Huh?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Iedereen weet dat je liegt dan 'een lekkere pasta carbonara'
Heb het kort en bondig gehouden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als jij ook van pastagerechten houdt, kom dan terug met je favoriete pasta, of die ene die jij het beste kunt maken. Kun je een beetje koken? Daar kun je hier op in gaan. Als je zo'n vraag stelt, moet je er ook mee verder kunnen.
Dus na haar 'een lekker pastagerech' kun je vertellen over die heerlijke pasta bolognese die je kunt maken.
Je kunt ook een andere kant op, bijvoorbeeld dat je in Italie in Rome zo'n heerlijke pasta carbonara hebt gegeten en nog steeds aan het proberen bent die zelf thuis net zo lekker te maken of nog steeds aan het zoeken bent naar een Italiaans restaurant in Nederland waar ze het net zo lekker bereiden.
Iets minder hard van stapel lopen, voor jezelf.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:19 schreef BMW1993 het volgende:
Pff het is toch ook wel weer spannend dit daten... Misschien praat ik wel met mijn toekomstige geliefde lol.
Scherp gezien, het meisje waarmee ik typ heeft MBO niveau staat op het profiel, dus dan is het vast geen afknapper.quote:
OMG zeg dit nooit tegen haarquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:22 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Scherp gezien, het meisje waarmee ik typ heeft MBO niveau staat op het profiel, dus dan is het vast geen afknapper.
Maak jezelf alleen niet gek.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:19 schreef BMW1993 het volgende:
Pff het is toch ook wel weer spannend dit daten... Misschien praat ik wel met mijn toekomstige geliefde lol.
Ik zit sinds mijn 16'e te klooien op datingssites.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:54 schreef Duracell het volgende:
Misschien eens jezelf zijn? Anders heb je straks een match, maar ben je helemaal niet wie je zegt te zijn. Of neem je AI mee op date? Waarom zal je in godsnaam met wijn op de foto gaan als je dat niet lust? Waarom reageer je zelf niet op een profiel met wat je er leuk aan vind. Wees wat echter?
Zelf mijn huidige vriendin ontmoet in coronatijd via Lexa. Gesprek begonnen door te vragen waar ze naar keek/wees op een foto, omdat ik oprecht nieuwsgierig was.
Als een vrouw er achter komt dat je berichten niet van jou zijn, en je gedrag op je foto's niet van jou gedrag is, dan gaat het toch weer mis?![]()
Misschien mis ik iets, maar ik snap helemaal niets van deze aanpak.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:22 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Scherp gezien, het meisje waarmee ik typ heeft MBO niveau staat op het profiel, dus dan is het vast geen afknapper.
Bedankt voor je fantastische bericht.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:15 schreef matigeuser het volgende:
Het is lastig, zeker voor mensen zoals TS (met autisme, onzekerheid, etc)
De één zegt 'blijf gewoon jezelf en dat komt het vanzelf goed'. De ander zegt 'Fake it until you make it!'
Allebei goed bedoelde adviezen, maar ja, wat moet je er nou mee?
Van de ene kant kun je zeggen dat 'jezelf zijn' gewoon de beste en eerlijkste manier is. Maar als dat al tig jaar niet geholpen heeft, mag je misschien ook concluderen dat die 'jezelf' niet goed genoeg is. En dat doet pijn.
Een beetje 'faken' kan in je voordeel werken, omdat je zo de voet tussen de deur krijgt. Maar poseren met wijn terwijl je eigenlijk niet drinkt, is natuurlijk 10 stappen te ver. En mochten ze daar ooit achter komen en je daarmee confronteren dan sla je een enorme flater en is het gedaan met de aantrekkingskracht.
Het enige advies wat ik kan geven is dus aan jezelf werken en een soort SWOT-analyse van jezelf maken. Welke eigenschappen van mannen vinden vrouwen nou leuk en aantrekkelijk? En welke eigenschappen heb jij hiervan al? Die moet je dan 'uitvergroten' en uitbouwen. En die mag je ook laten zien en naar voren laten komen in je profiel en foto's. Dat zijn de dingen waar je goed in bent, of je uiterlijke kenmerken die bovengemiddeld zijn. Dit zijn je 'sterktes'.
En iedereen heeft ook zwaktes. Wat zijn dingen waar vrouwen op af zouden knappen als ze erachter zouden komen? Die zaken moet je proberen te verbeteren. Heb je een slecht lichaam? Ga naar de gym 3x per week en val af. Heb je veel onrust in je hoofd? Ga mediteren. Heb je een lelijke unibrow, pluk de haren eruit of laat dit doen. Kun je niet goed met mensen praten? Ga dan meer oefenen en ga net zo vaak praatjes aan met mensen tot dat je er beter in wordt.
Je kunt inderdaad niet alle zwaktes verbeteren, maar dat is niet erg. Niemand is perfect. Maar de waarheid is dat vrouwen tegenwoordig enorm 'verwend' zijn en vooral op dating apps enorm kieskeurig zijn. Dus dan kom je er niet met middelmatig voorkomen, maar ook niet met middelmatig zijn.
Dus het enige advies wat echt hout snijdt op de lange termijn is proberen om de beste versie van jezelf te worden. Fysiek, mentaal, sociaal, etc. Zodat je niets meer hoeft te faken. Zodat je geen neppe foto's hoeft te maken. Zodat je geen openingszinnen meer door chatgtp hoeft te laten maken.
Dat hoeft dan allemaal niet meer, omdat je een persoon bent geworden die dit niet meer nodig heeft.
Dus, ga die leuke hobby beginnen. Wordt ergens een fucking master in. Ga naar de gym. Doe 'small talk' met veel mensen. Wordt een leuk, boeiend en aantrekkelijk persoon. En dan komen de vrouwtjes vanzelf. En zo niet? Ook goed, want dan is je leven toch al een stuk leuker en fijner geworden.
Dat klinkt goed. En wat leuk voor je broer, dan heb je direct een onvergetelijke vakantie, en in die dagen heb je ook gewoon lekker de tijd om elkaar te leren kennen, zonder dat er direct druk op ligt of dat het geforceerd is.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:31 schreef Armani XL het volgende:
Heb je al eens aan een singles vakantie gedacht?
Mijn broer (van wie ik nooit had verwacht dat hij een relatie zou krijgen) heeft op zo’n reis z’n vrouw leren kennen.
Je kan vast wel een vakantie met leeftijdsgenoten vinden.
Zo'n reis kan echt fijn zijn dan ja. En dan niet een 'zuipvakantie' maar gewoon naar een bestemming en land waar je oprecht in geïnteresseerd bent, want dat trekt vaak dezelfde type mensen aan (actieve mensen, geschiedenisfannaten, etc)quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:40 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. En wat leuk voor je broer, dan heb je direct een onvergetelijke vakantie, en in die dagen heb je ook gewoon lekker de tijd om elkaar te leren kennen, zonder dat er direct druk op ligt of dat het geforceerd is.![]()
Ik heb die websites wel bekeken, die hebben vaak foto's van oudere reizen zoals deze.
Ik weet niet precies hoe ik zal functioneren in zo'n groep, want ik heb geen vrienden dus ik weet ook niet precies hoe je moet gedragen bij dat soort mensen. Je wilt natuurlijk niet het 5'e wiel van de wagen zijn op zo'n vakantie, maar je kan er zeker ook wel uit leren, want je bent bijna gedwongen om sociaal te zijn.![]()
[ link | afbeelding ]
Dankjewel en graag gedaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:34 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Bedankt voor je fantastische bericht.
Ik heb hem even gekopieerd en geplakt en opgeslagen.
Een mooie manier om een betere versie van jezelf te maken, je positieve kenmerken versterken.
Dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:16 schreef AMEGS het volgende:
Voorop, goed bezig! Je laatste reactie in dat gesprek is echt tien keer beter dan zo'n "u kijkt zo lief"-Balkenende-opmerking.
Er is al veel gezegd waar je mee verder kunt. Mij lijkt verder: wees authentiek in je reacties en maskeer jezelf niet te veel. Niet een compliment maken omdat je denkt dat dat nou eenmaal 'zo hoort' en dan met iets aankomen dat geforceerd kan overkomen. Liever iets oprechts dan zo'n gelikt AI-bericht waarvan bij velen de nekharen je overeind gaan staan. Vind je het moeilijk om een gesprek op gang te houden? Zeg dat dan ook gewoon. Beter dan onnatuurlijk via 'sociale scripts' het gesprek op gang blijven houden, waarbij ieder bericht opnieuw stress en onzekerheid oplevert, kun je toch ook gewoon zeggen: joh, ik vind het wat ingewikkeld om digitaal een goed gesprek te voeren. Niet als eerste bericht al, maar als je er eerlijk in bent zegt dat toch iets over hoe je bent? En daar gaat het tenslotte om. Als het stuk loopt omdat je niet supervlot kletst in een datingapp, dan is er een grote kans dat het irl ook een moeilijk verhaal zou worden toch? Je zoekt uiteindelijk iemand bij wie je jezelf kunt zijn.
Het is wel slim een nieuw onderwerp aan te snijden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:18 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Heb het kort en bondig gehouden.
Ik merk steeds meer dat lange berichten te vermoeiend zijn, zeker omdat ze natuurlijk nog geen echte band met je hebben.
[ link | afbeelding ]
Via chatgpt kun je hele conversaties produceren en dan copy paste en klaar . Wel handig als je gesprekken moet voeren met tien wijven tegelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is wel slim een nieuw onderwerp aan te snijden.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:03 schreef BMW1993 het volgende:
Ongelofelijk bedankt voor alle tips.
Ik ben op dit moment de meest gelukkige man van Nederland, heb 4 keer in het rond gesprongen!
Eindelijk iemand die dus koffie wilt drinken...![]()
![]()
Is dit het moment om mijn mobiele nummer te geven in de chat?
[ link | afbeelding ]
Succes!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:07 schreef BMW1993 het volgende:
Geweldig. Mijn hart klopt helemaal.. Zal het doen.
En mocht het tot whatsapp gesproken komen, dan post ik dat hier niet wegens privacy.
Maar ik zal natuurlijk ieder op de hoogte houden, mocht het echt tot een date gaan komen.![]()
Heb je eigenlijk in al die jaren ooit een vriendin gehad, of iets wat er op lijkt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:28 schreef BMW1993 het volgende:
Ik zit sinds mijn 16'e te klooien op datingssites.
Toen had ik mij op een datingswebsites voor jongeren ingeschreven, en nu ben ik 16 jaar verder.
En zonder enig resultaat, daarom ben ik het op dit moment anders aan het aanpakken om meer mainstraim over te komen.
Geen roos oid meenemenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:03 schreef BMW1993 het volgende:
Ik ben op dit moment de meest gelukkige man van Nederland, heb 4 keer in het rond gesprongen!
![]()
Ik heb al nieuwe kleding voor een eventuele date gekocht, allemaal netjes gestreken.. Ligt al weken in de kast.
En ik neem een roos mee, of een chocolade mocht het echt zover komen.![]()
Ik ga de eerste date veel luisteren wat iemand te zeggen heeft, dat werkt het beste bij mij.
[ link | afbeelding ]
Nee niks meenemen! Tenminste, ik zou me daar dan weer ongemakkelijk (als vrouw) bij voelen. Gewoon gezellig een drankje doen van uurtje, anderhalf. En als het dan van 2 kanten klikt kan je daarna een keer een hapje eten ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Geen roos oid meenemen
Ga er gewoon naar toe en zorg maar eerst dat je er goed doorheen komt.
Oh en draag iets casuals. Dus geen pak ofzo he. Gewoon een nette broek met een mooi tshirt. Ik vind een overhemd (zeker als ie wit is) soms al te...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:03 schreef BMW1993 het volgende:
![]()
Ik heb al nieuwe kleding voor een eventuele date gekocht, allemaal netjes gestreken.. Ligt al weken in de kast.
En ik neem een roos mee, of een chocolade mocht het echt zover komen.![]()
Ik ga de eerste date veel luisteren wat iemand te zeggen heeft, dat werkt het beste bij mij.
[ link | afbeelding ]
Oh had daar overheen gelezen. Niks meenemen TS, zeker geen roos. Dat komt te wanhopig over (vind ik).quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Geen roos oid meenemen
Ga er gewoon naar toe en zorg maar eerst dat je er goed doorheen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |