abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218206099
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218206111
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 23:16 schreef SophiaLoren het volgende:
Joe, de tekeningen van de kleuter wijzen volgens chat gpt op hb. Heb die van mijn zoon ook erdoor gehaald. Die zegt vrijwel hetzelfde.

Dus hoe betrouwbaar is dat.
Of is mijn zoon nu echt hb?🤪
Ja, dokter chatgpt heeft altijd gelijk.🤠
pi_218206118
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:
Euhh ik keek net bij hvk
Het zou me niet verbazen als ze binnenkort zegt dat ze zwanger is, lijkt het zo of is het zo
In haar bio staat nu ineens ook een rood hartje achter de 6, dat was eerder ook niet. Had toevallig laatst een screenshot van haar bio en toen stond het er niet.
We gaan het zien
Moet zeggen dat ik hetzelfde zag en dacht ... maar ik vind het altijd wat moeilijk te speculeren daarmee 🤔 maar goed met het oog op wie ze is en hoe ze is zou het me niet verbazen...
We gaan het zien
pi_218206145
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 23:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het is niet bewezen dat ze met alcohol
Op heeft gereden hè, of dat ze zelf reed. Iemand vraagt het zich hier af
Misschien reed Maud wel , die was er ook toch?
Ja maar volgens mij was ze daar niet met Maud want in haar stories heeft ze het erover dat ze elkaar daar opgezocht hebben. Ik volg haar al jaren maar ik heb al die mensen met wie ze daar nu was echt nog nooit voorbij zien komen.

Vind het op zich wel een stuk gezonder om ook wat dingen apart van elkaar te doen en niet altijd maar met de hele poly of met Jacqueline erbij. Zeker omdat ze niet alleen een relatie hebben maar ook nog met elkaar werken. Vind het alleen wel bijzonder dat M onlangs nog postte dat ze ivm angsten het huis amper meer uit durfde en ze nu ineens de hele tijd in dr eentje op stap is.

Laatst zei iemand hier ook dat je van Jacqueline buiten haar ouders om letterlijk nooit iets van vrienden of vriendinnen of familie voorbij ziet komen. Net alsof ze die allemaal achter zich heeft gelaten met de start van de poly en vervolgens haar hele sociale leven laat bestaan uit het sociale leven van K en M. Heel bijzonder en maakt je ook super kwetsbaar als de poly ooit uit gaat. Dan heeft ze in één klap geen huis, geen werk en geen sociaal vangnet meer.
pi_218206217
Ja, dat van die angsten van MB om alleen op stap te gaan moeten we maar met een grote korrel zout nemen, net als die kapotte knie.
pi_218206220
Jacq lijkt overigens erg steady met Koen. Denk dat zij niet hoeft te vrezen dat ze wordt gedumpt.

Het zou natuurlijk kunnen dat J. door haar scheiding veel vrienden is kwijtgeraakt.
pi_218206223
Even inhakend op jullie reacties mbt tot de angst van MB. Ja hier had ze lasg van, en ja ik snap dat het moeilijk te begrijpen is.. Maar soms is die ene keer die grens overgaan genoeg om uit die angstmodus te komen. En grote kans dat jaar therapeut haar juist adviseerd om dit soort dingen juist te ondernemen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_218206226
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 00:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Even inhakend op jullie reacties mbt tot de angst van MB. Ja hier had ze lasg van, en ja ik snap dat het moeilijk te begrijpen is.. Maar soms is die ene keer die grens overgaan genoeg om uit die angstmodus te komen. En grote kans dat jaar therapeut haar juist adviseerd om dit soort dingen juist te ondernemen.
Dat snap ik. Had ik ook al aan gedacht. Opvallend is wel dat ze dan als ze thuiskomt of als ze weggaat het nooit meer over Koen en 'Sjakie' heeft, alsof die niet meer bestaan.
pi_218206240
Op de stories van MB 1 foto van de poly: in de tuin op de bank ieder op z'n eigen telefoon. K en J met een glimlach op het gezicht: met elkaar aan het appen? 😂
pi_218206257
Bij Maike: Terwijl de oudste zoon mij gewoon keihard op mijn kont tikt elke keer wanneer ik buk + zegt dat ik een top outfitje aan heb
wanneer ik in bikini loop

Ben ik de enige die dit gedrag niet ok vind?
pi_218206269
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 00:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij Maike: Terwijl de oudste zoon mij gewoon keihard op mijn kont tikt elke keer wanneer ik buk + zegt dat ik een top outfitje aan heb

Hoe oud is dat ventje?! Basisschoolleeftijd toch nog?

Nee je bent zeker niet de enige! Voed je zoon aub op met respect voor vrouwen (en mensen in het algemeen)
pi_218206279
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 00:33 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Hoe oud is dat ventje?! Basisschoolleeftijd toch nog?

Nee je bent zeker niet de enige! Voed je zoon aub op met respect voor vrouwen (en mensen in het algemeen)
Weet niet hoe oud hij is, maar sowieso basisschool leeftijd
pi_218206334
Wat een niveau ook weer die stories van Jannekedbm. De gabberfamilie is ook wel een terecht gekozen naam.
pi_218206390
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 00:10 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dat snap ik. Had ik ook al aan gedacht. Opvallend is wel dat ze dan als ze thuiskomt of als ze weggaat het nooit meer over Koen en 'Sjakie' heeft, alsof die niet meer bestaan.
Sjaak en Koen zit wel goed zo te zien. Echte liefde.
pi_218206759
Mbt HVK en het rode hartje: er staat ‘single mama van 6 ❤’

En dat klopt toch? Van de oudste staat alleen geen naam vermeld, die is ook niet meer op foto’s te zien etc. Wijs besluit.
pi_218206909
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 00:26 schreef Muisjeruisje het volgende:

Ik vond het ook wel heel vreemd. Het is daarnaast ook nog eens haar "bonuskind". Zelfs mijn eigen zoon doet dit niet bij mij en mijn partner ook niet. Vind het nogal vrouwonvriendelijk.
pi_218206994
Wat een zwetsverhaal bij Kyra. Denkt ze nou echt dat al haar volgers vergeten zijn dat zij dat oh zo prachtige, geweldige en fantastische rieten bed (met pijn in haar hart!) heeft verkocht? Inclusief matras want dat had ze ook niet meer nodig. Zij bewaard echt niks hoor. Kleding wordt ook na 1 kind weer voor de hoofdprijs verkocht.
pi_218207002
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 07:16 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik vond het ook wel heel vreemd. Het is daarnaast ook nog eens haar "bonuskind". Zelfs mijn eigen zoon doet dit niet bij mij en mijn partner ook niet. Vind het nogal vrouwonvriendelijk.
Typisch voorbeeld van tokkies met geld deze mensen
pi_218207043
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 01:37 schreef Earring het volgende:
Wat een niveau ook weer die stories van Jannekedbm. De gabberfamilie is ook wel een terecht gekozen naam.
Tokkies
pi_218207088
Kim schrijft in story dat over 12 dagen haar man en 1 kind naar Kroatië rijden en zij de dag daarna met de rest afreist vaar Kroatië.
Is dat niet een beetje vreemd?
pi_218207101
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 08:06 schreef miep123456 het volgende:
Kim schrijft in story dat over 12 dagen haar man en 1 kind naar Kroatië rijden en zij de dag daarna met de rest afreist vaar Kroatië.
Vind ik niet perse vreemd hoor? Relaxed met de jongsten vliegen ipv heel lang in de auto maar dan toch de auto in Kroatië? Wat is daar vreemd aan?
pi_218207144
quote:
Zeker niet vreemd, wel fijn om je eigen auto daar te hebben. Het zou mijn keus niet zijn, vind het gezelliger om samen te reizen en ook handig om te kunnen wisselen met rijden.
pi_218207194
quote:
Zo doet een goede vriend het ieder jaar naar Marokko 🤷 hij en oudste gaan met de auto en vrouw en overige kinderen vliegen er achteraan 🤷nooit raar gevonden eigenlijk
pi_218207249
quote:
Ik snap dat eigenlijk best wel. Zo ver rijden met 4 kinderen lijkt me best pittig
pi_218207293
Uit milieuoogpunt vind ik het schadelijk. Die auto rijdt wel, dus waarom dan nog een vliegtuig pakken? Het zou mijn keuze echt niet zijn. Daarnaast wil ik kunnen afwisselen met rijden en vind ik reizen met zijn allen leuker. Maar goed, mijn kinderen deden nooit moeilijk in de auto, ook niet toen ze klein waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')