SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Great minds think alikequote:Op donderdag 10 juli 2025 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Haar tas is voor heeeel veel geld verkocht op een veiling
Heeft die tas 7 miljoen gekost?quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er geen 7 miljoen voor over in ieder geval
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/cultuur(...)-op-bij-veiling.html
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
Frank Boeyen Groep - Denk niet wit, denk niet zwart
Denk niet wit, denk niet zwart, maar in de kleur van je haatquote:
Chaypim llaqtapi purirqaquote:
Even ter verduidelijking, ik begrijp dat hij hem niet in de taxi wilde. Een ambulance bellen is natuurlijk wel logisch. Dat heeft een andere taxichauffeur dan ook gedaan.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Chaypim llaqtapi purirqa
Tuta tutamanta
Qunqayllamanta huk ladoman
Paykunata sayashaqta rikurqan
Pipas qaparirqa: "Manam ñuqaykuwanchu kanki" nispa.
Cuchillo, cuchillo, nanay
Refr.:
Allinta yuyaykuy mayqen ladopichus kashanki chayta
Ama yuraqta yuyaykuychu (ama yuraqta yuyaykuychu), ama yanata yuyaykuychu (ama yanata yuyaykuychu) .
Ama yana yuraq yuyaychu
Ama yuraqta yuyaykuychu (ama yuraqta yuyaykuychu), ama yanata yuyaykuychu (ama yanata yuyaykuychu) .
Ama yana yuraq yuyaychu
Ichaqa sonqoykiq colorninpi
Chay calleqa tutayaqmi kasqa
Plazaman rina ñanpi
Huk taxi, ancha tardeñam
Tukusqañam
Pitaq qhipa tiyanapi yawarta munan
Realidadmanta
Refr.
Allinta yuyaykuy mayqen ladomanchus kashanki chayta.
Ama yana yuraq yuyaychu
Ama yana yuraq yuyaychu
Ama yana yuraq yuyaychu
Ama yana yuraq yuyaychu
Ik heb als taxichauffeur iemand met een steekwond naar het ziekenhuis gereden. Geen seconde getwijfeld, gas op de lolly. Zijn vrienden hebben daarna mijn auto schoongemaakt van binnen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, ik begrijp dat hij hem niet in de taxi wilde. Een ambulance bellen is natuurlijk wel logisch. Dat heeft een andere taxichauffeur dan ook gedaan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Kerwin_Duinmeijer
Ja, maar ik kan me voorstellen dat je dat ook niet doet als taxi-chauffeur. En dan vind ik het onterecht dat zo iemand aan de schandpaal wordt genageld, zolang er wel hulp wordt verleend.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb als taxichauffeur iemand met een steekwond naar het ziekenhuis gereden. Geen seconde getwijfeld, gas op de lolly. Zijn vrienden hebben daarna mijn auto schoongemaakt van binnen.
Helemaal waar.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me voorstellen dat je dat ook niet doet als taxi-chauffeur. En dan vind ik het onterecht dat zo iemand aan de schandpaal wordt genageld, zolang er wel hulp wordt verleend.
Misschien is dat ook niet de bedoeling geweest.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Sowieso had Frank Boeijen niet echt het verhaal helemaal juist, hij ging even makkelijk scoren. Vraag maar aan MadMaster hoe het echt zat
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zijn lelijke hechtingen op zijn voorhoofd
Dat is niet het enige lelijke op zijn hoofd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zijn lelijke hechtingen op zijn voorhoofd
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is niet het enige lelijke op zijn hoofd.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is niet het enige lelijke op zijn hoofd.
