SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik had deze TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
In Grrrrrrrr we trustIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Da's voor mij slechts één van meerdere hopen op een dagquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel tijdens de baas zijn tijd, mag ik hopen?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En op het werk sowieso altijd 2 keer, of je nou moet of niet. Zo'n werkdag gaat niet vanzelf voorbij natuurlijk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wel tijdens de baas zijn tijd, mag ik hopen?![]()
![]()
Niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En op het werk sowieso altijd 2 keer, of je nou moet of niet. Zo'n werkdag gaat niet vanzelf voorbij natuurlijk.![]()
![]()
Deze vrouw hequote:
Voor mij ook hoor, maar minstens 2 in de ochtend.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's voor mij slechts één van meerdere hopen op een dag![]()
![]()
Je moet jezelf af en toe gewoon een extra pauze gunnen.quote:
Al hadden we laatst iemand waar het contract niet van werd verlengd en één van de redenen die hij te horen kreeg was dat hij wel lang op de wc zat
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laat ze dat zwart op wit zetten, appeltje eitje in een rechtszaakquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet jezelf af en toe gewoon een extra pauze gunnen.
Al hadden we laatst iemand waar het contract niet van werd verlengd en één van de redenen die hij te horen kreeg was dat hij wel lang op de wc zatIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Was één van de redenen. Maar het was vooral 'zoeken', gast deed zijn werk prima, haalde targets ruim, was flexibel. Had alleen een wat grote bek en dat viel niet zo goed bij de manager blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Laat ze dat zwart op wit zetten, appeltje eitje in een rechtszaak
Dus ja, dan gaan ze over dat soort dingen beginnen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Managersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was één van de redenen. Maar het was vooral 'zoeken', gast deed zijn werk prima, haalde targets ruim, was flexibel. Had alleen een wat grote bek en dat viel niet zo goed bij de manager blijkbaar.
Dus ja, dan gaan ze over dat soort dingen beginnen.
Ze zijn ook nogal van de regeltjes. We hebben onze dagtargets en je zou zeggen dat zolang je die haalt (en er gemiddeld wat boven zit) dat ze zich verder nauwelijks met je bemoeien. Maar het is allemaal heel stipt en striktquote:
Afschuwelijk tochquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zijn ook nogal van de regeltjes. We hebben onze dagtargets en je zou zeggen dat zolang je die haalt (en er gemiddeld wat boven zit) dat ze zich verder nauwelijks met je bemoeien. Maar het is allemaal heel stipt en strikt![]()
Leuk is dat niet nee. Ik snap het ook niet. Maar deze manier vinden ze blijkbaar makkelijker dan de boel losser laten en degenen die er dan de kantjes vanaf lopen aanpakken.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Gaat geen late worden vandaag geloof ik
Sommigen vinden zoiets juist prettig hoor, maar ik vind het helemaal niets. Kan niet goed tegen regeltjes.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk is dat niet nee. Ik snap het ook niet. Maar deze manier vinden ze blijkbaar makkelijker dan de boel losser laten en degenen die er dan de kantjes vanaf lopen aanpakken.![]()
ik ben zo blij dat ik niet meer in een "commercieel" bedrijf werk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zijn ook nogal van de regeltjes. We hebben onze dagtargets en je zou zeggen dat zolang je die haalt (en er gemiddeld wat boven zit) dat ze zich verder nauwelijks met je bemoeien. Maar het is allemaal heel stipt en strikt
Ik weet het want had dat hiervoor ook, verademing toen ik bij dunea ging werken wel.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik eet omdat het moet eigenlijk geen trek![]()
![]()
Da's een mooie voor in de Eftelingquote:
Ik ga binnenkort weer naar de efteling
Na de zomervakantie, dat dan weer welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh dan is het vast heel koud en is de piranha niet zo leukquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Na de zomervakantie, dat dan weer wel
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zo! Ik kwam van de week een verhaaltje tegen over zo'n attractie, ff zoekenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dan is het vast heel koud en is de piranha niet zo leukIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik zag ook al die mensen die stil lagen in de piranhaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo! Ik kwam van de week een verhaaltje tegen over zo'n attractie, ff zoekenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thunder_River_Rapids_Ride
Ik ben daar echt 100x in geweest toentertijd
Precies voor de interactieve waterspuwers
@Grrrrrrrr @KoningWouter dat zou mij ook kunnen overkomen, durven jullie met mij mee in het bakske?
Gelukkig heb je het overleefdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:03 schreef MooieTop6 het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thunder_River_Rapids_Ride
Ik ben daar echt 100x in geweest toentertijd
Grote blij welquote:
Vriendin heeft x op ik bier. Andere vriendin ook ons ophalen
. Niet goedIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja hoor! Ik ben super goed in de Piranha!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Precies voor de interactieve waterspuwers
@:Grrrrrrrr @:KoningWouter dat zou mij ook kunnen overkomen, durven jullie met mij mee in het bakske?![]()
X in de zin van XTC?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
. Niet goed![]()
Ik vang altijd al het water opquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik ben super goed in de Piranha!
Ik ook! Zit altijd wel iemand als @MizzezAmy bij die alles opvangt als ik erin zit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik ben super goed in de Piranha!
Ehm ...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
. Niet goed
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook! Zit altijd wel iemand als @:Mizzezamy bij die alles opvangt als ik erin zit.![]()
En jaloers dat jullie zullen zijn, als het 30 graden is
Nee beter niet..quote:Ja zekers.. coño wel.quote:
Dus een man heel de tijd flirten met mij.... opeens was zijn vriendin daar
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mannenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee beter niet..
[..]
Ja zekers.. coño wel.
Dus een man heel de tijd flirten met mij.... opeens was zijn vriendin daar![]()
![]()
Boze vriendin, of vriendin die gezellig mee wilde doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee beter niet..
[..]
Ja zekers.. coño wel.
Dus een man heel de tijd flirten met mij.... opeens was zijn vriendin daarI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
That's the spirit!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
En jaloers dat jullie zullen zijn, als het 30 graden is"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee beter niet..
[..]
Ja zekers.. coño wel.
Dus een man heel de tijd flirten met mij.... opeens was zijn vriendin daar
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee bozequote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Boze vriendin, of vriendin die gezellig mee wilde doen?Echt mannen zijn niet te vertrouwenquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
* greysbones kijkt man aanquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee boze
[..]
Echt mannen zijn niet te vertrouwen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze vrouw weetquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee boze
[..]
Echt mannen zijn niet te vertrouwen
Ja maar effequote:
Heel de tijd flirten toch. En opeens bam vriendin vrouw... fuck offIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Greys had je mijn tag van vanmiddag nog meegekregen? Bestelde zelf een Brugse Zot (staat wel in mijn top 3 biertjes) en dames kregen ananananas glazenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo gaan die dingenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar effe
Heel de tijd flirten toch. En opeens bam vriendin vrouw... fuck off
Forum Opties Forumhop: Hop naar: