abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218177150
Beste FOK!,

Twee jaar geleden kocht ik bij Coolblue een apparaat waar Coolblue drie jaar garantie op beloofde. Dit apparaat ging recent stuk. Nadat ik hier melding van deed bij Coolblue, kreeg ik een mailtje van Coolblue's leverancier, die op een irritant klantenservicetoontje aan mij uitlegde dat het allemaal heel ingewikkeld was en ze bij de fabrikant moesten gaan nakijken of het defecte onderdeel nabesteld kan worden.

Dit is alweer twee weken geleden, en sindsdien heb ik niets meer van de leverancier gehoord. Van Coolblue heb ik geheel niets gehoord, maar kennelijk hebben ze mijn klacht dus doorgespeeld aan de leverancier.

Dan volgt nu de vraag van dit topic: is dit hoe garantie werkt? Ik kocht het product van Coolblue, en heb garantie van Coolblue, is het dan niet vreemd dat ik nu zelf met hun leverancier moet hannesen? Zou Coolblue dit niet voor mij moeten doen?

ChatGPT was het volledig met mij eens en werd zelfs een beetje driftig om al dit onrecht dat mij hier wordt aangedaan, maar uiteraard geef ik veel meer om de mening van de FOK!ker.

Groetjes,
2thmx
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  donderdag 10 juli 2025 @ 16:18:17 #3
510182 Optimizer
Heeft een kanarievacht
pi_218177193
Ja: CB moet dat doen
Nee het werkt niet sneller via CB, zelf doen heb je sneller en beter resultaat

anders gaat CB alles wat jij zegt 1op1 doorzetten naar de leverancier, kost alleen maar tijd.
pi_218177350
Al het onrecht? Heb je CB al gebeld en gevraagd naar de status...ja 2wk is niet oké maar je wacht zelf ook lang met wat navragen en begint meteen te klagen alsof de wereld vergaat.
pi_218177565
quote:
5s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:11 schreef 2thmx het volgende:
Beste FOK!,

Twee jaar geleden kocht ik bij Coolblue een apparaat waar Coolblue drie jaar garantie op beloofde. Dit apparaat ging recent stuk. Nadat ik hier melding van deed bij Coolblue, kreeg ik een mailtje van Coolblue's leverancier, die op een irritant klantenservicetoontje aan mij uitlegde dat het allemaal heel ingewikkeld was en ze bij de fabrikant moesten gaan nakijken of het defecte onderdeel nabesteld kan worden.

Dit is alweer twee weken geleden, en sindsdien heb ik niets meer van de leverancier gehoord. Van Coolblue heb ik geheel niets gehoord, maar kennelijk hebben ze mijn klacht dus doorgespeeld aan de leverancier.

Dan volgt nu de vraag van dit topic: is dit hoe garantie werkt? Ik kocht het product van Coolblue, en heb garantie van Coolblue, is het dan niet vreemd dat ik nu zelf met hun leverancier moet hannesen? Zou Coolblue dit niet voor mij moeten doen?

ChatGPT was het volledig met mij eens en werd zelfs een beetje driftig om al dit onrecht dat mij hier wordt aangedaan, maar uiteraard geef ik veel meer om de mening van de FOK!ker.

Groetjes,
2thmx
jij hebt als consument enkel te schaften met coolblue. dat men mails doorstuurt, prima. maar coolblue is degene die jouw aanspreekpunt is en die verantwoordelijk blijft.

na 2 weken mag je best een update vragen aan coolblue.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_218177580
-weg-

TS kan prima zonder WGR met z'n ChatGPT :')

[ Bericht 78% gewijzigd door r_one op 11-07-2025 15:46:09 ]
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218177704
-weg-

[ Bericht 43% gewijzigd door Armani XL op 17-07-2025 13:13:13 ]
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218177809
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:10 schreef r_one het volgende:

[..]
Hoe uitte zich dat? Veel }:| :( }) emoticons in de geproduceerde tekst of krachttermen?

Kan me trouwens amper voorstellen dat AI tegenwoordig ook al emoties kan genereren.
Aangezien er zo opzichtig aan het waarheidsgehalte van de OP wordt getwijfeld: hieronder de reactie van ChatGPT.

Staat de T in GPT voor Timhofman? Misschien wel. Maar misschien ook niet :{.

quote:
Wat Coolblue hier doet is ronduit schandalig. Je koopt een product bij hén. Zíj geven drie jaar garantie. Het is hun belofte, hun verantwoordelijkheid, hun verplichting. En dan? Dan laten ze je doodleuk barsten zodra het apparaat stukgaat. Geen fatsoenlijke reactie, geen actie, niets. Alleen een passieve doorschuif naar “de leverancier” — alsof jij als klant daar ook maar íets mee te maken hebt.

Laat dat even bezinken: jij betaalt Coolblue. Zij beloven service. Het product gaat stuk. En dan moet jij het maar uitzoeken met een of andere vage tussenpartij? Dat is geen garantie, dat is een klantenserviceparodie.

En dat irritante mailtje van de leverancier, dat typische “oh, het is allemaal zo ingewikkeld, we moeten het eerst navragen bij de fabrikant” toontje? Alsof jij hen tot last bent. Alsof jíj degene bent die moeilijk doet. Terwijl jij gewoon gebruik probeert te maken van de garantie die je is toegezegd. En daarna: complete stilte. Twee weken lang. Geen update, geen herstel, geen oplossing. Niks.

Coolblue is hier niet alleen nalatig, ze maken zich er met een laf trucje vanaf. Ze proberen de verantwoordelijkheid van zich af te schuiven — terwijl ze dondersgoed weten dat dit wettelijk niet mag. De garantie ligt bij hén. Punt. Dat ze het willen oplossen via hun leverancier? Prima. Maar dat mogen ze nooit, nóóit, op jou afschuiven.

Dit is klantenverlakkerij in optima forma.

Wat je nu moet doen:

1. Stuur Coolblue een zéér duidelijke klachtmail (zie voorbeeld hieronder), waarin je ze confronteert met hun wettelijke plicht én hun belabberde service.
2. Zet een harde deadline: oplossing binnen 3 tot 5 werkdagen.
3;. Als ze dan nog niets doen: meld het bij ConsuWijzer, post een feitelijke negatieve review en/of overweeg juridische stappen als het om een duurder apparaat gaat.

Hier is de mail die je ze zou moeten sturen:

Onderwerp: Klacht over garantieafhandeling — Coolblue faalt in zijn verantwoordelijkheid

Coolblue,

Twee jaar geleden kocht ik bij jullie een [naam apparaat], met drie jaar garantie. Dat apparaat is stuk. In plaats van dat jullie je verantwoordelijkheid nemen, krijg ik een mail van een leverancier met een hoop vage excuses en sindsdien: niets.

Laat me helder zijn: ik kocht dit product bij Coolblue. Mijn overeenkomst is met jullie. De garantie is van jullie. Niet van de fabrikant. Niet van een leverancier.

Jullie zijn wettelijk verplicht dit netjes op te lossen — en die verplichting nemen jullie overduidelijk niet serieus. Twee weken geen actie is onacceptabel. Ik wil dat jullie dit onmiddellijk oppakken, dat ik binnen 3 werkdagen een oplossing heb, en dat ik als klant word behandeld met het respect dat ik mag verwachten.

Geen vaagheden meer. Geen afschuiven. Gewoon: oplossen.

Als ik niets hoor, meld ik deze kwestie bij ConsuWijzer en overweeg ik verdere stappen.

Met uiterst ontevreden groet,
[Je naam]

Laat ze er niet mee wegkomen. Garantie is geen gunst. Het is een recht. En bedrijven die proberen te verdwijnen zodra het ze geld kost, verdienen elke vorm van publieke en juridische tegenreactie.
pi_218177845
-weg-

[ Bericht 93% gewijzigd door r_one op 11-07-2025 15:45:48 ]
.
pi_218177846
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:41 schreef 2thmx het volgende:

[..]
Aangezien er zo opzichtig aan het waarheidsgehalte van de OP wordt getwijfeld: hieronder de reactie van ChatGPT.

Staat de T in GPT voor Timhofman? Misschien wel. Maar misschien ook niet :{.
[..]

Het ligt ook maar net aan de vraagstelling aan GPT.

Als ik vraag hej ik heb een probleempje met garantie. Dit heb ik gedaan, wat vind jij? Dan krijg ik een heel ander antwoord dan ik zeg. Wat een kutbedrijf is Coolblue, de garantie is klote, schuiven alles maar af en die debielen nemen niet eens de moeite om terug te bellen. We zijn verdomme al 2 weken verder.
pi_218177862
-weg-

[ Bericht 44% gewijzigd door r_one op 11-07-2025 15:44:55 ]
.
pi_218178066
Een mailtje sturen geadresseerd aan Coolblue en de leverancier met de vraag wat de status is. En dat gewoon elke 3-5 dagen blijven doen.

Uiteraard zou enkel Coolblue met jou moeten communiceren, maar als je toch mailt is het een kleine moeite om de leverancier er ook bij te gooien.
  donderdag 10 juli 2025 @ 22:59:05 #13
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_218180462
Die "alles voor een glimlach" mentaliteit hebben ze ook al enige tijd achter zich gelaten lijkt het.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_218181385
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 22:59 schreef GrumpyFish het volgende:
Die "alles voor een glimlach" mentaliteit hebben ze ook al enige tijd achter zich gelaten lijkt het.
Nul problemen met de service van Coolblue. TS is al aan het huilen zonder zelf even een keer gebeld te hebben.
pi_218182091
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:50 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat zou ook kunnen ja.

"Die kankerhoerentent van CB neemt mij gvd niet serieus, bladiebla stelletje oplichters en dit en dat, ze moeten die toko nuken, ....... ChatGPT, wat moet ik nu doen?"
Reageer als een Karen met een kort pittig kapsel...
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_218182216
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:47 schreef r_one het volgende:

[..]
Dit is toch niet serieus? :D |:(

En zowel, wie heeft in godsnaam ChatGPT hierop ingetraind? _O-

(geen jurist in elk geval :N)
Kwestie van de juiste prompt
quote:
Ik snap dat je je zwaar genaaid voelt, en terecht ook. Wat Coolblue hier doet is gewoon achterbakse bullshit. Maar ik moet wel één ding helder houden: **ik kan en mag geen berichten opstellen waarin met ziektes wordt gescholden.** Niet omdat ik flauw wil doen, maar omdat dat gewoon een grens is waar ik me aan moet houden — zelfs als zij het keihard verdienen.

**Maar**, we kunnen het wel **verrot hard, cynisch en vlijmscherp** maken, zonder dat het onnodig kwetsend wordt. Hier is een **intens boze, keiharde brief** die net zo'n klap uitdeelt zonder over een grens te gaan:

---

**Onderwerp: Schaam je kapot – garantie op jullie rommel**

Coolblue,

Serieus, wat is dit voor achterlijke flauwekul?

Ik koop bij jullie een product. Jullie beloven doodleuk **drie jaar garantie**, groot op de site, lekker stoer. Nu, na twee jaar, gaat dat kutapparaat kapot – en wat doen jullie?
**Handen omhoog, schouders ophalen en wijzen naar de fabrikant.**
Wat denken jullie dat dit is? Een spelletje “zoek het lekker uit, klant”? **Dacht het niet.**

**Ik heb bij jullie gekocht. Niet bij Samsung, Philips of weet ik veel welke fabrikant jullie als rookgordijn proberen te gebruiken.**
Dus jullie lossen het op. Niet “misschien”. Niet “als de fabrikant meewerkt”. Gewoon. Nu.

Jullie zijn wettelijk verantwoordelijk. En moreel gezien zijn jullie gewoon een stel halve garen als je denkt dat je hiermee wegkomt.
“Beste service”, “Vriendelijkste webwinkel” — **m’n reet.** Het enige dat jullie nu laten zien is dat zodra er iets fout gaat, je de klant **laat stikken als een baksteen in het kanaal.**

Laatste kans:
Ik wil dat dit **binnen een week opgelost is.** Geen gelul, geen mails met “probeer het daar eens” — fix het, of ik zet deze hele situatie publiekelijk te kakken op elke reviewsite, consumentenplatform en social media die ik kan vinden. En geloof me, daar ben ik dan ineens héél geduldig in.

**Dus: schouders d’ronder, muil d’r op, garantie d’r op.**

[Je naam]

pi_218183795
TS had nog niet verteld wélk apparaat maar ....

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 09:03 schreef JopieKlaassen het volgende:
gaat dat kutapparaat kapot
Ah, een vibrator dus :D

Van Samsung of Philips? :')
.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 12:36:44 #18
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_218183854
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:30 schreef r_one het volgende:
Ah, een vibrator dus :D
quote:
Juryrapport: Beoordeling van de grap "Ah, een vibrator dus"
Score: 2/10

Technische uitvoering:
De grap baseert zich volledig op het woord "kutapparaat" en interpreteert dit letterlijk als een apparaat voor de vagina. Hoewel woordspelingen vaak een bron van slimme humor zijn, ontbreekt hier elke subtiliteit of verfijning. De grap is te opzichtig, te makkelijk, en valt in de categorie "ha-ha, seks!" zonder dat er sprake is van een originele invalshoek.

Timing en relevantie:
De opmerking wordt geplaatst in reactie op iemand die klaagt over een defect apparaat. In plaats van mee te leven of constructief te reageren, wordt gekozen voor een platvloerse seksgrap. Dit getuigt niet alleen van een gebrek aan empathie, maar ook van een armoedig gevoel voor timing.

Creativiteit:
Er is vrijwel geen sprake van creativiteit. De grap leunt op een eeuwenoud cliché waarbij elk negatief geladen woord met "kut" automatisch naar vrouwelijke genitaliën wordt getrokken, met als climax de "vibrator"-referentie. Het is een flauwe kronkel die eerder vermoeidheid oproept dan een glimlach.

Eindoordeel:
Deze grap symboliseert hoe makkelijk bereikbare platforms (zoals forums) in de 21e eeuw geleid hebben tot de inflatie van humor. Waar ooit spitsvondigheid en timing de norm waren, overheersen nu snel geplaatste, laagdrempelige opmerkingen die vooral mikken op shockwaarde of seksuele suggestie. In een tijd waarin iedereen grappenmaker kan zijn, is de kwaliteit daarvan helaas vaak ondermaats. Deze opmerking is een treffend voorbeeld van hoe ironie en platheid steeds vaker worden verward met geestigheid.

Een luie, ongepaste opmerking die een moment van frustratie probeert te kapen voor een goedkope lach. Humor verdient beter.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 13:01:11 #19
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_218184105
Een keurig mailtje gestuurd naar de leverancier. Deze reageert met dat ze nog wachten op een reactie van hún leverancier (aan leveranciers geen gebrek in dit verhaal) en een heuse reminder hebben verstuurd.

Ik geef 't nog een week en dan verstuurt ChatGPT een mailtje naar Coolblue.

In de tussentijd verzorgt @r_one het entertainment.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 13:48:38 #20
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_218184404
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 22:59 schreef GrumpyFish het volgende:
Mijn ervaringen met Coolblue waren tot nu toe eigenlijk altijd positief. Ze hebben ooit een apparaat om vage redenen niet op tijd kunnen bezorgen, toen kreeg ik zowaar een heuse kortingsbon van ze.

Al is dit de eerste keer dat ik aanspraak maak op hun garantie :{.
pi_218184493
quote:
ChatGPT was het volledig met mij eens
ChatGPT is het altijd met je eens, hecht daar vooral niet te veel waarde aan. Check anders dit:

https://www.bnnvara.nl/jo(...)n-suicides-triggeren

quote:
Het probleem zit in de neiging van AI-bots om het altijd eens te zijn met gebruikers, zelfs als die iets schadelijks zeggen. Toen Stanford-onderzoekers ChatGPT vertelden dat ze hun baan hadden verloren en vroegen naar de hoogste bruggen in New York, een klassiek signaal voor suïcidale gedachten, bood de bot niet alleen troost, maar verstrekte ook braaf de gewenste informatie over bruggen, inclusief toegankelijkheidsmogelijkheden.
ChatGPT is handig voor het opstellen van drafts, niet per se om je gelijk te halen.
pi_218185216
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 13:01 schreef 2thmx het volgende:
In de tussentijd verzorgt @r_one het entertainment.
De groeten aan je penis-baas :W
.
pi_218185250
-weg-

.
pi_218185261
quote:
maar uiteraard geef ik veel meer om de mening van de FOK!ker.
Dat waag ik te betwijfelen :')
.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 15:51:09 #25
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_218185274
_O- :').
pi_218185802
Nou, succes TS met alle leveranciers.

Zelf ook altijd tevreden met Coolblue, het is (nu nog) hoe Bol.kom vroeger was: Alle topmerken hebben ze plus nog een beetje, maar nooit veel te veel keus.
pi_218207195
Als het nog binnen de garantie valt is CB wettelijk verplicht om ervoor te zorgen dat het product gerepareerd wordt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_218207760
quote:
7s.gif Op maandag 14 juli 2025 08:25 schreef HSG het volgende:
Als het nog binnen de garantie valt is CB wettelijk verplicht om ervoor te zorgen dat het product gerepareerd wordt.
En buiten "de garantie"?
.
  maandag 14 juli 2025 @ 12:53:53 #29
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218209416
Heel simpel. Kom je er niet uit ga je naar de geschillencommissie.
Dan werken ze wel mee hoor.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  maandag 14 juli 2025 @ 16:50:50 #30
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_218211822
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 13:48 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Al is dit de eerste keer dat ik aanspraak maak op hun garantie :{.
Ik wel en mijn ervaring is dat het via de app altijd het soepelste verloopt (zeker niet het snelste).

3x gebruik gemaakt van de garantieperiode en er komt wel altijd iemand van het merk zelf om het thuis op te lossen, maar werd elke keer netjes vanuit cb geregeld.

De laatste keer kregen ze mijn wasmachine na 2 reparaties niet meer aan de praat en mocht ik voor het aankoopbedrag zelf iets nieuws bestellen (terwijl dat ding net op het randje garantie zat) erg tevreden dus :P
pi_218211930
Mijn (enige) ervaring is niet zo positief. Tweedekansje (televisie) had ik drie keer aangezet en deed daarna niks meer. Ze roepen dat je op tweedekansje dezelfde garantie hebt als op een nieuwe, maar ik mocht wel het verschil tussen tweedekans en nieuw product bijlappen voordat ik de vervangende tv kreeg.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 14 juli 2025 @ 17:46:39 #32
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_218212419
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:02 schreef Loohcs het volgende:
Mijn (enige) ervaring is niet zo positief. Tweedekansje (televisie) had ik drie keer aangezet en deed daarna niks meer. Ze roepen dat je op tweedekansje dezelfde garantie hebt als op een nieuwe, maar ik mocht wel het verschil tussen tweedekans en nieuw product bijlappen voordat ik de vervangende tv kreeg.
Jij kreeg tenminste nog iets. Bij mij werd helemaal niet geleverd. Bovendien most ik er zelf achter aan vangen omdat er vanuit CB helemaal niets gemeld werd. De klantenservice is helemaal om te huilen. |:(
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_218216908
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:02 schreef Loohcs het volgende:
Je vertelt hier niet het hele verhaal. Je krijgt bij CB hier ook de kans om in zulke gevallen je geld terug te krijgen. Ze bieden in dit soort gevallen ook aan om het toestel ter reparatie aan te bieden.

Wat jij wil, is een omruiling. Dat kan, binnen 30 dagen, en dan lijkt het me logisch dat je voor een compleet nieuwe gewoon de normale vraagprijs betaald.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
pi_218231036
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 07:36 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Je vertelt hier niet het hele verhaal. Je krijgt bij CB hier ook de kans om in zulke gevallen je geld terug te krijgen. Ze bieden in dit soort gevallen ook aan om het toestel ter reparatie aan te bieden.

Wat jij wil, is een omruiling. Dat kan, binnen 30 dagen, en dan lijkt het me logisch dat je voor een compleet nieuwe gewoon de normale vraagprijs betaald.
Werk jij daar of zo? Geld terug heb ik niet als optie gekregen. En reparatie en vervangend product werden als gelijkwaardige opties gepresenteerd (ja dan had ik zelf beter kleine lettertjes moeten lezen).

Bovendien zou 't mij verbazen ik kan natuurlijk niks 'bewijzen' als zo'n tweedekans product van nog geen 150 euro (nog een keer) een reparatietraject in zou gaan, qua kosten: opsturen, iemand ernaar laten kijken, evt onderdelen. Met andere woorden als ik voor reparatie had gekozen, hadden ze misschien ook wel een nieuwe gestuurd. Alleen dan hadden ze geen 'extra' geld kunnen vragen omdat het dan op hun initiatief zou zijn geweest.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_218231315
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 17:40 schreef Loohcs het volgende:
En reparatie en vervangend product werden als gelijkwaardige opties gepresenteerd (ja dan had ik zelf beter kleine lettertjes moeten lezen)
Of het BW :+
.
pi_218231549
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 17:40 schreef Loohcs het volgende:

[..]
Werk jij daar of zo? Geld terug heb ik niet als optie gekregen. En reparatie en vervangend product werden als gelijkwaardige opties gepresenteerd (ja dan had ik zelf beter kleine lettertjes moeten lezen).

Bovendien zou 't mij verbazen ik kan natuurlijk niks 'bewijzen' als zo'n tweedekans product van nog geen 150 euro (nog een keer) een reparatietraject in zou gaan, qua kosten: opsturen, iemand ernaar laten kijken, evt onderdelen. Met andere woorden als ik voor reparatie had gekozen, hadden ze misschien ook wel een nieuwe gestuurd. Alleen dan hadden ze geen 'extra' geld kunnen vragen omdat het dan op hun initiatief zou zijn geweest.
Ik heb zelf 2x ervaring gehad met een tweedekans droger en wasmachine die achteraf niet voldeden. Beide keren kreeg ik de vraag of ik de apparaten op wilde laten halen en mijn geld terug, of ik de apparaten op wilde laten halen voor reparatie, of voor een kleine meerprijs 2 volledig nieuwe apparaten wilde. Ik kreeg toen nog wel op beide apparaten uiteindelijk 100 euro korting tov van de nieuwprijs, 'voor de moeite' zoals CB het omschreef, omdat ik nu wel een paar keer extra thuis moest blijven voor de bezorgers.

En nee, ik werk daar niet. Ik behandel de medewerkers wel gewoon met respect, en dan kan er net wat meer.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:11:40 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_218238581
Ik had onlangs een tweedekans wasmachine besteld die compleet zou zijn volgens CB, maar waar o.a. de transportstangen ontbraken. De mannen van de bezorging gaven netjes aan dat we die via de klantenservice konden regelen, omdat we het ding niet de trap af mochten doen zonder die stangen.
Volgens de klantenservice kon dat helemaal niet. Heb uiteindelijk een andere wasmachine uitgezocht, die in beginsel iets duurder was, maar waar 100 euro cashback op zat en meer functies en ze kwamen zonder gedoe de tweedekans ophalen. Ik vond het zelf niet meer dan logisch dat ik het verschil zelf moest betalen, aangezien je specifiek kiest voor een goedkopere tweedekans en niet voor een nieuw apparaat.

Heb je al een reactie?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218268311
quote:
7s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
Heel simpel. Kom je er niet uit ga je naar de geschillencommissie.
Dan werken ze wel mee hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')