Ik kwam gisteren met een blauw mandje van de Appie thuis. In gedachten verzonken...........quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:14 schreef thabit het volgende:
Ik gebruik altijd zo'n bliepertje, dan stop je toch ook meteen de boodschappen in je tas. Als je in Engeland naar de mandjeskassa gaat, stopt de cassière zelfs je boodschappen in je tas.. Ik kan me er best wel aan ergeren dat zoiets in Nederland niet gebruikelijk is.
Dat is nog niksquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren met een blauw mandje van de Appie thuis. In gedachten verzonken...........
Dat is nog niks. Ze ging bewust met mij mee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is nog niks![]()
Ik had per ongeluk de caissière meegenomen ipv de boodschappen
Bewust??? Of bewusteloos?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Ze ging bewust met mij mee.
Uitgeblust.quote:
Hier ook. Heb weliswaar geen flauw idee hoe dat vliegtuig genoemd wordt, maar evengoed ziet het er ontzettend dreigend uit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:31 schreef Kanaroe het volgende:
Ik erger me mateloos aan het laag overvliegen van Apache- en Chinook-helicopters en vandaag met name het logge Hercules vliegtuig vanaf vliegbasis Gilze-Rijen!!
Al dat oorlogstuig scheert recht over mijn huis en maakt megaveel herrie, bah
Oh prachtig juist! Die Chinook!quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:31 schreef Kanaroe het volgende:
Ik erger me mateloos aan het laag overvliegen van Apache- en Chinook-helicopters en vandaag met name het logge Hercules vliegtuig vanaf vliegbasis Gilze-Rijen!!
Al dat oorlogstuig scheert recht over mijn huis en maakt megaveel herrie, bah
Jaja, heerlijk. Vooral de maandagavondoefeningen, bopbopbopbopbopbopbopbopbopbopbopquote:
Dan denk je toch aan MASH!quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:29 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jaja, heerlijk. Vooral de maandagavondoefeningen, bopbopbopbopbopbopbopbopbopbopbop
Als je in bed ligt en wilt slapen
Denk dan ook aan MASH als de bommen links en rechts van je woongebied vallen.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Denk dan ook aan MASH als de bommen links en rechts van je woongebied vallen.
De oorlog romantiseren. Kan het dommer?
Jezus aan het kruis is ook schitterend.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je moet ‘m eigenlijk zien, hij is echt schitterend.
Dit is wel film Hiddendoe. Is niet echt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:40 schreef Hiddendoe het volgende:
@:Boca_Raton
Bekijk deze YouTube-video
De bloederige taferelen komen dus niet van mannen die zo uit 'Help, mijn man is klusser'.
Maar uit een echte oorlog.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Koreaanse_Oorlog
Deze oorlog was wel echt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit is wel film Hiddendoe. Is niet echt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jezus aan het kruis is ook schitterend.
Hangt nu nog steeds in ontelbaar veel huizen.
Vandaar het spreekwoord. Elk huisje heeft zijn kruisje.
MP maakte een prachtige parodie over het leven van Jezus.quote:
Wat dat betreft is er in 2000 jaar maar weinig veranderdquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
MP maakte een prachtige parodie over het leven van Jezus.
Hier wordt niets geromantiseerd. Integendeel, hier wordt voornamelijk de domheid van de massa te kijk gezet.
Met name in deze scene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |