Of sites die ergens rond 2010 of zo online gezet zijn, en die er nu nog zo uit zien. Sites die nooit 'responsive' zijn geworden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Websites die door de maker niet worden uitgetest op smartphones. Hoe vaak ik niet afhaak ergens omdat er bijvoorbeeld blokken door het scherm schuiven, de sectie klantenservice die nergens toe leidt of een boven- danwel onderbalk die niet weg te klikken is. Zo gaan je klanten weg.
En O WEE als je laat merken dat je de conversatie wel interessant/irritant/lachwekkend/saai vindt ....quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:57 schreef Cryptonees het volgende:
Als je in het openbaar vervoer zit en er zo een mongool met zijn telefoon te bellen en dan gewoon speakers aanzetten. Ik vraag me dan echt af die mensen een draadje los in hun hoofd hebben.
Het zijn ook vaak Antillianen die dan door de tram lopen te gillen met iemand anders aan de lijn.
Oja, dat vind ik ook bloed irritant. Sowieso bellen in het openbaar.. Doe dat lekker thuis.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:57 schreef Cryptonees het volgende:
Als je in het openbaar vervoer zit en er zo een mongool met zijn telefoon te bellen en dan gewoon speakers aanzetten. Ik vraag me dan echt af die mensen een draadje los in hun hoofd hebben.
Het zijn ook vaak Antillianen die dan door de tram lopen te gillen met iemand anders aan de lijn.
Wow dat klinkt echt ehm, apart.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:14 schreef Eightyone het volgende:
Of het op een andere manier verkeerd verbouwen van oude nummers, bijvoorbeeld voor reclames.
Bekijk deze YouTube-video
...de originele versie van No limit is op enthousiaste toon ingezongen, en dat paste ook bij de tekst. Dit lijkt me niet echt de 'mood' die de originele schrijvers in gedachten hadden.
Ik denk dat hun handjes gewoon moe worden als ze hun telefoon bij hun oor moeten houdenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oja, dat vind ik ook bloed irritant. Sowieso bellen in het openbaar.. Doe dat lekker thuis.
Zal ze waarschijnlijk een worst wezen. Royalties zijn royaltiesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:14 schreef Eightyone het volgende:
Of het op een andere manier verkeerd verbouwen van oude nummers, bijvoorbeeld voor reclames.
Bekijk deze YouTube-video
...de originele versie van No limit is op enthousiaste toon ingezongen, en dat paste ook bij de tekst. Dit lijkt me niet echt de 'mood' die de originele schrijvers in gedachten hadden.
ja en daarom houden ze die voor hun mondquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:33 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Ik denk dat hun handjes gewoon moe worden als ze hun telefoon bij hun oor moeten houden
Is toch 2 cm lagerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:48 schreef maily het volgende:
[..]
ja en daarom houden ze die voor hun mond![]()
Natuurlijk niet, en daarnaast is jouw mening niet relevant, gewoon doen wat er gevraagd word.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:28 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik flikker ook alles direct in de tas, da's juist het voordeel van de zelfscan. Gaat voor iedereen sneller.
Natuurlijk wel,ik kom bij de kassa en reken direct af. Dat gaat veel sneller dan alles daar nog over moeten pakken. Verder ook nog nooit commentaar op gehad, behalve van één of andere pipo op een forum...quote:Op woensdag 16 juli 2025 05:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, en daarnaast is jouw mening niet relevant, gewoon doen wat er gevraagd word.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:35 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Natuurlijk wel,ik kom bij de kassa en reken direct af. Dat gaat veel sneller dan alles daar nog over moeten pakken. Verder ook nog nooit commentaar op gehad, behalve van één of andere pipo op een forum...
Ik kom nooit bij de AH1420, dat zal schelenquote:
Nog nooit zien hangen. Ik kom bij 4 Appies per week. Ik ga extra goed kijken.quote:
Zoiets is in de bedrijfskantine ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:57 schreef Cryptonees het volgende:
Mensen hebben gewoon geen fatsoen meer.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets is in de bedrijfskantine ook.
Of luide filmpjes kijken.
Heb je daar niet een stoordingetje voor?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:32 schreef Blues het volgende:
Je telefoon op de speaker zetten in de wachtkamer op mijn werk.![]()
(poli, ziekenhuis) En als ik dan vriendelijk vraag om van speaker te halen of naar buiten te lopen om te bellen, mij kwaad en verstoord aankijken en zuchtend al dan niet met stomme opmerkingen stoppen met bellen.
Op woensdag [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2740777/3/25#p218227537]woensdag 16 juli 2025 12:07 schreef Blues het volgende:
Zal wel specifiek voor dat filiaal zijn. Nog nooit zoiets zien hangen bij de verschillende AH's waar ik zelf kom.quote:
Zelfscan is toch ook tijdens het boodschappen doen zelf al met zo'n scanner door de winkel alles scannen en dan in je tas doen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 05:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, en daarnaast is jouw mening niet relevant, gewoon doen wat er gevraagd word.
Nog nooit gezien, en ik kom best wel all over de place bij AH's.quote:
Ik schreef ook zelfscan kassa.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfscan is toch ook tijdens het boodschappen doen zelf al met zo'n scanner door de winkel alles scannen en dan in je tas doen?
De grote winst daarvan is dat het gelijk in je tas zit, en dat je niet na het afrekenen nog een keer alles moet inpakken.
De winst daarvan gaat vrijwel volledig verloren als je alsnog de heleboel achteraf moet inpakken.
Maar goed, ik gebruik dat niet, en doe wel zelf scannen bij de zelfscankassa's, maar daar staat bij ons ook echt niet dat je het nog niet mag inpakken omdat je een steekproef kunt krijgen.
Die ik overigens regelmatig krijg.
[..]
Nog nooit gezien, en ik kom best wel all over de place bij AH's.
Ik kwam gisteren met een blauw mandje van de Appie thuis. In gedachten verzonken...........quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:14 schreef thabit het volgende:
Ik gebruik altijd zo'n bliepertje, dan stop je toch ook meteen de boodschappen in je tas. Als je in Engeland naar de mandjeskassa gaat, stopt de cassière zelfs je boodschappen in je tas.. Ik kan me er best wel aan ergeren dat zoiets in Nederland niet gebruikelijk is.
Dat is nog niksquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren met een blauw mandje van de Appie thuis. In gedachten verzonken...........
Dat is nog niks. Ze ging bewust met mij mee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is nog niks![]()
Ik had per ongeluk de caissière meegenomen ipv de boodschappen
Bewust??? Of bewusteloos?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Ze ging bewust met mij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |