quote:
Op zondag 13 juli 2025 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:Traphekje verwijderen kan ook misschien nog wel vandaag. Die hangt voor de voordeurmat zodat Piep niet steeds op de deurmat zou piesen. Deed ze het nog maar
Goed bezig met de klusjes!
Ik had vrijdag een erg gezellige burenborrel. De datum was al een tijd geprikt, de voorbereiding kwam wat langzaam op gang nu ik en een andere buurvrouw een keer niet het voortouw namen. Toen er op vrijdag nog steeds geen locatie was heb ik mijn tuin toch maar weer aangeboden (van de vorige 3 waren er 2 in mijn tuin, en ik denk die ervoor ook nog bij mij). Iedereen had eigen drinken/glazen mee, wat eten en eigen bordje/bestek en de laatste paar die weggingen hielpen ook nog even met het laatste afval wegdoen en kussens in schuur leggen enzo. Dus dat was top. We begonnen om 17.30 en om 23u gingen de laatste vier weg. Ook een aantal van de nieuwe(re) buren waren er dit keer bij, dus dat was heel leuk. Met een paar daarvan heel leuk zitten praten, dus wellicht dat ik die nu ook wat vaker ga spreken.
Daarna wel gesloopt, duurde een tijd voor ik afgeschakeld genoeg was om in slaap te vallen en vrij onrustig geslapen. Gisteren wilde ik eigenlijk in ochtend naar Burgers Zoo, want abonnement is tm maandag nog geldig, was zelfs al bepakt en bezakt bij de Lidl ontbijt halen toen ik me bedacht dat ik misschien gewoon even een bankhangdagje moest gaan doen ipv 45 min rijden, daar rondwandelen, 45 min terug rijden terwijl ik al moe aan de dag begon. Dat is vragen om (angst-)problemen later op de dag. Dus weer naar huis gereden en hele ochtend afwisselend tv gekeken en geslapen, goede keuze dus. In middag nog wat boodschapjes en gewandeld. Vannacht best goed geslapen maar ben nog niet helemaal bijgetrokken/energiek, dat valt me wat tegen, maargoed. Vanochtend kwam mama even langs, klein beetje opgeruimd en gekletst, daarna nog wat opruimen en spullen weggooien afgemaakt en een uurtje op de bank geslapen.
Nu tijd voor boodschappen, erna maar eens wat wandelen met podcast, en ergens vanavond wordt er geloof ik weer gevoetbald, dus maar eens kijken of we met 4-0 van Frankrijk kunnen winnen

(:N , maar hopen op een wonder mag)