SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik had deze TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
In Grrrrrrrr we trustIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Da's voor mij slechts één van meerdere hopen op een dagquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel tijdens de baas zijn tijd, mag ik hopen?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En op het werk sowieso altijd 2 keer, of je nou moet of niet. Zo'n werkdag gaat niet vanzelf voorbij natuurlijk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wel tijdens de baas zijn tijd, mag ik hopen?![]()
![]()
Niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En op het werk sowieso altijd 2 keer, of je nou moet of niet. Zo'n werkdag gaat niet vanzelf voorbij natuurlijk.![]()
![]()
Deze vrouw hequote:
Voor mij ook hoor, maar minstens 2 in de ochtend.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's voor mij slechts één van meerdere hopen op een dag![]()
![]()
Je moet jezelf af en toe gewoon een extra pauze gunnen.quote:
Al hadden we laatst iemand waar het contract niet van werd verlengd en één van de redenen die hij te horen kreeg was dat hij wel lang op de wc zat
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laat ze dat zwart op wit zetten, appeltje eitje in een rechtszaakquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet jezelf af en toe gewoon een extra pauze gunnen.
Al hadden we laatst iemand waar het contract niet van werd verlengd en één van de redenen die hij te horen kreeg was dat hij wel lang op de wc zatIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Was één van de redenen. Maar het was vooral 'zoeken', gast deed zijn werk prima, haalde targets ruim, was flexibel. Had alleen een wat grote bek en dat viel niet zo goed bij de manager blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Laat ze dat zwart op wit zetten, appeltje eitje in een rechtszaak
Dus ja, dan gaan ze over dat soort dingen beginnen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Managersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was één van de redenen. Maar het was vooral 'zoeken', gast deed zijn werk prima, haalde targets ruim, was flexibel. Had alleen een wat grote bek en dat viel niet zo goed bij de manager blijkbaar.
Dus ja, dan gaan ze over dat soort dingen beginnen.
Ze zijn ook nogal van de regeltjes. We hebben onze dagtargets en je zou zeggen dat zolang je die haalt (en er gemiddeld wat boven zit) dat ze zich verder nauwelijks met je bemoeien. Maar het is allemaal heel stipt en striktquote:
Afschuwelijk tochquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zijn ook nogal van de regeltjes. We hebben onze dagtargets en je zou zeggen dat zolang je die haalt (en er gemiddeld wat boven zit) dat ze zich verder nauwelijks met je bemoeien. Maar het is allemaal heel stipt en strikt![]()
Leuk is dat niet nee. Ik snap het ook niet. Maar deze manier vinden ze blijkbaar makkelijker dan de boel losser laten en degenen die er dan de kantjes vanaf lopen aanpakken.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Gaat geen late worden vandaag geloof ik
Sommigen vinden zoiets juist prettig hoor, maar ik vind het helemaal niets. Kan niet goed tegen regeltjes.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk is dat niet nee. Ik snap het ook niet. Maar deze manier vinden ze blijkbaar makkelijker dan de boel losser laten en degenen die er dan de kantjes vanaf lopen aanpakken.![]()
ik ben zo blij dat ik niet meer in een "commercieel" bedrijf werk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zijn ook nogal van de regeltjes. We hebben onze dagtargets en je zou zeggen dat zolang je die haalt (en er gemiddeld wat boven zit) dat ze zich verder nauwelijks met je bemoeien. Maar het is allemaal heel stipt en strikt
Ik weet het want had dat hiervoor ook, verademing toen ik bij dunea ging werken wel.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik eet omdat het moet eigenlijk geen trek![]()
![]()
Da's een mooie voor in de Eftelingquote:
Ik ga binnenkort weer naar de efteling
Na de zomervakantie, dat dan weer welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh dan is het vast heel koud en is de piranha niet zo leukquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Na de zomervakantie, dat dan weer wel
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Zo! Ik kwam van de week een verhaaltje tegen over zo'n attractie, ff zoekenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dan is het vast heel koud en is de piranha niet zo leukIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik zag ook al die mensen die stil lagen in de piranhaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo! Ik kwam van de week een verhaaltje tegen over zo'n attractie, ff zoekenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thunder_River_Rapids_Ride
Ik ben daar echt 100x in geweest toentertijd
Precies voor de interactieve waterspuwers
@Grrrrrrrr @KoningWouter dat zou mij ook kunnen overkomen, durven jullie met mij mee in het bakske?
Gelukkig heb je het overleefdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:03 schreef MooieTop6 het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thunder_River_Rapids_Ride
Ik ben daar echt 100x in geweest toentertijd
Grote blij welquote:
Vriendin heeft x op ik bier. Andere vriendin ook ons ophalen
. Niet goedIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja hoor! Ik ben super goed in de Piranha!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Precies voor de interactieve waterspuwers
@:Grrrrrrrr @:KoningWouter dat zou mij ook kunnen overkomen, durven jullie met mij mee in het bakske?![]()
X in de zin van XTC?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
. Niet goed![]()
Ik vang altijd al het water opquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik ben super goed in de Piranha!
Ik ook! Zit altijd wel iemand als @MizzezAmy bij die alles opvangt als ik erin zit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik ben super goed in de Piranha!
Ehm ...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
. Niet goed
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook! Zit altijd wel iemand als @:Mizzezamy bij die alles opvangt als ik erin zit.![]()
En jaloers dat jullie zullen zijn, als het 30 graden is
Nee beter niet..quote:Ja zekers.. coño wel.quote:
Dus een man heel de tijd flirten met mij.... opeens was zijn vriendin daar
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mannenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee beter niet..
[..]
Ja zekers.. coño wel.
Dus een man heel de tijd flirten met mij.... opeens was zijn vriendin daar![]()
![]()
Boze vriendin, of vriendin die gezellig mee wilde doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee beter niet..
[..]
Ja zekers.. coño wel.
Dus een man heel de tijd flirten met mij.... opeens was zijn vriendin daarWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
That's the spirit!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
En jaloers dat jullie zullen zijn, als het 30 graden is"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee beter niet..
[..]
Ja zekers.. coño wel.
Dus een man heel de tijd flirten met mij.... opeens was zijn vriendin daar
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee bozequote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Boze vriendin, of vriendin die gezellig mee wilde doen?Echt mannen zijn niet te vertrouwenquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
* greysbones kijkt man aanquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee boze
[..]
Echt mannen zijn niet te vertrouwen
Deze vrouw weetquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee boze
[..]
Echt mannen zijn niet te vertrouwen
Ja maar effequote:
Heel de tijd flirten toch. En opeens bam vriendin vrouw... fuck offIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Greys had je mijn tag van vanmiddag nog meegekregen? Bestelde zelf een Brugse Zot (staat wel in mijn top 3 biertjes) en dames kregen ananananas glazenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo gaan die dingenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar effe
Heel de tijd flirten toch. En opeens bam vriendin vrouw... fuck off![]()
Weet niet of ik mezelf een echte man mag noemen. Denk het wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar effe
Heel de tijd flirten toch. En opeens bam vriendin vrouw... fuck offBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja joh, je wil niet weten wat ik allemaal tegen kom op de datingapps qua bezette mannen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar effe
Heel de tijd flirten toch. En opeens bam vriendin vrouw... fuck off
En ook veel die het stiekem doen en dat trots melden, omdat ze denken dat je dat wel spannend vindt
Ja wees gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja joh, je wil niet weten wat ik allemaal tegen kom op de datingapps qua bezette mannen.
En ook veel die het stiekem doen en dat trots melden, omdat ze denken dat je dat wel spannend vindt
Maar ja.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
mag ik hier lekkere britse gerechten posten?Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Maar als je zo vreemd bent, ga je dan niet heel vaak vreemd juist?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
De kans dat ik vreemd ga is nihil.
De truc is zo vreemd zijn dat niemand met je wil gaan.
Ik heb gehoord dat dat voor vrouwen is alsof ze bij Oprah Winfrey 5 minuten gratis winkelen hebben gewonnen en voor mannen als solliciteren is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bijna thuis. Of moet effe daling app downloaden![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 905 / +64 / +21 / 3525 / 3899
2. FreshFruit / 622 / +156 / +56 / 1010 / 1330
3. KillemWieft / 481 / +0 / +51 / 199 / 345
4. gebrokenglas / 365 / +31 / +47 / 1149 / 1385
5. MooieTop6 / 299 / +59 / +35 / 886 / 1039
6. DJMO / 271 / +29 / +33 / 418 / 561
7. loveislikeakiss / 251 / +21 / +7 / 1230 / 1390
8. Lovely / 240 / +24 / +33 / 1211 / 1365
9. Fogel / 231 / +20 / +6 / 637 / 802
10. _UserName_ / 225 / +23 / +47 / 165 / 227
11. mario390 / 207 / +50 / +5 / 364 / 469
12. Dr.Mikey / 195 / +20 / +16 / 166 / 246
13. HappyCharly / 192 / +8 / +32 / 119 / 167
14. MizzezAmy / 190 / +23 / +13 / 834 / 996
15. Helenattenek / 185 / +1 / +0 / 186 / 260
16. maily / 151 / +18 / +26 / 574 / 661
17. Sally / 145 / +13 / +0 / 121 / 201
18. hemarookworst / 145 / +25 / +13 / 473 / 583
19. marc0871 / 106 / +3 / +17 / 286 / 373
20. Soury / 104 / +1 / +3 / 31 / 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ik sta in de top 60
Revolutions are the locomotives of history.
dat maakt me de top 1%Revolutions are the locomotives of history.
Zo'n beetjequote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat voor vrouwen is alsof ze bij Oprah Winfrey 5 minuten gratis winkelen hebben gewonnen en voor mannen als solliciteren is.
How can I make this topic about me?![]()
In mijn voetbalteam deden sommige mannen hun trouwring af tijdens stappen. Sad wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja joh, je wil niet weten wat ik allemaal tegen kom op de datingapps qua bezette mannen.
En ook veel die het stiekem doen en dat trots melden, omdat ze denken dat je dat wel spannend vindtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dát is triest.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In mijn voetbalteam deden sommige mannen hun trouwring af tijdens stappen. Sad wel.How can I make this topic about me?![]()
dat geeft de naam "stappenteller" een hele nieuwe betekenisquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In mijn voetbalteam deden sommige mannen hun trouwring af tijdens stappen. Sad wel.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:25 schreef StevenHyde het volgende:
Greys had je mijn tag van vanmiddag nog meegekregen? Bestelde zelf een Brugse Zot (staat wel in mijn top 3 biertjes) en dames kregen ananananas glazen![]()
![]()
op de reservebank?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat je thuis op de bank hebt zitten.![]()
![]()
En als het nou een echte kenau is waar je helemaal niet meer vanaf komt?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je een partner hebt ga je niet stiekem daten. Punt.![]()
ik weet niet anders dat als mannenteams op stap gaan het vaak fout gaatquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In mijn voetbalteam deden sommige mannen hun trouwring af tijdens stappen. Sad wel.
TS begintquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En als het nou een echte kenau is waar je helemaal niet meer vanaf komt?![]()
Maar ik ga niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als je zo vreemd bent, ga je dan niet heel vaak vreemd juist?
🐙![]()
Idd.. en niet flirten met andere vrouwenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je een partner hebt ga je niet stiekem daten. Punt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zaten er leuke exemplaren tussen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In mijn voetbalteam deden sommige mannen hun trouwring af tijdens stappen. Sad wel.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat je thuis op de bank hebt zitten.Wouter!
Deze man weetquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je een partner hebt ga je niet stiekem daten. Punt.
Waren teamgenoten van mij he, dus het gehandicapten teamquote:
Nee grapje. Gewoon prima gasten die dit trieste gedrag niet nodig hebbenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
heeft je vrouw jou tafelvoetbal aangeraden?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waren teamgenoten van mij he, dus het gehandicapten team
Nee grapje. Gewoon prima gasten die dit trieste gedrag niet nodig hebben![]()
![]()
mannenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waren teamgenoten van mij he, dus het gehandicapten team
Nee grapje. Gewoon prima gasten die dit trieste gedrag niet nodig hebben
drank
en stoer doen onder elkaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat kun je wel makkelijk zeggen als je single bent.quote:
Maar volgens mij kan een verkeerde relatie ook heel benauwend werken. Als een man flirt terwijl hij een relatie zit mist hij wat in de relatie. Punt.![]()
mannenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
mannen
drank
en stoer doen onder elkaar
milkshake
en lekker helikopteren in de mcdrive en verder niksBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, maar wel vreemd.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als je niet gaat, kom je dan wel?
🐙![]()
ken je die mop?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat je thuis op de bank hebt zitten.
- "mijn leven is net een sprookje"
- "o ja?"
- "als ik thuis kom zit de heks op de bank"![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
ken je die mop?
- "mijn leven is net een sprookje"
- "o ja?"
- "als ik thuis kom zit de heks op de bank"![]()
![]()
ik heb het dan ook niet over jouquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
mannen
milkshake
en lekker helikopteren in de mcdrive en verder niks
zeesterretje
Moet van mijn werkgeverquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
heeft je vrouw jou tafelvoetbal aangeraden?
Nee ik noem mijn vrouw niet mijn werkgever maily
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het dan ook niet over jou
zeesterretje![]()
![]()
Haha weet ik. Maar bij ons ging het nooit fout in de vorm van vreemdgaan. Wel hele andere dingen die fout gingen, maar dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het dan ook niet over jou
zeesterretje
Hmm ik heb ook wel eens geflirt terwijl ik in een relatie zat, maar niet meer dan dat. Denk dat er wel meer mensen zijn die wel gewoon mogen flirten in een relatie, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat kun je wel makkelijk zeggen als je single bent.
Maar volgens mij kan een verkeerde relatie ook heel benauwend werken. Als een man flirt terwijl hij een relatie zit mist hij wat in de relatie. Punt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
is maar net wat je afgesproken hebt ....quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik heb ook wel eens geflirt terwijl ik in een relatie zat, maar niet meer dan dat. Denk dat er wel meer mensen zijn die wel gewoon mogen flirten in een relatie, maar niet meer dan dat.![]()
Ja ik bedoelde eigenlijk daten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik heb ook wel eens geflirt terwijl ik in een relatie zat, maar niet meer dan dat. Denk dat er wel meer mensen zijn die wel gewoon mogen flirten in een relatie, maar niet meer dan dat.![]()
Ja, dat is gewoon lomp om dat te doen als je er geen afspraken over gemaakt hebtquote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Yupquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon lomp om dat te doen als je er geen afspraken over gemaakt hebt![]()
Nee thuis nu.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
wat is nou het probleem?
x?
of bier?
of ben je nog verdwaald?
Eten wil ikIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Tsja, wat versta je onder flirten. Ook weer net wat voor waarde je eraan hecht.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb het doorgaans niet eens door als mensen het bij mij doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, wat versta je onder flirten. Ook weer net wat voor waarde je eraan hecht.🐙![]()
Ja idd, daar heb je flink wat gradaties in. En wat ik hier ook al las. Vooral belangrijk hoe beiden partners hier zelf naar kijken in hun relatie.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, wat versta je onder flirten. Ook weer net wat voor waarde je eraan hecht.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Even met de poes spelenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als je relatie goed isquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja idd, daar heb je flink wat gradaties in. En wat ik hier ook al las. Vooral belangrijk hoe beiden partners hier zelf naar kijken in hun relatie.
En je elkaar kunt vertrouwen
Moet het wel goed zittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Noem je mijn poes nu scheel?quote:
lekker maar eet je dat nu alles?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:29 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
ja die van jou durft niet; die weet wat de gevolgen zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je relatie goed is
En je elkaar kunt vertrouwen
Moet het wel goed zitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
ja die van jou durft niet; die weet wat de gevolgen zijn![]()
Ach die is ook wel eens wat aardiger voor een dame
En dat mag
Zolang het daar bij blijft
Is er niks aan de handThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het doorgaans niet eens door als mensen het bij mij doen.![]()
![]()
Dit!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het doorgaans niet eens door als mensen het bij mij doen.
Precies. Of als een koppel een open relatie hebben, ook daar heb je gradaties in en gaat het om de gemaakte afspraken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja idd, daar heb je flink wat gradaties in. En wat ik hier ook al las. Vooral belangrijk hoe beiden partners hier zelf naar kijken in hun relatie.How can I make this topic about me?![]()
Hier hetzelfde van beiden kantenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ach die is ook wel eens wat aardiger voor een dame
En dat mag
Zolang het daar bij blijft
Is er niks aan de handBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar geloof ik niet zo inquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Of als een koppel een open relatie hebben, ook daar heb je gradaties in en gaat het om de gemaakte afspraken.
Maar dat is mijn mening
Een ander kan daar anders over denkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Houd je jongquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja 36 is goed10 jaar jonger, helemaal prima
Succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:59 schreef StevenHyde het volgende:
Vino kan flirten en zeggen dat ze eerste staat in de DTS standIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En even een rebound guy kan ook geen kwaadquote:
Sowieso.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
En even een rebound guy kan ook geen kwaad
Maar hij zoekt wel vaste relatie.
ja dat is het nooit meteen hequote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sowieso.
je kunt toch zeggen dat je het een paar weken wil proberen![]()
![]()
Welnee. Ik beschuldig helemaal niet.quote:
Ik heb nooit wat kwaads in de zin.How can I make this topic about me?![]()
Nou jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sowieso.
Als je er voor open staat
En er ook aan toe bentThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig, want anders was het nog fatshaming ook!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welnee. Ik beschuldig helemaal niet.
Ik heb nooit wat kwaads in de zin.
Of factstating, het is maar hoe je het ziet
fatshaming? Daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig, want anders was het nog fatshaming ook!
Of factstating, het is maar hoe je het zietHow can I make this topic about me?![]()
alleen maar koffiequote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welnee. Ik beschuldig helemaal niet.
Ik heb nooit wat kwaads in de zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
alleen maar koffieZou etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
alleen maar koffieYesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pretty boring, actually.How can I make this topic about me?![]()
Hij heeft wel bicepsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
ja dat is het nooit meteen he
je kunt toch zeggen dat je het een paar weken wil proberen
Weet ik, jij bent een van de liefsten hierquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
fatshaming? Daar doe ik niet aan.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet ik, jij bent een van de liefsten hier
Ik hoorde het soms achteraf van mensen, of ik heb het zelf ineens vijf jaar later pas door. Schiet het ineens te binnen.quote:🐙![]()
Oh.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoorde het soms achteraf van mensen, of ik heb het zelf ineens vijf jaar later pas door. Schiet het ineens te binnen.En vind je dat dan niet jammer? Wat als je de hint wel had opgepikt?
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja ik had eigenlijk vooral vaak dat ik niet de dubbele betekenis van dingen doorhad. Ik bedoelde zelf ook gewoon wat ik zei. Dus als ik iemand nog binnen vroeg voor een drankje was ik verbaasd als ze me probeerden te zoenen (en dat is ook echt vaker dan eens gebeurdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoorde het soms achteraf van mensen, of ik heb het zelf ineens vijf jaar later pas door. Schiet het ineens te binnen.)
Of dat iemand dacht dat ik hem mee op date vroeg toen ik vroeg of hij zin had om mee te gaan naar de bioscoop, ja het opperen om vantevoren nog gezellig wat te gaan eten zal ook wel niet meegeholpen hebben.![]()
Ja, tegenwoordig snap ik die dingen al iets beter
GG mag af en toe best wel eens van zich afbijtenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee je bent jezelf, dat is dan nooit te lief
Hij pikt best veel soms
lastig .....quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ik had eigenlijk vooral vaak dat ik niet de dubbele betekenis van dingen doorhad. Ik bedoelde zelf ook gewoon wat ik zei. Dus als ik iemand nog binnen vroeg voor een drankje was ik verbaasd als ze me probeerden te zoenen (en dat is ook echt vaker dan eens gebeurd)
Of dat iemand dacht dat ik hem mee op date vroeg toen ik vroeg of hij zin had om mee te gaan naar de bioscoop, ja het opperen om vantevoren nog gezellig wat te gaan eten zal ook wel niet meegeholpen hebben.![]()
Ja, tegenwoordig snap ik die dingen al iets beter![]()
Dat lijkt me wel heel lastig ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ik had eigenlijk vooral vaak dat ik niet de dubbele betekenis van dingen doorhad. Ik bedoelde zelf ook gewoon wat ik zei. Dus als ik iemand nog binnen vroeg voor een drankje was ik verbaasd als ze me probeerden te zoenen (en dat is ook echt vaker dan eens gebeurd)
Ja, tegenwoordig snap ik die dingen al iets beter
Dan denk jiji gewoon vriendschappelijk en dat wordt dan verkeerd opgevat.![]()
Was je dan bij de DTS meet niet bang dat het die kant op zou kunnen gaan?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig snap ik die dingen al iets beterHow can I make this topic about me?![]()
Vind jij jezelf een lieve man?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:17 schreef KoningWouter het volgende:
Vrouwen zeggen altijd wel dat ze hele lieve mannen willen maar eigenlijk willen ze dat gewoon niet.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:
Ik ben nu coño en wacht op mijn Turkse pizza met knoflooksaus
Dan gun ik hem een leuke vrouw die valt voor zijn zachte karakterquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG mag af en toe best wel eens van zich afbijten
Hij pikt best veel soms
Verder eens dat je in je leven wel assertief moet zijn tegen mensen die er anders van profiteren. Heb ik mezelf echt aangeleerd want niet meegekregen in mijn opvoedingBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een correct antwoordquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik kan op zijn tijd best lief zijn.
Ik ben denk ik passief agressief.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG mag af en toe best wel eens van zich afbijten
Hij pikt best veel soms
Niet het leukste.How can I make this topic about me?![]()
Ze willen bij jou gewoon dat lange dikke lego stukje van jequote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik kan op zijn tijd best lief zijn.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het is best verrot dat het moetquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan gun ik hem een leuke vrouw die valt voor zijn zachte karakter
Verder eens dat je in je leven wel assertief moet zijn tegen mensen die er anders van profiteren. Heb ik mezelf echt aangeleerd want niet meegekregen in mijn opvoeding
Jezelf aanpassenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jouw vrouw is zeker uit op je waterfiets?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze willen bij jou gewoon dat lange dikke lego stukje van je![]()
Denk ik ookquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze willen bij jou gewoon dat lange dikke lego stukje van je![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze willen bij jou gewoon dat lange dikke lego stukje van je
eigenlijk moet het nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is best verrot dat het moet
Jezelf aanpassen
eerlijk duurt het langst![]()
Dan zou ik 2 vette frikandellen moeten hebben, maar heb er maar 1quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
jouw vrouw is zeker uit op je waterfiets?
Gelukkig denken niet alle vrouwen hetzelfde. Maar een lieve man is wel fijn ja. En waarom zou een vrouw geen lieve man willen? Een lieve man die ook wel gewoon kan zeggen waar het op staat, voor z'n mening opkomt. Dan nog is het een lieve man.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:17 schreef KoningWouter het volgende:
Vrouwen zeggen altijd wel dat ze hele lieve mannen willen maar eigenlijk willen ze dat gewoon niet.
Net zoals een lieve vrouw ook voor zichzelf kan opkomen, zegt waar het op staat, in discussie gaat en niet perfect is enz.,
Het woordje lief is ook wat lastig.![]()
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig denken niet alle vrouwen hetzelfde. Maar een lieve man is wel fijn ja. En waarom zou een vrouw geen lieve man willen? Een lieve man die ook wel gewoon kan zeggen waar het op staat, voor z'n mening opkomt. Dan nog is het een lieve man.
Net zoals een lieve vrouw ook voor zichzelf kan opkomen, zegt waar het op staat, in discussie gaat en niet perfect is enz.,
Het woordje lief is ook wat lastig.
Nee technisch gezien moet het nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
eigenlijk moet het niet
eerlijk duurt het langst
Maar er zijn teveel mensen die misbruik maken van mensen die niet van zich af bijtenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lief (en aardig) zijn is wat anders dan lief (en aardig) doenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig denken niet alle vrouwen hetzelfde. Maar een lieve man is wel fijn ja. En waarom zou een vrouw geen lieve man willen? Een lieve man die ook wel gewoon kan zeggen waar het op staat, voor z'n mening opkomt. Dan nog is het een lieve man.
Praat me er niet van.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee technisch gezien moet het niet
Maar er zijn teveel mensen die misbruik maken van mensen die niet van zich af bijten
daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee technisch gezien moet het niet
Maar er zijn teveel mensen die misbruik maken van mensen die niet van zich af bijten
maar ik doelde meer op "je aanpassen om lief gevonden te worden" .![]()
Wijze meeliee!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:24 schreef maily het volgende:
[..]
lief (en aardig) zijn is wat anders dan lief (en aardig) doen![]()
Ja dat is wel jammer. Ik pik altijd vanalles op, behalve dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh.En vind je dat dan niet jammer? Wat als je de hint wel had opgepikt?
Of, nou ja, ik pik vaak wel iets op, maar inmiddels weet ik wel van mezelf dat ik het eigenlijk meteen verwerp als een false positive. Dat doe ik ook alleen maar uit onzekerheid, juist als ik het vaak zelf ook wel zou willen.🐙![]()
Ow nee dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in.
maar ik doelde meer op "je aanpassen om lief gevonden te worden" .
Dan vinden ze mij maar stom
Wat nomnomnom jij tegen mij? Heeft jou mama niet gezegd dat je niet met je mond vol mag praten?quote:![]()
Jaja totdat foute badboy Danny langs komt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zag een koekie. En dan heb ik idd geen manieren meerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat nomnomnom jij tegen mij? Heeft jou mama niet gezegd dat je niet met je mond vol mag praten?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zag een koekie. En dan heb ik idd geen manieren meer![]()
![]()
Oh wel jammer. Lastig ook wel ja denk ik. Want ja, je wil niet gekwetst worden of denken dat je iets niet goed ziet of oppikt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer. Ik pik altijd vanalles op, behalve dit.
Of, nou ja, ik pik vaak wel iets op, maar inmiddels weet ik wel van mezelf dat ik het eigenlijk meteen verwerp als een false positive. Dat doe ik ook alleen maar uit onzekerheid, juist als ik het vaak zelf ook wel zou willen.![]()
Dit is waarom mijn standaard aanname is: geen date tenzij expliciet vermeld. Ik zou door de grond gaan als ik zou proberen om iemand te zoenen die er niet op zit te wachten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of dat iemand dacht dat ik hem mee op date vroeg toen ik vroeg of hij zin had om mee te gaan naar de bioscoop, ja het opperen om vantevoren nog gezellig wat te gaan eten zal ook wel niet meegeholpen hebben.
Ik ook, maar wel met een zekere verwerkingstijd ertussen.quote:Ja, tegenwoordig snap ik die dingen al iets beter
🐙![]()
Gewoon vragen: mag ik je zoenenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is waarom mijn standaard aanname is: geen date tenzij expliciet vermeld. Ik zou door de grond gaan als ik zou proberen om iemand te zoenen die er niet op zit te wachten.
[..]
Ik ook, maar wel met een zekere verwerkingstijd ertussen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: