abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2025 @ 17:38:06 #51
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218177786
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:01 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Volgens mij bestond mijn post vrij duidelijk uit twee alinea’s, dus waarom jij alleen op de laatste reageert is mij een raadsel.
Je eerste deel was je juist weer aan het d....n. Je bent verklaringen aan het verzinnen waarom deze man controverse oproept binnen zijn gemeenschap, terwijl in werkelijkheid allesbehalve een oproep tot opheffing van Israël als "voorstander van Zionisme" wordt gezien.
pi_218177790
Denk je nog wel eens aan iets anders dan Israël lieve TS?
  donderdag 10 juli 2025 @ 17:39:59 #53
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218177796
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:38 schreef Glazenmaker het volgende:
Denk je nog wel eens aan iets anders dan Israël lieve TS?
Hey wat gezellig, jij bent er ook weer bij!
pi_218177873
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:38 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je eerste deel was je juist weer aan het d....n. Je bent verklaringen aan het verzinnen waarom deze man controverse oproept binnen zijn gemeenschap, terwijl in werkelijkheid allesbehalve een oproep tot opheffing van Israël als "voorstander van Zionisme" wordt gezien.
Verklaringen aan het verzinnen? De verklaringen waarom hij controverse oproept staan letterlijk in het artikel, dus sodemieter toch alsjeblieft eens eind op met je eeuwige deuginsininuaties

Als jij nou eens 1x met een goed verhaal zou komen dan zou dat de discussie zoveel beter kunnen maken.
pi_218178082
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk niet zo raar als je jarenlang je best doet om moslims als tweederangs burgers neer te zetten.
Toch denk ik dat ondanks al zijn uitspraken, niemand hem daar kwaad aan wil doen.
De moslims moeten zelf ook goed op hun fanatieke broeders letten, want afvallig worden wordt bestraft, dan behandelen die fanatieke broeders de afvallige moslims ook als tweederangs burgers.
  donderdag 10 juli 2025 @ 18:49:36 #56
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218178155
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2025 14:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij heeft dan ook niemand gezegd dat er iets raars zou gebeuren bij een moskee in Heerlen? Wel opmerkelijk dat je die stap hebt gezet. Overweeg je het ook om je te bekeren?
Dit bericht over een tijdje zou mij niks verbazen. Hij was een extremist als neonazi, hij is een extremist met zijn huidige uitlatingen (o.a. alles buiten de randstad zijn inteelt christenhonden die hij liever dood dan levend ziet) en straks lekker moslim worden wat per definitie extremisten zijn. Zo zie je maar weer eens een extremist altijd een extremist. Kan hij wel weer lekker terug naar het potenrammen met zijn moslimmatties.
  donderdag 10 juli 2025 @ 18:53:10 #57
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218178167
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk niet zo raar als je jarenlang je best doet om moslims als tweederangs burgers neer te zetten.
Toch denk ik dat ondanks al zijn uitspraken, niemand hem daar kwaad aan wil doen.
:') Binnen de islam wordt minstens de helft van de mensen pas als tweederangs burgers neergezet. Daar is de (grotendeels) terechte kritiek van Wilders kinderspel bij :')
pi_218178172
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 13:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is dat überhaupt een juridisch terechte reden om iemand te ontslaan?
Dit gaat over religieuzen die er ultra-fanatieke denkbeelden op na houden. Ik denk dat ze hun redenen niet uit het wetboek van strafrecht of uit het arbeidsrecht halen.
Hun veroordeling van deze man komt helemaal voort uit hun onderbuik.
pi_218178187
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 15:03 schreef Chadi het volgende:
@:EttovanBelgie grijpt elke kans om moslims af te zeiken. Hij is zo ver afgegleden dat hij kritiek op genocide van Palestijnen in de ban doet.

@:HowardRoark .. Tsjah.. Hopeloos, niet meer te redden.
Dat idee heb ik ook heel vaak. Ze denken dat ze scherpschutters zijn, terwijl ze slechts met losse flodders vanuit de losse pols schieten.
pi_218178198
Alkmaarse Moskee toont zwakheid.

Nu is het aan AI om bedenkelijke fotos te genereren van overige Moskee-figuren met Netanyahoo.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_218178258
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 18:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alkmaarse Moskee toont zwakheid.

Nu is het aan AI om bedenkelijke fotos te genereren van overige Moskee-figuren met Netanyahoo.
Wat? :?
  donderdag 10 juli 2025 @ 19:12:09 #62
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218178282
Held.

Als ie niet in NL had gewoond was hij nu vermoord. Weet zeker dat er wezens zijn hier die dat maar al te graag zouden doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 10 juli 2025 @ 19:33:59 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218178453
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 15:32 schreef Chadi het volgende:

[..]
En jij kan in hun hoofd kijken met je bijzondere gave. Check.
Neuh, je eigen posts bevestigen dat.

Nogmaals: waren Palestijnen niet islamitisch geweest had heel dit conflict je geen reet geïnteresseerd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 10 juli 2025 @ 19:35:52 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218178466
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:52 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Verklaringen aan het verzinnen? De verklaringen waarom hij controverse oproept staan letterlijk in het artikel, dus sodemieter toch alsjeblieft eens eind op met je eeuwige deuginsininuaties

Als jij nou eens 1x met een goed verhaal zou komen dan zou dat de discussie zoveel beter kunnen maken.
Goed verhaal?

De conservatieve islam in Nederland is een enorm probleem.

Dat is alles wat je hoeft te weten. God helpe onze toekomstige dochters, homo's en andersdenkenden. Als het aan de zgn. 'progressief-linkse' voorhoede van 'anti-racisme' en 'diversiteit en inclusie' ligt, zijn we hier over 20 jaar een pseudo-kalifaat.

We hebben al gescheiden gebedsruimten aan onze uni's, 'hadithshops' met niqaabs in de etalage en semi-vrijwillige uitnodigingen om op de zaak een vorkje mee te prikken met het Suikerfeest.

Maar hee, je bent in ieder geval geen 'racist'.

Blijven bukken voor die religie, zoals het hoort. En ja, daar hoort Pro-Pallie ook bij. Daarom, en alleen daarom, staan al die baarden en hoofddoekjes nu op staat om te demonstreren tegen onrecht. De grove eeuwenlange schending van mensenrechten in de rest van die regio interesseert dat volk geen reet. Juicht het waarschijnlijk van harte toe, die ferme aanpak van 'hoeren', flikkers en afvalligen.

Maar gut, een imam heeft iets gedaan wat écht niet door de beugel kan. Boycotten, cancellen en demoniseren die handel. Alles om de weerzinwekkende en simplistische Israël-haat, die gewoon enorm trendy en chique is binnen progressieve kring, kracht bij te zetten.

Hypocriete baggerzooi.

[ Bericht 6% gewijzigd door EttovanBelgie op 10-07-2025 19:51:39 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218178917
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Neuh, je eigen posts bevestigen dat.

Nogmaals: waren Palestijnen niet islamitisch geweest had heel dit conflict je geen reet geïnteresseerd.
Geldt toch ook voor jou.
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:22:04 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218178931
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:20 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Geldt toch ook voor jou.
Als humanist maakt mij de religieuze overtuiging, etniciteit, sekse, huidskleur of seksuele voorkeur van mensen niet zoveel uit.

Daarom sta ik ook niet met sjaaltjes en vlaggen op straat
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218179125
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als humanist maakt mij de religieuze overtuiging, etniciteit, sekse, huidskleur of seksuele voorkeur van mensen niet zoveel uit.

Daarom sta ik ook niet met sjaaltjes en vlaggen op straat
Ik ook niet. En toch ga ik niet alle religieuzen over een kam scheren. Ondanks dat religieuze (of politieke) overtuiging een keuze is. Al de andere aspecten van je rijtje zijn dat niet.

Ik was en ben een overtuigd feministe. En toch heb ik nooit publiekelijk mijn beha in de fik gestoken, noch heb ik ooit mannen uit vrouwenboekwinkels of uit vrouwencafé's getrapt.

Ik was en ben een overtuigd feministe. Ben ik dan ook een mannenhater?

Dat mis ik vaak bij jou. De nuance. Bij een gruwelijke verkrachting of een pedoschandaal ga jij toch ook niet alle mannen verketteren.
Want het zijn niet alleen de bloedfanatieke moslims die het vertikken om een vreemde vrouw de hand te schudden, de orthodoxe joden weigeren dit ook.

Humanist zijn is prima. Alleen moet jij nog even je parameters een beetje bijstellen.
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:41:58 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218179140
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik ook niet. En toch ga ik niet alle religieuzen over een kam scheren. Ondanks dat religieuze (of politieke) overtuiging een keuze is. Al de andere aspecten van je rijtje zijn dat niet.

Ik was en ben een overtuigd feministe. En toch heb ik nooit publiekelijk mijn beha in de fik gestoken, noch heb ik ooit mannen uit vrouwenboekwinkels of uit vrouwencafé's getrapt.

Ik was en ben een overtuigd feministe. Ben ik dan ook een mannenhater?

Dat mis ik vaak bij jou. De nuance. Bij een gruwelijke verkrachting of een pedoschandaal ga jij toch ook niet alle mannen verketteren.
Want het zijn niet alleen de bloedfanatieke moslims die het vertikken om een vreemde vrouw de hand te schudden, de orthodoxe joden weigeren dit ook.

Humanist zijn is prima. Alleen moet jij nog even je parameters een beetje bijstellen.
Nee hoor. Mijn aversie jegens conservatieve religie is dan ook universeel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218179161
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee hoor. Mijn aversie jegens conservatieve religie is dan ook universeel.
Kan niet. Is onmogelijk. Jouw aversie jegens wat dan ook kan nooit universeel zijn.
Zelfs niet als je god zou zijn. Met andere woorden; je kletst uit je nek.
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:44:43 #70
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218179170
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Kan niet. Is onmogelijk. Jouw aversie jegens wat dan ook kan nooit universeel zijn.
Zelfs niet als je god zou zijn. Met andere woorden; je kletst uit je nek.
que?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218179218
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Goed verhaal?

De conservatieve islam in Nederland is een enorm probleem.

Dat is alles wat je hoeft te weten. God helpe onze toekomstige dochters, homo's en andersdenkenden. Als het aan de zgn. 'progressief-linkse' voorhoede van 'anti-racisme' en 'diversiteit en inclusie' ligt, zijn we hier over 20 jaar een pseudo-kalifaat.

We hebben al gescheiden gebedsruimten aan onze uni's, 'hadithshops' met niqaabs in de etalage en semi-vrijwillige uitnodigingen om op de zaak een vorkje mee te prikken met het Suikerfeest.

Maar hee, je bent in ieder geval geen 'racist'.

Blijven bukken voor die religie, zoals het hoort. En ja, daar hoort Pro-Pallie ook bij. Daarom, en alleen daarom, staan al die baarden en hoofddoekjes nu op staat om te demonstreren tegen onrecht. De grove eeuwenlange schending van mensenrechten in de rest van die regio interesseert dat volk geen reet. Juicht het waarschijnlijk van harte toe, die ferme aanpak van 'hoeren', flikkers en afvalligen.

Maar gut, een imam heeft iets gedaan wat écht niet door de beugel kan. Boycotten, cancellen en demoniseren die handel. Alles om de weerzinwekkende en simplistische Israël-haat, die gewoon enorm trendy en chique is binnen progressieve kring, kracht bij te zetten.

Hypocriete baggerzooi.
Wat is dit voor onsamenhangende troep?
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:48:49 #72
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218179224
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 15:03 schreef Chadi het volgende:
@:EttovanBelgie grijpt elke kans om moslims af te zeiken. Hij is zo ver afgegleden dat hij kritiek op genocide van Palestijnen in de ban doet.

@:HowardRoark .. Tsjah.. Hopeloos, niet meer te redden.
Ik heb nog nooit zo'n zuur persoon gezien als Etto, het is echt te triest voor woorden...

Howard vind ik dan juist vaak wel weer goed discussiëren, beetje onnodig en vernederend om hen te vergelijken
AZ
ALKMAAR
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:49:44 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218179237
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:48 schreef Durmada het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit zo'n zuur persoon gezien als Etto, het is echt te triest voor woorden...

Howard vind ik dan juist vaak wel weer goed discussiëren, beetje onnodig en vernederend om hen te vergelijken
Zuur maar belezen.

En liever dat dan een nitwit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218179242
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:48 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat is dit voor onsamenhangende troep?
Er wordt benoemd wat er gaande is er welke risico's er in de toekomst zijn als de Islam niet wordt beteugeld. Als je het daar niet mee eens bent, helemaal prima, maar haak dan op de inhoud in en kom met een aantal goede tegenargumenten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218179246
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
que?
Wat snap je niet? Waarom ga je nu op de Manuel toer?
"I know nothing. I am from Barcelona."

Bekijk deze YouTube-video

Toch het mooiste voorbeeld hoe cultuurverschillen en spraakverwarring kunnen leiden tot oorlogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')