Heel veel inrichting is er nog niet, hoewel volgende week worden als het goed is wel bankstel stoelen voor de eettafel geleverdquote:Op zondag 13 juli 2025 10:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Wel een mannen in richting van je nieuwe hut?
Ik had gewoon zulke units in gedachten.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je dat rekje ziet? Voor Verkade boeken? Hier ligt al jaren SEX van Madonna in de kast, maar die zou ik in een soort vitrinetje willen hebben, zonder dat het gelijk een heel bouwwerk wordt.
Ja, dat kan wel zijn maar ik moet om 2 deuren en 2 keer de hoek om en dan schuin langs de trap naar boven behangen. Dat is niet realistisch om zelf te doen in ons geval.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
OVERIGENS! is er tegenwoordig behanglijm die je direct op de muur kunt smeren. Ik weet dit omdat ik vorig jaar een stuk muur behangen heb! Behang met een patroontje! Het was 1000 makkelijker dan ik had gedacht. Het zit niet perfect in de zin dat er losse hoekjes zijn, maar dat komt eerder omdat ik slechts een deel van de muur heb gedaan en dus moest pielen met tot waar ik de lijm echt ongegeneerd kon smeren omdat ik geen vlekken wilde. Qua patroon zit het echt wonderlijk veel beter dan ik van mezelf verwacht had
O god ja, huuuu!!quote:Op zondag 13 juli 2025 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel zijn maar ik moet om 2 deuren en 2 keer de hoek om en dan schuin langs de trap naar boven behangen. Dat is niet realistisch om zelf te doen in ons geval.
Bij fotobehang moet ik denken aan het volgende. Duitsers zijn er gek op zaken voor de rechter te slepen, soort nationale hobby. Dat is een hele industrie.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:58 schreef AnneX het volgende:
Hier zwijmel ik al even op. https://wallism.com/nl
Nu de man nog. En de dozen die staan voor de muur, die ervoor in gedachten heb.
# een mens kan dromen🥰
Ik doe 9 jaar over het bedenken van dit plankje dus bij mij moet je niet zijn voor interieurdingenquote:Op zondag 13 juli 2025 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O god ja, huuuu!!
Plankje heb ik gehad voor prints en prullen en beviel me niet zo goed, alles viel er constant voor af.
Voor het madonnaboek wil ik ook iets dat een beetje afgeschermd is, maar waaahaaaaahaaaat.
Op zich wel. Maar dan zie je nog steeds de scheuren en butsen op die muur die ik wilde behangen.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
Is er een rechte, eenvoudige muur om te behangen zodat je dan de ingewikkelde muur om een passende kleur kan schilderen? Dit is vast een open deur, jou kennende heb je overal al lang en breed over nagedacht
Alles zwart/rood bij jou Zet?quote:Op zondag 13 juli 2025 10:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Wel een mannen in richting van je nieuwe hut?
Komt ons behang van de werkkamer vandaan. Goede kwaliteit, dat vond ik bij het bestellen wel even spannend want je ziet het dus niet in het echt. (En als je door behangboeken bladert valt het soms toch echt wel tegen)quote:Op zondag 13 juli 2025 10:58 schreef AnneX het volgende:
Hier zwijmel ik al even op. https://wallism.com/nl
Nu de man nog. En de dozen die staan voor de muur, die ervoor in gedachten heb.
# een mens kan dromen🥰
Ik heb dit boek al 10 jaar in de kast. Boks.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe 9 jaar over het bedenken van dit plankje dus bij mij moet je niet zijn voor interieurdingen
[..]
Op zich wel. Maar dan zie je nog steeds de scheuren en butsen op die muur die ik wilde behangen.
Euh, tsja..... eet smakelijk!quote:Op zondag 13 juli 2025 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooi moment deze parel nog eens te delen.
Misschien leidt het behang heel erg afquote:Op zondag 13 juli 2025 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe 9 jaar over het bedenken van dit plankje dus bij mij moet je niet zijn voor interieurdingen
[..]
Op zich wel. Maar dan zie je nog steeds de scheuren en butsen op die muur die ik wilde behangen.
Zowel rood als zwart is hier niet te vinden. Op de zwarte spikkels in het aanrechtblad na. (zie foto perziken)quote:Op zondag 13 juli 2025 11:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Alles zwart/rood bij jou Zet?
[..]
Komt ons behang van de werkkamer vandaan. Goede kwaliteit, dat vond ik bij het bestellen wel even spannend want je ziet het dus niet in het echt. (En als je door behangboeken bladert valt het soms toch echt wel tegen)
quote:Op zondag 13 juli 2025 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooi moment deze parel nog eens te delen.
quote:Je aardappels met jus eten onder een bevalling.
Ik heb een boorhamer (niet nodig met kalkzandsteen muren weliswaar) en goede pluggen in maten van 5 tot 12mm en bijpassende schroeven, dan ga ik niet naar de bouwmarkt. Geloof ook niet zo in al die "deze tape is echt anders en werkt wel" spullen van de bouwmarktquote:Op zondag 13 juli 2025 10:57 schreef sigme het volgende:
Oh, qua dingen ophangen op manieren waarop je dacht dat niet kon; er is bijzonder futuristisch wonderplakband.
Nano-tape. Gewoon bij de bouwmarkt. En het werkt echt.
Leuk!quote:Op zondag 13 juli 2025 00:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dit is m'n vierde bandshirt. Ik probeer bij concerten m'n shirt te matchen met het genre van de band die speelt, maar voor vandaag had ik nog geen geschikte.
Ik heb nu:
- Kraftwerk
- Obscure emo band (guilty pleasure)
- Metal band met mega afbeelding van een draak
- Folkmetal band met bandleden gekleed als piraten (ook ietwat guilty pleasure)
Nutria wil niet laden. Edit: saai “greige”quote:Op zondag 13 juli 2025 11:14 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet niet meer welke kleur ik de muur langs de trap wil doen![]()
De trap en balustrade worden RAL7023 grafietgrijs, andere muren wit (geen kleurcode bekend, geen mengkleur). Andere afwijkende kleuren waren G5.19.40 en Nutria 14 maar weet het niet meer, laatstgenoemde lijkt wel aardig icm grijs denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |