Niet echt een sterke opener. Probeer op basis van iets in haar profiel een leuke opmerking te maken of een simpele vraag te stellen. (Simpele vraag is imo beter, als je eenmaal een reactie krijgt loopt het gesprek tenminste)quote:Op maandag 14 juli 2025 22:55 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb mijn aanpak aan de hand van de vele reacties wat aangepast.
Wat speelser en minder 'formeel' .
Voorbeeld van vandaag.
'Hee Amber, wat heb jij een stralende lach op je 3'e foto, ik ben nu al helemaal fan'.
Ik ben trouwens benieuwd, moet je op de eerste date al zeggen of zelfs misschien op whatsapp al dat je autisme hebt en een wajong uitkering? Of moet je gewoon zeggen dat je als kok werkt, en de rest pas vertellen als je elkaar langer kent?
Zo'n bericht zou ik persoonlijk een beetje creepy vinden. Liever zoals gezegd werd het profiel doorlezen en ergens een vraag over stellen.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:55 schreef BMW1993 het volgende:
Voorbeeld van vandaag.
'Hee Amber, wat heb jij een stralende lach op je 3'e foto, ik ben nu al helemaal fan'.
Ik ben trouwens benieuwd, moet je op de eerste date al zeggen of zelfs misschien op whatsapp al dat je autisme hebt en een wajong uitkering? Of moet je gewoon zeggen dat je als kok werkt, en de rest pas vertellen als je elkaar langer kent?
Eerlijk, dan moet je het wel heel subtiel doen. Ik vind het zelf een afknapper als een man na een paar berichten al over seks begint. Ik wil je leren kennen en niet een ONS fixen. Op een gegeven moment mag je natuurlijk echt wel wat flirten, maar het moet wel subtiel blijven en niet alsof je daar alleen zit voor de seks. Ik heb serieus wel vaker mannen gehad die na 3 berichten al vragen of ik open minded ben en bijv open sta voor een trio ofzo. Gast, daar ga je echt niet mee scoren ofzo.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Gewoon meer seksueel getinte berichten (hierbij uiteraard niet als een volledige creep naar voren komen) Je wilt gewoon zo'n chick gaan ballen, als daar verder nog iets uitkomt is het prima.
Als ze hier op afknappen was het sowieso niks geworden.
Dat is waarschijnlijk een pigbutchering scam. Waarschijnlijk begint ze binnen de kortste keren over crypto investeringen, dan weet je zeker dat het een oplichter is.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:38 schreef BMW1993 het volgende:
Ik kreeg eergister wel een mailtje via badoo van een meisje met de tekst:
"We kunnen elkaar beter leren kennen op telegram' met vervolgens een vage naam.
Ik denk dat dit soort dingen gewoon oplichterij is, want waarom zou je anders niet gewoon via badoo mailen..
Dat is wel een tenenkrommende zin. Doet me een beetje aan Rutte met Trump denken.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:55 schreef BMW1993 het volgende:
Voorbeeld van vandaag.
Sinds wanneer sluit dat uit dat iemand anders een rugzakje heeft? Genoeg dames met een afgeronde hbo of universitaire opleiding met autisme en/of ADHD.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:21 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik reageer juist op mensen die zelf net zoals mij een rugzakje hebben.
De dames waar staat 'HBO' 'Universiteit' of mensen die werken in het onderwijs (daar zijn er een hoop van)
Reageer ik niet niet direct op, omdat ik eigenlijk ook wel weet dat dit niet gaat werken met iemand zoals ik die autisme heeft, en verder nauwelijks wat om handen.
Maar je hebt gelijk.
Ik moet naast die paar uurtjes werk, ook nog anderen hobby's vinden. Ik heb al wat dozen lego besteld.
Mijn leven moet eigenlijk al 'zinvol' zijn, voor ik serieus ga daten. Want anders heb ik ook niets te bieden naar mijn toekomstige partner. En ga ik daar straks te veel op leunen, waardoor het alsnog weer mis gaat.
Je hele insteek is verkeerd. Je moet gewoon met hagel schieten. Blijven proberen. Fake it till you make it. Je weg omhoog neuken. Jij keurt jezelf al af voor je ergens aan begonnen bent. Wie denk je dat de winnaars zijn in deze wereld? De pussies die bang zijn voor de mening van anderen? Of de mannen die gewoon weten wat ze willen en wat ze kunnen doen en daar gebruik van maken?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:21 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik reageer juist op mensen die zelf net zoals mij een rugzakje hebben.
De dames waar staat 'HBO' 'Universiteit' of mensen die werken in het onderwijs (daar zijn er een hoop van)
Reageer ik niet niet direct op, omdat ik eigenlijk ook wel weet dat dit niet gaat werken met iemand zoals ik die autisme heeft, en verder nauwelijks wat om handen.
Maar je hebt gelijk.
Ik moet naast die paar uurtjes werk, ook nog anderen hobby's vinden. Ik heb al wat dozen lego besteld.
Mijn leven moet eigenlijk al 'zinvol' zijn, voor ik serieus ga daten. Want anders heb ik ook niets te bieden naar mijn toekomstige partner. En ga ik daar straks te veel op leunen, waardoor het alsnog weer mis gaat.
quote:Op maandag 14 juli 2025 16:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het bij veel vrouwen inderdaad zo werkt.
Je vindt een dame leuk, maar ze ziet je niet staan en ze wijst je af. Maar als ze je dan later ziet met een andere dame, dan heeft ze er spijt van dat ze je heeft afgewezen en vindt ze je ineens wel aantrekkelijk.
In zo'n geval straal je het gewoon onbewust en indirect uit. Daarom moet je ervaring opdoen en dus de lat lager leggen. Iemand die lang niet geneukt heeft straalt gewoon onzekerheid uit en vrouwen voelen dit en hebben geen interesse. Op dating apps werkt dit ook zo. Heb dit echt uit eigen ervaring ook veel gemerkt wanneer ik single ben en lang niet neuk dan ben ik heel of veel te lief en zwak en voorzichtig of juist veel te pusherig en opdringerig. Dit kan je zelfs door je telefoon indirect communiceren met hen alleen maar in de snelheid en hoeveelheid en opbouw van je berichten of zo. Terwijl als je veel neukt je het allemaal wat minder serieus neemt en dan zijn ze veel happiger.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wanneer je bezet bent ga je je ook anders gedragen, dus daar reageren vrouwen anders op.
Precies ja, stuur een bericht waar ze wel op moeten reageren. Je kan ze beter beledigen dan dat ze je negeren. Je mist namelijk elk schot die je niet neemt. Een lief voorzichtig berichtje doet ze echt helemaal niks tenzij ze echt helemaal niemand anders hebben en zich kapot vervelen (kleine kans voor een vrouw op een dating app). Dus zorg ervoor dat je eruit schiet of je ze iets laat voelen dat de rest ze niet laat voelen.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Yes dat zeker, maar dan moet je dat natuurlijk wel doen.
Dus stoppen met berichtjes alsof het je zusje is en iets meer uitdagende berichtjes sturen.
Soms moet je je afvragen of we er als maatschappij echt op vooruit zijn gegaan.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat hadden die mensen het toch makkelijk in de prehistorie, vastpakken bij de haren en je grot in slepen
Nou, dit. Ik krijg het gewoon benauwd van de OP van TS. Waarschijnlijk voelen de dames dit ook. Doe even relaxed man, je hoeft niet morgen te trouwen. Reageer gewoon alleen op vrouwen die je ziet zitten en stuur dan een eerlijke reactie.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:01 schreef Solispolar het volgende:
Volgens mij zit je er veel te veel 'bovenop' joh. Ik krijg al jeuk als ik de geforceerde manier waarop je dit aanpakt zie (no offense).
Misschien je verwachtingspatroon gewoon omlaag schroeven (qua hoe snel je wil dat dit gebeurt) en zeker niet de 'duurste' pakketten bij bepaalde diensten af gaan nemen. Gewoon lekker open/spontaan in het leven staan en daar kan je dan prima een dienst als Tinder bij gebruiken.
Ik geloof oprecht dat die geforceerde houding projecteert op de dames waar je naar op zoek bent. Met een glas wijn op de foto terwijl je geen wijn drinkt.. sorry, maar wie probeer je voor de gek te houden?
Nou, op relatiegebied is buiten de deur neuken nog nooit zo makkelijk geweest met de mobiel in de hand. Iedereen doet er aan mee want de mogelijkheden zijn letterlijk onbegrensd en niemand komt er achter.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Soms moet je je afvragen of we er als maatschappij echt op vooruit zijn gegaan.
Dit ook ja. Mensen die door een fotograaf foto's laten maken heb ik ook altijd m'n twijfels van. Beter gewoon met je vrienden gaan zuipen op het strand en vragen of ze je even willen helpen door een paar fotos van je te schieten gedurende de dag en die dan eind van de dag even naar jou sturen en dan zelf de beste eruit pikken lijkt me beter.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:13 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Nou, dit. Ik krijg het gewoon benauwd van de OP van TS. Waarschijnlijk voelen de dames dit ook. Doe even relaxed man, je hoeft niet morgen te trouwen. Reageer gewoon alleen op vrouwen die je ziet zitten en stuur dan een eerlijke reactie.
Professionele foto's zou ik ook een ding vinden (zeker als later blijkt dat het in scene is gezet en je sommige dingen helemaal niet lust). gewoon spontane foto's is toch veel leuker?
Je lijkt dit te behandelen als een huiswerkopdracht waar je voor kan blokken.
haha het was natuurlijk maar een grapje, ik ben vrij traditioneel, maar ook weer niet zo dat ik vrouwen aan hun haren naar binnen sleur (tenzij van ter voren consent gegeven)quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, op relatiegebied is buiten de deur neuken nog nooit zo makkelijk geweest met de mobiel in de hand. Iedereen doet er aan mee want de mogelijkheden zijn letterlijk onbegrensd en niemand komt er achter.
Volgens mij mag je best 1 goede professionele foto gebruiken die je ook op linkedin of zo zou gebruiken. Maar verder moet het natuurlijk zijn. Foto waar je met je hond aan het spelen bent in het park, foto waar je iets van sport doet, foto waar je misschien uit aan het gaan bent en misschien 1 groepsfoto om te laten zien dat je sociaal bent.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:52 schreef Hexagon het volgende:
Foto's moeten in ieder geval de indruk geven dat je iets van een leven hebt. Laats was er hier zo'n kerel die op zichzelf een goed uiterlijk had, maar met selfies die hij op de badkamer geschoten had. Dat komt zo armoedig over dat het toch onaantrekkelijk is.
Als jij ook van pastagerechten houdt, kom dan terug met je favoriete pasta, of die ene die jij het beste kunt maken. Kun je een beetje koken? Daar kun je hier op in gaan. Als je zo'n vraag stelt, moet je er ook mee verder kunnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:07 schreef BMW1993 het volgende:
Mijn 'spam woede' van een week geleden heeft toch iets opgeleverd.
Van alle honderden uitgestuurde mailtjes twee terug gekregen.
Ik heb hierin bewust de etniciteit van mijn moeder opgegeven, omdat Indonesië toch net even wat positiever klinkt dan de komaf van mijn vader.![]()
Waar ik tegenaan loop? Ondanks dat het gesprek super leuk begon, merk je toch weer aan alles dat het een doodlopende zaak is. 'Jaa toch' wat kan je hier nog op zeggen?
Ik zit al vanaf 10:00 in de ochtend een bericht te tikken... En dan weer weghalen... Omdat ik gewoon niet weet of diegene überhaupt nog op een vervolgbericht wacht.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |