Echt heel vreemd allemaal, totaal geen stories meer met de polyquote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:35 schreef Moondance het volgende:
Michelle kookt in haar stories maar voor 2 personen. Volgens mij was Jacqueline met haar kinderen op het strand en waren de kinderen Bollen bij oma dus ik denk dat het voor Koen en haar was. Maar vervolgens zie je hem in de rest van de stories ook nergens terug. Lijkt zelfs of ze alleen aan tafel zit en ook geen foto’s serie kijken op de bank of in bed ofzo
😆quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Iedereen bekomen van de schrik van de dramatische B12 waarde van Debbie? Oprecht fijn dat Roy op zaterdag niet werkt of sport zodat zij een dag in bed kan liggen. Ik hoop dat ze de rust vindt om naar haar lichaam te luisteren i.p.v. altijd maar door te gaan.
Het wordt nu tijd dat ze om zichzelf gaat denken.
Maar geen andere kinderen, dus ik ga er van uit dat daar (voor iedereen) afspraken over gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM gooit de juffen en meesters van de meiden online 🤨 zou ze toestemming hebben?
Ik geloof dus best dat ze daar wel in therapie is, niet zoals de rest hier. Maar achteraf gezien met maar 1 doel en dat doel heeft ze nu gehaald.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:47 schreef Henrike het volgende:
Ik keek net een filmpje terug op TikTok van Debbie okt 24 had ze een intake met de vermoeidheidskliniek net achter de rug . Ze zou beginnen met verschillende therapieën.
Ook meldt ze in okt 2024 dat het traject 2 jaar gaat duren waarvan de eerste 6 maanden het meest intensief.. we zijn 9 maanden verder en ze is al gestopt
Nou aan het begin staat er een andere leerling duidelijk op het scherm, dat is er volgens mij niet een van de familie..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar geen andere kinderen, dus ik ga er van uit dat daar (voor iedereen) afspraken over gemaakt zijn.
Maar gelukkig wel naar huis gegaan om de wifi te fixen en toen dat niet lukte heeft ze haar telefoon maar bij haar dochter gelegd zodat ze haar kon horen. Zij vindt dat ze het prima heeft opgelost.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:05 schreef Danielle_ het volgende:
Natalievdlet gaat gewoon even het huis uit om uit eten te gaan terwijl de dreumes slaapt. Want ach, ze heeft toch een babyfoon met app en wifi. ‘En toen keek ik even op de app, was ‘ie offline’. Sorry hoor, maar je gaat dus al uit huis terwijl je je kind achterlaat en dan ga je ook nog relaxed zitten en af en toe even in de app kijken? Hoe lang stond die app al offline, ik vind dat echt gestoord! Dat mensen het doen om de hond even snel uit te laten vind ik tot daar aan toen (zelfs dat durf ik zelf niet namelijk😉), maar dit… Ik snap steeds minder van die vrouw. Waarom een kind, als je niet van plan bent om je oude leven vol feestjes en etentjes ook maar iets aan te passen? Vraag. Een. Oppas!
Misschien kan ze die handige app van Debbie gebruiken 🫣quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:05 schreef Danielle_ het volgende:
Natalievdlet gaat gewoon even het huis uit om uit eten te gaan terwijl de dreumes slaapt. Want ach, ze heeft toch een babyfoon met app en wifi. ‘En toen keek ik even op de app, was ‘ie offline’. Sorry hoor, maar je gaat dus al uit huis terwijl je je kind achterlaat en dan ga je ook nog relaxed zitten en af en toe even in de app kijken? Hoe lang stond die app al offline, ik vind dat echt gestoord! Dat mensen het doen om de hond even snel uit te laten vind ik tot daar aan toen (zelfs dat durf ik zelf niet namelijk😉), maar dit… Ik snap steeds minder van die vrouw. Waarom een kind, als je niet van plan bent om je oude leven vol feestjes en etentjes ook maar iets aan te passen? Vraag. Een. Oppas!
En het eten was lekker. Prioriteiten!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel naar huis gegaan om de wifi te fixen en toen dat niet lukte heeft ze haar telefoon maar bij haar dochter gelegd zodat ze haar kon horen. Zij vindt dat ze het prima heeft opgelost.
Die is niet goed hoor. Wat als…
Precies dit! Ze moet niet beter worden en een duidelijke diagnose hebben voor die Wia binnen is. Geloof me, ik had een vriendin die precies zo handelde en het voor elkaar heeft gekregen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:47 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar daarmee wordt Debbie beter en dat wil ze niet, want ze heeft nu eindelijk zo’n lekker stabiele diagnose…
Vind ik echt een lieverd, werkt hard en heeft het niet altijd makkelijk . Haar ouders zijn kort na elkaar overleden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:22 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik volg sinds een tijdje ook Willemijn van sweet jewellery. Valt me al langer op dat ik haar soms echt heel kinderlijk vind en dan nu ook van die vakantietasjes knutselen voor vriendinnen. Noem me een zeur, maar dat is toch wel echt een beetje kinderachtig? Super lief hoor, daar niet van, maar ik vind het altijd zo tegenstrijdig dat ze dus een succesvol bedrijf runt met haar partner maar als ik haar zo op de socials zie kan ik me dat moeilijk voorstellen.
Ik las 'eten te halen' en toen dacht ik; hmmm gewaagd, onverantwoord.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:05 schreef Danielle_ het volgende:
Vind ik echt een lieverd, werkt hard en heeft het niet altijd makkelijk . Haar ouders zijn kort na elkaar overleden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:22 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik volg sinds een tijdje ook Willemijn van sweet jewellery. Valt me al langer op dat ik haar soms echt heel kinderlijk vind en dan nu ook van die vakantietasjes knutselen voor vriendinnen. Noem me een zeur, maar dat is toch wel echt een beetje kinderachtig? Super lief hoor, daar niet van, maar ik vind het altijd zo tegenstrijdig dat ze dus een succesvol bedrijf runt met haar partner maar als ik haar zo op de socials zie kan ik me dat moeilijk voorstellen.
ze stonden samen in de tuin , met die kikker. Kindjes waren bij haar ouders en jvp was op het strand met haar ouders zus en kids. Later zie je dat de kinderen werden opgehaald bij de ouders vanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:35 schreef Moondance het volgende:
Michelle kookt in haar stories maar voor 2 personen. Volgens mij was Jacqueline met haar kinderen op het strand en waren de kinderen Bollen bij oma dus ik denk dat het voor Koen en haar was. Maar vervolgens zie je hem in de rest van de stories ook nergens terug. Lijkt zelfs of ze alleen aan tafel zit en ook geen foto’s serie kijken op de bank of in bed ofzo
Die snap ik ook niet. Ik kreeg echt de rillingen toen ik het zagquote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:35 schreef Henrike het volgende:
Lisa van Cuijk gaat heel stoer met z2 kids alleen op vakantie
Maar wat ik niet snap; op een waterfiets met 2 kindjes zonder zwemvest?
Wasrom
Is haar vader nu ook overleden? Wat triest.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind ik echt een lieverd, werkt hard en heeft het niet altijd makkelijk . Haar ouders zijn kort na elkaar overleden.
Ik volgde haar ook de tijd dat haar moeder overleed. Zo verdrietig. Ze was destijds zo kwetsbaar en eerlijk hoe haar moeder altijd haar beste vriendin was en ze eigenlijk verder weinig tot geen vriendinnen had. Hoe ze haar vader liefdevol opving in de periode daarna. Ik weet niet waarom ik haar nu niet meer volg maar vind het echt verdrietig te lezen dat haar vader nu ook zo plotseling is overleden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind ik echt een lieverd, werkt hard en heeft het niet altijd makkelijk . Haar ouders zijn kort na elkaar overleden.
Ja maar ook van de verhuurder, en Zwitserland is altijd zo streng .quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:56 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet. Ik kreeg echt de rillingen toen ik het zag
Ja ook plotseling, ze is idd heel lief en door haar stem wat kinderlijk. Ze heeft haar kinderen niet veel in beeld momenteel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:58 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Is haar vader nu ook overleden? Wat triest.
Ik vind haar ook wat kinderlijk maar wel heel lief idd.
Kan me wel nog een story herinneren dat zij haar kind filmde en hij op alle mogelijke manieren liet merken dit niet te willen. Maar ze ging toch door. Toen heeft ze voor mij wel afgedaan
Honeymoon van 1 nachtje begreep ik?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:12 schreef Hyacinth het volgende:
De huwelijksfoto’s van Elise Boers. Zo zonde dat strakke hoofd. Ik dacht, waarom straalt ze niet? Ze heeft zichzelf zo volgespoten dat haar gezicht niet meer beweegt. Ik vraag me af of ze dat zelf nou mooi vindt.
En nu op honeymoon met Coco. En de jongens niet?
Haar ogen vind ik onnatuurlijk strak, iets klopt niet in haar gezicht, een te jong en een te oud gedeelte of zo vind ik. Zondequote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:12 schreef Hyacinth het volgende:
De huwelijksfoto’s van Elise Boers. Zo zonde dat strakke hoofd. Ik dacht, waarom straalt ze niet? Ze heeft zichzelf zo volgespoten dat haar gezicht niet meer beweegt. Ik vraag me af of ze dat zelf nou mooi vindt.
Ja echt zonde... Vond haar altijd een naturel beauty. Nu teveel botox (geen mimiek meer) en nieuwe tanden vind ik ook jammer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:12 schreef Hyacinth het volgende:
Sanneke heeft hetzelfde als Debbie; het ‘kan wel wil niet syndroom.’quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:35 schreef Danielle_ het volgende:
Sanneke heeft weer een ‘ik kan niet werken’ story. Wat is het nou, verdient ze een (klein) salaris met social media waardoor ze gezamenlijk net iets teveel verdienen voor de sociale huurwoning, of kan ze niks door haar diagnose en kan daardoor haar zoontje ook niet meer naar een kdv en en en..? Ze zou ook hulp kunnen vragen om uit te zoeken op welke manier haar zoontje wel naar een kdv (of over een jaar of 2) psz kan via de gemeente, met de zekerheid dat het goed aangevraagd is en er dus niet later alsnog nieuwe dingen opgevraagd hoeven te worden. Zucht… Denken in problemen, Sanneke’s lifestyle.
Met die 2 stuivers die ze verdiend met die linkjes zal ze weinig toeslag krijgen denk ik🙈quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke heeft hetzelfde als Debbie; het ‘kan wel wil niet syndroom.’
En als insta haar werk is kan ze gewoon kinderopvangtoeslag aanvragen.
Juist wel. Hoe lager je inkomen, hoe meer toeslag.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Met die 2 stuivers die ze verdiend met die linkjes zal ze weinig toeslag krijgen denk ik🙈
Ze zegt ook dat er PSZ regelingen zijn via de gemeente maar dat ze dit niet wil gebruiken omdat ze bang is dat ze dan ooit alles terug moet betalenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:35 schreef Danielle_ het volgende:
Sanneke heeft weer een ‘ik kan niet werken’ story. Wat is het nou, verdient ze een (klein) salaris met social media waardoor ze gezamenlijk net iets teveel verdienen voor de sociale huurwoning, of kan ze niks door haar diagnose en kan daardoor haar zoontje ook niet meer naar een kdv en en en..? Ze zou ook hulp kunnen vragen om uit te zoeken op welke manier haar zoontje wel naar een kdv (of over een jaar of 2) psz kan via de gemeente, met de zekerheid dat het goed aangevraagd is en er dus niet later alsnog nieuwe dingen opgevraagd hoeven te worden. Zucht… Denken in problemen, Sanneke’s lifestyle.
Lijkt Kelly Caresse wel, die had daar ook een tijd een handje van. Dat het probleem vanuit degene met de kritische reactie komt en dat diegene nog de ruimte moet vinden om daar zelf mee aan de slag te gaan, dat soort geneuzel 😂quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Lotte Ballijns blijft lekker hangen in het 'boehoe ze deden niet lief'
Nu weer een filmpje dat het altjd aan de ander ligt en nooit aan jezelf. Prima meid!
Maar is er niet een inkomensgrens? Alsin je moet minimaal zoveel verdienen? Geen idee hoor, maar zij zegt zelf dat ze zo weinig verdiend dat ze geen inkomstenbelasting hoeft te doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Juist wel. Hoe lager je inkomen, hoe meer toeslag.
Nee, geen inkomensgrens(geen onder- en geen bovengrens) en ook geen urencriterium. Iedereen die werkt kan voor max. 230 uur per maand kinderopvangtoeslag aanvragen. Uiteraard niet voor meer uren dan dat je kind naar de opvang gaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar is er niet een inkomensgrens? Alsin je moet minimaal zoveel verdienen? Geen idee hoor, maar zij zegt zelf dat ze zo weinig verdiend dat ze geen inkomstenbelasting hoeft te doen.
Ik heb er verder weinig verstand van, heb altijd gewerkt 😅
Dit is correctquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee, geen inkomensgrens(geen onder- en geen bovengrens) en ook geen urencriterium. Iedereen die werkt kan voor max. 230 uur per maand kinderopvangtoeslag aanvragen. Uiteraard niet voor meer uren dan dat je kind naar de opvang gaat.
Dit idd. Bewezen werken = gewoon recht op toeslag. De hoogte van de toeslag is afhankelijk van het gezamenlijke inkomen van Sanneke en Dion, maar als Sanneke inkomsten heeft dan is er sprake van werk en recht op toeslag. Eerder was het aantal uren opvang wat je maximaal af mocht nemen nog gekoppeld aan het aantal uren dat er gewerkt werd, maar tegenwoordig is dat er ook niet meer. Dus wil je voor 150 uur per maand opvang terwijl je zelf maar 80 uur per maand werkt, dan kan zelfs dat. Je moet aan het einde van het jaar de uren van de jaaropgave van je kinderopvang doorgeven en daarmee wordt je voorschot van de toeslagen definitief. Heb je dit altijd goed staan (en het liefst op safe, dus de juiste uren kinderopvang per maand met een net iets hoger inkomen zodat je eventuele meevallers qua salaris niet meteen terug hoeft te betalen 😉), dan kun je dus gewoon gebruik maken van dit soort voorzieningen als tweeverdieners (wat Sanneke de ene dag wel zegt te zijn en de andere dag weer niet 😂).quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee, geen inkomensgrens(geen onder- en geen bovengrens) en ook geen urencriterium. Iedereen die werkt kan voor max. 230 uur per maand kinderopvangtoeslag aanvragen. Uiteraard niet voor meer uren dan dat je kind naar de opvang gaat.
Alle inkomsten moet je ongeacht de hoogte opgeven bij de belastingdienst..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:12 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dit is correct
Alleen vraag ik me af of de bijverdiensten van Sanne gezien worden als inkomsten uit arbeid.
Ligt er denk ik aan hoe ze het opgeeft bij de belasting.
Dat klopt. Maar ik kan niets anders bedenken dan dat zij haar inkomen opgeeft als row. En ook dan is er recht op kinderopvangtoeslag. Als je maar aan kunt tonen dat je werkt. Zelfs bij geen inkomen of een negatief resultaat heb je dan recht.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:12 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dit is correct
Alleen vraag ik me af of de bijverdiensten van Sanne gezien worden als inkomsten uit arbeid.
Ligt er denk ik aan hoe ze het opgeeft bij de belasting.
Beetje zelfreflectie zou niet misstaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Lotte Ballijns blijft lekker hangen in het 'boehoe ze deden niet lief'
Nu weer een filmpje dat het altjd aan de ander ligt en nooit aan jezelf. Prima meid!
Ja, mee eens.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Oh echt serieus, zegt genoeg toch.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:26 schreef Tess0709 het volgende:
Ik ben dit weekend vlakbij Barneveld dus kijken of ik Debbie kan spotten. We waren gisteravond uit eten in B en zaten naast mensen die het over haar hadden. En dan niet positief. Bizar toch.
Ik heb mijn man even bijgepraat over haar en het rolstoelfilmpje laten zien. Hij kan niet geloven dat dit echt is en geen grap.
AM die de docenten gewoon op insta klapt, dan ben je toch niet goed??
Watte?????quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:08 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
En weet je, ik had dit allemaal oke gevonden als ze eerlijk was. Maar dat ze zegt dat ze al meer dan een jaar niet fietst op haar bakfiets terwijl ze hier nog stories een halfjaar geleden over opgenomen heeft, toen nog (alleen!) op vakantie kon en rennend naar bijvoorbeeld de zeeman. Hysterisch je tuin stofzuigen en nog zo heel veel dingen meer die allemaal in ons geheugen staan.
Ik denk het wel. Ze is ook onwijs afgevallen. Bewonderingswaardig maar daarvoor was ze ook prima.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:12 schreef Hyacinth het volgende:
Gewoon einde scoutingjaar toch? Voordat kampeer start. Vrij normaal bij elke scouting (elk jaar), maar AM het schrijfwonder maakt het wat dramatischer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:29 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Oh echt serieus, zegt genoeg toch.
Lot neemt vandaag afscheid bij scouting, pffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |