abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218188834
Morgen is het weer mis, ze duikt helemaal in haar nieuwe diagnose.
Een veeeeel te laag b12, denk dat ze nu liggend vervoerd moet worden ipv de electrische rolstoel te gebruiken.
Geen energie in het knopje te bedienen
pi_218188850
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 22:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Weet je nog die keer dat ze schreef: dankbaar dat ik dit mee mag maken😂
Oh ja, alsof ze in de laatste fase van haar leven zat. Waar was dat ook alweer mee?

Het is te hopen dat zij nooit ziek wordt.
pi_218188930
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:
Morgen is het weer mis, ze duikt helemaal in haar nieuwe diagnose.
Een veeeeel te laag b12, denk dat ze nu liggend vervoerd moet worden ipv de electrische rolstoel te gebruiken.
Geen energie in het knopje te bedienen
Roy is vrij dus ze zal wel lekker in bed gaan liggen meuren
pi_218189015
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 23:01 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Sorry wat?! 😳
Ja dat was toen een filmpje dat ze in een speeltuin zat met haar kuds
pi_218189033
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 23:30 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja dat was toen een filmpje dat ze in een speeltuin zat met haar kuds
Jezus dat is langs mij heengegaan. Dan ben je toch echt niet lekker hoor. Koekoek.
pi_218189055
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 23:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Roy is vrij dus ze zal wel lekker in bed gaan liggen meuren
Ik denk het ook, Ze heeft niet zo'n positieve mindset dat ze denkt: ach ik ga het zien maandag eens ff bellen.
Nee die heeft heel chat gpt en thuisarts en google al uitgeplozen.
Zoekt en gij zult vinden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Donna op 12-07-2025 08:37:09 ]
pi_218189064
Jannekedbm heeft ook weinig in haar stories. Dat ze nieuwe zonnebrillen heeft goh, echt boeiend. En vanmorgen live met haar dochter. De meiden waren de reden dat ze ooit haar instanaam veranderde want ze wilde ze niet in beeld. Alleen zijn ze daarna veel vaker op beeld gekomen
pi_218189116
Ik keek net een filmpje terug op TikTok van Debbie okt 24 had ze een intake met de vermoeidheidskliniek net achter de rug . Ze zou beginnen met verschillende therapieën.
Ook meldt ze in okt 2024 dat het traject 2 jaar gaat duren waarvan de eerste 6 maanden het meest intensief.. we zijn 9 maanden verder en ze is al gestopt
pi_218189235
Ik vind Janneke ook niet meer zo leuk om te volgen. Ik weet eigenlijk niet precies waarom.
pi_218189293
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 23:47 schreef Henrike het volgende:
Ik keek net een filmpje terug op TikTok van Debbie okt 24 had ze een intake met de vermoeidheidskliniek net achter de rug . Ze zou beginnen met verschillende therapieën.
Ook meldt ze in okt 2024 dat het traject 2 jaar gaat duren waarvan de eerste 6 maanden het meest intensief.. we zijn 9 maanden verder en ze is al gestopt
Ik vermoed zomaar omdat ze dingen hebben gezegd of voorgesteld die niet in haar straatje passen, dan is ze meteen weg en gaat ze elders 'shoppen'. Had ze het niet over een ergo en weer met iets nieuws beginnen na de vakantie?
pi_218189306
Wat betreft HVK ik vond laatst op haar eigen naam op YouTube een fragment over een dating programma iets van 10 jr geleden. Wie date mijn zoon of zoiets.
Hierin hoor je haar veel praten en mijn inziens heeft ze een doodnormale stem. Dus waarom ze deze nooit laat horen geen idee. Er staat me bij dat ze ooit heeft gezegd dat zelf vervelend te vinden.
pi_218189349
AM gooit de juffen en meesters van de meiden online 🤨 zou ze toestemming hebben?
pi_218189352
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik vermoed zomaar omdat ze dingen hebben gezegd of voorgesteld die niet in haar straatje passen, dan is ze meteen weg en gaat ze elders 'shoppen'. Had ze het niet over een ergo en weer met iets nieuws beginnen na de vakantie?
Ik denk ook echt dat dit haar manier is om steeds weer opnieuw een behandeling op te starten.
pi_218189357
quote:
Had Jayda nou dit jurkje aan vandaag🫣
pi_218189375
quote:
Ik vind haar er daar wel spontaan over komen eigenlijk, en ze ziet er leuk uit. Heel anders dan nu 🫣
pi_218189393
quote:
Leuk om te zien wel
pi_218189715
Michelle kookt in haar stories maar voor 2 personen. Volgens mij was Jacqueline met haar kinderen op het strand en waren de kinderen Bollen bij oma dus ik denk dat het voor Koen en haar was. Maar vervolgens zie je hem in de rest van de stories ook nergens terug. Lijkt zelfs of ze alleen aan tafel zit en ook geen foto’s serie kijken op de bank of in bed ofzo
pi_218189744
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:35 schreef Moondance het volgende:
Michelle kookt in haar stories maar voor 2 personen. Volgens mij was Jacqueline met haar kinderen op het strand en waren de kinderen Bollen bij oma dus ik denk dat het voor Koen en haar was. Maar vervolgens zie je hem in de rest van de stories ook nergens terug. Lijkt zelfs of ze alleen aan tafel zit en ook geen foto’s serie kijken op de bank of in bed ofzo
Ja, viel mij ook op.
pi_218190003
Stel je voor dat het klopt, dat ze klachten heeft gekregen doordat B12 lager is, dan is daar toch een oplossing voor, dan zou ik opgelucht zijn.
Duidelijkheid is dan toch fijn en een oplossing zeker!
Maar Debbie doet net of dit het einde van de wereld is!
pi_218190069
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 06:56 schreef miep123456 het volgende:
Stel je voor dat het klopt, dat ze klachten heeft gekregen doordat B12 lager is, dan is daar toch een oplossing voor, dan zou ik opgelucht zijn.
Duidelijkheid is dan toch fijn en een oplossing zeker!
Maar Debbie doet net of dit het einde van de wereld is!
Maar daarmee wordt Debbie beter en dat wil ze niet, want ze heeft nu eindelijk zo’n lekker stabiele diagnose…
pi_218190075
Janneke plaats andere content, sinds ze begonnen is aan de opleiding, voelt het anders.
Denk ook dat heeft te maken heeft dat ze andere dag indeling heeft natuurlijk.
Nu moet ze nog opzoek naar werk/stage.
pi_218190079
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar er daar wel spontaan over komen eigenlijk, en ze ziet er leuk uit. Heel anders dan nu 🫣
Ja, ik herkende haar niet. Veel
Frisser. Maar ook al een jaar of 15 en vele kinderen geleden.
pi_218190085
Waarom heeft DBM nu zo'n debiele profielfoto? Wil ze cool of hip doen ofzo?

En met dat gezicht haren🙈ze doet alsof het MEGA MAXIMAAL pijn doet, heb een beetje het idee dat ze grappig probeert te zijn door dommig en debiel te doen, alsof ze Celeste Barber na wil doen ofzo, die overigens wel grappig is...
pi_218190130
Ik volg sinds een tijdje ook Willemijn van sweet jewellery. Valt me al langer op dat ik haar soms echt heel kinderlijk vind en dan nu ook van die vakantietasjes knutselen voor vriendinnen. Noem me een zeur, maar dat is toch wel echt een beetje kinderachtig? Super lief hoor, daar niet van, maar ik vind het altijd zo tegenstrijdig dat ze dus een succesvol bedrijf runt met haar partner maar als ik haar zo op de socials zie kan ik me dat moeilijk voorstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')