SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jammer weer.Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Heerlijk een maskertje op gehad net
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Hey Lovelyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb van die oogpads. Maar die was ik laatst dus vergeten, liep ik in de ah met die oogpads opquote:
Helpt dat nu echt?quote:Op zondag 13 juli 2025 11:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb van die oogpads. Maar die was ik laatst dus vergeten, liep ik in de ah met die oogpads opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oepsiequote:Op zondag 13 juli 2025 11:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb van die oogpads. Maar die was ik laatst dus vergeten, liep ik in de ah met die oogpads op![]()
Tot zoquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
o hier geloof ik al om 9 of 10 uurquote:Op zondag 13 juli 2025 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
De supermarkten zijn hier pas vanaf 12 uur open.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk die muggen hoppa met zijn allen.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:04 schreef Koen66 het volgende:
Bolk die muggen die me toch gestoken hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Plus hier is pas om 11 uur open, maar de AH al om 8 uur“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
O dat is al mooi op tijd om 8 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah om 9 uur en de lidl om 10.00 uur zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nooit van gehoord, wat een aparte naamquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja een hele aparte naamquote:Op zondag 13 juli 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat een aparte naam
Klopt zit alleen in het noordenquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ja in een dorp verderop is AH wel open van 10 tot 21 uur, maar dan moet ik de auto pakken.
Och, ik heb niks nodig nu.How can I make this topic about me?![]()
https://www.poiesz-supermarkten.nlquote:Op zondag 13 juli 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat een aparte naamHow can I make this topic about me?![]()
Ik doe morgen wel weer boodschappen“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Waar ik wel eens heen ga, vind ik de winkel niet zo..quote:Op zondag 13 juli 2025 11:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hele fijne supermarkt ook. Als ik in Friesland zit kom ik er graag“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Nou, ik vind 'm vooral duur.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hele fijne supermarkt ook. Als ik in Friesland zit kom ik er graagHow can I make this topic about me?![]()
Dan hoef je er ook niet naar toequote:Op zondag 13 juli 2025 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja in een dorp verderop is AH wel open van 10 tot 21 uur, maar dan moet ik de auto pakken.
Och, ik heb niks nodig nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt?quote:Op zondag 13 juli 2025 11:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vergeleken met AH valt het wel mee. En ze hebben er veelHow can I make this topic about me?![]()
ggbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed voor de plantjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De lucht is hier aardig dichtgetrokken, dat wel. Maar regen? Even checken...How can I make this topic about me?![]()
Hier geen regenquote:Op zondag 13 juli 2025 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
De lucht is hier aardig dichtgetrokken, dat wel. Maar regen? Even checken...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat zekerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een dag.Don't follow me. I am lost too
Huh?quote:Op zondag 13 juli 2025 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
was nummer 2 in de wasmachine.
# nuttige infoDon't follow me. I am lost too
Goed bezig GGquote:Op zondag 13 juli 2025 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
was nummer 2 in de wasmachine.
# nuttige infoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, ik probeer de wasmachine vandaag flink aan het werk te houden. Ik probeer vandaag alles erdoorheen te krijgen, 5 wasrondes.quote:How can I make this topic about me?![]()
Heb jij zoveel was in j e eentje?quote:Op zondag 13 juli 2025 11:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik probeer de wasmachine vandaag flink aan het werk te houden. Ik probeer vandaag alles erdoorheen te krijgen, 5 wasrondes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan mooi met zonnepanelen nu.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik probeer de wasmachine vandaag flink aan het werk te houden. Ik probeer vandaag alles erdoorheen te krijgen, 5 wasrondes.
Zon schijnt goed hier.Don't follow me. I am lost too
Ja ik vind van welquote:
Hier 8 uur en dat in een dorpquote:Op zondag 13 juli 2025 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
De supermarkten zijn hier pas vanaf 12 uur open.
Let it beThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
Beatles..Don't follow me. I am lost too
Hier regenquote:Op zondag 13 juli 2025 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
De lucht is hier aardig dichtgetrokken, dat wel. Maar regen? Even checken...
Ik heb witte t-shirts (dat moet apart), dan een boel zwart, beddengoed moet in 2x (2,5 uur per wasbeurt) en dan nog handdoeken, ook weer 2,5 uur.quote:
Als de zon schijnt doen de zonnepanelen mooi hun werk en kost het mij amper stroom.How can I make this topic about me?![]()
Wat een verschil weer hequote:
hier nu weer zonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben drijfnat en niet van de regen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
beddengoed in twee keer? Ik heb een dekbedovertrek van 260x240 en twee hoeslakens en dan ook nog wat handdoeken doe ik in een keerquote:Op zondag 13 juli 2025 11:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb witte t-shirts (dat moet apart), dan een boel zwart, beddengoed moet in 2x (2,5 uur per wasbeurt) en dan nog handdoeken, ook weer 2.5 uur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killemquote:
of hij heeft een kleine wasmachinequote:Op zondag 13 juli 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
beddengoed in twee keer? Ik heb een dekbedovertrek van 260x240 en twee hoeslakens en dan ook nog wat handdoeken doe ik in een keer
Straks in Gouda
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik kan het wel in een keer in de machine proppen maar dan zit die echt bomvol. En of het dan ook nog goed schoon wordt.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
beddengoed in twee keer? Ik heb een dekbedovertrek van 260x240 en twee hoeslakens en dan ook nog wat handdoeken doe ik in een keerHow can I make this topic about me?![]()
ik zie nu pas dit : Proud member of the IDGAF+FU2 communityquote:
Dat moet dan wel een kleintje zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moggelll.*
*] moe-gaap
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel in een keer in de machine proppen maar dan zit die echt bomvol. En of het dan ook nog goed schoon wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh Vinoquote:Op zondag 13 juli 2025 11:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik zie nu pas dit : Proud member of the IDGAF+FU2 community
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Morguh Sallyquote:
Heyquote:
Don't follow me. I am lost too
Morguh mopperkontquote:
Hoe was het gisteren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoo
LEUKKKquote:Op zondag 13 juli 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh mopperkont
Hoe was het gisteren?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lunch
Chester BenningtonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik dacht het er ook bijquote:
Heb uitgeslapen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wauw wat een drukte zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die kan ik nog wel hebbenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pfffff opruimdag vandaag. Na dinsdag mag ik een week lang geen huishoudelijke taken doen, niet sporten, niks
De makelaar komt donderdag en de foto's worden vrijdag gemaakt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
wat gaat er gebeuren dan dinsdag?quote:Op zondag 13 juli 2025 12:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
Pfffff opruimdag vandaag. Na dinsdag mag ik een week lang geen huishoudelijke taken doen, niet sporten, niks
De makelaar komt donderdag en de foto's worden vrijdag gemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja had je verteld, heb je mooi tijd om te bolken als je toch niets magquote:
Ja geen idee of ik dikke ogen hebquote:Op zondag 13 juli 2025 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja had je verteld, heb je mooi tijd om te bolken als je toch niets mag
En of ik überhaupt wel wat kan xien. Ze zeggen dat je een week lang echt wel pijn hebtIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Gaaf. Bazengroep.quote:
Ik heb ze in Paradiso toen 3x gezien in een week tijd.
Ik heb nog overwogen om naar dit concert te gaan. Maar helaas.🐙![]()
Ik heb hier mensen zien bolken met willekeurige tekenreeksen waarbij ik me afvraag of hun ogen ook dicht zitten. Dus het is niet heel vergezocht.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja geen idee of ik dikke ogen heb
En of ik überhaupt wel wat kan xien. Ze zeggen dat je een week lang echt wel pijn hebt🐙![]()
Het is toch gesnij, je zal mooi bont en blauw wordenquote:Op zondag 13 juli 2025 12:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja geen idee of ik dikke ogen heb
En of ik überhaupt wel wat kan xien. Ze zeggen dat je een week lang echt wel pijn hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 13 juli 2025 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier mensen zien bolken met willekeurige tekenreeksen waarbij ik me afvraag of hun ogen ook dicht zitten. Dus het is niet heel vergezocht.Ja neem al bijna een week arnica d6. En dat moet ik een week na de operatie ook doen. Beperkt blauwe plekken zeggen zequote:Op zondag 13 juli 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch gesnij, je zal mooi bont en blauw wordenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En alvast met paracetamol beginnen zo bouw je een pijnfilter op zegt menquote:Op zondag 13 juli 2025 12:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ja neem al bijna een week arnica d6. En dat moet ik een week na de operatie ook doen. Beperkt blauwe plekken zeggen zeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook wel eens lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee wie dit zijn maar ziet er indrukwekkend uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paracetamol. Gewoon lekker beginnen met oxy.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En alvast met paracetamol beginnen zo bouw je een pijnfilter op zegt menProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja en ik krijg een kalmeringstabletjequote:Op zondag 13 juli 2025 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En alvast met paracetamol beginnen zo bouw je een pijnfilter op zegt menDat krijg je niet zo snel meer voorgeschrevenquote:Op zondag 13 juli 2025 12:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Paracetamol. Gewoon lekker beginnen met oxy.
komen naar AFAS in decquote:Op zondag 13 juli 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaaf. Bazengroep.
Ik heb ze in Paradiso toen 3x gezien in een week tijd.
Ik heb nog overwogen om naar dit concert te gaan. Maar helaas.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vier katheders met mannen in sci-fi spandex is de signature Kraftwerk look.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee wie dit zijn maar ziet er indrukwekkend uit🐙![]()
Dat is wel een heftig medicijn. Ik kan er niet tegen trouwens tegen geen een pijnstiller alleen paracetamolquote:Op zondag 13 juli 2025 12:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Paracetamol. Gewoon lekker beginnen met oxy.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel jammer, ja.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en ik krijg een kalmeringstabletje
[..]
Dat krijg je niet zo snel meer voorgeschreven
Als je paracetamol nodig denkt te hebben, dan heb je niet echt pijn. Paracetamol is voor kinderen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben je zo zenuwachtig?quote:Op zondag 13 juli 2025 12:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en ik krijg een kalmeringstabletje
[..]
Dat krijg je niet zo snel meer voorgeschrevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat niet, maar vind wel beetje eng omdat lokale verdovingquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb een zware longoperatie moeten doen met paracetamol, toen de epiduraal er uit ging. Heeft er bij mij iets langer ingezeten omdat ik pijnstillers niet verdraag.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, ja.
Als je paracetamol nodig denkt te hebben, dan heb je niet echt pijn. Paracetamol is voor kinderen.
Het haalt de scherpe kant er een beetje af mar het stilt niet zo erg de pijn als die andereWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O je gaat alles mee krijgen dan, niet de pijn maar wel wat ze doenquote:Op zondag 13 juli 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar vind wel beetje eng omdat lokale verdovingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je tenminste nog ingrijpen als ze je verkeerde been willen amputeren.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar vind wel beetje eng omdat lokale verdovingProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 12:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan je tenminste nog ingrijpen als ze je verkeerde been willen amputeren.
Met sinaasappelsmaakquote:Op zondag 13 juli 2025 12:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, ja.
Als je paracetamol nodig denkt te hebben, dan heb je niet echt pijn. Paracetamol is voor kinderen.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Bikkel!quote:Op zondag 13 juli 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een zware longoperatie moeten doen met paracetamol, toen de epiduraal er uit ging. Heeft er bij mij iets langer ingezeten omdat ik pijnstillers niet verdraag.
Het haalt de scherpe kant er een beetje af mar het stilt niet zo erg de pijn als die andere
Ja en het is toch je gezichtquote:Op zondag 13 juli 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je gaat alles mee krijgen dan, niet de pijn maar wel wat ze doenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zal wel moeten, je kan er niet voor weglopen helaasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is waar. Gaat vast goed komen joh zijn er zoveel die het hebben laten doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ja, je hebt niet voor niks ook een achterhoofd, hè!quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
O je moet ook een week op je rug slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is cruciaal voor een vlot herstel dat uw ogen voldoende rust krijgen na een ooglidcorrectie. Activiteiten zoals tv-kijken, lezen of computeren kunnen uw ogen overbelasten en onnodig ongemak veroorzaken . Beperk de eerste dagen na de operatie uw schermtijd en kies voor activiteiten die geen visuele focus vereisen.
Je mag niet bolken VIno
ja dat is echt kut. Ik heb ook een reiskussen gekochtquote:Op zondag 13 juli 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je moet ook een week op je rug slapen
HihoDon't follow me. I am lost too
Hoezo een reiskussen dan?quote:Op zondag 13 juli 2025 12:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja dat is echt kut. Ik heb ook een reiskussen gekochtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt mij ook maar raar om ze te zien snijden zo vlak bij je oog. Wegkijken lijkt me moeilijk
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
kut ik mag niksquote:Op zondag 13 juli 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Het is cruciaal voor een vlot herstel dat uw ogen voldoende rust krijgen na een ooglidcorrectie. Activiteiten zoals tv-kijken, lezen of computeren kunnen uw ogen overbelasten en onnodig ongemak veroorzaken . Beperk de eerste dagen na de operatie uw schermtijd en kies voor activiteiten die geen visuele focus vereisen.
Je mag niet bolken VIno
Het zal wel verdoofd zijn waardoor je niets zit. Is net zo bij een staar operatie zie je ook niet wat er gebeurdquote:Op zondag 13 juli 2025 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Lijkt mij ook maar raar om ze te zien snijden zo vlak bij je oog. Wegkijken lijkt me moeilijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Activiteiten die geen visuele focus vereisen, hmmm, slapen?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
dan draai je niet zo makkelijk op je zijquote:als het goed is zijn mijn ogen dichtquote:Op zondag 13 juli 2025 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Lijkt mij ook maar raar om ze te zien snijden zo vlak bij je oog. Wegkijken lijkt me moeilijk
Heb een keer ene filmpje gezienIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Is wel vreemd iddquote:Op zondag 13 juli 2025 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Ze doen toch niets aan je ogen zelf? Vind het echt raarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A op die manierquote:Op zondag 13 juli 2025 12:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dan draai je niet zo makkelijk op je zij
[..]
als het goed is zijn mijn ogen dicht
Heb een keer ene filmpje gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja, anders goedje in het oog spuiten dat je troebel ziet!quote:Op zondag 13 juli 2025 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal wel verdoofd zijn waardoor je niets zit. Is net zo bij een staar operatie zie je ook niet wat er gebeurdSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, anders goedje in het oog spuiten dat je troebel ziet!
🐙![]()
Voordeel is dat het boven je gezichtsveld is denk ikquote:Op zondag 13 juli 2025 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Lijkt mij ook maar raar om ze te zien snijden zo vlak bij je oog. Wegkijken lijkt me moeilijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt als een slechte horrorfilm.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Lijkt mij ook maar raar om ze te zien snijden zo vlak bij je oog. Wegkijken lijkt me moeilijkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja zoiets kan ookquote:Op zondag 13 juli 2025 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, anders goedje in het oog spuiten dat je troebel ziet!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal ‘s iets in je oog spuiten.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, anders goedje in het oog spuiten dat je troebel ziet!
Slapen.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Activiteiten die geen visuele focus vereisen, hmmm, slapen?![]()
Eindelijk achterstallig slaap inhalen.
How can I make this topic about me?![]()
Bij mij is ooit een splinter uit mijn oog gehaald. Dat was heel debiel![]()
Bij mij een balk.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:40 schreef RedShoe het volgende:
Bij mij is ooit een splinter uit mijn oog gehaald. Dat was heel debiel![]()
![]()
![]()
Baas boven baasquote:
maar ben niet moe meerquote:Op zondag 13 juli 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Slapen.![]()
Eindelijk achterstallig slaap inhalen.
Oh ik zie het, gewoon ogen dicht, dan zou ik het al een stuk minder eng vinden jaquote:Op zondag 13 juli 2025 12:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dan draai je niet zo makkelijk op je zij
[..]
als het goed is zijn mijn ogen dicht
Heb een keer ene filmpje gezienSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Spuit 11quote:
Slagroom
het komt vast allemaal goedquote:Op zondag 13 juli 2025 12:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik zie het, gewoon ogen dicht, dan zou ik het al een stuk minder eng vinden ja
I dont care
I love itDon't follow me. I am lost too
Bij mn moeder was een afgebroken naaimachinenaald in het oog gesprongen.
Heeft ze met een magneet eruit getrokken.
Ik zet maar gewoon mn bril op achter de naaimachine
Nare dingen zijn datquote:Op zondag 13 juli 2025 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zet maar gewoon mn bril op achter de naaimachine
quote:Op zondag 13 juli 2025 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Bij mn moeder was een afgebroken naaimachinenaald in het oog gesprongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Heeft ze met een magneet eruit getrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Veilig naaienquote:Op zondag 13 juli 2025 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zet maar gewoon mn bril op achter de naaimachineIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kimpiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toppers
quote:Op zondag 13 juli 2025 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb ervan geleerdquote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel weten wat ik in dat mondstuk zou stoppenquote:Op zondag 13 juli 2025 12:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een beetje extreem, Amy!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Better safe than sorry!quote:Op zondag 13 juli 2025 12:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een beetje extreem, Amy!
[ afbeelding ]
Interessant mondstuk wel
quote:Op zondag 13 juli 2025 12:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou wel weten wat ik in dat mondstuk zou stoppen
quote:Op zondag 13 juli 2025 12:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou wel weten wat ik in dat mondstuk zou stoppenDeze man stijgt gewoon nog hoger in mijn ranking van helden
Heidiquote:Op zondag 13 juli 2025 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor jou is alles een hint!
Bekijk deze YouTube-video
Deze ziet er een beetje neppig uitquote:
![]()
Dit ziet er ook wel een beetje neppig uit
Maar is helaas niet nep https://dvhn.nl/meer/opme(...)%80%99-28275851.htmlSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er ook wel een beetje neppig uit![]()
![]()
Bavianenkontquote:Op zondag 13 juli 2025 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er ook wel een beetje neppig uitProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
https://dvhn.nl/meer/opme(...)%80%99-28275851.htmlquote:Deze influencer (25) heeft de grootste lippen ter wereld. Nu is ze toe aan de volgende plastische ingreep. 'Ik ben fan van enorme vormen'
Ben nu wel benieuwd naar de rest van haar lichaam
Ik dacht heel even dat het een opzetstuk was oid.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar is helaas niet nep https://dvhn.nl/meer/opme(...)%80%99-28275851.html🐙![]()
Ik niet. Niet goed voor de nachtrust.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://dvhn.nl/meer/opme(...)%80%99-28275851.html
Ben nu wel benieuwd naar de rest van haar lichaam![]()
Met een beetje geluk heeft een vrouw na een paar zwangerschappen ook van die kussens rond haar anus.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het een opzetstuk was oid.
Succes verder
Ik ben me nu al voorstellingen aan het maken, de schade is al geschiedquote:
Doet me wel een beetje denken aan sommige aasbloemen van de Stapelia, Huernia etc.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
🐙![]()
Dank u, een fijne zondag vandaagquote:
Ah ja, ik dacht aan die andere lippen, maar jij bent meer van de andere kantquote:Op zondag 13 juli 2025 13:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heeft een vrouw na een paar zwangerschappen ook van die kussens rond haar anus.
Ik dacht eigenlijk aan aarsbloemen.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doet me wel een beetje denken aan sommige aasbloemen van de Stapelia, Huernia etc.
[ afbeelding ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dit ziet er ook wel een beetje neppig uitquote:Op zondag 13 juli 2025 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doet me wel een beetje denken aan sommige aasbloemen van de Stapelia, Huernia etc.
[ afbeelding ]
Wel bijzonder
Ik probeer het maar uit mijn hoofd te zetten. What has been seen cannot be unseen maar doe mijn best...quote:Op zondag 13 juli 2025 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben me nu al voorstellingen aan het maken, de schade is al geschied![]()
Ik ben van de verkeerde kant.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik dacht aan die andere lippen, maar jij bent meer van de andere kantProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gewoon vervangen door leukere beelden
Maar je doet niet aan eenrichtingsverkeer!quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik had er laatst een in bloei. Wel een andere soort.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel bijzonder
🐙![]()
Bijzonder. Bijna buitenaards.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had er laatst een in bloei. Wel een andere soort.
[ afbeelding ]![]()
Die vind ik wel heel bijzonder!quote:Op zondag 13 juli 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi!
waarom denk ik dat dit uit dragonball z komt?quote:Op zondag 13 juli 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Ik houd van aasbloemen. Zie er vaak bijzonder uit. Maar vanwege duidelijke redenen kan ik er niet teveel tegelijk van hebben.quote:
🐙![]()
smelly?quote:Op zondag 13 juli 2025 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik houd van aasbloemen. Zie er vaak bijzonder uit. Maar vanwege duidelijke redenen kan ik er niet teveel tegelijk van hebben.Hey there sunshine lift my heart
Meer zoietsquote:Op zondag 13 juli 2025 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je doet niet aan eenrichtingsverkeer!
Ik wil ook, zal straks met vriendin gaan bespreken.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik houd van aasbloemen. Zie er vaak bijzonder uit. Maar vanwege duidelijke redenen kan ik er niet teveel tegelijk van hebben.![]()
Ik zocht naar een ronddraaiende vinger, maar kwam deze kleine slang tegen. Superliefquote:
Ah, jij houdt van kleine slangen.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zocht naar een ronddraaiende vinger, maar kwam deze kleine slang tegen. Superlief
[ afbeelding ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hij doet zo hard zijn best om die vinger te wurgenquote:Op zondag 13 juli 2025 13:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zocht naar een ronddraaiende vinger, maar kwam deze kleine slang tegen. Superlief
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
quote:Op zondag 13 juli 2025 13:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waarom denk ik dat dit uit dragonball z komt?quote:
🐙![]()
Wel als ze er zo schattig uit zien als dezequote:
Maar ja, kleine slangen worden grootSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Kleintjes moeten altijd harder hun best doen. Heb ik geen last van.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij doet zo hard zijn best om die vinger te wurgen
quote:Op zondag 13 juli 2025 13:25 schreef bondage het volgende:
Zoveel soorten om uit te kiezen
https://www.aasbloemen.nl(...)foto_galerij&lang=NL
Vanaf nu niet meer zeesterren in bed, maar aasbloemen
De kleinere soorten stinken niet zo erg. En maar kort. Zelfs de bloeiende amorphophallus viel wel mee.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wil ook, zal straks met vriendin gaan bespreken.🐙![]()
ik blijf aarsbloemen lezenquote:Op zondag 13 juli 2025 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf nu niet meer zeesterren in bed, maar aasbloemenHey there sunshine lift my heart
Ja, ik wil. Staat vast leuk op mijn bureau hierquote:Op zondag 13 juli 2025 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf nu niet meer zeesterren in bed, maar aasbloemen![]()
![]()
Och, beetje stinken overleef ik wel.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De kleinere soorten stinken niet zo erg. En maar kort. Zelfs de bloeiende amorphophallus viel wel mee.![]()
Vandaar de stankquote:
Niet?quote:
Deze iig welquote:
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 13:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze iig wel
NSFWdat is pas een gloryholeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
Ik zat net ff lekker te poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Qua zeesterrigheid vind ik de Stapelia Grandiflora wel leuk. Die bloemen zijn zo groot dat ze er vaak uit zien alsof iemand ergens nonchalant een zeester in de plantenbak heeft gegooid. Die zou ik nog wel willen.🐙![]()
[..]
Deze iig wel
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Trekken ze vliegen aan?quote:Op zondag 13 juli 2025 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Qua zeesterrigheid vind ik de Stapelia Grandiflora wel leuk. Die bloemen zijn zo groot dat ze er vaak uit zien alsof iemand ergens nonchalant een zeester in de plantenbak heeft gegooid. Die zou ik nog wel willen.![]()
wacht die heb ik eerder gezienquote:Op zondag 13 juli 2025 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Qua zeesterrigheid vind ik de Stapelia Grandiflora wel leuk. Die bloemen zijn zo groot dat ze er vaak uit zien alsof iemand ergens nonchalant een zeester in de plantenbak heeft gegooid. Die zou ik nog wel willen.
omgHey there sunshine lift my heart
Ik heb altijd wat moeite met zeesterrigheidquote:Op zondag 13 juli 2025 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Qua zeesterrigheid vind ik de Stapelia Grandiflora wel leuk. Die bloemen zijn zo groot dat ze er vaak uit zien alsof iemand ergens nonchalant een zeester in de plantenbak heeft gegooid. Die zou ik nog wel willen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
[..]
Deze iig wel
NSFWWel weer knap dat jij deze foto zo snel kon vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aasbloemerigheid?quote:Op zondag 13 juli 2025 13:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb altijd wat moeite met zeesterrigheidSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
In principe wel. Maar in mijn ervaring merk je geen toename in vliegen, maar wel dat als er vliegen in je huis zitten dat die er op gaan zitten.quote:
Je kan ook vleeseters er naast zetten.
🐙![]()
Waarom jij 6 min nodig had om te reageren is mij een raadsel.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel weer knap dat jij deze foto zo snel kon vindenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh dat klinkt wel als een goede combinatie jaquote:Op zondag 13 juli 2025 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In principe wel. Maar in mijn ervaring merk je geen toename in vliegen, maar wel dat als er vliegen in je huis zitten dat die er op gaan zitten.
Moet kunnen, vind ikquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb de vleeseters buiten staan en las dat deze planten liever binnen zijn. Al zouden ze in de zomer vast wel op een plek met schaduw kunnen.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In principe wel. Maar in mijn ervaring merk je geen toename in vliegen, maar wel dat als er vliegen in je huis zitten dat die er op gaan zitten.
En vliegen zitten hier sowieso wel. Vriendin vergeet altijd de schuifdeur volledig te sluiten...![]()
Voor jou neem ik graag goed de tijd Killemquote:Op zondag 13 juli 2025 13:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom jij 6 min nodig had om te reageren is mij een raadsel.
Hey there sunshine lift my heart
quote:Op zondag 13 juli 2025 13:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb de vleeseters buiten staan en las dat deze planten liever binnen zijn. Al zouden ze in de zomer vast wel op een plek met schaduw kunnen.
En vliegen zitten hier sowieso wel. Vriendin vergeet altijd de schuifdeur volledig te sluiten...![]()
![]()
Ik had niet moeten klikken.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel weer knap dat jij deze foto zo snel kon vinden
Gelukkig was ik geen koffie aan het drinken.
Hahaha als Killem iets in een spoiler zet, dan weet je dat het erg nsfw isquote:Op zondag 13 juli 2025 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had niet moeten klikken.
Gelukkig was ik geen koffie aan het drinken.
ja bondage komt hier gewoon even de vuile was ophangenquote:Hey there sunshine lift my heart
Ja, ze prefereren beide ook totaal andere bodem. Toch jammer. Als je de stinkerts en de vangerts in dezelfde bak had kunnen stoppen waren ze vast heel gelukkig samen.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb de vleeseters buiten staan en las dat deze planten liever binnen zijn. Al zouden ze in de zomer vast wel op een plek met schaduw kunnen.
En vliegen zitten hier sowieso wel. Vriendin vergeet altijd de schuifdeur volledig te sluiten...
Ze bloeien niet het hele jaar door trouwens. Dus meestal heb je gewoon een pot vetplanten.🐙![]()
als het niet om te eten is, waarom willen aasbloemen dan vliegen lokken?Hey there sunshine lift my heart
Inderdaadquote:Op zondag 13 juli 2025 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha als Killem iets in een spoiler zet, dan weet je dat het erg nsfw is
Als bestuivers.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
als het niet om te eten is, waarom willen aasbloemen dan vliegen lokken?
🐙![]()
Letterlijke schuifdeurquote:Op zondag 13 juli 2025 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja bondage komt hier gewoon even de vuile was ophangen![]()
![]()
bijzonderquote:Hey there sunshine lift my heart
De grootste bloem en de grootste bloeiwijze zijn beide ook aasbloemen trouwens.
De Rafflesia Arnoldii is de grootste bloem, en wordt vast herkend door pokemonliefhebbers. En snappen misschien ook meteen waarom die pokemon heet zoals hij heet.
🐙![]()
Hahaha real life Villa Voltaquote:Op zondag 13 juli 2025 13:08 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
@:KoningWouter fucking geniaal of niet?![]()
![]()
Ben al aan het oriënteren. Vleeseters willen arme bodem omdat ze hun voeding uit insecten halen. Maar het zou wel bij elkaar kunnen staan, we zijn van plan een moeras gedeelte in de tuin te maken en deze zouden daar dan in de buurt kunnen staan.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ze prefereren beide ook totaal andere bodem. Toch jammer. Als je de stinkerts en de vangerts in dezelfde bak had kunnen stoppen waren ze vast heel gelukkig samen.
Ze bloeien niet het hele jaar door trouwens. Dus meestal heb je gewoon een pot vetplanten.
Maar goed, vleeseters zijn zelf ook goed in het lokken van insecten![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
dit huis dit vervloekte huisquote:Hey there sunshine lift my heart
Nou ja zeg!quote:Op zondag 13 juli 2025 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha als Killem iets in een spoiler zet, dan weet je dat het erg nsfw is
Je zal maar een keer ‘s nachts met je dronken kop voor het eerst door die wijk lopen. Dan schrik je toch wel effe!quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je moet wel oppassen dat je niet te veel gewicht aan een kant van het huis zet want dan valt ie om.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je zal maar een keer ‘s nachts met je dronken kop voor het eerst door die wijk lopen. Dan schrik je toch wel effe!![]()
scooby snacks?Hey there sunshine lift my heart
Gelukkig staat dat huis niet in Groningen.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je moet wel oppassen dat je niet te veel gewicht aan een kant van het huis zet want dan valt ie om.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: