SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 12-07-2025 22:02:06 ]Smile, it's free therapy.![]()
Mooi nummer wel, qua deeltje...MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Essentieel detail die laatste twee woordenquote:
Dat liedje in de OP![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
oeh wat voor een chipsies?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:02 schreef StevenHyde het volgende:
Chips gevonden. Glas cola erbij. HoookeeeletsgoSmile, it's free therapy.![]()
Heb je ook een mini kermis op tafel?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:02 schreef StevenHyde het volgende:
Chips gevonden. Glas cola erbij. HoookeeeletsgoUw ADH vitamine Worst
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Broodje warm vlees, broodje bapao
Verrekte mongool, wat kijk je nou?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dames elftal van zweden op het ekquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Broodje warm vlees, broodje bapao
Verrekte mongool, wat kijk je nou?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh dat is denk ik wel het kijken waard voor de verfijnde balbehandeling van het team.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dames elftal van zweden op het ekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daarom kijk de 'echte mannen' toch al naar de 3e helft van mannen voetbalquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh dat is denk ik wel het kijken waard voor de verfijnde balbehandeling van het team.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb nog nooit naar een 3e helft gekeken. Er wel vaak zat aan mee gedaan toen ik zelf nog voetbalde.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom kijk de 'echte mannen' toch al naar de 3e helft van mannen voetbal
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Geen ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow wacht, mikey bedoelde dat die vrouwen wel de ballen hebben om na een echt harde overtreding gewoon op te staan en verhaal te gaan halen bij de schopper in tegenstelling tot de mannen
Zelf vorige week zo'n bruine unit van pringles gekocht wat een bbq nogwat was. Dat beviel ook erg goedquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Was zeker ook je beste helftquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb nog nooit naar een 3e helft gekeken. Er wel vaak zat aan mee gedaan toen ik zelf nog voetbalde.
Texasquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zelf vorige week zo'n bruine unit van pringles gekocht wat een bbq nogwat was. Dat beviel ook erg goed
even opgezocht
Deze zijn van Lays oven baked
zit alleen zo weinig in de zak
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb chips uit Duitsland in de kast maar niks smaakt de laatste tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat ligt niet aan die chips Mikey.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb chips uit Duitsland in de kast maar niks smaakt de laatste tijd.
je bent soort van in de rouw.
en dan boeien zulke dingen niet zo .....
lief zijn voor jezelf!![]()
![]()
![]()
Begrijpelijk, hoop dat je snel weer wat beter mag voelen en godnondeju een paar zakken mag verslinden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb chips uit Duitsland in de kast maar niks smaakt de laatste tijd.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb nu verdomme ook trek in chips maar heb niet in huisUw ADH vitamine Worst
Yes! Heb ook ff gekeken en was em iddquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Texas
even opgezocht
Deze zijn van Lays oven baked
zit alleen zo weinig in de zakBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Meestal later op de dag.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Begrijpelijk, hoop dat je snel weer wat beter mag voelen en godnondeju een paar zakken mag verslinden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
bakje chips is hiero alweer leegquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Yes! Heb ook ff gekeken en was em idd
Trots op je, dat moet ookquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bakje chips is hiero alweer leegBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nee deze zak is leegquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:23 schreef StevenHyde het volgende:
Ow wacht je zei bakJE nee dat is maar half werk kussendvogeltje![]()
heb nog wel chippies in huis maar die vind ik niet zo lekker.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Dan maar even verhongeren iddquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee deze zak is leeg![]()
heb nog wel chippies in huis maar die vind ik niet zo lekker.
Hier is sinds de vakantie de rem er ook volledig afElke dag wel snaaien, waar ik ervoor weken echt me heb ingehouden. Maargoed, care
Precies lekker jezelf verwennen nuquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan maar even verhongeren idd
Hier is sinds de vakantie de rem er ook volledig afElke dag wel snaaien, waar ik ervoor weken echt me heb ingehouden. Maargoed, care
![]()
Verhonger niet bepaald3de dag chinees vandaag. Nu ook wel klaar mee. Nog veel over
Is lievquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies lekker jezelf verwennen nu![]()
Verhonger niet bepaald3de dag chinees vandaag. Nu ook wel klaar mee. Nog veel over
Ooooh lekker. Bedenk me nu dat ik ook nog wat bakken chinees in de vriezer heb staan thuis. Mooi vooruitzicht
Speel je eigenlijk ook weleens games op de PC of alleen fortnite op de console?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
je klinkt als iemand andersquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies lekker jezelf verwennen nu![]()
![]()
![]()
Ben namelijk nog opzoek naar een leuke pc game voor op de laptop (dus lekker easy met muis te bedienen en liever niet met een joystick)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo ff rendangkroketjes klaarmaken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Kissingkreequote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
wat vries jij afhaal chinees in?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is liev
Ooooh lekker. Bedenk me nu dat ik ook nog wat bakken chinees in de vriezer heb staan thuis. Mooi vooruitzicht
Speel je eigenlijk ook weleens games op de PC of alleen fortnite op de console?
kan dat? Zo ja, durfde ik niet goed..
Fortnite op de ps4 en sinds een week of 2 Zelda op de switch.![]()
Suika game speel ik ook vaker op de switch![]()
Speel nog wel eens iets anders op de ps4 maar nooit lang.
Wat speel jij zoal?Smile, it's free therapy.![]()
Ja, speciaal voor DTSquote:
Oeh, ik heb nog een restje rendang staan. Goed plan.quote:I'm surrounded by morons!
serieus niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat vries jij afhaal chinees in?
doen wij altijd ......
het is altijd véél te veel.![]()
Ik ben net met Dune begonnen, maar is niet echt ff iets voor tussen doorquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:31 schreef StevenHyde het volgende:
Ben namelijk nog opzoek naar een leuke pc game voor op de laptop (dus lekker easy met muis te bedienen en liever niet met een joystick)Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar dan wordt je bami toch heul erg melig?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
serieus niet?
doen wij altijd ......
het is altijd véél te veel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
welnee.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar dan wordt je bami toch heul erg melig?![]()
hele tijd giechelen en zoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar dan wordt je bami toch heul erg melig?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
IS NIET WAAAR
Ohhh jij bent erg![]()
![]()
wellus! Misschien kan ik het gewoon niet goed klaarmakenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vries het ook altijd inquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
serieus niet?
doen wij altijd ......
het is altijd véél te veel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja echt hoor, zo irritantquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee ik dacht altijd dat dat misschien al wat ouder is??quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
serieus niet?
doen wij altijd ......
het is altijd véél te veel.
ow
ja het is enorm veel
daar kan ik dan weer niks aan doenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
wellus! Misschien kan ik het gewoon niet goed klaarmaken![]()
![]()
Ja dat gaat helemaal prima. Eet meestal de dag erna ook wel nog maar heb dan nog veel over. We eten nog weleens chinees met 8 personen en dan bestellen we veeeeel teveel, dus fijn om dan wat dingen in de vriezer te doen en dat later eens op te eten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat vries jij afhaal chinees in?
Fortnite op de ps4 en sinds een week of 2 Zelda op de switch.![]()
Suika game speel ik ook vaker op de switch![]()
Speel nog wel eens iets anders op de ps4 maar nooit lang.
Wat speel jij zoal?
Ahja mijn dochter speelt veel op de switch. Speel dan samen met haar nintendo sports, fall guys, marioparty, zo'n spel dat je een gans bent en mensen moet irriteren en opdrachten vervullen (echt op mijn lijf geschreven) en sinds 2 weken mariokart
Op de pc veel management spellen sport gerelateerd. Of command and conquer red alert soort gamesOwja en call of duty
such is lifequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
DAAG ME NIE UUT!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
serieus niet?
doen wij altijd ......
het is altijd véél te veel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
je gaat chinees halenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ik dacht altijd dat dat misschien al wat ouder is??
ow
ja het is enorm veel
je eet er één dag van.
je schept nog eens op voor de volgende dag en dat gaat in de koelkast.
en de rest vries je in.![]()
Ja ik mag graag veel eten. Sorry not sorryquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
ben jij er zo één
valt me wel een beetje tegen eigenlijk .....Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hmm 3 mensen die zeggen dat ze het invriezen en ze kunnen nog op FOK!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat gaat helemaal prima. Eet meestal de dag erna ook wel nog maar heb dan nog veel over. We eten nog weleens chinees met 8 personen en dan bestellen we veeeeel teveel, dus fijn om dan wat dingen in de vriezer te doen en dat later eens op te eten.
Ahja mijn dochter speelt veel op de switch. Speel dan samen met haar nintendo sports, fall guys, marioparty, zo'n spel dat je een gans bent en mensen moet irriteren en opdrachten vervullen (echt op mijn lijf geschreven) en sinds 2 weken mariokart
Op de pc veel management spellen sport gerelateerd. Of command and conquer red alert soort gamesOwja en call of duty
![]()
Kan dus wel![]()
Oh mario spellen zijn leuk!
oh untitled goose game. Heeft puber hier een tijd gespeeld.
CaC een tijd gespeeld
Bij een all you can eat soms bijna de vangrail aantikken tijdens het naar huis rijden, omdat mijn ogen weer veel groter dan de maag waren en ik teveel op eetBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ju wint bij de ayce?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik mag graag veel eten. Sorry not sorryI'm surrounded by morons!
C&C blijft zo goed. Tijdje terug met collega's gespeeld. Netwerkgame. Was 1 collega die het hele spel niet kende (huh wut dacht ik?) en toen kwamen er na 10 minuutjes stilte ineens 50 hondjes aanrennen. Hij is een groot hondenliefhebber en dacht leuk ik maak alleen maar hondjesquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmm 3 mensen die zeggen dat ze het invriezen en ze kunnen nog op FOK!![]()
Kan dus wel![]()
Oh mario spellen zijn leuk!
oh untitled goose game. Heeft puber hier een tijd gespeeld.
CaC een tijd gespeeld
gezelquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
een liedje voor jullie
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
lekker ontspannend deuntjequote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
een liedje voor jullie
Bekijk deze YouTube-videoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je kunt ook andere dingen op deze plaatquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen
Tropico 6quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:31 schreef StevenHyde het volgende:
Ben namelijk nog opzoek naar een leuke pc game voor op de laptop (dus lekker easy met muis te bedienen en liever niet met een joystick)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
me style is freshquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Slaapli3dje voor je![]()
Bekijk deze YouTube-video
Zijn we alweer bij 6 aanbeland?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat is dit voor gare Aldi muziekquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
me style is fresh
Bekijk deze YouTube-video
is toch schattigquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is dit voor gare Aldi muziek![]()
![]()
![]()
Dit luister je niet @maily dat geloof ik niet
Op mobiel speel ik vaak Civilization 6, zit bij een Netflix-abo inbegrepenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx ga ik morgen ff opzoeken. Ben net van laptop naar mobiel gegaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Staat sinds deze week gratis op psn+ in de gamepass tier. Even als Zootycoon maar met een controller ipv van muis toetsenbord altijd eerder klaar met dat soort games.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx ga ik morgen ff opzoeken. Ben net van laptop naar mobiel gegaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Markquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:51 schreef Shii het volgende:
Even het weerbericht voor morgen...
[ afbeelding ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat het morgen gewoon weer prima weer is om in de duinen te neuken. Wat jij?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:51 schreef Shii het volgende:
[ afbeelding ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
staat hier toch echt aan nuquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit luister je niet @:maily dat geloof ik niet
en daarna weer gauw uit
was uit een periode dat ook dit liedje Bekijk deze YouTube-video
veel te horen was ..... ik wil het graag opdragen aan @Vino_Tinto .....
en maar wachten op het geluid van de "ping" enzo .....![]()
Doet me er even aan denken dat ik over anderhalve week in de duinen zit...
o o ....quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Doet me er even aan denken dat ik over anderhalve week in de duinen zit...
een user hier werkt in de duinen![]()
![]()
Dat klinkt beter, maar nog niet mijn stijl...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
staat hier toch echt aan nu
en daarna weer gauw uit
veel te horen was ..... ik wil het graag opdragen aan @:Vino_Tinto .....
en maar wachten op het geluid van de "ping" enzo .....
Die hoorde ik voor het eerst op vakantie met mijn Belgische schoonfamilie toen der tijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
en daarna weer gauw uit
en maar wachten op het geluid van de "ping" enzo .....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ga je gang.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen gewoon weer prima weer is om in de duinen te neuken. Wat jij?![]()
![]()
ook niet mijn stijlquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, maar nog niet mijn stijl...
maar zulke mooie herinneringen aan die tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker hitler schilderijen kapot knallen![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
en daarna weer gauw uit
en maar wachten op het geluid van de "ping" enzo .....
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ga met de vrouw, maar als ie over anderhalve week abnormale geluiden hoort, dan is er aan een werkelijkheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik dat benquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
o o ....
een user hier werkt in de duinen
Football manager consoleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Diegene is erg goed met vrouwen, dus wel oppassenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ga met de vrouw, maar als ie over anderhalve week abnormale geluiden hoort, dan is er aan een werkelijkheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik dat benIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik jaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Diegene is erg goed met vrouwen, dus wel oppassen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Als wij vertrokken zijn denk je dat daar de Duitsers hebben liggen graven“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nee nee, als wij bezig zijn dan lopen de wadlopers 30km terug omdat ze denken dat er dino's lopen op Texel
ik blijf nog ff op denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Nee nee, als wij bezig zijn dan lopen de wadlopers 30km terug omdat ze denken dat er dino's lopen op Texel![]()
![]()
![]()
Niet gelogen hoor. Maar heb jij geen verhalen dan?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ik blijf nog ff in de zin van; het wordt steeds beterquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet gelogen hoor. Maar heb jij geen verhalen dan?
tuurlijk heb ik ook verhalen.
maar dat ga ik allemaal niet vertellen hier![]()
![]()
Tuurlijk wel! waarom niet?!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
ik blijf nog ff in de zin van; het wordt steeds beter
tuurlijk heb ik ook verhalen.
maar dat ga ik allemaal niet vertellen hier
Ik woon niet in de duinen. Maar ja, de sappige verhalen hou ik dan maar voor mezelfquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
what happens in de duinen, stays in de duinen
Ik heb je moeder vanavond nog gebolktquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Die ouwe demente kan dat primaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb je moeder vanavond nog gebolktSame shit, different day
SC hopper present![]()
keine mutti-witzen!!!!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb je moeder vanavond nog gebolkt![]()
![]()
moet ik me nu zorgen makenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
what happens in de duinen, stays in de duinen
duinen zijn drinkwaterzuiveringsgebied![]()
Sputterde niet tegen, en was ze na 5min. toch vergetenquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
We zijn mijn met zijn tweeën Maily... Waar zijn al die andere losers?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja hoiI'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Helemaal los nu!
![]()
Zendertquote:
I'm surrounded by morons!
Alles goed? Beetje goed weer in Norway?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wel raar dat ik bij 25 graden een Sinterklaasmijter op hebquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:51 schreef Shii het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wat leuks aan het kijken?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
Ik lig wat te Netflixen met af en toe een plaatselijke bolk![]()
Wij vereisen volle aandacht. Dat half gebakken gedoe hebben we een bloedhekel aan...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
Ik lig wat te Netflixen met af en toe een plaatselijke bolk“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja daar zat ik ook al naar te kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wel raar dat ik bij 25 graden een Sinterklaasmijter op heb![]()
![]()
In Spanje is het altijd warmquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wel raar dat ik bij 25 graden een Sinterklaasmijter op heb“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat zal het zijnquote:
Hier!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:17 schreef Stoorzendert het volgende:
We zijn mijn met zijn tweeën Maily... Waar zijn al die andere losers?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goed planquote:I'm surrounded by morons!
Niet echt iets gezelligs. Docu over bomaanslagen in Londen. Wel interessant iigquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wijntje!I'm surrounded by morons!
quote:
Zelluf!quote:
Truste
quote:
quote:
Oeh, @loveislikeakiss is over me heen gegaan
Kan ie wel tegenI'm surrounded by morons!
MailybolkI'm surrounded by morons!
Hee!I'm surrounded by morons!
Twee bier?I'm surrounded by morons!
![]()
Best wel een beetje jaloers op @Paul en @Starhopper“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
fahrn fahrn fahrn auf der Autobahnquote:Op zondag 13 juli 2025 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
Best wel een beetje jaloers op @:Paul en @:Starhopper![]()
![]()
Met rum?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe was je zaterdag?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed dat je het zegt, hier ligt er ook nog te wachten.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb gewassen, zo was mijn zaterdag
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Relaxed wel. Gister met een maatje afgesproken. Vandaag ff alleen, morgen waarschijnlijk weer met 'm!quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ze gaat op de bbq ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Omdat ik een reactie als deze verwacht
[..]
Trust nobody![]()
QuintenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Top weekend, nu al!
Morgen ook nog weer wat leuks gepland staan
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
als het warm weer is heb ik allesbehalve zin om met een hete bbq aan de slag te gaanUw ADH vitamine Worst
Wat heb je gepland staan?quote:Op zondag 13 juli 2025 01:30 schreef Sally het volgende:
Top weekend, nu al!
Morgen ook nog weer wat leuks gepland staan
Well, life can be a riot
Vind het wel lekker hoor. Zolang ik er niet zelf mee hoef te zeulenquote:Op zondag 13 juli 2025 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
als het warm weer is heb ik allesbehalve zin om met een hete bbq aan de slag te gaan
Well, life can be a riot
Nicequote:Op zondag 13 juli 2025 01:30 schreef Sally het volgende:
Top weekend, nu al!
Morgen ook nog weer wat leuks gepland staan. Wat?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij doet dat met 10 graden vorst?quote:Op zondag 13 juli 2025 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
als het warm weer is heb ik allesbehalve zin om met een hete bbq aan de slag te gaanSame shit, different day
SC hopper present![]()
op een gewone aangename dag die niet te heet isquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 13 juli 2025 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
als het warm weer is heb ik allesbehalve zin om met een hete bbq aan de slag te gaan
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: