Je vindt jezelf vaker grappig?quote:Op maandag 21 juli 2025 08:39 schreef freak1 het volgende:
[..]
kon het niet laten
Bekijk deze YouTube-video
ik deed een Ridocar-etjequote:Op maandag 21 juli 2025 08:58 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het is maar net hoe het je uitkomt zeker?
ik zag geen vraagteken slechts een opmerking over je huidige mentale staat. waarvan akte.quote:[..]
Ik heb liever een reactie op post #113.
nu geef ik toe dat ik het in dit geval wel tegen een expert in cherrypicken heb. dus daar zit je beter in dan ik.quote:[..]
Dat ze juridische kennis hebben wil niet zeggen dat ze het ook altijd bij het rechte eind hebben. Ook zij cherrypicken in de artikelen. Ook dat heb ik al uitgelegd.
ik koop gaarne het eerste exemplaar van dit epische boek.quote:[..]
Misschien wel.
Oh nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf.quote:Op maandag 21 juli 2025 09:13 schreef freak1 het volgende:
ik zag geen vraagteken slechts een opmerking over je huidige mentale staat. waarvan akte.
quote:Op maandag 21 juli 2025 09:19 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Oh nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf.
Boter bij de vis, je stelde meer kennis dan mij te hebben, dus kom maar op.
Je hebt het kopieerapparaat op de juridische afdeling bemand.quote:Op maandag 21 juli 2025 09:26 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik ben je nul verantwoording verschuldigd. verder is een argument op basis van ervaring of autoriteit zonder onderbouwing altijd een zwaktebod.
ik heb je onderbouwing gegeven. ik heb je de bronnen gegeven. ik heb je hulp geboden bij interpretatie. ik heb aangegeven juridische kennis te hebben. jij hebt aangegeven geen juridische kennis te hebben.
succes verder
PS; wel raampje open doen voor je artikel 5 gaat schreeuwen anders horen ze je niet!
ben je gek, daar mocht ik niet eens aankomen. ik bracht de koffie rond. maar wel met oordoppen dat ik niets hoorde.quote:Op maandag 21 juli 2025 09:31 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je hebt het kopieerapparaat op de juridische afdeling bemand.
Nog geen idee, het is maar net hoe de situatie is.quote:Op maandag 21 juli 2025 09:53 schreef investeerdertje het volgende:
@:ridocar maar welk handelingsperspectief heb je nu?
WOWquote:Op maandag 21 juli 2025 08:10 schreef freak1 het volgende:
niet de mijne, de algemene. simpelweg om aan te geven dat iedere weggebruiker altijd hinder veroorzaakt. en dat snap jij ook. als je geirriteerd bent kun je alles wel onder hinder schuiven. en als jij er last van hebt en ik niet, is het dan ook hinder? eindeloze discussie.
Dat bedoel ik. Met een zuurkut kun je niet in discussie. Lekker laten gaarkoken.quote:Op maandag 21 juli 2025 08:10 schreef freak1 het volgende:
[..]
i know, ik gaf enkel aan wat het beste is voor de TS. het is en blijft zijn topic.
[..]
niet de mijne, de algemene. simpelweg om aan te geven dat iedere weggebruiker altijd hinder veroorzaakt. en dat snap jij ook. als je geirriteerd bent kun je alles wel onder hinder schuiven. en als jij er last van hebt en ik niet, is het dan ook hinder? eindeloze discussie.
[..]
en dat het in je straatje past is uiteraard extra handig.
maargoed, lekker in je autotje zitten en de volgende keer dat je vind dat je gehinderd wordt keihard artikel 5 schreeuwen, dat gaat het oplossen![]()
pagina 3 en nog altijd 0 jurisprudentie of blogs waarbij artikel 5 succesvol is toegepast bij een stoppende bezorger. maar ga vooral door dat dit toepasbaar is.
komop r_one je kunt beter dan dit, ben het vaak met je eens maar nu ben je aan het zuigen.quote:Op maandag 21 juli 2025 12:24 schreef r_one het volgende:
[..]
WOW![]()
Wat een hinder![]()
![]()
[ afbeelding ]
"ALTIJD"
Vanuit “hinder in het verkeer” naar “vanuit milieuperspectief” ….. weljaquote:Op maandag 21 juli 2025 13:52 schreef freak1 het volgende:
[..]
komop r_one je kunt beter dan dit, ben het vaak met je eens maar nu ben je aan het zuigen.
uiteraard veroorzaak je op dat moment ook hinder, vraag eens aan extinction rebellion of greenpeace.
het punt is dat er een begeleiding bij dat artikel 5 hoort omdat er ten alle tijden een casus voor hinder gemaakt kan worden. net zoals ik vanuit een milieu perspectief de aanwezigheid van een auto hier als hinder voor de natuur kan omschrijven. ja dat is vergezocht maar de vrienden van onze groene groepen spannen voor minder rechtszaken aan. en dat weet je zelf heel goed.
laten we deze discussie niet voeren. hinder is voor iedereen anders.
er kan altijd een argument gemaakt worden voor hinder in het verkeer. dat is het kutte aan artikel 5 en de reden dat er een toelichting voor is.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Vanuit “hinder in het verkeer” naar “vanuit milieuperspectief” ….. welja![]()
Je hebt de verkeerde afslag genomen.
En nee, ik ben niet aan het zuigen, ik wijs je slechts op je matige non- argumenten.
Dat is dus onzin.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:11 schreef freak1 het volgende:
[..]
er kan altijd een argument gemaakt worden voor hinder in het verkeer. dat is het kutte aan artikel 5 en de reden dat er een toelichting voor is.
Ik wil je wel een plaatje van een meanderend dijkweggetje opzoeken, ergens langs de Linge ofzo?quote:ja mijn argument is vergezocht. je plaatje is dat ook. want hoe kom jij op die lege weg? teleportatie? je plaatje is vergezocht en mijn argument ook. maar om deze non discussie te voorkomen zijn die toelichtingen er dus.
en nu ben ik er klaar mee. ik ben het met je eens dat het een non-argument is. net zoals je plaatje een non-argument is wat onrealstisch is.
en om dan even te nitpicken, dit is overduidelijk geen weg in NL terwijl we het wel over de NL wegenverkeerswet hebben. dus compleet irrelevant.
aldus uw meningquote:
de uitzondering bevestigd de regel.quote:[..]
Ik wil je wel een plaatje van een meanderend dijkweggetje opzoeken, ergens langs de Linge ofzo?
Of een nachtelijke foto van de A73, zo rond een uur of 4?
Of een uitgestorven stadscentrum halfuur na sluiting van de horeca?
Roept u maar ….
Welk punt?quote:Op maandag 21 juli 2025 14:21 schreef freak1 het volgende:
[..]
aldus uw mening
[..]
de uitzondering bevestigd de regel.
verder
zie je dit:
<punt> r_one
zoals je ziet mis je het punt.
Toelichting?quote:Op maandag 21 juli 2025 14:11 schreef freak1 het volgende:
[..]
er kan altijd een argument gemaakt worden voor hinder in het verkeer. dat is het kutte aan artikel 5 en de reden dat er een toelichting voor is.
post 72.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 07:45 schreef Ridocar het volgende:
Oh, die toelichting. Dat is maar een selectie.
Je weet dat het hele document ruim 150 pagina's groot is?
Alle artikelen hebben hier een uitleg. Het is dus niet dat, zoals jij beweert, artikel vijf een speciale behandeling krijgt.
U was toch juridisch superieur aan mij?
Is u wel een jurist?
correct.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:09 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En dan ben ik de troll. En boomer.
Jeetje.
Het deel dat ik in #138 heb gequote beschrijft toch wat anders dan een algemene toelichting. Zoals ik jouw post lees behoeft artikel 5 een toelichting omdat het zo vrij intepreteerbaar is. Klinkt als een bijzondere reden, vind je niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:01 schreef freak1 het volgende:
[..]
-ik heb niet geclaimd dat het een speciale toelichting heeft, enkel dat er een toelichting voor is geschreven.
ga toch weg.
"ons allemaal"? Spreek voor jezelf. Niemand zegt dat je verplicht bent te reageren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:16 schreef freak1 het volgende:
[..]
correct.
eerst heb je hem gelezen., dan niet. dan gaat de toelichting alleen over artikel 5 en niet over de gehele wegenverkeerswet en dan eindig je met me woorden in de mond te leggen.
nog even afsluiten met een ad hominem en het bingo lijstje is compleet.
de volgende keer als je een advies wil maar je wilt dat je alleen maar naar de mond gepraat wordt, zeg dat even vooraf, dat bespaart ons allemaal een berg tijd.
daarmee stop ik dan ook vanaf nu in je topic. je hebt je antwoord, je bent ontevreden, succes ermee. je legt me woorden in de mond en hebt de waarheid in pacht. ook geen enkele onderbouwing. succes verderquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:34 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je verplicht bent te reageren.
Ontevreden omdat je het niet met mij eens bent? Dat is een beetje teveel eer, zo belangrijk ben je niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:36 schreef freak1 het volgende:
[..]
daarmee stop ik dan ook vanaf nu in je topic. je hebt je antwoord, je bent ontevreden, succes ermee. je legt me woorden in de mond en hebt de waarheid in pacht. ook geen enkele onderbouwing. succes verder
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ontevreden omdat je het niet met mij eens bent? Dat is een beetje teveel eer, zo belangrijk ben je niet.
Ik ben niet ontevreden, integendeel. Ik weet ondertussen wèl hoe het zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |