Sauer mag aftrappen.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:15 schreef Caland het volgende:
Paixao die nog een seizoen blijft
Topnieuws
Dan hoop ik dat vPersie voorlopig Stengs inpast voor de creatieve rol. Dan kan Paixao het weer overnemen als Stengs drie weken later geblesseerd is.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:13 schreef fetX het volgende:
Paixao mist dus de seizoensstart. Heerlijk begin weer
Ik hoop eigenlijk dat er voor de vCL nog een goede buitenspeler wordt gehaald. Evenals een linksachter, lcv en spits. In ieder geval een paar van die posities.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat vPersie voorlopig Stengs inpast voor de creatieve rol. Dan kan Paixao het weer overnemen als Stengs drie weken later geblesseerd is.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:15 schreef Caland het volgende:
Paixao die nog een seizoen blijft
Topnieuws
Reken er niet op. Bovendien is Paixao, Moussa, Sauer en Diarra normaal een best aardige bezetting. Zeker als je bedenkt dat Valente en Stengs er ook kunnen als noodgreep (wat geen ramp is met het overvolle middenveld).quote:Op maandag 14 juli 2025 18:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat er voor de vCL nog een goede buitenspeler wordt gehaald. Evenals een linksachter, lcv en spits. In ieder geval een paar van die posities.
Over een maand moet het team staan. Idealiter trainen spelers minstens een week of twee mee, dus dat komt aardig dichtbij.
Valente is gewoon geen buitenspeler. Stengs zou ik het liefst verkopen en daar een creatieve buitenspeler voor halen. Bezetting op rechts is te dun, zeker aangezien Stengs er waarschijnlijk wel weer een wedstrijdje of 15 uit ligt.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Reken er niet op. Bovendien is Paixao, Moussa, Sauer en Diarra normaal een best aardige bezetting. Zeker als je bedenkt dat Valente en Stengs er ook kunnen als noodgreep (wat geen ramp is met het overvolle middenveld).
Beter dat ze de beschikbare middelen besteden waar het echt nodig is: een LCV, een linksback en een spits.
Ik ben heel benieuwd hoe ver Sauer nu is in zijn ontwikkeling. Hij was wel met afstand de beste speler bij NAC volgens mij richting het eind van vorig seizoen.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Valente is gewoon geen buitenspeler. Stengs zou ik het liefst verkopen en daar een creatieve buitenspeler voor halen. Bezetting op rechts is te dun, zeker aangezien Stengs er waarschijnlijk wel weer een wedstrijdje of 15 uit ligt.
Die andere 3 posities wel hogere prio, ja. Maar de vCL in met Sauer en Moussa op de zijkanten vind ik best magertjes.
Eens, desalniettemin zou ik hem liever niet als de vaste basisspeler - zonder echte back-up - in de vCL zien.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe ver Sauer nu is in zijn ontwikkeling. Hij was wel met afstand de beste speler bij NAC volgens mij richting het eind van vorig seizoen.
Nee, ik ook niet. Maar we gaan hem over een paar weken wel in actie zien waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eens, desalniettemin zou ik hem liever niet als de vaste basisspeler - zonder echte back-up - in de vCL zien.
Feyenoord being Feyenoord.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar we gaan hem over een paar weken wel in actie zien waarschijnlijk.
Eigenlijk was vorig seizoen een rampseizoen, zeker de start van de competitie en al dat geëxperimenteer van priskequote:
Die probeerde tenminste nog wat.Onder V Persie is het weer lang leve de vrijblijvendheid. Enorme ruimtes op het middenveld veld en ontzettend trage passing en weinig druk zetten.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Eigenlijk was vorig seizoen een rampseizoen, zeker de start van de competitie en al dat geëxperimenteer van priske
Van persie zal in eerste instantie op resultaat moeten gaan spelen en dat zal hij ook wel gaan doen
Magertjes wel ja, maar heel gek is dat niet als je beste speler een tijdje wegvalt.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Valente is gewoon geen buitenspeler. Stengs zou ik het liefst verkopen en daar een creatieve buitenspeler voor halen. Bezetting op rechts is te dun, zeker aangezien Stengs er waarschijnlijk wel weer een wedstrijdje of 15 uit ligt.
Die andere 3 posities wel hogere prio, ja. Maar de vCL in met Sauer en Moussa op de zijkanten vind ik best magertjes.
Kwalificeren is noodzakelijk voor het geldquote:Op maandag 14 juli 2025 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Die probeerde tenminste nog wat.Onder V Persie is het weer lang leve de vrijblijvendheid. Enorme ruimtes op het middenveld veld en ontzettend trage passing en weinig druk zetten.
VCL mis je je beste speler, als we ons niet weten te kwalificeren dan is het seizoen eigenlijk al verloren voo mij.
Zelfs met een selectie die klaar is is de kans gewoon klein dat je die voorrondes doorkomtquote:Op maandag 14 juli 2025 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Die probeerde tenminste nog wat.Onder V Persie is het weer lang leve de vrijblijvendheid. Enorme ruimtes op het middenveld veld en ontzettend trage passing en weinig druk zetten.
VCL mis je je beste speler, als we ons niet weten te kwalificeren dan is het seizoen eigenlijk al verloren voo mij.
Mwa dat is overdreven , het is Ajax en PSV trouwens ook gelukt vrij recent.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs met een selectie die klaar is is de kans gewoon klein dat je die voorrondes doorkomt
Benfica win je op een goede dag wel eens van, over twee wedstrijden lijkt me dat een vrij kansloze exercitie. Club Brugge, geen idee. Zijn normaal gesproken ook wel wat verderquote:Op maandag 14 juli 2025 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa dat is overdreven , het is Ajax en PSV trouwens ook gelukt vrij recent.
Je overdrijft wel stevig met je ‘over twee wedstrijden kansloos’. Benfica is denk ik een 60:40 in hun voordeel. Dat je ze op hun veld van de mat veegt als vorig seizoen was ongekend maar het verraadde wel dat het verschil reuze meevalt. Sowieso zijn de Portugese clubs wel wat minder geworden afgelopen jaren.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Benfica win je op een goede dag wel eens van, over twee wedstrijden lijkt me dat een vrij kansloze exercitie. Club Brugge, geen idee. Zijn normaal gesproken ook wel wat verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |