Gelukkig is Klaas er om nuance te brengen. Dat ik die zin ooit serieus zou typen had ik nooit verwacht.quote:
Het is wel altijd een rood vlaggetje, een spierblessure op de training in de voorbereiding. Maar kan prima een incident zijn. Het geeft mij wel een flinke ‘niet weer he’.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Met 1 blessure kun je ook totaal niet dezelfde conclusie trekken als toen het onder Priske schering en inslag was. Wat een flauwekul van flopwatcher Mikos.
Bedankt voor het bewijzen van mijn puntquote:
Vooral ook omdat het Paixao betreft, je belangrijkste speler. Was het iemand anders gebeurd was er minder aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig is Klaas er om nuance te brengen. Dat ik die zin ooit serieus zou typen had ik nooit verwacht.
[..]
Het is wel altijd een rood vlaggetje, een spierblessure op de training in de voorbereiding. Maar kan prima een incident zijn. Het geeft mij wel een flinke ‘niet weer he’.
Igor is vorig seizoen juist doorgekomen zonder (grote) blessure, dat maakt het extra gekquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Vooral ook omdat het Paixao betreft, je belangrijkste speler. Was het iemand anders gebeurd was er minder aandacht aan besteed.
Natuurlijk kan dat prima een incident zijn en dat zal ook wel zo zijn, neemt niet weg dat door de hele carrousel rondom de verantwoordelijken voor de conditie dat soort blessures wat meer onder een vergrootglas liggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig is Klaas er om nuance te brengen. Dat ik die zin ooit serieus zou typen had ik nooit verwacht.
[..]
Het is wel altijd een rood vlaggetje, een spierblessure op de training in de voorbereiding. Maar kan prima een incident zijn. Het geeft mij wel een flinke ‘niet weer he’.
Dat stond vorig seizoen ook wel aardig in verbinding met elkaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:04 schreef Elan het volgende:
Niet alleen vanwege de blessures maar de fitheid van spelers in algemene zin .
Over het algemeen eigenlijk wel ja, maar je had een hoop mensen die riepen dat het toch vooral domme pech was allemaal dat ze bij bosjes omvielen en dat de technische staf daar verder geen blaam aan trof.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat stond vorig seizoen ook wel aardig in verbinding met elkaar.
Op een gegeven moment werd het een soort onomkeerbaar proces waar je als (medische) staf ook niet zoveel meer aan kon doen. Heb het eigenlijk nooit gezien dat er zo ongeveer het gehele seizoen elke wedstrijd wel een speler of 10 geblesseerd was waardoor de spelers die je overhield ook veel meer minuten moesten maken met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Over het algemeen eigenlijk wel ja, maar je had een hoop mensen die riepen dat het toch vooral domme pech was allemaal dat ze bij bosjes omvielen en dat de technische staf daar verder geen blaam aan trof.
Luister gozer,quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn puntDat zijn er inderdaad een stuk minder dan de trainers die geen goede voetballers waren.
Tsjah. Je kan er heel hard om lachen, maar jullie eigen Oh Arne was een ontzettend matige voetballer maar een onwijs goede trainer. Voorlopig laat van Persie vooral tekenen zien van precies het tegenovergestelde. Een hoop mooie teksten voor de buitenwacht maar qua prestaties werkelijk waar nog helemaal niks gepresteerd als trainer.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd keihard lachen als ik iemand bij het wisselen zie staan met vellen papier en die aan een speler gaat vertellen waar die moet lopen.
man man wat een afgunstquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tsjah. Je kan er heel hard om lachen, maar jullie eigen Oh Arne was een ontzettend matige voetballer maar een onwijs goede trainer. Voorlopig laat van Persie vooral tekenen zien van precies het tegenovergestelde. Een hoop mooie teksten voor de buitenwacht maar qua prestaties werkelijk waar nog helemaal niks gepresteerd als trainer.
Als de vijver waarin je moet vissen alleen maar bestaat uit ex voetballers die er geen reet van konden en anders clowns dan kan er weles eentje er bovenuit gaan steken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tsjah. Je kan er heel hard om lachen, maar jullie eigen Oh Arne was een ontzettend matige voetballer maar een onwijs goede trainer. Voorlopig laat van Persie vooral tekenen zien van precies het tegenovergestelde. Een hoop mooie teksten voor de buitenwacht maar qua prestaties werkelijk waar nog helemaal niks gepresteerd als trainer.
Kunnen jullie tweetjes niet gewoon in DM verder gaan? Echt werkelijk waar niemand in het PSV-topic en dit topic zit op jullie een-tweetjes te wachten.quote:
Ik vind dat van Persie de kenmerken heeft van een trainer die vooral om kan gaan met sterke selecties die uit kunnen voeren wat hij in zijn hoofd heeft. Ik vond zijn ideeën en spelopvatting bij Heerenveen prima, maar het brandhout in de selectie kon er weinig mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
@ZKAquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb wel weer behoefte aan een #ItsHappening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |