SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 11-07-2025 16:15:56 ]
Vroeg in de Tour. Van der Poel zegt zelf dat zijn herstelvermogen niet optimaal is in de grote rondes.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:13 schreef DeeBee het volgende:
Hoe Mathieu hier ooit heeft gewonnen is een wonder
Ode aan de EPO.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:14 schreef AllesKaputt het volgende:
Turkse vlag ter ere van Mustafa Sayar.
Remmend door de bochten op de Ventoux met nog maar 10 man in zijn wiel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout gaat weer schroeien in week 2 en 3.
Hij probeert zo zuinig mogelijk te rijden ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mathieu heeft zich gewoon gespaard voor zometeen
Dat is algemeen bekend toch, dat Matje niet echt een heel goed duurvermogen in zo'n rondje heeft.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vroeg in de Tour. Van der Poel zegt zelf dat zijn herstelvermogen niet optimaal is in de grote rondes.
Die gaat Tadej weer lossen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Remmend door de bochten op de Ventoux met nog maar 10 man in zijn wiel.
@DiegoFuserquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mathieu heeft zich gewoon gespaard voor zometeen
Jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lopen we flink voor op tijdschema of was er sowieso een vroege finish voorzien?
Was voorzien.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met de wind mee en het koersverloop zijn ze behoorlijk aan het schroeien.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet het niet of ze elkaar echt niet mogen. Maar WOUT zit sowieso niet in het appgroepje nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb wel echt het idee dat er iets is tussen Tadej en Wout dat ze elkaar niet echt mogen.
Ja en jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Onley?quote:
Misschien wil hij Visma even op hun plek zetten?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:22 schreef DeeBee het volgende:
Zou Pogi al echt het geel en verschil willen?
Al zal er hoe dan ook wel een nobuddie aanvallen nog
Hadden echt niet zo vroeg hoeven te vertrekken. Of moeten ze voor Sesamstraat binnen zijn of zoquote:
Sowieso gaan Pogacar , Evenepoel en Matje goed met elkaar om en is Visma een andere wereld.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet het niet of ze elkaar echt niet mogen. Maar WOUT zit sowieso niet in het appgroepje nee.
Voor de 5-uur show.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden echt niet zo vroeg hoeven te vertrekken. Of moeten ze voor Sesamstraat binnen zijn of zo
Tadej Flopacar?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Elke winnaar die geen Tadej P. heet zou een topshow zijn.
Er is een UAE kapot, mijn dag kan al niet meer stuk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:25 schreef mitt het volgende:
Alleen voor @:Pistolero hoop ik dat Pogacar iedereen op een hoop rijd.
Dat was niet te zien.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:26 schreef Halcon het volgende:
Voorwiel tegen achterwiel van de voorganger of zo
Welke andere Almeida doet mee dan?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is een UAE kapot, mijn dag kan al niet meer stuk.
Nee, was niet te zien, maar zoiets denk ik dat het is geweest. In elk geval niet tegen de rand van de weg of zo.quote:
Lijkt mij sterk dat Almeida hier nog tweede wordt.quote:
Het is idd de ploeggenoot van Pogi ja. Ook een van zijn beste .quote:
Froomiaans.quote:
Pistolero is een beetje een one trick pony deze weekquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja daarom zijn ze nu weer samen met 10
Niet alleen deze week hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Pistolero is een beetje een one trick pony deze week
Bang voor de verdachtmakingen hier op het forum.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pogacar is echt rustig aan aan het doen deze ronde. Toch bang gesloopt te worden?
Normaal gesproken een two-trick pony, weinig gezegd over Slot deze week.quote:
Dan kun je nu weer je lol opquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik zit niet voor niks al jaren op Pogacar en UAE te haten.
Nee Viesma met die kutdeen is lekker bedoel jequote:
Juichen voor UAE is min min.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee Viesma met die kutdeen is lekker bedoel je
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En Vingegaard is ook een wieltjesplakker a la Evans aan het worden zeg
Moet niet gekker worden dat de Tour op een pukkeltje cat3 beslist wordt zegquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat Narvaez er dan ineens weer bijzit. Had een leuke slotkilometer kunnen zijn.
Carlos is de hele tour al rotslechtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Skjelmose, Roglic, Lipowitz, Carlos +21
Menos +51
Lancequote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:35 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wij kunnen op onze oude dag wel gewoon zeggen dat we de grootste wielrenner aller tijden gewoon aan het werk hebben gezien hè
Dit wordt een beetje treurig, niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:35 schreef Pistolero het volgende:
Maar goed, Almeida is stuk dus uiteindelijk is vandaag toch een stuk (hihaho) beter verlopen dan verwacht.
Nee Boraquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
EVenepoel in 100 meter nog op een gat gereden. Geen boni's ook. Evenepoel is de sukkel van de dag.
Rodriguez is zich langzaam aan het verbeteren. Mas gaat de andere kant op.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Carlos is de hele tour al rotslecht
Heeft hij altijd in een grote ronde. Herstelt gewoon kut.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:35 schreef DeeBee het volgende:
Van der Poel ziet er menselijk uit met vermoeidheid en verval zelfs in een grote ronde, niet 10 maanden lang kunnen pieken
Dit was vooral een gluurmuurquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:34 schreef DeeBee het volgende:
Walgelijk, leuk dat er ook niemand iets deed, flopshow
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen idee hoe Gall hier vierde kan worden.
Wat wil je met 67kg voor 1.90m, viesdunne ectoquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond het al lang goed gaan met Jack Haig, maar die heeft het dus vandaag weer voor elkaar gekregen om al zijn botten te breken. Dat is al minstens de derde keer voor hem in de Tour.
Maar je kan toch geen fan zijn van Vingegaard?quote:
Pogacar is ook gewoon veel explosiever dan die schrale.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:37 schreef mitt het volgende:
Hoe vaak is Vingegaard al in het wiel van Pogacar geëindigd?
Bloedserieuze vraag.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu vraagt zich af hoe de rest wel iedere dag kan herstellen.
🫣
Goede jongenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:39 schreef Slobeend het volgende:
Jegat begint ook wel een fenomeen te worden in ereplaatsen verzamelen.
Dat snap ik ook niet goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar je kan toch geen fan zijn van Vingegaard?
Maar dat ben ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die halen nog +6 voor 26 juliquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:39 schreef franklop het volgende:
#60 !
Vorig jaar lukte dat pas op 26 juli
Apothekers zijn het ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja fijne renner. Mag nog wel een ritje winnen, net als Vauquelinquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Onley heeft alweer bijna 300 punten binnengehaald.
Nog 2 a 3 in Oostenrijk erbij wellichtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die halen nog +6 voor 26 julialleen in de Tour welteverstaan.
Zonder Oscar was picnic hopeloos verlorenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
En Cofidis natuurlijk weer niks. Picnic doet goede zaken deze Tour.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat had je besteld? Het verdween opeens.quote:
Mijn FPCL score gaat deze ronde monsterlijk worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:41 schreef H.Vviv het volgende:
Onley in een geweldige vorm. Kijken wat hij straks kan laten zien op de langere beklimmingen.
Van alles. Overhemden, douchegel, een nieuw tosti ijzer. Proefstalen kunstgras. Maar moest in een ander topic.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat had je besteld? Het verdween opeens.
Die gaan richting einde van jaar nog hun lijstje afwerken door Politt, Baroncini en Vermeersch te laten winnenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog 2 a 3 in Oostenrijk erbij wellicht
Ja, maar die kon volgens mij vrij snel weer verder.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:42 schreef franklop het volgende:
HEALY zat toch achter de val? Komt nog op 1,20 binnen ofzo
Lag bovenop de stapel, na indrukwekkend slipwerk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:42 schreef franklop het volgende:
HEALY zat toch achter de val? Komt nog op 1,20 binnen ofzo
Vloeken in de kerk!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
En Van Aert steek je maar weg; Hij is in mijn ogen een gewone wielrenner geworden. geen "fenomeen" meer.
DSM was ooit bezig met een stof die beschermt tegen schaafwonden voor in fietskleding. Geen idee hoe dat ervoor staat.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Langs de andere kant kan je moeilijk wielrenners met motorkledij laten rondfietsen.
Ik hoop voor jou dat Karrel hier niet mee leest, anders staat hij binnenkort met een fakkel voor jouw deur.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
En Van Aert steek je maar weg; Hij is in mijn ogen een gewone wielrenner geworden. geen "fenomeen" meer.
Sowquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het gekke is we zijn streek genotenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat Karrel hier niet mee leest, anders staat hij binnenkort met een fakkel voor jouw deur.
Er is toch van die kleding die zichzelf opblaast bij een val.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:45 schreef Kloit het volgende:
[..]
DSM was ooit bezig met een stof die beschermt tegen schaafwonden voor in fietskleding. Geen idee hoe dat ervoor staat.
Succes straks met de flikken voor de deur.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat gaat wel heel makkelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou je hem doen? @WAvanBurenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die shirts zijn zo dun dat ik nu naar Pogi's tepels zit te kijken
Om een zo goed mogelijke uitslag te rijden natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom ging Healy als een bezetene in de achtervolging?
Bedankt, nu zit ik er ook steeds op te letten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Roxanne 'werken voor je kk-geld' Knetemannquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kneteman over renners die gevallen zijn en toch doorfietsen: "Hoe ga je anders je hypotheek afbetalen? Er moet gewoon gewerkt worden"
Ja let er ook opquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De analisten met verstand zijn op vakantie ofzo, wat een drama weer vandaag.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kneteman over renners die gevallen zijn en toch doorfietsen: "Hoe ga je anders je hypotheek afbetalen? Er moet gewoon gewerkt worden"
Is dit bij het vrouwenwielrennen ook?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Leek even sleutelbeentje met hoe hij voelde op dat shot, maar als ik hem zo bij de finish zag geen DNF.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Behoudens mogelijke breuken valt de schade nog wel mee bij Almeida, daar zie ik geen DNF in.
Daar gaat het Crassement?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Had dan beter vol doorgereden ipv de anderen te laten terugkeren. Denk dat hij dan wel 3e zou geëindigd zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een gat proberen te krijgen op kousenvoeten, denk ik.
Tegenwindquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen idee hoe Gall hier vierde kan worden.
Als ie tegen die tijd wel hersteld is van de inspanningenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Tour van Mathieu is nu wel zo ongeveer voorbij. Geel weg, groen uit zicht.
In Toulouse misschien nog een keer in de aanval gaan en dan is het wachten op Montmartre.
Dat gaat toch gewoon een DNS-je worden ergens de komende dagen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In Toulouse misschien nog een keer in de aanval gaan en dan is het wachten op Montmartre.
Denk dat groen ook niet realistisch was als je de laatste dagen zo ziet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat gaat toch gewoon een DNS-je worden ergens de komende dagen?
Zou dat team nog wat gaan doen deze tour?quote:
Tegenwind hier, dus dit was wel de meest logische keuze voor winst. Zeker omdat Narvaez daar nog zat.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pogacar is echt rustig aan aan het doen deze ronde. Toch bang gesloopt te worden?
Omdat hij nu al kapot en leeggereden is. Ik zie hem niet echt 2 weken in de bus gaan rondhangen puur voor een klein kansje in Parijs.quote:
Dunbar overleeft nog wel, maar dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond het al lang goed gaan met Jack Haig, maar die heeft het dus vandaag weer voor elkaar gekregen om al zijn botten te breken. Dat is al minstens de derde keer voor hem in de Tour.
Gaat kennelijk toch stiekem voor het klassement of geel vanuit een komende vlucht. Werd ook meteen opgewacht door Baudin.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom ging Healy als een bezetene in de achtervolging?
De schijfremmen deden wel lekker hun werk bij de mannen van EF.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dunbar overleeft nog wel, maar dit kan echt niet.
[ afbeelding ]
Healy valt wel mooi zacht volgens mij.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
De schijfremmen deden wel lekker hun werk bij de mannen van EF.
Ik snap nog steeds niet waarom die gast van Jayco achteraan begint te vallen... Te hard voorrem in geknepen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Healy valt wel mooi zacht volgens mij.
Dunbar knijpt idd te hard in de remmen en zorgt dat hij zelf ten val komt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom die gast van Jayco achteraan begint te vallen... Te hard voorrem in geknepen?
Soms bekruipt je het gevoel dat Eddie niet zo'n goede piloot is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dunbar overleeft nog wel, maar dit kan echt niet.
[ afbeelding ]
Het uitlaatverbod heeft er vooral bij die ploeg heel hard ingehakt.quote:
Barre tijden voor hemquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:33 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
https://youtu.be/LhdyCvDHZtg?t=124
Deed hij de afgelopen Tours toch ook? Paar keer de sprint aantrekken voor Groves, en dan in de ritten naar Toulouse en Pontarlier nog een keer in de aanval proberen te gaan, tevergeefs.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat hij nu al kapot en leeggereden is. Ik zie hem niet echt 2 weken in de bus gaan rondhangen puur voor een klein kansje in Parijs.
Auw.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:33 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
https://youtu.be/LhdyCvDHZtg?t=124
Nu pas?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:15 schreef alpeko het volgende:
Ik ben onderhand wel een beetje klaar met Pogacar
Ook al denk ik dat die vandaag niet zo goed was, stond op de pedalen, liep Evenepoel en daarna Narvaez werken, demarreert niet en wint dan uiteindelijk een sprintje tegen de lamme en de blinde waarbij de lamme voor zijn doen nog vrij dichtbij kwam.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:49 schreef TLC het volgende:
Waar andere wielrenners na afloop vaak kapot zitten ziet Tadej Pogastrong er altijd uit alsof hij nog een hele etappe kan rijden
Hij dacht, laat ik het er niet te dik bovenop leggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook al denk ik dat die vandaag niet zo goed was, stond op de pedalen, liep Evenepoel en daarna Narvaez werken, demarreert niet en wint dan uiteindelijk een sprintje tegen de lamme en de blinde waarbij de lamme voor zijn doen nog vrij dichtbij kwam.
Dit zou Mart Smeets wisjfoel sinking noemen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook al denk ik dat die vandaag niet zo goed was, stond op de pedalen, liep Evenepoel en daarna Narvaez werken, demarreert niet en wint dan uiteindelijk een sprintje tegen de lamme en de blinde waarbij de lamme voor zijn doen nog vrij dichtbij kwam.
Armstrong was wel een interessantere persoonlijkheid. En hij liet meestal nog wat kruimels over voor de mindere goden. En hij was niet het hele jaar overal in topvorm.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik tel altijd maar mijn zegeningen en bedenk me: liever Pogacar dan Armstrong of Froome.
Zelfs de Mt Ventoux aan ene Pantaniquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Armstrong was wel een interessantere persoonlijkheid. En hij liet meestal nog wat kruimels over voor de mindere goden. En hij was niet het hele jaar overal in topvorm.
en demarreerde gewoon staandquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Armstrong was wel een interessantere persoonlijkheid. En hij liet meestal nog wat kruimels over voor de mindere goden. En hij was niet het hele jaar overal in topvorm.
Als je met 'interessantere persoonlijkheid' bedoelt dat-ie een totale psychopaat was, sure.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |