Ja, dokter chatgpt heeft altijd gelijk.🤠quote:Op zondag 13 juli 2025 23:16 schreef SophiaLoren het volgende:
Joe, de tekeningen van de kleuter wijzen volgens chat gpt op hb. Heb die van mijn zoon ook erdoor gehaald. Die zegt vrijwel hetzelfde.
Dus hoe betrouwbaar is dat.
Of is mijn zoon nu echt hb?🤪
Moet zeggen dat ik hetzelfde zag en dacht ... maar ik vind het altijd wat moeilijk te speculeren daarmee 🤔 maar goed met het oog op wie ze is en hoe ze is zou het me niet verbazen...quote:Op zondag 13 juli 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:
Euhh ik keek net bij hvk
Het zou me niet verbazen als ze binnenkort zegt dat ze zwanger is, lijkt het zo of is het zo
In haar bio staat nu ineens ook een rood hartje achter de 6, dat was eerder ook niet. Had toevallig laatst een screenshot van haar bio en toen stond het er niet.
We gaan het zien
Ja maar volgens mij was ze daar niet met Maud want in haar stories heeft ze het erover dat ze elkaar daar opgezocht hebben. Ik volg haar al jaren maar ik heb al die mensen met wie ze daar nu was echt nog nooit voorbij zien komen.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:05 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het is niet bewezen dat ze met alcohol
Op heeft gereden hè, of dat ze zelf reed. Iemand vraagt het zich hier af
Misschien reed Maud wel , die was er ook toch?
Dat snap ik. Had ik ook al aan gedacht. Opvallend is wel dat ze dan als ze thuiskomt of als ze weggaat het nooit meer over Koen en 'Sjakie' heeft, alsof die niet meer bestaan.quote:Op maandag 14 juli 2025 00:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Even inhakend op jullie reacties mbt tot de angst van MB. Ja hier had ze lasg van, en ja ik snap dat het moeilijk te begrijpen is.. Maar soms is die ene keer die grens overgaan genoeg om uit die angstmodus te komen. En grote kans dat jaar therapeut haar juist adviseerd om dit soort dingen juist te ondernemen.
Hoe oud is dat ventje?! Basisschoolleeftijd toch nog?quote:Op maandag 14 juli 2025 00:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij Maike: Terwijl de oudste zoon mij gewoon keihard op mijn kont tikt elke keer wanneer ik buk + zegt dat ik een top outfitje aan heb
wanneer ik in bikini loop
Ben ik de enige die dit gedrag niet ok vind?
Weet niet hoe oud hij is, maar sowieso basisschool leeftijdquote:Op maandag 14 juli 2025 00:33 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Hoe oud is dat ventje?! Basisschoolleeftijd toch nog?
Nee je bent zeker niet de enige! Voed je zoon aub op met respect voor vrouwen (en mensen in het algemeen)
Sjaak en Koen zit wel goed zo te zien. Echte liefde.quote:Op maandag 14 juli 2025 00:10 schreef lila01 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Had ik ook al aan gedacht. Opvallend is wel dat ze dan als ze thuiskomt of als ze weggaat het nooit meer over Koen en 'Sjakie' heeft, alsof die niet meer bestaan.
Ik vond het ook wel heel vreemd. Het is daarnaast ook nog eens haar "bonuskind". Zelfs mijn eigen zoon doet dit niet bij mij en mijn partner ook niet. Vind het nogal vrouwonvriendelijk.quote:Op maandag 14 juli 2025 00:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij Maike: Terwijl de oudste zoon mij gewoon keihard op mijn kont tikt elke keer wanneer ik buk + zegt dat ik een top outfitje aan heb
wanneer ik in bikini loop
Ben ik de enige die dit gedrag niet ok vind?
Typisch voorbeeld van tokkies met geld deze mensenquote:Op maandag 14 juli 2025 07:16 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel heel vreemd. Het is daarnaast ook nog eens haar "bonuskind". Zelfs mijn eigen zoon doet dit niet bij mij en mijn partner ook niet. Vind het nogal vrouwonvriendelijk.
Tokkiesquote:Op maandag 14 juli 2025 01:37 schreef Earring het volgende:
Wat een niveau ook weer die stories van Jannekedbm. De gabberfamilie is ook wel een terecht gekozen naam.
Vind ik niet perse vreemd hoor? Relaxed met de jongsten vliegen ipv heel lang in de auto maar dan toch de auto in Kroatië? Wat is daar vreemd aan?quote:Op maandag 14 juli 2025 08:06 schreef miep123456 het volgende:
Kim schrijft in story dat over 12 dagen haar man en 1 kind naar Kroatië rijden en zij de dag daarna met de rest afreist vaar Kroatië.
Is dat niet een beetje vreemd?
Zeker niet vreemd, wel fijn om je eigen auto daar te hebben. Het zou mijn keus niet zijn, vind het gezelliger om samen te reizen en ook handig om te kunnen wisselen met rijden.quote:Op maandag 14 juli 2025 08:06 schreef miep123456 het volgende:
Kim schrijft in story dat over 12 dagen haar man en 1 kind naar Kroatië rijden en zij de dag daarna met de rest afreist vaar Kroatië.
Zo doet een goede vriend het ieder jaar naar Marokko 🤷 hij en oudste gaan met de auto en vrouw en overige kinderen vliegen er achteraan 🤷nooit raar gevonden eigenlijkquote:Op maandag 14 juli 2025 08:06 schreef miep123456 het volgende:
Ik snap dat eigenlijk best wel. Zo ver rijden met 4 kinderen lijkt me best pittigquote:Op maandag 14 juli 2025 08:06 schreef miep123456 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |