Of het nou haar oo haar voorhoofd is of de rolstoelquote:Overigens, wat iemand eerder al zei over haar arts man, is voor mij ook een storend iets. Iedereen googled en chatgpt er maar op los en plakt zelf stickers waar nodig pff...
Iris Zeilstra? Zij komt wel vaker voor in haar stories hoor. Niet wekelijks. Maar zeker wel mer regelmaat eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:55 schreef Felinecat het volgende:
Weer een nieuwe bff bij MB...
Nog nooit eerder die meid voorbij zien komen (voor die Spanje trip vorige week dan)
Is toch ook wel heel apart, meteen bff met mensen.. las een keer dat ze een persoonlijkheidsstoornis zou hebben. Zou wel het een en ander kunnen duiden (o.a. het intens aantrekken en dan weer afstoten)
Ken je haar irl?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:30 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Het ziet er heel ongemakkelijk uit op beeld. Alsof ze haar kinderen bewust negeert. Ik zag haar afgelopen week nog in de supermarkt en weet daardoor gelukkig dat het niet zo is.
Het viel me op het filmpje vandaag wel op dat Z een zinnetje zei! Eerder leek hij niet te praten maar dat lijkt nu toch te veranderen.
Het enige opnameprobleem dat Debbie heeft is dat ze nog niet opgenomen is voor chronisch liegen 😆quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nee maar Debbie heeft echt geen opnameprobleem hoor
Ja, haar AMS BFF na 'inkoop' afspraken waarbij ze moet overnachten in Ams want een uur rijden naar huis is heul veulquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Iris Zeilstra? Zij komt wel vaker voor in haar stories hoor. Niet wekelijks. Maar zeker wel mer regelmaat eens.
Verder vind ik ook wel dat ze veel BFF's heeft of het snel zo noemt. Maar dit is geen "nieuwe" BFF
Als ik haar iets vriendelijker gevonden had, dan zou Judith iemand kunnen zijn die ik met liefde zou helpen. Gewoon omdat ze het zelf door haar gezondheid niet kan, maar ik B en haar wel het plezier zou gunnen van een beetje verkoeling in de eigen tuin. Maar met hoe neerbuigend Judith over hulp kan doen, haak ik toch af (en ik woon te ver, ook een prima excuus in dit geval 😉)..quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:06 schreef Earring het volgende:
Wat lief dat de ouders van Judith haar tuin gedaan hadden. Nu zoekt ze nog iemand om het zwembad op te zetten. Ik hoop dat ze iemand vind want het wordt lekker weer
Ja ik ook. Aan mij zou ze niks hebben want als ik Jolein Zhou al zag stuntelen met dat zwembad, nee thnxquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:19 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Als ik haar iets vriendelijker gevonden had, dan zou Judith iemand kunnen zijn die ik met liefde zou hebben. Gewoon omdat ze het zelf door haar gezondheid niet kan, maar ik B en haar wel het plezier zou gunnen van een beetje verkoeling in de eigen tuin. Maar met hoe neerbuigend Judith over hulp kan doen, haak ik toch af (en ik woon te ver, ook een prima excuus in dit geval 😉)..
Maar ik heb vanaf het begin gezegd dat ik niet geloof dat ze daar daadwerkelijk onder behandeling is. En ik denk er nog zo overquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:14 schreef Julie81 het volgende:
[..]
De vermoeidheidskliniek is gewoon een prive kliniek, waar iedereen heen kan, daarom moet je het ook zelf betalen. Er is geen verzekering die hierin trapt. Is allemaal echt een wassen neus.
Via een huisarts bloed geprikt dus die kan het zo door sturen, hij heeft haar toch ook verwezen naar de internist? Mijn huisarts stuurt alles zelf gelijk doorquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:46 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep stuurt ze het door naar de internist van de vermoeidheidskliniek en is het bloedprikken uiteindelijk via de huisarts (of een lokale prikpost) gegaan. Het zou kunnen dat deze twee zorginstellingen niet aan onderlinge dossier-uitwisseling doen.
Dat dus, je moet het totale overzicht zien, andere waardes kunnen bijv wel heel goed zijn en aan de bovengrens, het is vaak een combi. Maar goed Debbie focust zich alleen maar op te laag, ik voel me slecht, nieuwe diagnose, aandacht. Waar een ander gewoon verder gaat en denkt, ik hoor het wel hoe en wat.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:22 schreef NineMilka het volgende:
Och jeetje. Dan zie je je bloedwaardes in je online dossier. Dan ga je dat zelf interpreteren (of in chatgpt) gooien en dan verbind je daar ook al zelf een conclusie aan en vervolgens deel je dat met je volgers zonder dat je er überhaupt al een arts over hebt gesproken.
Dan zal er wel een teleurstelling volgen als de internist het straks anders interpreteert.
Maar daardoor ook niet de juiste behandeling krijgen, je weet het natuurlijk niet maar misschien was ze er nu beter aan toe geweest als ze gewoon 1 goede arts had gehad met de juiste behandeling. Ik kan het in ieder geval niet meer bijhouden, zoveelquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:31 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
En dat is ws waarom Debby zo ver komt. Steeds naar andere klinieken of dokters die niets van elkaars onderzoeken weten.
Hier net zo. Ik zou iedereen helpen maar niet wanneer ik weet dat ik zomaar op insta geplempt kan worden omdat ik bijvoorbeeld met een schoen op een rubbertegel ben gaan staan. Nee, dank je vriendelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:19 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Als ik haar iets vriendelijker gevonden had, dan zou Judith iemand kunnen zijn die ik met liefde zou hebben. Gewoon omdat ze het zelf door haar gezondheid niet kan, maar ik B en haar wel het plezier zou gunnen van een beetje verkoeling in de eigen tuin. Maar met hoe neerbuigend Judith over hulp kan doen, haak ik toch af (en ik woon te ver, ook een prima excuus in dit geval 😉)..
Ja ze verteld het met een soort trots.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:28 schreef Toedeledoki36 het volgende:
De manier waarop Debbie die uitslagen ook verteld...
Een enorme daling, waarde op zijn laagst, paniek, stress...
En als ik dat hier lees, dan valt het nog wel mee bij haar.
En dan dat ‘ik red me’ 😂quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja ze verteld het met een soort trots.
En ze wil geen tips, ook zo’n standaard zinnetje
Die maakt van alkes een drama,zelfs een scheet due dwsrszitquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:28 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Nee geen tips , maar ze wil wel graag dat we vol aandacht even luisteren.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja ze verteld het met een soort trots.
En ze wil geen tips, ook zo’n standaard zinnetje
Weet je nog die keer dat ze schreef: dankbaar dat ik dit mee mag maken😂quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dan dat ‘ik red me’ 😂
Hou toch op, natuurlijk red je je, je bent niet terminaal!
Ze word gewoon blij van (potentiële) diagnosesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:28 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Hou op met me 🤦♀quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Weet je nog die keer dat ze schreef: dankbaar dat ik dit mee mag maken😂
Sorry wat?! 😳quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Weet je nog die keer dat ze schreef: dankbaar dat ik dit mee mag maken😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |