abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218386632
Hitler ambtenaar wordt niet ontslagen maar krijgt een 'waarschuwing':

quote:
De gemeente Helmond heeft een ambtenaar op de vingers getikt die zijn e-mail afsloot met een opmerkelijk statement. Onder de digitale handtekening van de technisch medewerker Afval en Reiniging stond de tekst: 'Is er een verschil tussen Netanyahu en Hitler, vraag ik me af'. De gemeente laat weten dat de handtekening inmiddels is aangepast en dat persoonlijke opvattingen niet thuishoren in zakelijke e-mails.
https://www.omroepbrabant(...)g-gemeente-grijpt-in
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_218386899
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2025 21:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In Catalonië heerst er nogal een pro-Palestijns en anti-Israël sentiment, dus dat zal niet.
In extreemlinkse kringen wordt er op Twitter openlijk gesproken over het ontkennen van het bestaansrecht van Israël. Het is een hypocriete bende.
pi_218386928
Omdat ik jullie en Israël allemaal stom vind, ga ik mijn nieuwe kat met Adolf snor Yahya noemen.
https://www.geenstijl.nl/(...)lariteit-steeg-yahya
pi_218387028
Was dat niet die laffe kneus die bevel voor 7 oktober gaf en zich toen verstopte?
pi_218387037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 12:25 schreef mackinac het volgende:
[..]
quote:
"Wij zijn ons er wel van bewust dat de situatie in Israël en de Palestijnse gebieden sterke gevoelens oproept, ook bij onze medewerkers. Betreffende de ontwikkelingen in Gaza heeft het college van Burgemeester en Wethouders eind mei het kabinet een brief gestuurd met de oproep een duidelijke grens te trekken ten aanzien van het handelen van Israël."
Eigen schuld dan, waarom luistert Netanyahu dan ook niet naar de gemeente Helmond?
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:26:28 #134
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218387186
quote:
Wij zijn ons er wel van bewust dat de situatie in Israël en de Palestijnse gebieden sterke gevoelens oproept
Er zijn wel meer dingen die sterke gevoelens oproepen, zoals voetbal, religie en seks, maar we hebben met zijn allen afgesproken dat we dat niet gaan lopen meenemen in alles.

Zo klaar met dat anderen doorlopend proberen te dicteren wanneer we waaraan moeten denken. Avocado's kopen? Israël!Strijkkwartet kijken? Israël! De trein halen? Israël! College volgen? Israël! Voetbalwedstrijd bezoeken? Israël! Recepten posten? Israël! Festival bezoeken? Israël! Thuiszorg nodig? Israël! Medicatie nodig? Israël! Hovenier nodig? Israël! Ruimte boeken? Israël! Pride vieren? Israël!
pi_218387249
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:26 schreef Qarrad het volgende:
Er zijn wel meer dingen die sterke gevoelens oproepen, zoals voetbal, religie en seks, maar we hebben met zijn allen afgesproken dat we dat niet gaan lopen meenemen in alles.
Ik vind het altijd juist heel interessant om te horen hoe een ambtenaar in functie tegen allerlei conflicten aankijkt. Ben ook heel benieuwt wat de mening van Jeroen over Tibet is.
pi_218387263
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 12:25 schreef mackinac het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Jeroen eigenlijk Ali heet.
pi_218387268
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Omdat ik jullie en Israël allemaal stom vind, ga ik mijn nieuwe kat met Adolf snor Yahya noemen.
Prima kattennaam, die verbergen zich ook het liefst in nauwe slecht zichbare en bereikbare plekken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:50:54 #138
3542 Gia
User under construction
pi_218387433
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 19:16 schreef LXIV het volgende:

[..]
Er is heel veel misinformatie: zo stond een bericht op Twitter dat Israël sinds 7 oktober maar liefst 3 schoolbussen vol kinderen per dag doodde! Dat bericht werd vol verontwaardiging heel veel gedeeld!
Blijkt bij narekenen met de officiële cijfers dat het slechts om één schoolbus per dag gaat. Zo worden mensen op het verkeerde been gezet en jodenhaat aangewakkerd!
Er komen per dag zoveel kinderen om die als menselijk schild zijn gebruikt door hamas. Dat bedoel je toch. Toch?
Israël schiet echt niet dagelijks willens en wetens een bus kinderen dood als vergelding.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:54:43 #139
3542 Gia
User under construction
pi_218387483
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 21:24 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik zag gister een man roepen dat ze al 5 maanden honger lijden...

Nou zag ik deze man en hij zag er toch verdomd goed uit voor iemand die nauwelijks te bikken had...

Geldt ook voor die kinderen.
Die zien er idd bar slecht uit, in tegenstelling tot de moeder...

Ik krijg toch echt de indruk dat er vies over de rug van die kinderen propaganda gespeeld wordt...
In elk land zijn zieke kinderen. Alleen gebruikt hamas deze voor propaganda. De kindjes zijn door een zeer ernstige ziekte compleet uitgemergeld en dat laat men voorkomen alsof dat door de honger komt. Terwijl moeder, die het kindje vasthoudt, overgewicht heeft. Kan niet, hè, als moeder zorg je eerst dat je kind eten heeft en dan jij pas. Dus deze beelden kloppen totaal niet.

Heb ook beelden gezien van een klein kindje dat een zak meel droeg. Daarna moest de 'take' overgedaan worden met een ander kindje en dezelfde zak meel.

Een marktkraam vol met vers fruit en groente, meel en suiker, met achterlijk hoge prijzen. Hoezo wordt dat niet gewoon verdeeld? Wie moet eraan verdienen? Hamas?
pi_218387504
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:54 schreef Gia het volgende:

[..]
In elk land zijn zieke kinderen. Alleen gebruikt hamas deze voor propaganda. De kindjes zijn door een zeer ernstige ziekte compleet uitgemergeld en dat laat men voorkomen alsof dat door de honger komt. Terwijl moeder, die het kindje vasthoudt, overgewicht heeft. Kan niet, hè, als moeder zorg je eerst dat je kind eten heeft en dan jij pas. Dus deze beelden kloppen totaal niet.

Heb ook beelden gezien van een klein kindje dat een zak meel droeg. Daarna moest de 'take' overgedaan worden met een ander kindje en dezelfde zak meel.

Een marktkraam vol met vers fruit en groente, meel en suiker, met achterlijk hoge prijzen. Hoezo wordt dat niet gewoon verdeeld? Wie moet eraan verdienen? Hamas?
Jij snapt 'em.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:58:15 #141
3542 Gia
User under construction
pi_218387522
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
[..]
Eigen schuld dan, waarom luistert Netanyahu dan ook niet naar de gemeente Helmond?
Ik schaam me dood voor mijn gemeente. Mijn excuses!
pi_218387594
Hamas maakt zelfs kinderprogrammas waarin haar tegen Israel en Amerika word verheerlijkt.
Tomorrow’s Pioneers of Los Pioneros del Mañana. Middels deze programmas indoctrineert Hamas kinderen als martelaars.

Btw; de beelden van die zogenaamde overvoedde kinderen worden door Hamas in mobiele spelletjes getoond doordat Hamas reclame inkoopt bij Angry birds, Wordfeud en Soccer star. Heel bizar.
bron: https://archive.ph/6x3E8
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_218387931
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:02 schreef Glazenmaker het volgende:
GS krijgt mail: 'Verwijder foto Yahya Sinwar uit bericht over populaire babynaam, associatie is islamofoob, gemeld bij Raad voor Journalistiek'
https://www.geenstijl.nl/5184795/islamofobie-yahya

vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:43:14 #144
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218387957
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 14:39 schreef Aether het volgende:

[..]
GS krijgt mail: 'Verwijder foto Yahya Sinwar uit bericht over populaire babynaam, associatie is islamofoob, gemeld bij Raad voor Journalistiek'

[ afbeelding ]
Je moet er niet eens meer gek van opkijken als men nog hun gelijk weet te halen ook. Zoals we weten bestaat 'Islamofobie' niet eens, net zoals 'Christofobie' dit ook niet doet, maar het is een term die driftig wordt gebruikt om kritiek op de Islam en moslims te kop in te drukken. En binnen bepaalde Westerse contreien valt men hier natuurlijk meteen voor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:49:57 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218388004
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:50 schreef Gia het volgende:

[..]
Er komen per dag zoveel kinderen om die als menselijk schild zijn gebruikt door hamas. Dat bedoel je toch. Toch?
Israël schiet echt niet dagelijks willens en wetens een bus kinderen dood als vergelding.
Nee, ik heb het over de kinderen die worden doodgeschoten als ze in de rij staan voor voedsel
The End Times are wild
pi_218388005
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 14:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je moet er niet eens meer gek van opkijken als men nog hun gelijk weet te halen ook. Zoals we weten bestaat 'Islamofobie' niet eens, net zoals 'Christofobie' dit ook niet doet, maar het is een term die driftig wordt gebruikt om kritiek op de Islam en moslims te kop in te drukken. En binnen bepaalde Westerse contreien valt men hier natuurlijk meteen voor.
Er is nog hoop ;)
quote:
Aangifte van discriminatie tegen journalist Duk geseponeerd
Nieuwsbericht | 01-08-2025 | 12:57

https://www.om.nl/actueel(...)list-duk-geseponeerd

Het Openbaar Ministerie heeft de aangiften van de Stichting Meld Islamofobie en The March 30 Movement tegen journalist Wierd Duk geseponeerd. De aangevers verzochten het OM om de journalist te vervolgen voor aanzetten tot haat, discriminatie en geweld, opruiing en eenvoudige belediging, nadat hij twee berichten op social mediaplatform X had geplaatst. Volgens het OM zijn de uitingen niet strafbaar.
pi_218388037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:58 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik ook als de heren en dames raadsleden van Hilversum, bestuurders van een veredeld dorp, veel kostbare vergadertijd aan de Gazaanse kwestie verspillen en stelling innemen in de illusie daar ze daar enige macht over zouden hebben. Het lukt jullie al niet om een winkelstraat normaal te herinrichten, ga je daar maar wat meer mee bezig houden.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:56:14 #148
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218388056
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:58 schreef Gia het volgende:

[..]
Je zou je sowieso moeten schamen als je uit Helmond komt
The End Times are wild
pi_218388117
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 14:39 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zou me niks verbazen als het een Fokker was, heb dat nieuwsbericht hier op Fok gedeeld en werd sneller als het licht meteen weggecensureerd. @Basp1 , was it you..? Of anders de mod “Straatcommando” die wel om het nieuwsbericht kon lachen dat een van de grootste terroristen van de laatste decennia nu de meest populaire binnenkomer in de lijst van jongensnamen is in het VK…
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:50:11 #150
3542 Gia
User under construction
pi_218388409
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 14:49 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, ik heb het over de kinderen die worden doodgeschoten als ze in de rij staan voor voedsel
Joh, je moet niet alles geloven wat je voorgespiegeld wordt.
Er wordt hooguit geschoten op mensen die voedseltransporten en distributieplekken aanvallen. En terecht.

Je maakt mij niet wijs dat, als er kindertjes rustig in een rij op hun beurt wachten, er Israëlische soldaten komen en ze allemaal doodschieten.
pi_218388568
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:50 schreef Gia het volgende:

[..]
Er wordt hooguit geschoten op mensen die voedseltransporten en distributieplekken aanvallen. En terecht.

Je maakt mij niet wijs dat, als er kindertjes rustig in een rij op hun beurt wachten, er Israëlische soldaten komen en ze allemaal doodschieten.
Inmiddels geloven heel erg veel mensen dat dus wel. Zelfs mensen die ik altijd redelijk verstandig achtte. Maar de massa media, waarvan velen altijd dachten dat ze zeer betrouwbaar en onafhankelijk waren, heeft uitstekend zijn (activistische) werk gedaan inmiddels…

Het is echt pure hersenspoeling, door dag in dag uit vanuit de massa media die we met zn allen altijd dachten te vertrouwen, zulke activistische propaganda aan te moeten horen.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 16:07:26 #152
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218388577
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Er zijn genoeg objectieve ooggetuigen, Amerikanen van het Rode Kruis of contractors, die hiervan berichten.
https://x.com/ShaykhSulaiman/status/1940708446611141062

Geen enkele reden hen niet eerder te geloven dan een genocidiale Israelier die belang heeft bij verdoezelen
The End Times are wild
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 16:22:01 #153
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218388715
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 16:07 schreef LXIV het volgende:

[..]
Er zijn genoeg objectieve ooggetuigen, Amerikanen van het Rode Kruis of contractors, die hiervan berichten.

Geen enkele reden hen niet eerder te geloven dan een genocidiale Israelier die belang heeft bij verdoezelen
gast :')

Filmpje geopend en na 2 seconden gestopt: Ze hebben gesproken met getuigen op basis van anonimiteit

Waarom ga je zo makkelijk mee in dit soort kolder?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 16:25:44 #154
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218388746
quote:

[..]
Amen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218389091
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 16:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wel weer een pareltje dat account
twitter
pi_218389234
quote:

[..]
De logica ontgaat mij dan ook dat Israël wel hulpgoederen en voedselpakketten naar Gaza blijft sturen en toelaten, en dan zogezegd willekeurig op Palestijnen schiet. Maar dat is voor de paliwappies blijkbaar een realistisch scenario.

Overigens is het niet gek dat Israël eisen stelt aan Hamas als voorwaarde voor die hulpgoederen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 17:56:58 #157
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218389463
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 17:27 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
De logica ontgaat mij dan ook dat Israël wel hulpgoederen en voedselpakketten naar Gaza blijft sturen en toelaten, en dan zogezegd willekeurig op Palestijnen schiet. Maar dat is voor de paliwappies blijkbaar een realistisch scenario.

Precies dat. Dat zijn middeleeuwse taferelen die we eerder bij islam zouden verwachten.
pi_218389550
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 17:56 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Precies dat. Dat zijn middeleeuwse taferelen die we eerder bij islam zouden verwachten.
Er zijn dan ook genoeg accounts die aangeven dat het met name Hamas-groeperingen zijn die schieten op Gazanen bij de voedseldistributie punten.

Zou je die allemaal tonen dan krijg je een heel ander -eenzijdig- beeld.

In de propaganda oorlog is Hamas duidelijk aan de winnende hand.

Het begint kafkaëske vormen aan te nemen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218389554
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:02 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Zou me niks verbazen als het een Fokker was, heb dat nieuwsbericht hier op Fok gedeeld en werd sneller als het licht meteen weggecensureerd. @:Basp1 , was it you..? Of anders de mod “Straatcommando” die wel om het nieuwsbericht kon lachen dat een van de grootste terroristen van de laatste decennia nu de meest populaire binnenkomer in de lijst van jongensnamen is in het VK…
Basp1 is niet eens mod dus die kans is klein. Misschien ook niet zomaar willekeurige users gaan beschuldigen.

En als je het normaal gevraagd had in het feedbacktopic dan had je vast je antwoord gekregen, maar daar kan je blijkbaar niet normaal doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Forum Admin vrijdag 1 augustus 2025 @ 18:13:42 #160
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218389567
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:02 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Zou me niks verbazen als het een Fokker was, heb dat nieuwsbericht hier op Fok gedeeld en werd sneller als het licht meteen weggecensureerd. @:Basp1 , was it you..? Of anders de mod “Straatcommando” die wel om het nieuwsbericht kon lachen dat een van de grootste terroristen van de laatste decennia nu de meest populaire binnenkomer in de lijst van jongensnamen is in het VK…
Nee ik lachte om je hilarische claim dat je hier niks slechts over buitenlanders mag zeggen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')