abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218211930
Mijn (enige) ervaring is niet zo positief. Tweedekansje (televisie) had ik drie keer aangezet en deed daarna niks meer. Ze roepen dat je op tweedekansje dezelfde garantie hebt als op een nieuwe, maar ik mocht wel het verschil tussen tweedekans en nieuw product bijlappen voordat ik de vervangende tv kreeg.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 14 juli 2025 @ 17:46:39 #32
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_218212419
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:02 schreef Loohcs het volgende:
Mijn (enige) ervaring is niet zo positief. Tweedekansje (televisie) had ik drie keer aangezet en deed daarna niks meer. Ze roepen dat je op tweedekansje dezelfde garantie hebt als op een nieuwe, maar ik mocht wel het verschil tussen tweedekans en nieuw product bijlappen voordat ik de vervangende tv kreeg.
Jij kreeg tenminste nog iets. Bij mij werd helemaal niet geleverd. Bovendien most ik er zelf achter aan vangen omdat er vanuit CB helemaal niets gemeld werd. De klantenservice is helemaal om te huilen. |:(
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_218216908
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:02 schreef Loohcs het volgende:
Je vertelt hier niet het hele verhaal. Je krijgt bij CB hier ook de kans om in zulke gevallen je geld terug te krijgen. Ze bieden in dit soort gevallen ook aan om het toestel ter reparatie aan te bieden.

Wat jij wil, is een omruiling. Dat kan, binnen 30 dagen, en dan lijkt het me logisch dat je voor een compleet nieuwe gewoon de normale vraagprijs betaald.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
pi_218231036
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 07:36 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Je vertelt hier niet het hele verhaal. Je krijgt bij CB hier ook de kans om in zulke gevallen je geld terug te krijgen. Ze bieden in dit soort gevallen ook aan om het toestel ter reparatie aan te bieden.

Wat jij wil, is een omruiling. Dat kan, binnen 30 dagen, en dan lijkt het me logisch dat je voor een compleet nieuwe gewoon de normale vraagprijs betaald.
Werk jij daar of zo? Geld terug heb ik niet als optie gekregen. En reparatie en vervangend product werden als gelijkwaardige opties gepresenteerd (ja dan had ik zelf beter kleine lettertjes moeten lezen).

Bovendien zou 't mij verbazen ik kan natuurlijk niks 'bewijzen' als zo'n tweedekans product van nog geen 150 euro (nog een keer) een reparatietraject in zou gaan, qua kosten: opsturen, iemand ernaar laten kijken, evt onderdelen. Met andere woorden als ik voor reparatie had gekozen, hadden ze misschien ook wel een nieuwe gestuurd. Alleen dan hadden ze geen 'extra' geld kunnen vragen omdat het dan op hun initiatief zou zijn geweest.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_218231315
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 17:40 schreef Loohcs het volgende:
En reparatie en vervangend product werden als gelijkwaardige opties gepresenteerd (ja dan had ik zelf beter kleine lettertjes moeten lezen)
Of het BW :+
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218231549
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 17:40 schreef Loohcs het volgende:

[..]
Werk jij daar of zo? Geld terug heb ik niet als optie gekregen. En reparatie en vervangend product werden als gelijkwaardige opties gepresenteerd (ja dan had ik zelf beter kleine lettertjes moeten lezen).

Bovendien zou 't mij verbazen ik kan natuurlijk niks 'bewijzen' als zo'n tweedekans product van nog geen 150 euro (nog een keer) een reparatietraject in zou gaan, qua kosten: opsturen, iemand ernaar laten kijken, evt onderdelen. Met andere woorden als ik voor reparatie had gekozen, hadden ze misschien ook wel een nieuwe gestuurd. Alleen dan hadden ze geen 'extra' geld kunnen vragen omdat het dan op hun initiatief zou zijn geweest.
Ik heb zelf 2x ervaring gehad met een tweedekans droger en wasmachine die achteraf niet voldeden. Beide keren kreeg ik de vraag of ik de apparaten op wilde laten halen en mijn geld terug, of ik de apparaten op wilde laten halen voor reparatie, of voor een kleine meerprijs 2 volledig nieuwe apparaten wilde. Ik kreeg toen nog wel op beide apparaten uiteindelijk 100 euro korting tov van de nieuwprijs, 'voor de moeite' zoals CB het omschreef, omdat ik nu wel een paar keer extra thuis moest blijven voor de bezorgers.

En nee, ik werk daar niet. Ik behandel de medewerkers wel gewoon met respect, en dan kan er net wat meer.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:11:40 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_218238581
Ik had onlangs een tweedekans wasmachine besteld die compleet zou zijn volgens CB, maar waar o.a. de transportstangen ontbraken. De mannen van de bezorging gaven netjes aan dat we die via de klantenservice konden regelen, omdat we het ding niet de trap af mochten doen zonder die stangen.
Volgens de klantenservice kon dat helemaal niet. Heb uiteindelijk een andere wasmachine uitgezocht, die in beginsel iets duurder was, maar waar 100 euro cashback op zat en meer functies en ze kwamen zonder gedoe de tweedekans ophalen. Ik vond het zelf niet meer dan logisch dat ik het verschil zelf moest betalen, aangezien je specifiek kiest voor een goedkopere tweedekans en niet voor een nieuw apparaat.

Heb je al een reactie?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218268311
quote:
7s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
Heel simpel. Kom je er niet uit ga je naar de geschillencommissie.
Dan werken ze wel mee hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')