Bij Veronica hebben ze deze week 'Het Basispakket', een lijst met liedjes die je gehoord moet hebben, alfabetisch gerangschikt. Eens in de zoveel uur beginnen ze aan een nieuwe beginletter.quote:
Waarschijnlijk ligt @Tjoent al drie dagen in een slaapzak voor de bioscoopquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:34 schreef Melting het volgende:
@:Tjoent vanaf zaterdag draait de nieuwe smurfen film in de bioscoop.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:34 schreef Melting het volgende:
@:Tjoent vanaf zaterdag draait de nieuwe smurfen film in de bioscoop.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt @:Tjoent al drie dagen in een slaapzak voor de bioscoop
Het was wel leuk luisteren van de week, maar inderdaad… xanadu krijgt daar een eenzame noteringquote:Op donderdag 10 juli 2025 22:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij Veronica hebben ze deze week 'Het Basispakket', een lijst met liedjes die je gehoord moet hebben, alfabetisch gerangschikt. Eens in de zoveel uur beginnen ze aan een nieuwe beginletter.
Ik vraag me echt af wat ze bij de X kunnen bedenken behalve dit nummer
Welkom en goede avond, livelink.quote:
Inderdaad. Tegenwoordig krijg je nog maar 2 keer per week of zo bezorgd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
Toevallig gisteren nog een kaart gestuurd. Maar het is minder leuk, nu de kans dat het daadwerkelijk op de juiste dag aankomt klein is.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
Toevallig gisteren nog een kaart gestuurd. Maar het is minder leuk, nu de kans dat het daadwerkelijk op de juiste dag aankomt klein is.
De zegeningen van marktwerking...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Tegenwoordig krijg je nog maar 2 keer per week of zo bezorgd.
Krijg je je verjaardagskaart meestal te vroeg of te laat.
Sorry!!!!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hey ik heb weekend, Ik ga echt niet over mijn werk praten...
Ik heb vandaag nog 4 uur overgewerkt...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog 4 uur overgewerkt...
Zeker. Vooral de oudere mensen hechten daar waarde aan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:09 schreef livelink het volgende:
Mijn vader was wel heel erg blij met alle post die hij heeft ontvangen na de dood van mijn moeder, trouwens. Een kaartje kan toch wel echt veel betekenen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:11 schreef livelink het volgende:
De vorige plaat kende ik nog. Deze niet...
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Milly Scott, of hoe heet ze... - Fernando
Was dit geen Songfestival-inzending?
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is dit een eurovisie-nummer (zei spuit-elf)
Modern hoor dat hij de achternaam van zijn vrouw had aangenomen.quote:
Wist niet dat dat toen al kon.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Modern hoor dat hij de achternaam van zijn vrouw had aangenomen.
Ik denk dat het niet officieel kon inderdaad. Betwijfel of dat nu in de UK wel officieel kan ook.quote:
Dat weet ik ook niet. Hoewel het in Nederland wel kan, zie je toch nog meestal dat de vrouw de naam van de man overneemt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet officieel kon inderdaad. Betwijfel of dat nu in de UK wel officieel kan ook.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Dit is het soort Schotse muziek dat BZN zou maken...
Oh nee, Luv
Ik dacht ook aan BZN totdat ze begonnen te zingen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Dit is het soort Schotse muziek dat BZN zou maken...
Oh nee, Luv
Ja echt hequote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Op één of andere manier hoor je gelijk dat het Nederlands is...
Mijn broer en zijn vrouw hebben er wel voor gekozen om hun kinderen haar achternaam te geven.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Hoewel het in Nederland wel kan, zie je toch nog meestal dat de vrouw de naam van de man overneemt.
Dat is al heel modern.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broer en zijn vrouw hebben er wel voor gekozen om hun kinderen haar achternaam te geven.
De meest geheime R49-luisteraarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:22 schreef Melting het volgende:
Goede avond en welkom Modus.
Gezellig dat je ook mee luistert.
Toendertijd sowieso. Mijn neef en nicht zijn ook allebei al begin twintig.quote:
Mag dat al zo lang dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Toendertijd sowieso. Mijn neef en nicht zijn ook allebei al begin twintig.
Voor mijn gevoel mag dat pas 10 jaar of zo.quote:
In veel landen is dat heel normaal. Onder meer in Argentinië en Brazilië.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tegenwoordig in de toekomst mag je toch het kind beide achternamen geven...
En dan zelf de volgorde bepalen...
Toch??
Spanje ook, om het dichterbij te zoeken...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In veel landen is dat heel normaal. Onder meer in Argentinië en Brazilië.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:32 schreef livelink het volgende:
Ik heb het volgens mij al wel eens verteld, maar mijn neefje is in Curacao geboren en in Curacao mag een kind niet de achternaam van de moeder hebben (bij een huwelijk) en in Nederland is de wet zo dat je bij je eerste kind de keuze maakt voor een achternaam en dan moeten de volgende kinderen dezelfde achternaam hebben.
Dus in Curacao mocht mijn neefje niet zijn moeders achternaam hebben en volgens de Nederlandse wet mocht het niet de achternaam van zijn vader hebben. Dus in geen enkel geval kon mijn broer aan de wet voldoen. Daar was niet over nagedacht en zij waren de eerste die in deze situatie kwamen. Uiteindelijk heeft mijn neef eerst de achternaam van mijn broer gekregen bij de aangifte in Curacao en moest mijn broer vervolgens naar Den Haag vliegen om dat weer officieel te laten wijzigen naar de achternaam van zijn vrouw![]()
Dure aangifte was dat.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:32 schreef livelink het volgende:
Ik heb het volgens mij al wel eens verteld, maar mijn neefje is in Curacao geboren en in Curacao mag een kind niet de achternaam van de moeder hebben (bij een huwelijk) en in Nederland is de wet zo dat je bij je eerste kind de keuze maakt voor een achternaam en dan moeten de volgende kinderen dezelfde achternaam hebben.
Dus in Curacao mocht mijn neefje niet zijn moeders achternaam hebben en volgens de Nederlandse wet mocht hij niet de achternaam van zijn vader hebben. Dus in geen enkel geval kon mijn broer aan de wet voldoen. Daar was niet over nagedacht en zij waren de eerste die in deze situatie kwamen. Uiteindelijk heeft mijn neef eerst de achternaam van mijn broer gekregen bij de aangifte in Curacao en moest mijn broer vervolgens naar Den Haag vliegen om dat weer officieel te laten wijzigen naar de achternaam van zijn vrouw![]()
Dure aangifte was dat.
Belachelijk, eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:32 schreef livelink het volgende:
Dus in Curacao mocht mijn neefje niet zijn moeders achternaam hebben en volgens de Nederlandse wet mocht hij niet de achternaam van zijn vader hebben. Dus in geen enkel geval kon mijn broer aan de wet voldoen. Daar was niet over nagedacht en zij waren de eerste die in deze situatie kwamen. Uiteindelijk heeft mijn neef eerst de achternaam van mijn broer gekregen bij de aangifte in Curacao en moest mijn broer vervolgens naar Den Haag vliegen om dat weer officieel te laten wijzigen naar de achternaam van zijn vrouw![]()
Dure aangifte was dat.
Hij was toen rechter in Curacao zelfs. Dat was extra grappig. Een rechter die onmogelijk aan de wet kon voldoen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk ook bijzonder. Hadden ze maar in Nederland moeten blijven.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik plaats een spel op jou![]()
Monopoly
Wie Is Het?
Ganzenbord
Scrabble
want je bent van mij
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij was toen rechter in Curacao zelfs. Dat was extra grappig. Een rechter die onmogelijk aan de wet kon voldoen.
Monopoly is wel toepasselijk danquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik plaats een spel op jou![]()
Monopoly
Wie Is Het?
Ganzenbord
Scrabble
want je bent van mij
Een soort Catch 22quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij was toen rechter in Curacao zelfs. Dat was extra grappig. Een rechter die onmogelijk aan de wet kon voldoen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Op één of andere manier hoor je gelijk dat het Nederlands is...
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:44 schreef livelink het volgende:
Daar is BZN dan toch - Lady McLorey (gok)
Over het algemeen deed men weinig moeite om scherpe foto's van dit duo op de hoesjes te gebruiken...quote:
Hoewel ik op een gegeven moment wel in ging zien dat Simon de echte God was en dat Garfunkel alleen de goddelijke stem had.quote:
Hi Fogel. Toepasselijke binnenkomst.quote:
Het was al moeilijk genoeg om ze in hetzelfde frame te krijgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Over het algemeen deed men weinig moeite om scherpe foto's van dit duo op de hoesjes te gebruiken...
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het was al moeilijk genoeg om ze in hetzelfde frame te krijgen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Edwyn Collins heeft dit nummer gesampled voor "A Girl Like You".
Het heet 1-2-3 en het is van... ehhh.. .iets met Barry, geloof ik. Len Barry?
Fotograaf: "Kunnen jullie allemaal kijken alsof je gisterenavond te veel hebt gezopen?"quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Typisch geluid wel, toch?
[ afbeelding ]
Die linkse heeft intense wenkbrauwenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Typisch geluid wel, toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die linkse heeft intense wenkbrauwen
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Boudewijn de Groot - Het Land van Maas en Waal
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:08 schreef DJ11 het volgende:
Ja, ik kende het liedje, maar kon niet op de artiest komen.
Gold voor de vorigequote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gold voor de vorigeMaar deze ken ik nog minder
(niet onaardig, trouwens)
Raadt eens.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
"The Guess Who".... - nu weet ik het nog niet
En gewonnen uiteraard?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:18 schreef Fogel het volgende:
Zo, worst-kaas scenario klaar en nu heb ik ook tijd om mee te posten
Ja duh, ik ben holle bolle Gijsquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
* Bomenverzameling gooit papiertjes in de mond van Fogel
Dank je welquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dankuwelquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik was 'm wel vergeten. Ik kon niet op die naam komen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:23 schreef livelink het volgende:
Joost Nuissl - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Als het aan livelink ligt, draai ik vanavond ook al kerstmuziek.quote:
Erg late reactie, maar fun fact... het liedje gaat over een schilderij, en vriendin heeft in het Jeroen Bosch museum een tas gekocht met dat schilderij erop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Jammer dat je dan hun kerstklassieker zal overslaan..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het aan livelink ligt, draai ik vanavond ook al kerstmuziek.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Erg late reactie, maar fun fact... het liedje gaat over een schilderij, en vriendin heeft in het Jeroen Bosch museum een tas gekocht met dat schilderij erop.Dat wist ik dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het aan livelink ligt, draai ik ook altijd kerstmuziek.
Je was toch blij met het aangeboden huisje, meen ik me te herinneren.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had jullie een paar maanden geleden verteld dat ik ging verhuizen naar een appartementje voor mezelf (wel nog onder de vlag van de GGz). Na wat haken en ogen (gaat niet door, ander appartement aangeboden en geaccepteerd, vervolgens ging dit niet door, ging uiteindelijk het eerste aangeboden appartementje toch door). Ga ik daar in Augustus toch als het goed is wonen.
Wel zal ik vanaf eind juli nog even elders anders gaan verblijven want er zijn nog maar 3 bewoners hier woonachtig en dat is begrijpelijk ook te duur voor de GGz en ook het personeel heeft al elders onderdak gevonden..
Was wel flink gestress de laatste maanden...
Inderdaad een hoop gedoe en twee verhuizingen is ook niet echt lekker, maar wel fijn dat je nu duidelijkheid en zekerheid hebt!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had jullie een paar maanden geleden verteld dat ik ging verhuizen naar een appartementje voor mezelf (wel nog onder de vlag van de GGz). Na wat haken en ogen (gaat niet door, ander appartement aangeboden en geaccepteerd, vervolgens ging dit niet door, ging uiteindelijk het eerste aangeboden appartementje toch door). Ga ik daar in Augustus toch als het goed is wonen.
Wel zal ik vanaf eind juli nog even elders anders gaan verblijven want er zijn nog maar 3 bewoners hier woonachtig en dat is begrijpelijk ook te duur voor de GGz en ook het personeel heeft al elders onderdak gevonden..
Hopelijk gaat het nu wél door en ben je daar snel gesetteld.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, 1 augustus moet het als het goed is leeg komen te staan, dan moet de GGz nog kijken of er nog geschilderd moet worden, dus hoop ik echt rond 15 augustus er in te kunnen...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Je was toch blij met het aangeboden huisje, meen ik me te herinneren.
Fijn dat je dat dus alsnog hebt.
Weet je wel wanneer je daar naartoe kan?
Is maar een maandjequote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, 1 augustus moet het als het goed is leeg komen te staan, dan moet de GGz nog kijken of er nog geschilderd moet worden, dus hoop ik echt rond 15 augustus er in te kunnen...
Mooi vooruitzicht.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, 1 augustus moet het als het goed is leeg komen te staan, dan moet de GGz nog kijken of er nog geschilderd moet worden, dus hoop ik echt rond 15 augustus er in te kunnen...
Best onbekend, ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat deze best onbekend is.
[ afbeelding ]
Welterusten zorro28quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:43 schreef zorro28 het volgende:
Ik moet morgen weer op tijd op, dus tijd om in bed te stappen
Slaap lekker, zorro.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:43 schreef zorro28 het volgende:
Ik moet morgen weer op tijd op, dus tijd om in bed te stappen
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Golden Earring goden GIve al little bit of Peace in my heart
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:45 schreef Fogel het volgende:
De gouden oorring met een versie die ik nog niet kende
quote:
Goed gedacht.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
BeeGees New york mining disaster dacht ik
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:55 schreef DJ11 het volgende:
Van Paul McCartney naar een liedje geschreven door... Paul McCartney:
The Everly Brothers - The Wings Of A Nightingale
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:55 schreef livelink het volgende:
Everly Brothers - On the winds of a nightinggale
Ah, dat wist ik niet. Maar Paul heeft hele mooie nummers geschreven.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:55 schreef DJ11 het volgende:
Van Paul McCartney naar een liedje geschreven door... Paul McCartney:
The Everly Brothers - The Wings Of A Nightingale
Ik heb nu het beeld van een scheten latende vogel op mijn netvlies, bedanktquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:55 schreef livelink het volgende:
Everly Brothers - On the winds of a nightinggale
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb nu het beeld van een scheten latende vogel op mijn netvlies, bedankt
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb nu het beeld van een scheten latende vogel op mijn netvlies, bedankt
Jij zit gewoon met je gedachten in de pot.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit is Labi Siffre, ik ga nog even broeden op de titel
Wat vind je veel?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:06 schreef DJ11 het volgende:
Ligt het aan mij of komen er de laatste tijd veel oude Songfestival-inzendingen voorbij?
Eurovisie lijkt een beetje aan een revival bezig te zijn. Is al een aantal jaren aan de gang volgens mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:06 schreef DJ11 het volgende:
Ligt het aan mij of komen er de laatste tijd veel oude Songfestival-inzendingen voorbij?
De laatste weken...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat vind je veel?
Is pas de 2e vandaag.
Is weer eens wat anders dan Lalalalalaaaaquote:
Jazeker.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan Lalalalalaaaa
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
CHicken Shack - Id Rather Go Blind
Dit is Christine McViequote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:21 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat dit Beth Hart was, maar dat is kennelijk een cover dan.
Ah, ik had het niet gehoord, maar nu ik het weet..quote:
Zeker prachtig, De Beth Hart versie is ook mooi hoor..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik had het niet gehoord, maar nu ik het weet..
Het is een heel mooi nummer ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |