abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218388568
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:50 schreef Gia het volgende:

[..]
Joh, je moet niet alles geloven wat je voorgespiegeld wordt.
Er wordt hooguit geschoten op mensen die voedseltransporten en distributieplekken aanvallen. En terecht.

Je maakt mij niet wijs dat, als er kindertjes rustig in een rij op hun beurt wachten, er Israëlische soldaten komen en ze allemaal doodschieten.
Inmiddels geloven heel erg veel mensen dat dus wel. Zelfs mensen die ik altijd redelijk verstandig achtte. Maar de massa media, waarvan velen altijd dachten dat ze zeer betrouwbaar en onafhankelijk waren, heeft uitstekend zijn (activistische) werk gedaan inmiddels…

Het is echt pure hersenspoeling, door dag in dag uit vanuit de massa media die we met zn allen altijd dachten te vertrouwen, zulke activistische propaganda aan te moeten horen.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 16:07:26 #152
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218388577
quote:

[..]
Er wordt hooguit geschoten op mensen die voedseltransporten en distributieplekken aanvallen. En terecht.

Je maakt mij niet wijs dat, als er kindertjes rustig in een rij op hun beurt wachten, er Israëlische soldaten komen en ze allemaal doodschieten.
Er zijn genoeg objectieve ooggetuigen, Amerikanen van het Rode Kruis of contractors, die hiervan berichten.
https://x.com/ShaykhSulaiman/status/1940708446611141062

Geen enkele reden hen niet eerder te geloven dan een genocidiale Israelier die belang heeft bij verdoezelen
The End Times are wild
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 16:22:01 #153
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218388715
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 16:07 schreef LXIV het volgende:

[..]
Er zijn genoeg objectieve ooggetuigen, Amerikanen van het Rode Kruis of contractors, die hiervan berichten.

Geen enkele reden hen niet eerder te geloven dan een genocidiale Israelier die belang heeft bij verdoezelen
gast :')

Filmpje geopend en na 2 seconden gestopt: Ze hebben gesproken met getuigen op basis van anonimiteit

Waarom ga je zo makkelijk mee in dit soort kolder?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 16:25:44 #154
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218388746
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:50 schreef Gia het volgende:

[..]
Er komen per dag zoveel kinderen om die als menselijk schild zijn gebruikt door hamas. Dat bedoel je toch. Toch?
Israël schiet echt niet dagelijks willens en wetens een bus kinderen dood als vergelding.
Amen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218389091
quote:

[..]

Wel weer een pareltje dat account
twitter
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_218389234
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:50 schreef Gia het volgende:

[..]
Er komen per dag zoveel kinderen om die als menselijk schild zijn gebruikt door hamas. Dat bedoel je toch. Toch?
Israël schiet echt niet dagelijks willens en wetens een bus kinderen dood als vergelding.
De logica ontgaat mij dan ook dat Israël wel hulpgoederen en voedselpakketten naar Gaza blijft sturen en toelaten, en dan zogezegd willekeurig op Palestijnen schiet. Maar dat is voor de paliwappies blijkbaar een realistisch scenario.

Overigens is het niet gek dat Israël eisen stelt aan Hamas als voorwaarde voor die hulpgoederen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 17:56:58 #157
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218389463
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 17:27 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
De logica ontgaat mij dan ook dat Israël wel hulpgoederen en voedselpakketten naar Gaza blijft sturen en toelaten, en dan zogezegd willekeurig op Palestijnen schiet. Maar dat is voor de paliwappies blijkbaar een realistisch scenario.

Precies dat. Dat zijn middeleeuwse taferelen die we eerder bij islam zouden verwachten.
pi_218389550
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 17:56 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Precies dat. Dat zijn middeleeuwse taferelen die we eerder bij islam zouden verwachten.
Er zijn dan ook genoeg accounts die aangeven dat het met name Hamas-groeperingen zijn die schieten op Gazanen bij de voedseldistributie punten.

Zou je die allemaal tonen dan krijg je een heel ander -eenzijdig- beeld.

In de propaganda oorlog is Hamas duidelijk aan de winnende hand.

Het begint kafkaëske vormen aan te nemen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218389554
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:02 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Zou me niks verbazen als het een Fokker was, heb dat nieuwsbericht hier op Fok gedeeld en werd sneller als het licht meteen weggecensureerd. @:Basp1 , was it you..? Of anders de mod “Straatcommando” die wel om het nieuwsbericht kon lachen dat een van de grootste terroristen van de laatste decennia nu de meest populaire binnenkomer in de lijst van jongensnamen is in het VK…
Basp1 is niet eens mod dus die kans is klein. Misschien ook niet zomaar willekeurige users gaan beschuldigen.

En als je het normaal gevraagd had in het feedbacktopic dan had je vast je antwoord gekregen, maar daar kan je blijkbaar niet normaal doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Forum Admin vrijdag 1 augustus 2025 @ 18:13:42 #160
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218389567
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:02 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Zou me niks verbazen als het een Fokker was, heb dat nieuwsbericht hier op Fok gedeeld en werd sneller als het licht meteen weggecensureerd. @:Basp1 , was it you..? Of anders de mod “Straatcommando” die wel om het nieuwsbericht kon lachen dat een van de grootste terroristen van de laatste decennia nu de meest populaire binnenkomer in de lijst van jongensnamen is in het VK…
Nee ik lachte om je hilarische claim dat je hier niks slechts over buitenlanders mag zeggen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:25:31 #161
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218390247
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee ik lachte om je hilarische claim dat je hier niks slechts over buitenlanders mag zeggen.
Er is hier inderdaad gelukkig alle ruimte voor een ongezouten mening over onderwerpen zoals bijvoorbeeld migratie. Mits je het gewoon een beetje onderbouwing geeft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218392436
quote:

[..]

Zijn ook totaal geen beelden van. Gewoon nul. Niks.
pi_218392616
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 23:32 schreef Homey het volgende:

[..]
Zijn ook totaal geen beelden van. Gewoon nul. Niks.
Daarentegen lijkt het me ook bijna onmogelijk om -ware- beelden te te kunnen tonen. Het is altijd vanuit Israëlisch perspectief (omdat die journalisten niet in dat gebied kunnen komen) of vanuit Hamas perspectief (omdat zij vanuit hun gebied de beelden kunnen manipuleren).

Het komt dan dus neer om verifieerbare beelden die direct vanuit dat gebied komen van NIET Israeliers of Hamassers.

En ook DAT (die bronnen) moet je weer verifiëren.

Ik heb zo'n vermoeden dat de hedendaagse media zich daar niet meer om bekommerd, en het geld, opdracht van bovenhand, e/o 'meedoen met de massa' regeert.

Ik kan namelijk niet snappen dat je met je ziel meedoet aan het verketteren van de Joden (overal ter wereld).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218392673
Prachtige column van Plasterk over de direct achteloos overgenomen propaganda van Hamas door Westerse media, spijker/kop:

https://www.telegraaf.nl/(...)oorlog/81089639.html
pi_218393655
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 19:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is hier inderdaad gelukkig alle ruimte voor een ongezouten mening over onderwerpen zoals bijvoorbeeld migratie. Mits je het gewoon een beetje onderbouwing geeft.
Palestijnen zijn dan ook gewoon Arabische migranten met een door de Egyptenaar Arafat verzonnen identiteit.
pi_218394193
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 23:57 schreef Montagui het volgende:

[..]
Daarentegen lijkt het me ook bijna onmogelijk om -ware- beelden te te kunnen tonen. Het is altijd vanuit Israëlisch perspectief (omdat die journalisten niet in dat gebied kunnen komen) of vanuit Hamas perspectief (omdat zij vanuit hun gebied de beelden kunnen manipuleren).

Het komt dan dus neer om verifieerbare beelden die direct vanuit dat gebied komen van NIET Israeliers of Hamassers.

En ook DAT (die bronnen) moet je weer verifiëren.

Ik heb zo'n vermoeden dat de hedendaagse media zich daar niet meer om bekommerd, en het geld, opdracht van bovenhand, e/o 'meedoen met de massa' regeert.

Ik kan namelijk niet snappen dat je met je ziel meedoet aan het verketteren van de Joden (overal ter wereld).
Al die verhalen over zogenaamde mensen die zijn doodgeschoten door de IDF zijn verzonnen. Totaal geen bewijs voor. Je zou toch echt wat beelden verwachten, helemaal van Hamas. Maar die heeft ze zelfs niet.

Hamas heeft wel video’s van de uitgemergelde Israëlische gijzelaars, maar daarover hoor je onze NOS journaal dan weer niet.
pi_218394200
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 08:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Palestijnen zijn dan ook gewoon Arabische migranten met een door de Egyptenaar Arafat verzonnen identiteit.
Palestina is onder bevolkingen de grootste scam ooit. Bizar hoeveel geld naar Palestina is gegaan en wat ze er van gebakken hebben.
pi_218394237
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:45 schreef Homey het volgende:

[..]
Palestina is onder bevolkingen de grootste scam ooit. Bizar hoeveel geld naar Palestina is gegaan en wat ze er van gebakken hebben.
Elke zogenaamde Palestijn (als ze zouden bestaan) zou in Gaza miljonair kunnen zijn.
pi_218394707
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Elke zogenaamde Palestijn (als ze zouden bestaan) zou in Gaza miljonair kunnen zijn.
Klopt, de Palestijn is by far de meest gesubsidieerde persoon op aarde ooit.

Deel idd maar de financiële hulp gedeeld door het aantal Palestijnen. Kom je idd uit op iedereen zou eigenlijk multi-miljonair zijn in Palestina. Mits ze hun buren niet lastig zouden vallen.

Antisemitisme kent een hele hoge prijs anno de 21e eeuw. Het is niet meer de 20e eeuw toen Europeanen en Arabieren dachten we sollen even met die joden die zich toch niet kunnen verdedigen.
pi_218394740
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:45 schreef Homey het volgende:

[..]

Deel idd maar de financiële hulp gedeeld door het aantal Palestijnen. Kom je idd uit op iedereen zou eigenlijk multi-miljonair zijn in Palestina. Mits ze hun buren niet lastig zouden vallen.

Antisemitisme kent een hele hoge prijs anno de 21e eeuw. Het is niet meer de 20e eeuw toen Europeanen en Arabieren dachten we sollen even met die joden die zich toch niet kunnen verdedigen.
Marokko, Algerije, Tunesië, Libië, Egypte, Jemen, Libanon, Syrië en Irak 0 Joden, terwijl er toch genoeg eeuwenlang woonden.

Israël, meer dan 2 miljoen Arabieren die in alle veiligheid zouden kunnen leven ware het niet dat de rest van de wereld totaal blind van antisemitisme is.
pi_218394783
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 08:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Correct.

Een deel van de Palestijnen is trouwens wel inheems in deze regio, dat zijn de nakomelingen van Christenen en Joden die zich (onder dwang) tot de Islam hebben bekeerd nadat dit gebied was veroverd door Arabische moslims.

Dit is aangevuld met migranten vanuit het Arabisch Schiereiland en ook Noord-Afrika. Daarom zien sommige Palestijnen er ook zo uit, dit terwijl van origine de mensen hier Levantijns/Mediterraans zijn.
quote:

[..]
Volgens Westerse activisten en veel mensen binnen progressieve en linkse contreien, ligt het allemaal aan Israël. Palestijnen treft nul blaam, dat zijn slechts onderdrukte mensen van kleur én tevens moslims, die kun je dus niets kwalijk nemen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218395136
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:45 schreef Homey het volgende:

[..]

Ik denk dat dit vies tegen kan vallen. Er gaat gigantisch veel geld naar de Palestijnse gebieden en Palestijnen in Jordanië. Een eindeloze stroom aan geld zonder verbetering. De OECD schatte het bedrag van de VN tussen 1994 en 2020 op 40 miljard. Plus de VS met 5,2 miljard sinds 1994 en de EU met honderden miljoenen per jaar. De naburige woestijn landen hebben ook miljarden geschonken, maar dat laatste zou allemaal in de zakken van de Hamas leiders terecht gekomen dus die laatste bedragen kunnen we niet meetellen. Het gaat om mega bedragen, maar op een bevolking van 6 miljoen is dat lang niet genoeg om ze allemaal miljonair te maken.

Kijk je naar de buurman die zelfstandig kan functioneren, die buurman krijgt sinds 1994 voor zeker 3 miljard aan steun per jaar van alleen de VS. Vorig jaar onder Biden nog een extra 12 miljard. Opgeteld is dat veel en veel meer dan aan die ellendige Palestijnen is besteed.

[ Bericht 2% gewijzigd door opgebaarde op 02-08-2025 11:32:55 ]
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:27:11 #173
3542 Gia
User under construction
pi_218395198
quote:

[..]

Iemand die Sulaiman heet objectief noemen in deze kwestie. Waar hij woont, doet er niet toe.
pi_218395255
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik denk dat dit vies tegen kan vallen. Er gaat gigantisch veel geld naar de Palestijnse gebieden en Palestijnen in Jordanië. Een eindeloze stroom aan geld zonder verbetering. De OECD schatte het bedrag van de VN tussen 1994 en 2020 op 40 miljard. Plus de VS met 5,2 miljard sinds 1994 en de EU met honderden miljoenen per jaar. De naburige woestijn landen hebben ook miljarden geschonken, maar dat zou allemaal in de zakken van de Hamas leiders terecht gekomen dus die kun en we niet meetellen. Het gaat om mega bedragen, maar op een bevolking van 6 miljoen is dat lang niet genoeg om ze allemaal miljonair te maken.

Kijk je naar de buurman die krijgen sinds 1994 voor zeker 3 miljard aan steun van alleen de VS. Vorig jaar onder Biden nog een extra 12 miljard. Opgeteld is dat veel en veel meer dan aan die ellendige Palestijnen is besteed.
Nou ja, laten we even realistisch zijn.

Een ondergronds tunnelnetwerk van de honderden kilometers aanleggen, een enorme lading aan wapens, dat kost natuurlijk allemaal wel wat. Ook zijn de Palestijnse leiders multimiljonairs of of zelfs miljardairs waaronder de vermeende vredespartner Mahmoud Abbas, wiens vermogen op meer dan 100 miljoen wordt geschat. Waar denk je dat dit vandaan komt?

Als dit geld dus wél allemaal goed zou zijn verdeeld en echt zou zijn gestoken in het welzijn van de Palestijnse burgers, zag de samenleving er daar compleet anders uit. Het had oprecht een klein Dubai kunnen zijn of zo.
pi_218395290
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou ja, laten we even realistisch zijn.

Een ondergronds tunnelnetwerk van de honderden kilometers aanleggen, een enorme lading aan wapens, dat kost natuurlijk allemaal wel wat. Ook zijn de Palestijnse leiders multimiljonairs of of zelfs miljardairs waaronder de vermeende vredespartner Mahmoud Abbas, wiens vermogen op meer dan 100 miljoen wordt geschat. Waar denk je dat dit vandaan komt?

Als dit geld dus wél allemaal goed zou zijn verdeeld en echt zou zijn gestoken in het welzijn van de Palestijnse burgers, zag de samenleving er daar compleet anders uit. Het had oprecht een klein Dubai kunnen zijn of zo.
Zeker waar. En zonder die dreiging has Israël ook geen miljarden per jaar nodig gehad voor zelfverdediging. Zonde van het geld, er had zoveel ellende bespaard kunnen worden.
pi_218396768
quote:

[..]
Dochter van Arafat is de erfgename van 8 miljard dollar en bezit hele straten in Londen en Parijs.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 15:54:12 #177
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218397650
Pro Palestijnse demonstranten die het treinverkeer op het moment dwars zitten…
Prima als je je punt wil maken, maar laat reizigers gewoon met rust en daar hebben de Palestijnen ook niks aan.
Mensen vervelen zich weer in het weekend ofzo.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218397665
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 15:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Prima als je je punt wil maken, maar laat reizigers gewoon met rust en daar hebben de Palestijnen ook niks aan.
Wat is nou belangrijker, jouw treinreis of Gaza?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 15:58:18 #179
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218397700
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 15:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Tijd dat de politie dit tuig gewoon eens keihard van het spoor/ de snelweg af slaat.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218397779
Beetje flauw dat ze hiervoor al het treinverkeer stilleggen.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')