abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218216028
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:55 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb mijn aanpak aan de hand van de vele reacties wat aangepast.
Wat speelser en minder 'formeel' .

Voorbeeld van vandaag.

'Hee Amber, wat heb jij een stralende lach op je 3'e foto, ik ben nu al helemaal fan O+ '.

Ik ben trouwens benieuwd, moet je op de eerste date al zeggen of zelfs misschien op whatsapp al dat je autisme hebt en een wajong uitkering? Of moet je gewoon zeggen dat je als kok werkt, en de rest pas vertellen als je elkaar langer kent? :)
Niet echt een sterke opener. Probeer op basis van iets in haar profiel een leuke opmerking te maken of een simpele vraag te stellen. (Simpele vraag is imo beter, als je eenmaal een reactie krijgt loopt het gesprek tenminste)

Probeer ook niet wanhopig over te komen, je hebt al met elkaar gematched (neem ik aan?) dus je hebt al interesse in haar qua uiterlijk.

Of ga zoals ik eerder zei er grof in, maar dan je moet je dat bij een ontmoeting ook kunnen blijven. Als je via de app een wat grotere muil hebt en bij een ontmoeting minder knappen ze ook af.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 06:04:17 #152
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218216661
quote:

Voorbeeld van vandaag.

'Hee Amber, wat heb jij een stralende lach op je 3'e foto, ik ben nu al helemaal fan O+ '.

Ik ben trouwens benieuwd, moet je op de eerste date al zeggen of zelfs misschien op whatsapp al dat je autisme hebt en een wajong uitkering? Of moet je gewoon zeggen dat je als kok werkt, en de rest pas vertellen als je elkaar langer kent? :)
Zo'n bericht zou ik persoonlijk een beetje creepy vinden. Liever zoals gezegd werd het profiel doorlezen en ergens een vraag over stellen.

Ik had bijvoorbeeld ergens in m'n profiel staan dat ik graag chips in melk dip (wat echt zo is :D :') ). En af en toe was er een iemand die daar een opmerking over maakte "Leuke foto, maar chips in melk? Serieus? 😂 "
Dat zijn de berichtjes waar ik op reageerde, want A) diegene had de moeite gedaan om het profiel te lezen, B) had blijkbaar ook wel wat humor en C) was niet bang om het niet met mijn culinaire inzicht eens te zijn :D
Dan heb je gelijk een leuk en luchtig gesprek.

Zelf stuurde ik berichtjes naar mannen waarvan ik zag dat ze een zelfde hobby hadden bijvoorbeeld, want die waren dan natuurlijk interessant en je hebt direct iets om het over te hebben. "Hey leuke foto's, en ik zie dat je volleybal speelt! Zelf ook lang gedaan O+ Speel je vaak?"

Geen seksuele opmerkingen nodig zoals hier ergens werd gesuggereerd. Je moet gewoon iets op een profiel vinden waar je een vraag over kunt stellen om een leuk gesprek te beginnen. Liefst niet alleen dat iemand er leuk uitziet, vrouwen krijgen 30 van die berichten op een dag.
pi_218216767
TS, ik heb even je topic doorgelezen. Ik zit (denk ik afgaande op je foto's) ongeveer in dezelfde leeftijdsklasse. Ik zit als vrouw ook regelmatig op de traditionele apps zoals tinder en bumble.
Aan je foto's zal het niet liggen. Daar zie je er zeker uit als een leuke spontane vent!

Ik weet/merk ook dat je als vrouw nu eenmaal meer berichtjes krijgt dan als man, dus als vrouw heb je vaak wat meer 'keuze'. Belangrijk wel: zorg dat je niet meteen 'wanhopig' overkomt, maar hou het gewoon low key en relaxt. Foto over uiterlijk van mooie ogen of stralende lach zou ik niet meteen doen. Ik vind dat altijd een beetje creepy, ook al is het goed bedoeld.
Bekijk even het profiel van de dame en haak daarop in, maar niet met een ellenlang bericht. Inderdaad, net zoals hierboven ook gezegd gewoon iets spontaans als in: 'Joh, vette foto op die berg! Zwitserland'? of 'Wat een leuke hond! Hoe heet ie'? Humor doet het sowieso altijd goed dus dat is sowieso een plus!

En dan gewoon proberen het gesprek een beetje te laten vloeien. Ik merk zelf ook altijd dat ik op een gegeven moment 'uitgekeken' ben als een man te lang blijft appen over saaie dingen als hobbies. Gooi wat humor in het gesprek ipv alleen praten over je vishobby, voetbal en bier drinken. Zorg dat je laat zien dat je 'een eigen leven hebt' en gewoon je zaakjes op orde hebt. Laat zien dat je niet wanhopig bent en haar 'nodig' hebt om je leven op orde te krijgen. Nee, je hebt het gewoon goed voor elkaar en zoekt een maatje/aanvulling op je leven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pinuts op 15-07-2025 06:53:43 ]
pi_218216782
quote:
6s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:01 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Gewoon meer seksueel getinte berichten (hierbij uiteraard niet als een volledige creep naar voren komen) Je wilt gewoon zo'n chick gaan ballen, als daar verder nog iets uitkomt is het prima.

Als ze hier op afknappen was het sowieso niks geworden.
Eerlijk, dan moet je het wel heel subtiel doen. Ik vind het zelf een afknapper als een man na een paar berichten al over seks begint. Ik wil je leren kennen en niet een ONS fixen. Op een gegeven moment mag je natuurlijk echt wel wat flirten, maar het moet wel subtiel blijven en niet alsof je daar alleen zit voor de seks. Ik heb serieus wel vaker mannen gehad die na 3 berichten al vragen of ik open minded ben en bijv open sta voor een trio ofzo. Gast, daar ga je echt niet mee scoren ofzo.
pi_218216817
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:38 schreef BMW1993 het volgende:
Ik kreeg eergister wel een mailtje via badoo van een meisje met de tekst:

"We kunnen elkaar beter leren kennen op telegram' met vervolgens een vage naam.

Ik denk dat dit soort dingen gewoon oplichterij is, want waarom zou je anders niet gewoon via badoo mailen..
Dat is waarschijnlijk een pigbutchering scam. Waarschijnlijk begint ze binnen de kortste keren over crypto investeringen, dan weet je zeker dat het een oplichter is.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 07:36:54 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218216909
quote:

Voorbeeld van vandaag.

Dat is wel een tenenkrommende zin. Doet me een beetje aan Rutte met Trump denken.

Probeer het subtieler zoals "Aan de uitstraling van jouw profiel denk ik dat jij een zachtaardige, creatieve en vrolijke dame bent, heb ik gelijk?" Die werkte bij mij ontzettend goed. Vaak kun je wel een beetje raden wat voor type het is. En zelfs als je er naast zit is het niet erg zo genoemd te worden als vrouw.

Autisme en Wajong kun je inderdaad beter reserveren voor latere dates. Dat zijn dan weer niet van die publiekstrekkers zullen we maar zeggen.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 07:48:22 #157
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218216949
Over haar fysieke uiterlijk kun je beter niet beginnen. Dat is iets wat niet over haar persoonlijkheid gaat en heeft de indruk dat het je om jaar uiterlijk te doen is. Dat valt meestal niet zo goed.

Uitzondering zijn dingen die toegevoegd zijn. Bijvoorbeeld als ze een leuke bril heeft of opvallende tattoos. Dat is dan wel weer verlengstuk van haar persoonlijkheid dus complimenten daarover vinden ze altijd leuk.
pi_218217052
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:21 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ik reageer juist op mensen die zelf net zoals mij een rugzakje hebben.

De dames waar staat 'HBO' 'Universiteit' of mensen die werken in het onderwijs (daar zijn er een hoop van :P )
Reageer ik niet niet direct op, omdat ik eigenlijk ook wel weet dat dit niet gaat werken met iemand zoals ik die autisme heeft, en verder nauwelijks wat om handen.

Maar je hebt gelijk.
Ik moet naast die paar uurtjes werk, ook nog anderen hobby's vinden. Ik heb al wat dozen lego besteld.

Mijn leven moet eigenlijk al 'zinvol' zijn, voor ik serieus ga daten. Want anders heb ik ook niets te bieden naar mijn toekomstige partner. En ga ik daar straks te veel op leunen, waardoor het alsnog weer mis gaat :P .
Sinds wanneer sluit dat uit dat iemand anders een rugzakje heeft? Genoeg dames met een afgeronde hbo of universitaire opleiding met autisme en/of ADHD.

Mijn vriendin bijvoorbeeld en ze werkt ook nog in het onderwijs. Mijn vriendin is het overigens wel met je eens dat de stereotype pabodame waarschijnlijk geen hele goede match is met een neurodivergent persoon.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 08:40:43 #159
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218217303
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:21 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ik reageer juist op mensen die zelf net zoals mij een rugzakje hebben.

De dames waar staat 'HBO' 'Universiteit' of mensen die werken in het onderwijs (daar zijn er een hoop van :P )
Reageer ik niet niet direct op, omdat ik eigenlijk ook wel weet dat dit niet gaat werken met iemand zoals ik die autisme heeft, en verder nauwelijks wat om handen.

Maar je hebt gelijk.
Ik moet naast die paar uurtjes werk, ook nog anderen hobby's vinden. Ik heb al wat dozen lego besteld.

Mijn leven moet eigenlijk al 'zinvol' zijn, voor ik serieus ga daten. Want anders heb ik ook niets te bieden naar mijn toekomstige partner. En ga ik daar straks te veel op leunen, waardoor het alsnog weer mis gaat :P .
Je hele insteek is verkeerd. Je moet gewoon met hagel schieten. Blijven proberen. Fake it till you make it. Je weg omhoog neuken. Jij keurt jezelf al af voor je ergens aan begonnen bent. Wie denk je dat de winnaars zijn in deze wereld? De pussies die bang zijn voor de mening van anderen? Of de mannen die gewoon weten wat ze willen en wat ze kunnen doen en daar gebruik van maken?

Jij keurt jezelf al af voor je ergens aan begonnen bent en dit straal je indirect uit. Je moet het niet zo zien of jij goed genoeg bent, je moet het zien of zij goed genoeg zijn voor jou. Maar dat moet je natuurlijk wel verdienen, dus niet als een onervaren middenmaatje proberen pareltjes te scoren dat is niet realistisch.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  dinsdag 15 juli 2025 @ 08:54:23 #160
479315 SuperNeger
pi_218217422
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik heb begrepen dat het bij veel vrouwen inderdaad zo werkt.

Je vindt een dame leuk, maar ze ziet je niet staan en ze wijst je af. Maar als ze je dan later ziet met een andere dame, dan heeft ze er spijt van dat ze je heeft afgewezen en vindt ze je ineens wel aantrekkelijk.
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wanneer je bezet bent ga je je ook anders gedragen, dus daar reageren vrouwen anders op.
In zo'n geval straal je het gewoon onbewust en indirect uit. Daarom moet je ervaring opdoen en dus de lat lager leggen. Iemand die lang niet geneukt heeft straalt gewoon onzekerheid uit en vrouwen voelen dit en hebben geen interesse. Op dating apps werkt dit ook zo. Heb dit echt uit eigen ervaring ook veel gemerkt wanneer ik single ben en lang niet neuk dan ben ik heel of veel te lief en zwak en voorzichtig of juist veel te pusherig en opdringerig. Dit kan je zelfs door je telefoon indirect communiceren met hen alleen maar in de snelheid en hoeveelheid en opbouw van je berichten of zo. Terwijl als je veel neukt je het allemaal wat minder serieus neemt en dan zijn ze veel happiger.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  dinsdag 15 juli 2025 @ 08:57:39 #161
479315 SuperNeger
pi_218217448
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:49 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Yes dat zeker, maar dan moet je dat natuurlijk wel doen.

Dus stoppen met berichtjes alsof het je zusje is en iets meer uitdagende berichtjes sturen.
Precies ja, stuur een bericht waar ze wel op moeten reageren. Je kan ze beter beledigen dan dat ze je negeren. Je mist namelijk elk schot die je niet neemt. Een lief voorzichtig berichtje doet ze echt helemaal niks tenzij ze echt helemaal niemand anders hebben en zich kapot vervelen (kleine kans voor een vrouw op een dating app). Dus zorg ervoor dat je eruit schiet of je ze iets laat voelen dat de rest ze niet laat voelen.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  dinsdag 15 juli 2025 @ 08:58:21 #162
479315 SuperNeger
pi_218217458
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 19:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat hadden die mensen het toch makkelijk in de prehistorie, vastpakken bij de haren en je grot in slepen :7
Soms moet je je afvragen of we er als maatschappij echt op vooruit zijn gegaan.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  dinsdag 15 juli 2025 @ 08:58:55 #163
479315 SuperNeger
pi_218217471
Oja en nog een kleine tip maar probeer ook wat aan je spelling te doen. Voor veel vrouwen is het echt not done als je het verschil tussen jou en jouw niet weet.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_218217503
Volgens mij zit je er veel te veel 'bovenop' joh. Ik krijg al jeuk als ik de geforceerde manier waarop je dit aanpakt zie (no offense).

Misschien je verwachtingspatroon gewoon omlaag schroeven (qua hoe snel je wil dat dit gebeurt) en zeker niet de 'duurste' pakketten bij bepaalde diensten af gaan nemen. Gewoon lekker open/spontaan in het leven staan en daar kan je dan prima een dienst als Tinder bij gebruiken.

Ik geloof oprecht dat die geforceerde houding projecteert op de dames waar je naar op zoek bent. Met een glas wijn op de foto terwijl je geen wijn drinkt.. sorry, maar wie probeer je voor de gek te houden?
  dinsdag 15 juli 2025 @ 09:13:33 #165
441440 aquawoman
Bitch please
pi_218217604
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:01 schreef Solispolar het volgende:
Volgens mij zit je er veel te veel 'bovenop' joh. Ik krijg al jeuk als ik de geforceerde manier waarop je dit aanpakt zie (no offense).

Misschien je verwachtingspatroon gewoon omlaag schroeven (qua hoe snel je wil dat dit gebeurt) en zeker niet de 'duurste' pakketten bij bepaalde diensten af gaan nemen. Gewoon lekker open/spontaan in het leven staan en daar kan je dan prima een dienst als Tinder bij gebruiken.

Ik geloof oprecht dat die geforceerde houding projecteert op de dames waar je naar op zoek bent. Met een glas wijn op de foto terwijl je geen wijn drinkt.. sorry, maar wie probeer je voor de gek te houden?
Nou, dit. Ik krijg het gewoon benauwd van de OP van TS. Waarschijnlijk voelen de dames dit ook. Doe even relaxed man, je hoeft niet morgen te trouwen. Reageer gewoon alleen op vrouwen die je ziet zitten en stuur dan een eerlijke reactie.

Professionele foto's zou ik ook een ding vinden (zeker als later blijkt dat het in scene is gezet en je sommige dingen helemaal niet lust). gewoon spontane foto's is toch veel leuker?

Je lijkt dit te behandelen als een huiswerkopdracht waar je voor kan blokken.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:15:57 #166
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218218842
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 08:58 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Soms moet je je afvragen of we er als maatschappij echt op vooruit zijn gegaan.
Nou, op relatiegebied is buiten de deur neuken nog nooit zo makkelijk geweest met de mobiel in de hand. Iedereen doet er aan mee want de mogelijkheden zijn letterlijk onbegrensd en niemand komt er achter.
Le Diable
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:17:51 #167
479315 SuperNeger
pi_218218858
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:13 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Nou, dit. Ik krijg het gewoon benauwd van de OP van TS. Waarschijnlijk voelen de dames dit ook. Doe even relaxed man, je hoeft niet morgen te trouwen. Reageer gewoon alleen op vrouwen die je ziet zitten en stuur dan een eerlijke reactie.

Professionele foto's zou ik ook een ding vinden (zeker als later blijkt dat het in scene is gezet en je sommige dingen helemaal niet lust). gewoon spontane foto's is toch veel leuker?

Je lijkt dit te behandelen als een huiswerkopdracht waar je voor kan blokken.
Dit ook ja. Mensen die door een fotograaf foto's laten maken heb ik ook altijd m'n twijfels van. Beter gewoon met je vrienden gaan zuipen op het strand en vragen of ze je even willen helpen door een paar fotos van je te schieten gedurende de dag en die dan eind van de dag even naar jou sturen en dan zelf de beste eruit pikken lijkt me beter.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:15 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Nou, op relatiegebied is buiten de deur neuken nog nooit zo makkelijk geweest met de mobiel in de hand. Iedereen doet er aan mee want de mogelijkheden zijn letterlijk onbegrensd en niemand komt er achter.
haha het was natuurlijk maar een grapje, ik ben vrij traditioneel, maar ook weer niet zo dat ik vrouwen aan hun haren naar binnen sleur (tenzij van ter voren consent gegeven)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:52:32 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218219197
Foto's moeten in ieder geval de indruk geven dat je iets van een leven hebt. Laats was er hier zo'n kerel die op zichzelf een goed uiterlijk had, maar met selfies die hij op de badkamer geschoten had. Dat komt zo armoedig over dat het toch onaantrekkelijk is.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:54:20 #169
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_218219203
Misschien eens jezelf zijn? Anders heb je straks een match, maar ben je helemaal niet wie je zegt te zijn. Of neem je AI mee op date? Waarom zal je in godsnaam met wijn op de foto gaan als je dat niet lust? Waarom reageer je zelf niet op een profiel met wat je er leuk aan vind. Wees wat echter?

Zelf mijn huidige vriendin ontmoet in coronatijd via Lexa. Gesprek begonnen door te vragen waar ze naar keek/wees op een foto, omdat ik oprecht nieuwsgierig was.

Als een vrouw er achter komt dat je berichten niet van jou zijn, en je gedrag op je foto's niet van jou gedrag is, dan gaat het toch weer mis? :{

Misschien mis ik iets, maar ik snap helemaal niets van deze aanpak.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 12:06:23 #170
479315 SuperNeger
pi_218219267
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:52 schreef Hexagon het volgende:
Foto's moeten in ieder geval de indruk geven dat je iets van een leven hebt. Laats was er hier zo'n kerel die op zichzelf een goed uiterlijk had, maar met selfies die hij op de badkamer geschoten had. Dat komt zo armoedig over dat het toch onaantrekkelijk is.
Volgens mij mag je best 1 goede professionele foto gebruiken die je ook op linkedin of zo zou gebruiken. Maar verder moet het natuurlijk zijn. Foto waar je met je hond aan het spelen bent in het park, foto waar je iets van sport doet, foto waar je misschien uit aan het gaan bent en misschien 1 groepsfoto om te laten zien dat je sociaal bent.

Je dating profiel is letterlijk je CV maar dan niet voor werk maar voor daten. Iemand moet in een paar seconde kunnen zien of jij iemand bent die bij hun past. Het moet een combinatie zijn van serieus maar ook fun. je moet er goed over nadenken, maar tegelijkertijd niet te goed over nadenken. De balans vinden is lastig maar zo werkt het nou eenmaal.

Het enige wat TS kan aantrekken met zijn profiel is een vrouw die precies in hetzelfde schuitje zit. Ook iemand die constant faalt op de dating markt en de tijd voelt tikken en dan maar een veel te serieus en doordacht dating profiel gaat aanmaken.

Tevens heb ik het idee dat TS heel erg in z'n hoofd vast zit dit zie ik vaker met mensen die niet zo heel succesvol zijn met daten of neuken of vrouwen in het algemeen. Je ego zit je in de weg. Een soort van irrationele angst dat je bekeken wordt of dat mensen je uitlachen of zo. Weet je wie er in ieder geval altijd alleen blijven en nooit neuken? Dit soort mensen die zich alleen maar zorgen maken en alles over analyseren. Je grootste obstakel ben je zelf. Probeer eens een keer je leven op z'n flikker te geven, ga een marathon rennen tot je bijna dood bent of ga parachute springen of ga een keer wat mdma nemen op een festival zodat je een keer wakker geschrokt wordt.. Ja het is een beetje controversieel, maar dat zwakke gedoe van mannen die alsmaar de kat uit de boom kijken en alles zo voorzichtig doen en dan 30 zijn en nog steeds niks hebben klaargespeeld daar kan ik echt niet tegen godverdomme waar wacht je op man doe het nu. Je hebt een zwakke passieve houding, je moet gewoon pakken wat je pakken kan alsof je nog maar een week te leven hebt.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_218219276
Je ziet er prima uit! Maar dat zeg ik als man, geen idee hoe een vrouw dat ziet.

Als ik puur kijk naar je OP geef je een onmeunige hoeveelheid non-info, waarvan je zeker 80% weg kunt laten. Die quote van je moeder ook.....

Misschien dat in al die non-info iets fout gaat?
pi_218219312
Het is lastig, zeker voor mensen zoals TS (met autisme, onzekerheid, etc)

De één zegt 'blijf gewoon jezelf en dat komt het vanzelf goed'. De ander zegt 'Fake it until you make it!'
Allebei goed bedoelde adviezen, maar ja, wat moet je er nou mee?

Van de ene kant kun je zeggen dat 'jezelf zijn' gewoon de beste en eerlijkste manier is. Maar als dat al tig jaar niet geholpen heeft, mag je misschien ook concluderen dat die 'jezelf' niet goed genoeg is. En dat doet pijn.

Een beetje 'faken' kan in je voordeel werken, omdat je zo de voet tussen de deur krijgt. Maar poseren met wijn terwijl je eigenlijk niet drinkt, is natuurlijk 10 stappen te ver. En mochten ze daar ooit achter komen en je daarmee confronteren dan sla je een enorme flater en is het gedaan met de aantrekkingskracht.

Het enige advies wat ik kan geven is dus aan jezelf werken en een soort SWOT-analyse van jezelf maken. Welke eigenschappen van mannen vinden vrouwen nou leuk en aantrekkelijk? En welke eigenschappen heb jij hiervan al? Die moet je dan 'uitvergroten' en uitbouwen. En die mag je ook laten zien en naar voren laten komen in je profiel en foto's. Dat zijn de dingen waar je goed in bent, of je uiterlijke kenmerken die bovengemiddeld zijn. Dit zijn je 'sterktes'.

En iedereen heeft ook zwaktes. Wat zijn dingen waar vrouwen op af zouden knappen als ze erachter zouden komen? Die zaken moet je proberen te verbeteren. Heb je een slecht lichaam? Ga naar de gym 3x per week en val af. Heb je veel onrust in je hoofd? Ga mediteren. Heb je een lelijke unibrow, pluk de haren eruit of laat dit doen. Kun je niet goed met mensen praten? Ga dan meer oefenen en ga net zo vaak praatjes aan met mensen tot dat je er beter in wordt.

Je kunt inderdaad niet alle zwaktes verbeteren, maar dat is niet erg. Niemand is perfect. Maar de waarheid is dat vrouwen tegenwoordig enorm 'verwend' zijn en vooral op dating apps enorm kieskeurig zijn. Dus dan kom je er niet met middelmatig voorkomen, maar ook niet met middelmatig zijn.

Dus het enige advies wat echt hout snijdt op de lange termijn is proberen om de beste versie van jezelf te worden. Fysiek, mentaal, sociaal, etc. Zodat je niets meer hoeft te faken. Zodat je geen neppe foto's hoeft te maken. Zodat je geen openingszinnen meer door chatgtp hoeft te laten maken.

Dat hoeft dan allemaal niet meer, omdat je een persoon bent geworden die dit niet meer nodig heeft.

Dus, ga die leuke hobby beginnen. Wordt ergens een fucking master in. Ga naar de gym. Doe 'small talk' met veel mensen. Wordt een leuk, boeiend en aantrekkelijk persoon. En dan komen de vrouwtjes vanzelf. En zo niet? Ook goed, want dan is je leven toch al een stuk leuker en fijner geworden.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 14:07:04 #173
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218220129
Mijn 'spam woede' van een week geleden heeft toch iets opgeleverd.
Van alle honderden uitgestuurde mailtjes twee terug gekregen.

Ik heb hierin bewust de etniciteit van mijn moeder opgegeven, omdat Indonesië toch net even wat positiever klinkt dan de komaf van mijn vader. :P

Waar ik tegenaan loop? Ondanks dat het gesprek super leuk begon, merk je toch weer aan alles dat het een doodlopende zaak is. 'Jaa toch' wat kan je hier nog op zeggen?

[ Bericht 6% gewijzigd door BMW1993 op 15-07-2025 14:20:23 ]
  dinsdag 15 juli 2025 @ 14:09:59 #174
491114 Beepboop
Computorrrr
pi_218220159
Doorvragen wat er allemaal in die lekkere pasta moet.

Kan je ondertussen chatgpt om een recept vragen en vast oefenen. ;p

Niet teveel over nadenken.
  Moderator dinsdag 15 juli 2025 @ 14:11:52 #175
5428 crew  miss_sly
pi_218220175
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 14:07 schreef BMW1993 het volgende:
Mijn 'spam woede' van een week geleden heeft toch iets opgeleverd.
Van alle honderden uitgestuurde mailtjes twee terug gekregen.

Ik heb hierin bewust de etniciteit van mijn moeder opgegeven, omdat Indonesië toch net even wat positiever klinkt dan de komaf van mijn vader. :P

Waar ik tegenaan loop? Ondanks dat het gesprek super leuk begon, merk je toch weer aan alles dat het een doodlopende zaak is. 'Jaa toch' wat kan je hier nog op zeggen?

Ik zit al vanaf 10:00 in de ochtend een bericht te tikken... En dan weer weghalen... Omdat ik gewoon niet weet of diegene überhaupt nog op een vervolgbericht wacht.

[ link | afbeelding ]
Als jij ook van pastagerechten houdt, kom dan terug met je favoriete pasta, of die ene die jij het beste kunt maken. Kun je een beetje koken? Daar kun je hier op in gaan. Als je zo'n vraag stelt, moet je er ook mee verder kunnen.

Dus na haar 'een lekker pastagerech' kun je vertellen over die heerlijke pasta bolognese die je kunt maken.

Je kunt ook een andere kant op, bijvoorbeeld dat je in Italie in Rome zo'n heerlijke pasta carbonara hebt gegeten en nog steeds aan het proberen bent die zelf thuis net zo lekker te maken of nog steeds aan het zoeken bent naar een Italiaans restaurant in Nederland waar ze het net zo lekker bereiden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')