Kun je niet een concurrent wat van de kutklusjes na 0:00 in de maag splitsen zodat je aan iets meer aaneengesloten rust toe komt ?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik. Maar vandaag komt wel van diep.
Gisteren van 12:00 tot 23:00 gewerkt. 2 huilende collega's. tegen de klippen op afwassen.
Het is eigenlijk net te veel, net te lang. Net over het randje.
Ik ga zo weg en dan raggen in de keuken met veel mise en place. Dan een uitvaart, dan dat opruimen, door naar Delden, kijken of alles daar loopt, mogelijk daar bus inpakken, op de zaak uitpakken en dan m'n tijd volmaken tot 02:00 voor een breek in Hengelo.
Morgen om 8 uur gaat de wekker weer. Ha. Ha. Haha.
Bijna klaar .
Ergens bekruipt me dan het gevoel dat er ergens een Oranje een percentage van de opbrengst hiervan vangt , ook wanneer er geen winst gedraaid wordtquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groeten van Bernhard en Juul...
Catalonie ? Heb je een boot mee ?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:14 schreef Barreltje het volgende:
Even een klaag post hoor..
Dit weekend naar Spanje gevlogen want oom en tante vieren hun 50 jarig huwelijk..
Ik had er al m'n twijfels over of ik bij zo'n masale bijeenkomst wil zijn, maar TOCH maar wel gegaan. ( en er dus een smak geld aan uitgegeven)
Ik vind veel van mn ooms en tantes (en neefjes en nichtjes) individueel leuk. Maar op zo'n feest is het toch te massaal. je komt niet aan mooie gesprekken toe, en het is allemaal heel erg " kijk mij nou" en oppervlakkig..
En nu is de borrel dus net begonnen en ik ben er nu al weer helemaal klaar mee.
Ik vermoed dat dit toch echt de laatste massale familie bijeenkomst ( zo'n 40 mensen) is waar ik bij ga zijn.. het is wel een beetje een verdrietig besef..
En nu lig ik in mn tentje in de tuin van oom en tante moed te verzamelen om er uit te komen en net alsof te doen...
Da's wel naar dan ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:19 schreef Barreltje het volgende:
Bijna de gehele familie is er.. dus wegblijven is eigenlijk wel een ding.. en ik woon natuurlijk ook in het buitenland en zie DUS familie ook minder..
Het is niet de Spaanse familie die het "probleem" is.. het is de rest..
Ah jullie hebben een zitplaats?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat jij niet meer gaat komen of omdat de familie niet meer zo samen gaat komen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:14 schreef Barreltje het volgende:
Ik vermoed dat dit toch echt de laatste massale familie bijeenkomst ( zo'n 40 mensen) is waar ik bij ga zijn.. het is wel een beetje een verdrietig besef..
Groeten terug!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dampf tss tsss damf tsss tsss Dampfeisenbahnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:27 schreef sigme het volgende:
Ik heb voortdurend die fucking Vogonen in m'n hoofd met die stoomtrein van ze. Kan dit topic met spoed volgespamd worden? Of mijn synapsjes worden doorgebrand, dat mag ook. Graag met achterlating van de initialen van degene die dat op z'n geweten heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:27 schreef sigme het volgende:
Ik heb voortdurend die fucking Vogonen in m'n hoofd met die stoomtrein van ze. Kan dit topic met spoed volgespamd worden? Of mijn synapsjes worden doorgebrand, dat mag ook. Graag met achterlating van de initialen van degene die dat op z'n geweten heeft.
Vroeger... toen stonden wij ouwetjes (ik spreek vast ook namens MM) natuurlijk vooraan lekker te pogoën. Maar we worden een dagje ouder en zitten tegenwoordig bij concertenquote:
Jaren geleden vrienden bij Earth Wind and Fire afgebroken filters van sigaretten in de orenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Vroeger... toen stonden wij ouwetjes (ik spreek vast ook namens MM) natuurlijk vooraan lekker te pogoën. Maar we worden een dagje ouder en zitten tegenwoordig bij concertenAl dan niet met oordopjes in
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jaren geleden vrienden bij Earth Wind and Fire afgebroken filters van sigaretten in de oren
Ik ben er deze keer onder het voorwendsel,"want wellicht is het de laatste keer in deze samenstelling"quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat jij niet meer gaat komen of omdat de familie niet meer zo samen gaat komen?
Als het bijeenkomsten zijn waar jij je niet prettig bij voelt is het de kunst om je daaraan te onttrekken zonder dat je het contact verliest met degenen/datgene wat je wel wil koesteren
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:33 schreef Blues het volgende:
@:Madmaster en @:Tele6 dat ziet er leuk uit daar voor een concert! Is het geluid een beetje oké? En hebben jullie gemeet?
@:Barreltje jammer van dat feest
Wij hadden een fantastische avond bij Fuku Ramen en als je het straatje uitloopt zie je dit:Geluid was uitstekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed licht/animaties ter ondersteuning ook.
Ik heb MM niet meer gezien. Wij stonden midden ergens.
Ik heb nu een tourshirt en B een Autobahn shirt![]()
We waren met de fiets dus zijn ook niet heel lang blijven hangen.quote:Op zondag 13 juli 2025 00:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog wel uitgekeken naar @:Tele6, maar heb haar helaas niet gezien.
De tijd dat ik 4 uur (of langer) op mijn benen stond voor een concert zijn wel voorbij, dus als het kan dan gaan de voor de zitplaatsen. Zo ook nu dus…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |