abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218244649
Dat dit bazennummer niet op Spotify staat
Bekijk deze YouTube-video
pi_218246158
Dat mensen voor hun plezier lopen a la, dat moet iedereen voor zichzelf weten maar dat er dan zo spastisch over moet worden gedaan.. en dan bedoel ik dus de Vierdaagse. 'Kijk je ziet mensen lopen !' :o

Maar wat me t meest irriteert is dat je teveel ervan te zien krijgt op tv; ben je net aan het eten krijg je close ups van blaren die geprikt worden en allerlei andere smerige voeten vol in beeld :r :r :r :r

Weg eetlust.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 18 juli 2025 @ 04:56:25 #123
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218246200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:08 schreef Evangelion het volgende:
Dat zo veel bazennummers niet op Spotify staan. :{

Gelukkig had ik nog een oud, slapend domein waar de ontbrekende titels op geplaatst konden worden, om op te zoeken op YT oid - boven alle lijstjes op Spotify staat een van de url's.

[ Bericht 6% gewijzigd door Eightyone op 18-07-2025 11:20:51 ]
  vrijdag 18 juli 2025 @ 06:02:06 #124
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218246274
Btw ook: "is het een cadeautje" als ik (voor mezelf) iets koop wat blijkbaar niet bij me past.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 juli 2025 @ 10:35:34 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_218248329
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 06:02 schreef Eightyone het volgende:
Btw ook: "is het een cadeautje" als ik (voor mezelf) iets koop wat blijkbaar niet bij me past.
Ha ha.

'Ben je een boek aan het lezen?' Tijdens de pauze op het werk Nee muts dat is de Voetbal International. een BLAD :( Mensen die met hun domheid te koop lopen. :(

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218248399
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 06:02 schreef Eightyone het volgende:
Ik denk toch dat het gewoon standaard gevraagd wordt en niets met jou te maken heeft. :)
Ik kan ook hele typisch vrouwelijke dingen voor mezelf kopen, komt er nog steeds de vraag of het een cadeautje is.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 10:46:53 #127
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218248442
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:08 schreef Evangelion het volgende:
Prima nummer! ^O^

(Had ik, eerlijk gezegd, niet verwacht. :@ )
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_218248718
Van die mensen die Bitcoin niet snappen en dan vragen wat de onderliggende waarde is :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 18 juli 2025 @ 16:55:03 #129
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218251824
De Freestyle Libre 2 die weer eens niks afleest. En dan mag je het 10 minuten later weer proberen.

Vaak stijgen óf dalen de waardes op zo'n moment te snel, en dan kan 'ie het even niet meer volgen.
pi_218268770
Die hele hype van B&B vol liefde. De hele zomer zit je met infantiele tv, inclusief voor- en nabeschouwingen opgescheept!
pi_218268870
Mensen die in en rond een openbaar zwembadje in het bos, dat wordt gerund door vrijwilligers, hier in het dorp glas scherven rondstrooien.
Echt :r :r :r
  zondag 20 juli 2025 @ 13:51:35 #132
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218268938
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef Scriptascripta het volgende:
Die hele hype van B&B vol liefde. De hele zomer zit je met infantiele tv, inclusief voor- en nabeschouwingen opgescheept!
En de Rivella-reclames met Els.
pi_218271932
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 13:07 schreef maily het volgende:
Als je bij iemand je hart wil luchten en de ander begint binnen 5 minuten over eenzelfde ((of nog ergere)) situatie die zij hebben meegemaakt.
Dit maakt mij blij ik voel mij begrepen.
pi_218272063
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef Scriptascripta het volgende:
Blijkbaar zijn alle B&B's in het buitenland in Nederlandse handen, ik vraag me af hoe ze ooit geld verdienen want ik hoor nooit dat ze daadwerkelijk gasten hebben, maar een ding vooral ; het interesseert me echt geen ene reet wie ze willen neuken.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 24 juli 2025 @ 18:28:41 #135
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218311176
Labubu-hype-shit (nu bij EditieNL).

50 euro voor zo'n poppetje, als je de echte wil hebben. :{w

https://www.jmouders.nl/l(...)nderen-trend-tiktok/
  donderdag 24 juli 2025 @ 21:22:20 #136
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218313166
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:28 schreef Eightyone het volgende:
Labubu-hype-shit (nu bij EditieNL).

50 euro voor zo'n poppetje, als je de echte wil hebben. :{w

https://www.jmouders.nl/l(...)nderen-trend-tiktok/
Het is niet zomaar een poppetje, het is een Labubu.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218314575
Al een paar dagen geleden, maar

Er staan 20 mensen op het stukje perron. Je ziet dat ik mijn mond vol heb. En je gaat aan mij de goede trein vragen?
Bijna gestikt omdat ik snel wilde zeggen dat ze de trein moest hebben die bijna vertrok (wijzen begreep ze niet).

Verdwaalde toeristen, verkopers en bedelaars moeten altijd mij hebben. :{
Zie ik er zo lief/behulpzaam/wanhopig uit :{
pi_218314615
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 23:43 schreef Evangelion het volgende:
Al een paar dagen geleden, maar

Er staan 20 mensen op het stukje perron. Je ziet dat ik mijn mond vol heb. En je gaat aan mij de goede trein vragen?
Bijna gestikt omdat ik snel wilde zeggen dat ze de trein moest hebben die bijna vertrok (wijzen begreep ze niet).

Verdwaalde toeristen, verkopers en bedelaars moeten altijd mij hebben. :{
Zie ik er zo lief/behulpzaam/wanhopig uit :{
Ja ik denk dat je er zo uitziet dat mensen jou durven aanspreken. Vriendelijk dus, zie het als een compliment.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218314634
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Mensen die gaan staan keuvelen bij een zebrapad. Dan rem je met de auto omdat je denkt dat ze willen oversteken, en blijkt dat ze gewoon dachten dat dit de perfecte plek op de stoep was om even bij te kletsen }:|
Sowieso een waardeloos idee om voetgangers bijna op alle zebrapaden vooraan te geven. Die verkeersregel mogen ze van mij weer terugdraaien. Het zorgt voor idiote en soms gevaarlijke situaties.
pi_218314642
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 00:09 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Sowieso een waardeloos idee om voetgangers bijna op alle zebrapaden vooraan te geven. Die verkeersregel mogen ze van mij weer terugdraaien. Het zorgt voor idiote en soms gevaarlijke situaties.
Huh? Hoe moeten voetgangers dan oversteken.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218314690
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 00:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Huh? Hoe moeten voetgangers dan oversteken.
Je weet wel

Rood poppetje = wachten
Groen poppetje = lopen
pi_218314695
quote:

[..]
Ach hou toch op.
En het is trouwens niet bijna op alle, maar op alle. En ik ben er maar wat blij mee. Zowel als voetganger als automobilist. Zo hoort het.
pi_218314702
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 00:39 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Ach hou toch op.
En het is trouwens niet bijna op alle, maar op alle. En ik ben er maar wat blij mee. Zowel als voetganger als automobilist. Zo hoort het.
Nee hoor. Er zijn zat zebrapaden waar je nog gewoon netjes mag wachten voor het rode poppetje.
Zo hoort het.
pi_218314704
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 00:42 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Nee hoor. Er zijn zat zebrapaden waar je nog gewoon netjes mag wachten voor het rode poppetje.
Zo hoort het.
Ah natuurlijk, waar een verkeerslicht is, was dat even vergeten. Het zebrapad geldt dan als het verkeerslicht uit is.
  vrijdag 25 juli 2025 @ 00:59:22 #145
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218314757
quote:

[..]
Nog steeds beter dan overal stoplichten m.i.
pi_218314761
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 00:59 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Dat vertraagt de doorgang van verkeer meer.
pi_218314771
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 00:59 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Misschien. Maar dan weten beide partijen tenminste nog waar ze aan toe zijn.
Nu ontstaan er soms onveilige situaties.
pi_218314782
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 01:05 schreef NatteLont het volgende:
Nu ontstaan er soms onveilige situaties.
Vertel.
(De regels zijn duidelijk: zodra iemand aanstalten maakt om over te steken op een zebrapad: stoppen! Ik heb als automobilist (ik heb al 45 jaar mijn rijbewijs) nog nooit onveilige situaties meegemaakt bij zebrapaden)
pi_218314825
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 01:18 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Vertel.
(De regels zijn duidelijk: zodra iemand aanstalten maakt om over te steken op een zebrapad: stoppen! Ik heb als automobilist (ik heb al 45 jaar mijn rijbewijs) nog nooit onveilige situaties meegemaakt bij zebrapaden)
Ja. De regels daar toorn ik niet aan. Die zijn iedereen wel duidelijk.

Maar er zijn situaties waarbij het gevaarlijk kan zijn.
Als ik als voetganger aan kom lopen dan zal ik er in de basis nooit vanuit gaan dat een auto die net aan komt rijden zal gaan stoppen. Ik stop dus met lopen wanneer ik voor het zebrapad sta en zal dus stil gaan staan om te zien of de auto afremt voor mij. Dan pas zal ik over steken.

Sommigen steken zonder inhouden en soms zelfs zonder te kijken over.
Sommige automobilisten denken: "ach ik kan er nog wel voor langs"

Dan heb je hier liever een stoplicht

Gevaarlijke situaties dus. Ondanks de regel.

Je moet er als voetganger vanuit gaan (vooral bij slecht weer en regen) dat de automobilist een slechter zicht heeft dan jij.
Er staan vaak auto's geparkeerd waarachter jij als voetganger ineens tevoorschijn schiet.

Ook hier is een stoplicht de veiligste oplossing

Verder is het mijn mening maar he? Ik vind de regel dus niet heel verstandig. Omdat we allemaal andere mensen zijn. Beide partijen handelen bij deze verkeersregel namelijk willekeurig omdat ondanks dat de regel heel duidelijk klinkt en voor iedereen geldt, er toch een grijs gebied is in de anticipatie deze na te leven. De ene auto remt onverwacht als de voetganger nog geen aanstalten maakt en nog een relatief stukje afstand verwijderd is. Waarop de auto die erachter zit een noodstop moet maken. Weer een andere bestuurder van een auto geeft juist weer gas bij om een voetganger voor te zijn. Binnen dit grijze gebied zit simpelweg dus een groter risico op ongevallen.

Het ene zebrapad is ook het andere niet. Sommigen verschijnen in een bocht zonder duidelijke markering, of slecht zichtbaar. Anderen daar gaat een verkeersdrempel aan vooraf, dus dat is een meer veilige situatie en een indicatie voor de automobilist. Soms heb je ribbels die de automobilist vooraf waarschuwen. Dat is dus allemaal prima geregeld.

Maar google eens op "ongelukken zebrapaden". Genoeg ellende in nieuwsberichten te lezen

Dat zijn meestal zebrapaden zonder die veel veiliger verkeerslichten. Die ik graag zou zien.
Regels verzinnen is leuk. Maar veiligheid is leuker.

[ Bericht 1% gewijzigd door NatteLont op 25-07-2025 15:38:03 ]
  vrijdag 25 juli 2025 @ 04:22:08 #150
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218314966
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 21:22 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Het is niet zomaar een poppetje, het is een Labubu.
:{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')