Dat zo veel bazennummers niet op Spotify staan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:08 schreef Evangelion het volgende:
Dat dit bazennummer niet op Spotify staat
Bekijk deze YouTube-video
Ha ha.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:02 schreef Eightyone het volgende:
Btw ook: "is het een cadeautje" als ik (voor mezelf) iets koop wat blijkbaar niet bij me past.
Ik denk toch dat het gewoon standaard gevraagd wordt en niets met jou te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:02 schreef Eightyone het volgende:
Btw ook: "is het een cadeautje" als ik (voor mezelf) iets koop wat blijkbaar niet bij me past.
Prima nummer!quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:08 schreef Evangelion het volgende:
Dat dit bazennummer niet op Spotify staat
Bekijk deze YouTube-video
En de Rivella-reclames met Els.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef Scriptascripta het volgende:
Die hele hype van B&B vol liefde. De hele zomer zit je met infantiele tv, inclusief voor- en nabeschouwingen opgescheept!
Dit maakt mij blij ik voel mij begrepen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:07 schreef maily het volgende:
Als je bij iemand je hart wil luchten en de ander begint binnen 5 minuten over eenzelfde ((of nog ergere)) situatie die zij hebben meegemaakt.
Blijkbaar zijn alle B&B's in het buitenland in Nederlandse handen, ik vraag me af hoe ze ooit geld verdienen want ik hoor nooit dat ze daadwerkelijk gasten hebben, maar een ding vooral ; het interesseert me echt geen ene reet wie ze willen neuken.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef Scriptascripta het volgende:
Die hele hype van B&B vol liefde. De hele zomer zit je met infantiele tv, inclusief voor- en nabeschouwingen opgescheept!
Het is niet zomaar een poppetje, het is een Labubu.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:28 schreef Eightyone het volgende:
Labubu-hype-shit (nu bij EditieNL).
50 euro voor zo'n poppetje, als je de echte wil hebben.
https://www.jmouders.nl/l(...)nderen-trend-tiktok/
Ja ik denk dat je er zo uitziet dat mensen jou durven aanspreken. Vriendelijk dus, zie het als een compliment.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:43 schreef Evangelion het volgende:
Al een paar dagen geleden, maar
Er staan 20 mensen op het stukje perron. Je ziet dat ik mijn mond vol heb. En je gaat aan mij de goede trein vragen?
Bijna gestikt omdat ik snel wilde zeggen dat ze de trein moest hebben die bijna vertrok (wijzen begreep ze niet).
Verdwaalde toeristen, verkopers en bedelaars moeten altijd mij hebben.![]()
Zie ik er zo lief/behulpzaam/wanhopig uit
Sowieso een waardeloos idee om voetgangers bijna op alle zebrapaden vooraan te geven. Die verkeersregel mogen ze van mij weer terugdraaien. Het zorgt voor idiote en soms gevaarlijke situaties.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Mensen die gaan staan keuvelen bij een zebrapad. Dan rem je met de auto omdat je denkt dat ze willen oversteken, en blijkt dat ze gewoon dachten dat dit de perfecte plek op de stoep was om even bij te kletsen
Huh? Hoe moeten voetgangers dan oversteken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:09 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Sowieso een waardeloos idee om voetgangers bijna op alle zebrapaden vooraan te geven. Die verkeersregel mogen ze van mij weer terugdraaien. Het zorgt voor idiote en soms gevaarlijke situaties.
Je weet welquote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh? Hoe moeten voetgangers dan oversteken.
Ach hou toch op.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:09 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Sowieso een waardeloos idee om voetgangers bijna op alle zebrapaden vooraan te geven. Die verkeersregel mogen ze van mij weer terugdraaien. Het zorgt voor idiote en soms gevaarlijke situaties.
Nee hoor. Er zijn zat zebrapaden waar je nog gewoon netjes mag wachten voor het rode poppetje.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:39 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ach hou toch op.
En het is trouwens niet bijna op alle, maar op alle. En ik ben er maar wat blij mee. Zowel als voetganger als automobilist. Zo hoort het.
Ah natuurlijk, waar een verkeerslicht is, was dat even vergeten. Het zebrapad geldt dan als het verkeerslicht uit is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:42 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn zat zebrapaden waar je nog gewoon netjes mag wachten voor het rode poppetje.
Zo hoort het.
Nog steeds beter dan overal stoplichten m.i.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:09 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Dat vertraagt de doorgang van verkeer meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan overal stoplichten m.i.
Misschien. Maar dan weten beide partijen tenminste nog waar ze aan toe zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 00:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan overal stoplichten m.i.
Vertel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:05 schreef NatteLont het volgende:
Nu ontstaan er soms onveilige situaties.
Ja. De regels daar toorn ik niet aan. Die zijn iedereen wel duidelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:18 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Vertel.
(De regels zijn duidelijk: zodra iemand aanstalten maakt om over te steken op een zebrapad: stoppen! Ik heb als automobilist (ik heb al 45 jaar mijn rijbewijs) nog nooit onveilige situaties meegemaakt bij zebrapaden)
quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:22 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een poppetje, het is een Labubu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |