Dat gaat prima met Ueda samen dusquote:In Twente brengen de broers veel tijd door met familie. Het tweetal heeft zelfs een Nederlandse lievelingssnack. „Mijn echte guilty pleasure hier is de loempia. Ik houd ontzettend veel van die snack”, zegt Jordan. „Zoiets heb je niet in Australië.” Daar denkt Kasey net zo over.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De vraag is was Arne Slot de Arne Slot geworden als hij geen contract bij Feyenoord had gekregen.
Voor mij is het wat simpeler: hij heeft nog niks laten zien waaruit blijkt dat hij klaar is voor Feyenoord. Simple as that.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat van Persie de kenmerken heeft van een trainer die vooral om kan gaan met sterke selecties die uit kunnen voeren wat hij in zijn hoofd heeft. Ik vond zijn ideeën en spelopvatting bij Heerenveen prima, maar het brandhout in de selectie kon er weinig mee.
Dan kun je zeggen dat dat ook komt omdat van Persie niet echt een plan b heeft en ik denk dat dat klopt. Maar als plan a sterk genoeg is en je selectie op orde, dan hoeft dat geen probleem te zijn.
Ik schrijf hem nog niet af in elk geval, hij is natuurlijk ook nog jong en kan nog genoeg leren.
#Blessuregevoeligquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:59 schreef Caland het volgende:
Kent de club
Kent de stad
NEDERLANDS
Australische backs
Jaap Stam had op zich ook wel geniale spelopvattingen, hoge druk zetten met 4 aanvallers in de Arena bijvoorbeeld hadden ze bij Ajax natuurlijk nooit op gerekend.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat van Persie de kenmerken heeft van een trainer die vooral om kan gaan met sterke selecties die uit kunnen voeren wat hij in zijn hoofd heeft. Ik vond zijn ideeën en spelopvatting bij Heerenveen prima, maar het brandhout in de selectie kon er weinig mee.
Dan kun je zeggen dat dat ook komt omdat van Persie niet echt een plan b heeft en ik denk dat dat klopt. Maar als plan a sterk genoeg is en je selectie op orde, dan hoeft dat geen probleem te zijn.
Ik schrijf hem nog niet af in elk geval, hij is natuurlijk ook nog jong en kan nog genoeg leren.
Wat ik kan achterhalen heeft Jordan Bos de laatste oefenwedstrijd van Westerlo tegen Patro Eisden een uurtje meegespeeld.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ook al geblesseerd.
Hadden we net zo goed Bjorn Meijer toch wel kunnen halen.
Maar kan die ook een penalty nemen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij had als kind al een Feyenoord-shirt aan!!!
Dit wordt een immens groot succes. (En de landenbingo is hier ook blij mee)
Onze laatste Aussie was wat minder een succesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij had als kind al een Feyenoord-shirt aan!!!
Dit wordt een immens groot succes. (En de landenbingo is hier ook blij mee)
Maak Brad Jones nu niet boos.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Onze laatste Aussie was wat minder een succes
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maak Brad Jones nu niet boos.
Genot, in de laatste wedstrijd van het seizoen één minuut na je invalbeurt geblesseerd uitvallen, twee maanden later overdreven geblondeerd en tien kilo te dik terugkeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Onze laatste Aussie was wat minder een succes
Gekkigheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:16 schreef De_Pel het volgende:
Meijert ken misschien niet direct 3x 90min per week bakken. Dus hij tekent bij in Brugge, en Feyenoord gaat bieden op een spelert met een hamstringblessure. Mooi verhaal wel dit
Volgens mij is hij al hersteld van die blessure. Aangezien hij gewoon een uurtje heeft meegespeeld in de oefenwedstrijd van Westerlo enkele dagen geleden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:16 schreef De_Pel het volgende:
Meijert ken misschien niet direct 3x 90min per week bakken. Dus hij tekent bij in Brugge, en Feyenoord gaat bieden op een spelert met een hamstringblessure. Mooi verhaal wel dit
#Boszoutquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
[ link | afbeelding ]
Kut Twitter
Kan best, maar topfit zal hij niet zijn. Dat maakt het rare verhaal omtrent Meijer natuurlijk nog raarder.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al hersteld van die blessure. Aangezien hij gewoon een uurtje heeft meegespeeld in de oefenwedstrijd van Westerlo enkele dagen geleden.
Meijer is gewoon niet door de medische keuring gekomen en dat hebben ze op een, voor beide partijen, nette manier proberen te verkopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan best, maar topfit zal hij niet zijn. Dat maakt het rare verhaal omtrent Meijer natuurlijk nog raarder.
quote:Leo Sauer is vandaag aangesloten bij de voorbereiding van Feyenoord op het nieuwe seizoen. De Slowaakse buitenspeler meldde zich dinsdagochtend op 1908 voor zijn eerste training van deze zomer.
Erg mooi. Hopelijk kunnen ze al meedoen tegen Gent.quote:Maandag kon trainer Robin van Persie al een aantal nieuwkomers verwelkomen. Luciano Valente werkte zijn eerste sessie af op het trainingscomplex, samen met Jakub Moder en Givairo Read. Ook Dávid Hancko trainde weer mee met de groep, nadat hij de eerste week nog apart trainde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |