abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218214991
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Je overdrijft wel stevig met je ‘over twee wedstrijden kansloos’. Benfica is denk ik een 60:40 in hun voordeel. Dat je ze op hun veld van de mat veegt als vorig seizoen was ongekend maar het verraadde wel dat het verschil reuze meevalt. Sowieso zijn de Portugese clubs wel wat minder geworden afgelopen jaren.

Brugge eerder een 60:40 in ons voordeel, zou vreemd zijn als die verder zijn dan wij, dat is de nr2 van België met veel minder financiële middelen.

Los daarvan denk ik dat we tegen Fener, Nice en Salzburg ook wel de favoriet zijn, maar dat zijn wel flinke bananenschillen. Het worden twee loodzware rondes, maar ik geef ons een prima kans om er door te komen eigenlijk.
Dat vind ik allemaal wel optimistisch. Allemaal teams waar we niet kansloos tegen zijn, maar zeker niet zomaar winnen. Dus een prima kans... eerder 50/50 40/60 60/40 % afhankelijk vann de tegenstander
  maandag 14 juli 2025 @ 22:16:58 #202
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218215202
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:55 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Dat vind ik allemaal wel optimistisch. Allemaal teams waar we niet kansloos tegen zijn, maar zeker niet zomaar winnen. Dus een prima kans... eerder 50/50 40/60 60/40 % afhankelijk vann de tegenstander
Als je de Europese prestaties van Nice, Fenerbache en Salzburg afgelopen jaren met die van Feyenoord vergelijkt zijn die wel flink in ons voordeel.

Sowieso vind ik gezien onze financiële middelen, spelersmateriaal en recente Europese prestaties het niet meer helemaal gepast om in de underdogrol te blijven kruipen. Feyenoord doet al jaren goed mee in Europa en staat over de afgelopen vier jaar in de top 20 van de coëfficiëntenlijst. We zijn een veel grotere vis dan voorheen.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_218215222
ik denk dat de voorhoede een groot probleem wordt

Pax geblesseerd

Ga gewoon is een spits halen voor 15 miljoen

Voor alle andere posities zie ik wel een redelijke bezetting zeker als Hansco nog een seizoen blijft
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 14 juli 2025 @ 22:45:29 #204
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218215415
quote:
Feyenoord heeft een officieel openingsbod uitgebracht op Valentín Gómez. De Rotterdammers hopen de Argentijnse verdediger los te weken bij CA Vélez Sarsfield en boden daarvoor 5,1 miljoen euro. Het eerste voorstel is inmiddels afgewezen, maar de onderhandelingen tussen beide clubs zijn nog in volle gang. Dit meldt Feyenoord Transfermarkt op X.

De verwachting is dat Feyenoord zich binnenkort opnieuw meldt in Buenos Aires met een verbeterd bod. De linksbenige centrumverdediger staat al geruime tijd op de scoutingslijst in De Kuip en wordt gezien als een directe versterking voor de achterhoede van trainer Robin van Persie.

De 22-jarige Gómez is bij Vélez niet alleen basisspeler, maar draagt ook de aanvoerdersband. De club uit Liniers heeft nog geen concrete vraagprijs gecommuniceerd, maar lijkt te mikken op een transfersom die dichter bij zijn marktwaarde ligt. Feyenoord wil snel schakelen om verdere concurrentie voor te zijn.

Gómez kan zowel als centrumverdediger als linksback uit de voeten. Binnen Feyenoord wordt hij gezien als de beoogde opvolger van Dávid Hancko, voor wie een vertrek deze zomer nog altijd niet is uitgesloten. Een eerder vergevorderde transfer van de Slowaak naar Al Nassr ketste op het laatste moment af. Gómez zijn transferwaarde wordt geschat op tien miljoen euro.
Doorzetten nou voordat er weer iets tussen door fietst o|O
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 14 juli 2025 @ 22:53:39 #205
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218215465
ANNOUNCE Gomez
pi_218215918
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Benfica win je op een goede dag wel eens van, over twee wedstrijden lijkt me dat een vrij kansloze exercitie. Club Brugge, geen idee. Zijn normaal gesproken ook wel wat verder
Sowieso ga je ergens choken dat is nu eenmaal hoe Feyenoord traditioneel opereert. Helemaal als je je beste speler mist en geen fatsoenlijke spits in huis hebt. Echt onbegrijpelijk dat we gewoon weer met die Ueda aids in de basis gaan beginnen.

Maar veel problematischer is dan demagoog en jongen van de club V Persie er tactisch niet zoveel van begrijpt. Hopen dat Ajax nog harder gaat falen, anders zal het wel weer de derde plek worden.
blablablabla
pi_218217200
In de podcast van het Algemeen Dagblad uit verslaggever Mikos Gouka zijn twijfels over de huidige gang van zaken.

''De kans is groot dat hij die niet kan spelen en dat is een pijnlijke constatering'', begint de journalist. ''Je moet de beste speler missen tijdens een wedstrijd waarin het geld verdiend moet worden. Wat nog pijnlijker is: het is een spierblessure. We hebben een seizoen achter de rug bij Feyenoord waarin er veel blessures waren. Ze hebben toen gezegd: we weten waar het aan ligt, dit komt niet meer voor.''

Gouka wijst ook op de rol van de nieuwe staf en het fysieke beleid binnen de club. ''Vorig jaar kon Priske de juiste trainingsmethode niet vinden in de voorbereiding. Maar we zitten nu in de fase dat je het niet meer op Priske kan afschuiven. Ze hebben een nieuwe performance coach, en dat moet allemaal klikken. In het verleden is Feyenoord geroemd om dit aspect, daarna verketterd. Nu hoop je dat ze de juiste sleutel hebben gevonden. Een spierblessure in deze fase is gewoon pijnlijk, want experts zeggen dat dit te voorkomen is.''

Het eerste zaagje wordt er voorzichtig bij gepakt.
pi_218217230
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat de voorhoede een groot probleem wordt

Pax geblesseerd

Ga gewoon is een spits halen voor 15 miljoen

Voor alle andere posities zie ik wel een redelijke bezetting zeker als Hansco nog een seizoen blijft
15 mil haal je tegenwoordig geen goede spits voor. Dan zit je met een gevalletje Ueda maar dan net iets duurder.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 08:35:36 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218217260
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 08:31 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:

[..]
15 mil haal je tegenwoordig geen goede spits voor. Dan zit je met een gevalletje Ueda maar dan net iets duurder.
Gimenez 7 miljoen, Pepi 9 miljoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218217285
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 08:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Gimenez 7 miljoen, Pepi 9 miljoen.
En hoeveel falen er wel niet? Er wordt hier net gedaan alsof je met 15 miljoen even een topspits binnen hengelt.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 08:37:40 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218217288
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 08:37 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:

[..]
En hoeveel falen er wel niet? Er wordt hier net gedaan alsof je met 15 miljoen even een topspits binnen hengelt.
En jij doet net alsof elke spits onder de 15 miljoen faalt, dat is net zo achterlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218217427
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 00:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar veel problematischer is dan demagoog en jongen van de club V Persie er tactisch niet zoveel van begrijpt.
Degene die verantwoordelijk is voor het aanstellen van van Persie verdient toch een stuk touw en een hoge boom? Als die van Persie niet bij Feyenoord en Arsenal zou hebben gespeeld dan was hij niet eens trainer bij de lokale FC.

Sowieso de hele totstandkoming van de trainer van Persie bij Feyenoord. Hij zou aanvankelijk komen, maar was toen gewogen en te licht bevonden. Vervolgens mocht mij hij een seizoen lang aanklooien bij Heerenveen (waar ze nota bene letterlijk de polonaise liepen op het veld toen hij weg was _O- ) om vervolgens bij Feyenoord te komen waar ze met open armen staan te wachten _O_

Nee @CR7, goed om te zien dat jouw clubje het een stuk beter doet _O- Nu begrijp ik de afgunst in het PSV topic wat beter :)
pi_218217539
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 08:55 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Degene die verantwoordelijk is voor het aanstellen van van Persie verdient toch een stuk touw en een hoge boom? Als die van Persie niet bij Feyenoord en Arsenal zou hebben gespeeld dan was hij niet eens trainer bij de lokale FC.

Sowieso de hele totstandkoming van de trainer van Persie bij Feyenoord. Hij zou aanvankelijk komen, maar was toen gewogen en te licht bevonden. Vervolgens mocht mij hij een seizoen lang aanklooien bij Heerenveen (waar ze nota bene letterlijk de polonaise liepen op het veld toen hij weg was _O- ) om vervolgens bij Feyenoord te komen waar ze met open armen staan te wachten _O_

Nee @:CR7, goed om te zien dat jouw clubje het een stuk beter doet _O- Nu begrijp ik de afgunst in het PSV topic wat beter :)
Wat een flauwekul

Tot nu toe heeft van Persie het gewoon boven verwachting gedaan bij Feyenoord.

Ik ga er altijd vanuit dat trainers met een hele grote voetbalachtergrond gewoon meer inzicht in het spelletje hebben dan mensen die nooit de top gehaald hebben.

In de persconferenties van Van Persie geeft hoor ik alleen maar verstandige uitspraken.

Misschien moet jij je meer met BOSZ gaan bezighouden die na 1 seizoen helemaal uitgewerkt is

Die had vorig seizoen gewoon geluk dat 020 helemaal de weg kwijt was anders had die nu ook op straat gestaan.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218217722
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 08:55 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Nee @:CR7, goed om te zien dat jouw clubje het een stuk beter doet _O- Nu begrijp ik de afgunst in het PSV topic wat beter :)
Ik vind het gewoon grappig dat je eerst probeert Feyenoord belachelijk te maken met de aankopen Valente en Steijn (marktwaarde totaal 24 miljoen en aangekocht voor 17). En vervolgens totaal niet verwacht dat PSV meer dan de jackpot zou uitgeven aan Van Bommel (en straks Mijnans) en dan opeens jezelf in allerlei bochten probeert te wringen om te doen lijken alsof dat betere aankopen zijn.

_O-
  dinsdag 15 juli 2025 @ 09:27:58 #215
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218217737
:O
pi_218217748
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:24 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon grappig dat je eerst probeert Feyenoord belachelijk te maken met de aankopen Valente en Steijn (marktwaarde totaal 24 miljoen en aangekocht voor 17). En vervolgens totaal niet verwacht dat PSV meer dan de jackpot zou uitgeven aan Van Bommel (en straks Mijnans) en dan opeens jezelf in allerlei bochten probeert te wringen om te doen lijken alsof dat betere aankopen zijn.

_O-
Marktwaarde totaal 24 miljoen en aangekocht voor 17. Baseer je dit op transfermarkt.nl ofzo? Waar haal je die wijsheid vandaan dan :')
U MAD?
pi_218217749
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:24 schreef CR7 het volgende:

[..]

_O-
De marktwaarde is toch niet interessant, je koopt geen aandelen? Iedereen ziet dat die Steijn op de toppen van zijn kunnen zit, letterlijk de enige reden dat die jongen er nu is zijn de doelpunten.

De kans dat hij er dit jaar weer 25 in schiet is natuurlijk vrij klein. Als je dan vervolgens gaat kijken naar zijn voetballende capaciteiten dan kun je gewoon heel eerlijk zijn en stellen dat het weinig is. Dat begint al met zijn totale gebrek aan loopvermogen, die Hwang loopt zich straks een ongeluk om de gaten dicht te lopen die Steijn laat vallen. Bij Twente wordt dat allemaal geaccepteerd omdat hij er zoveel in schiet maar het zou mij verbazen als hem dat dit seizoen nogmaals zou lukken :)

Dus ja: ik vind van Bommel een betere aankoop, vooral om zijn potentie. Wat dan de aanschafwaarde vs. marktwaarde is is voor mij niet zo relevant.
pi_218217759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Wat een flauwekul

Tot nu toe heeft van Persie het gewoon boven verwachting gedaan bij Feyenoord.

Ik ga er altijd vanuit dat trainers met een hele grote voetbalachtergrond gewoon meer inzicht in het spelletje hebben dan mensen die nooit de top gehaald hebben.

In de persconferenties van Van Persie geeft hoor ik alleen maar verstandige uitspraken.

Misschien moet jij je meer met BOSZ gaan bezighouden die na 1 seizoen helemaal uitgewerkt is

Die had vorig seizoen gewoon geluk dat 020 helemaal de weg kwijt was anders had die nu ook op straat gestaan.
Grappig, want op uitzonderingen na zijn de beste trainers juist níet de beste voetballers :)

En als Bosz 2de zou zijn geworden, overwintering en CL en automatische plaatsing voor CL dit jaar dan zou hij nog niet ontslagen zijn geweest hoor. Dus die hele 'Bosz capituleert altijd na 1 seizoen' act van veel mensen kan ook weer overboord :)
pi_218217793
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Grappig, want op uitzonderingen na zijn de beste trainers juist níet de beste voetballers :)

En als Bosz 2de zou zijn geworden, overwintering en CL en automatische plaatsing voor CL dit jaar dan zou hij nog niet ontslagen zijn geweest hoor. Dus die hele 'Bosz capituleert altijd na 1 seizoen' act van veel mensen kan ook weer overboord :)
quote:
Topvoetballers die ook toptrainers werden
1. Pep Guardiola
Als speler:

Sleutelspeler bij FC Barcelona (middenveld) in het 'Dream Team' van Cruijff

6× La Liga, 1× Champions League (1992)

Als trainer:

FC Barcelona: 2× CL, 3× La Liga

Bayern München: 3× Bundesliga

Manchester City: 6× Premier League (waaronder een treble in 2023!)

Baanbrekend tacticus (tiki-taka, positioneel spel)

2. Zinédine Zidane
Als speler:

Wereldkampioen (1998), Europees kampioen (2000)

Ballon d'Or winnaar (1998)

Champions League met Real Madrid

Als trainer:

Real Madrid: 3× Champions League op rij (2016–2018)

2× La Liga

Bekend om zijn leiderschap en kalmte in topsituaties

3. Carlo Ancelotti
Als speler:

AC Milan: 2× Europacup I (voorloper van de CL)

3× Serie A

Als trainer:

Uniek: 4× Champions League gewonnen met 2 clubs (AC Milan, Real Madrid)

Kampioen in alle vijf topcompetities

Tactisch flexibel en meester in man-management

4. Johan Cruijff
Als speler:

3× Ballon d'Or

Ajax & Barcelona icoon

Innovator op het veld, leider van “totaalvoetbal”

Als trainer:

FC Barcelona: bouwde de fundamenten van La Masia en het tiki-taka voetbal

4× La Liga, 1× Europacup I

Grondlegger van de voetbalfilosofie van o.a. Guardiola en Xavi

5. Franz Beckenbauer
Als speler:

Wereldkampioen (1974), Europees kampioen (1972)

2× Ballon d'Or

Revolutie als ‘libero’

Als trainer:

Wereldkampioen als coach met Duitsland (1990)

Won Bundesliga & UEFA Cup met Bayern

6. Didier Deschamps
Als speler:

Wereldkampioen 1998, Europees kampioen 2000

CL-winnaar met Marseille (1993)

Als trainer:

Wereldkampioen met Frankrijk (2018)

Finale EK 2016

Stabiele topcoach voor Frankrijk sinds 2012

🏆 Eervolle vermeldingen
Antonio Conte – ster bij Juventus, topcoach bij Juve, Chelsea, Inter

Diego Simeone – sterk als middenvelder, legendarisch coach bij Atlético Madrid

Laurent Blanc – EK-winnaar als speler, kampioen als coach met PSG

Frank Rijkaard – topverdediger/middenvelder; coach van Barcelona (met Ronaldinho en Messi)

Xavi Hernández – topmiddenvelder, opkomende topcoach (Barcelona kampioen 2023)

dinsdag 15 juli 2025 @ 09:35:16 #220
474254 GurneyIsBestOke
pi_218217794
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 08:28 schreef bbuddybb het volgende:
In de podcast van het Algemeen Dagblad uit verslaggever Mikos Gouka zijn twijfels over de huidige gang van zaken.

''De kans is groot dat hij die niet kan spelen en dat is een pijnlijke constatering'', begint de journalist. ''Je moet de beste speler missen tijdens een wedstrijd waarin het geld verdiend moet worden. Wat nog pijnlijker is: het is een spierblessure. We hebben een seizoen achter de rug bij Feyenoord waarin er veel blessures waren. Ze hebben toen gezegd: we weten waar het aan ligt, dit komt niet meer voor.''

Gouka wijst ook op de rol van de nieuwe staf en het fysieke beleid binnen de club. ''Vorig jaar kon Priske de juiste trainingsmethode niet vinden in de voorbereiding. Maar we zitten nu in de fase dat je het niet meer op Priske kan afschuiven. Ze hebben een nieuwe performance coach, en dat moet allemaal klikken. In het verleden is Feyenoord geroemd om dit aspect, daarna verketterd. Nu hoop je dat ze de juiste sleutel hebben gevonden. Een spierblessure in deze fase is gewoon pijnlijk, want experts zeggen dat dit te voorkomen is.''

Het eerste zaagje wordt er voorzichtig bij gepakt.
Jammer dat ik van Mikos niet meer Priske de schuld mag geven. Nu weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen.
pi_218217795
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Nou het had toch vrij schandalig geweest als PSV met dat materiaal achter Ajax was geëindigd (net zoals het schandalig is dat Feyenoord dat heeft gedaan). Als je zo in elkaar stort, tja
  dinsdag 15 juli 2025 @ 09:39:39 #222
474254 GurneyIsBestOke
pi_218217832
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:27 schreef fetX het volgende:
:O
Altijd een feestje met PSV-Pietje.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 09:40:54 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218217848
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Jammer dat ik van Mikos niet meer Priske de schuld mag geven. Nu weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen.
Spierblessures mogen niet meer voorkomen

Nou, succes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 juli 2025 @ 09:43:54 #224
268491 fetX
pi_218217884
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Spierblessures mogen niet meer voorkomen

Nou, succes.
Met 1 blessure kun je ook totaal niet dezelfde conclusie trekken als toen het onder Priske schering en inslag was. Wat een flauwekul van flopwatcher Mikos.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 09:44:09 #225
268491 fetX
pi_218217887
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Altijd een feestje met PSV-Pietje.
Allebei flopusers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: