dat Maarten hem gaat ophalen. Maar niks over dat zij iets anders heeft.
Maar het lijkt me duidelijk: Maarten gaat alleen.
pi_218214854
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:42 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze zei inderdaad dat Maarten hem gaat ophalen. Maar niks over dat zij iets anders heeft.
Maar het lijkt me duidelijk: Maarten gaat alleen.
Dan heb ik dat zelf ingevuld, ik dacht dat er ook een storie was dat zij op vrijdag iets had. Maar dat heb ik er dan zelf van gemaakt 🙈
pi_218214857
Dat dansen weer bij KC 🫣
pi_218214866
Zou Maarten volgende week ook vrij zijn? Om niks te doen met Anne?
pi_218214970
KC heeft volgens mij ook een nieuwe bff? Die dame met dat roze haar.
pi_218214978
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:54 schreef NineMilka het volgende:
Debbie zou best gebaat zijn bij droogshampoo. Een paar spuitjes op de haargrens en de haren hangen er mooi en fris bij.
Ze had bij de headspa toch een hele analyse gekregen en nieuwe shampoo dit dat zou moeten verminderen?
pi_218214992
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:54 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ze had bij de headspa toch een hele analyse gekregen en nieuwe shampoo dit dat zou moeten verminderen?
Klopt. Maar als je het niet gebruikt werkt het niet.
pi_218215017
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt. Maar als je het niet gebruikt werkt het niet.
Zal ze haar geld wel niet aan uit willen geven. Ik zie liever geen vet haar dan nailart.
pi_218215047
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:57 schreef Post-its het volgende:

[..]
Zal ze haar geld wel niet aan uit willen geven. Ik zie liever geen vet haar dan nailart.
Dit! Ik heb het al vaker geschreven, kan ze nog haar nagels doen maar de eerste aanblik is dat haar. Vies en onverzorgd.
pi_218215215
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dan heb ik dat zelf ingevuld, ik dacht dat er ook een storie was dat zij op vrijdag iets had. Maar dat heb ik er dan zelf van gemaakt 🙈
Nee, het staat in de story. Maarten gaat, want AM heeft zelf iets.
pi_218215262
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit! Ik heb het al vaker geschreven, kan ze nog haar nagels doen maar de eerste aanblik is dat haar. Vies en onverzorgd.
Al draagt een aap een gouden ring
pi_218215267
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:19 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Nee, het staat in de story. Maarten gaat, want AM heeft zelf iets.
Er staat niet meer dan: vrijdag gaat Maarten hem ophalen.

Al moet zij ongetwijfeld thuis zijn voor de rest van de kinderen.
pi_218215315
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:25 schreef Harper het volgende:

[..]

Ik ben ff terug gaan kijken en er staat in de ene story idd dat Maarten hem op gaat halen. Mijn verwarring kwam denk ik doordat ze een aantal stories daarna iets schrijft over afgelopen vrijdag. En ik lees/kijk die stories altijd maar half (klik vaak snel door), dus heb toen er zelf van gemaakt dat ze aanstaande vrijdag iets gaat doen.

En kan haar 'zelfgebaarde oppas centrale' niet ondersteunen? Of Mirjam (van IJsland)?

Ik loop de vierdaagse niet jaarlijks en ben inmiddels 35, maar ons pap&mam staan altijd meerdere dagen langs de kant en op de wedren, is toch altijd een speciaal moment vind ik (of ik ben gewoon hormonaal haha) ik ben verder niet extreem emotioneel ingesteld, maar die via gladiola is echt een moment. Ik zou er staan voor mijn kind, maar goed ik heb geen 8kinderen en geen groot gezin en geen drukke schrijvers baan.
pi_218215433
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Lippen
Nagels
En dan met een vetkuif en smoezelig gekleed door het leven. Wat zal het daar fris ruiken in huis. Cavia's, kattenbak, katten die in huis piesen. Moeder die hele dagen in bed ligt en zo veel poetsen doet ze niet.
Tel daar dat volle huis met meuk en een rolstoel bij op en de chaos is compleet
pi_218215514
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En kan haar 'zelfgebaarde oppas centrale' niet ondersteunen? Of Mirjam (van IJsland)?

Ik loop de vierdaagse niet jaarlijks en ben inmiddels 35, maar ons pap&mam staan altijd meerdere dagen langs de kant en op de wedren, is toch altijd een speciaal moment vind ik (of ik ben gewoon hormonaal haha) ik ben verder niet extreem emotioneel ingesteld, maar die via gladiola is echt een moment. Ik zou er staan voor mijn kind, maar goed ik heb geen 8kinderen en geen groot gezin en geen drukke schrijvers baan.
Natuurlijk kan ze best iets regelen. Als ze het belangrijk genoeg vindt.
Ik vind het sneu voor Guus. Al weet hij waarschijnlijk niet beter.
pi_218215574
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 23:00 schreef Harper het volgende:

[..]
Natuurlijk kan ze best iets regelen. Als ze het belangrijk genoeg vindt.
Ik vind het sneu voor Guus. Al weet hij waarschijnlijk niet beter.
En ik moet nog zien of MG hem gaat ‘inhalen’. Misschien haalt hij hem en de vrienden met fietsen en spullen alleen maar daar op.
Ik hoop dat niet voor Guus natuurlijk maar ik kijk daar echt nergens meer van op
pi_218215799
quote:

[..]
Ik ben ff terug gaan kijken en er staat in de ene story idd dat Maarten hem op gaat halen. Mijn verwarring kwam denk ik doordat ze een aantal stories daarna iets schrijft over afgelopen vrijdag. En ik lees/kijk die stories altijd maar half (klik vaak snel door), dus heb toen er zelf van gemaakt dat ze aanstaande vrijdag iets gaat doen.

Ik ben een echte Nijmegenaar en maak de intocht al jaren mee. Ja, het is speciaal, het is echt een moment, en daar moet je echt bij zijn.

Ik (en velen met mij) zijn er altijd voor iedereen die je kent. Ik heb voor iedereen iets bij mij, van buurvrouw tot vriendin tot collega. En ook voor mensen die ik niet ken, maar het kunnen gebruiken of verdienen. Het wordt door iedereen gewaardeerd.
Daarom is de Via Glodiola zo speciaal. Lopers worden gedragen door het publiek.

Am blijft maar steeds herhalen dat haar gezin zo hecht is en dat de broers en zussen zo gek zijn op elkaar en een speciale band hebben en dingen doen MET ELKAAR.
Maar daar zien we op haar insta vrijwel niks van terug. Er was niemand op de diploma uitreiking van Guus, er kon ook niemand oppassen.
pi_218215846
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 19:03 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En over de katten van debbie, ‘laatste weken ander gedrag’?? Als mijn kat een/twee dagen ander gedrag heeft zoals dingen kapot maken en sproeien dan ga ik naar de dierenarts. ‘Blij dat ik naar m’n gevoel luisterde’? Meid dat had je al veel eerder moeten doen. Arme beestjes
Kost teveel geld wat ze liever aan haar nagels en lippen uitgeeft, klaarblijkelijk.
Mijn katten komen boven mijn eigen verlangens hoor, anders had ik er nooit aan moeten beginnen. Al had ik ze überhaupt al voordat ik ziek raakte.
En 1 van mijn 2 katten heeft tijdens mijn ziekteperiode FIP gekregen en die heb ik toen 84 dagen lang zelf moeten injecteren via de niet legale weg en zo'n 4 tot 5 duizend euro totale kosten aan gehad. En met alle liefde ervoor betaald.
Bah, Debbie had nooit aan katten moeten beginnen als je je beestje zo laat doorlopen. Harteloos vind ik dat.
pi_218216743
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 23:59 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Kost teveel geld wat ze liever aan haar nagels en lippen uitgeeft, klaarblijkelijk.
Mijn katten komen boven mijn eigen verlangens hoor, anders had ik er nooit aan moeten beginnen. Al had ik ze überhaupt al voordat ik ziek raakte.
En 1 van mijn 2 katten heeft tijdens mijn ziekteperiode FIP gekregen en die heb ik toen 84 dagen lang zelf moeten injecteren via de niet legale weg en zo'n 4 tot 5 duizend euro totale kosten aan gehad. En met alle liefde ervoor betaald.
Bah, Debbie had nooit aan katten moeten beginnen als je je beestje zo laat doorlopen. Harteloos vind ik dat.
Terwijl ze gewoon een katten verzekering heeft...dekt natuurlijk niet alles 100% maar dan nog.
pi_218216801
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 23:59 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
En wat is dat met die brokken? Ze waren goed, maar ze mogen nooit meer terug naar die brokken? Dan zijn die brokken dus niet goed voor hun katten. Ik vermoed dat ze de dierenarts heeft laten komen omdat ze binnenkort op vakantie gaan. En je wilt de ‘huisoppas’ (zullen we weer zo’n hilarisch filmpje te zien krijgen waarin ze tegen de huisoppas, die er niet is, praat?) hier natuurlijk niet mee belasten.
pi_218216853
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 07:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En wat is dat met die brokken? Ze waren goed, maar ze mogen nooit meer terug naar die brokken? Dan zijn die brokken dus niet goed voor hun katten. Ik vermoed dat ze de dierenarts heeft laten komen omdat ze binnenkort op vakantie gaan. En je wilt de ‘huisoppas’ (zullen we weer zo’n hilarisch filmpje te zien krijgen waarin ze tegen de huisoppas, die er niet is, praat?) hier natuurlijk niet mee belasten.
Och ja 😱 je zal aangeboden hebben om op de katten te passen en ze plassen overal en maken van alles stuk ... ze hadden met de buren afgesproken om op elkaars katten te passen toch? Dus de buren met moederpoes of de buren met de bruin/witte kat.. benieuwd hoe dat gaat lopen

Wij zijn straks een maand weg 🥳 wel een reden waarom wij geen huisdieren hebben ... kunnen lang en vaak weg! Zouden we toch minder doen met dieren
pi_218216857
quote:

[..]

Als Julia de vierdaagse ging lopen had ze zeker weten hysterisch langs de weg gestaan… net zoals toen met Linda Kraan 🤭
pi_218217045
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 06:35 schreef Huisjeaanderijn het volgende:

[..]
Terwijl ze gewoon een katten verzekering heeft...dekt natuurlijk niet alles 100% maar dan nog.
Tuurlijkdek die niet alles maar een bepaald percentage, volgens mij ben je beter af als je gewoon het bedrag maandelijks in een potje deponeert.
pi_218217137
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:25 schreef Harper het volgende:

[..]

De story is er tussenuitgehaald. Ik heb het gelezen. Maarten haalt hem op, ,want zij heeft iets anders. Het was een tekst over een foto van de kar met fietsen en bagage.

We zullen zien of Annemarie vrijdag iets anders heeft :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')