Veronica is bestestquote:Op maandag 14 juli 2025 22:57 schreef Evangelion het volgende:
DQXI is comfy
Ik wil niet de chosen one zijn, ik wil bij Gemma en hont blijven
En?quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:58 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren aan Space Marine 2 begonnen
Tof tot nu toe.quote:
Mooi zoquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tof tot nu toe.
En lekker bloederig
Ik ben niet van de coop, maar begreep dat ie tegenwoordig prima solo te spelen is.quote:
Ik ga straks op pc weer verder. Lekker Tyranids afmakenquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben niet van de coop, maar begreep dat ie tegenwoordig prima solo te spelen is.
Had hem al een tijd op de radar staan, en zag hem nu voor minder dan 4 staan, dus kon het niet laten
Kreeg ook goede kritieken destijds.
Zo ook maar een The Oulas Trials kopen, voor 11 euro nogwat.
Lekker bloederige gorey Saw machtige horror
To the Emperor 🫡quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga straks op pc weer verder. Lekker Tyranids afmaken
Dat wel. Zelfs op PC gaat het laden in het begin langzaam.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Moet wel zeggen dat SM2 de traagst ladende game is die ik op de PS5 gespeeld heb.
En ik heb mijn PS5 sinds launch.
For the Emperor!quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:58 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren aan Space Marine 2 begonnen
Ff gegoogelt. Nou dat ziet er gezellig en fris uitquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
Boh dat begon van The Outlast Trials
Lekker bloederig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ziet er mooi uit. Bedankt voor de update.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:46 schreef 2dope het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:voetbalmanager2
Ss was tof, alleen niet te spelen op een console.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:46 schreef 2dope het volgende:
@:voetbalmanager2
Hmm ik heb 'm nooit met een controller gespeeld maar hoorde juist dat dat eigenlijk wel goed te doen is tegenwoordig.. Je bent natuurlijk altijd sneller met een muis maar ik vind het wel indrukwekkend hoe goed dergelijke games tegenwoordig te spelen zijn met een controller. Ook bijv. een DoS2 (jou niet onbekend), Path of Exile II of Age of Empires.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:24 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ss was tot, alleen niet te spelen op een console.
"Je bent altijd sneller met een muis" is ook de reden dat ik Marvel Rivals gevechten altijd op console only setquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmm ik heb 'm nooit met een controller gespeeld maar hoorde juist dat dat eigenlijk wel goed te doen is tegenwoordig.. Je bent natuurlijk altijd sneller met een muis maar ik vind het wel indrukwekkend hoe goed dergelijke games tegenwoordig te spelen zijn met een controller. Ook bijv. een DoS2 (jou niet onbekend), Path of Exile II of Age of Empires.
Tsjah bij RTS games merk je gewoon dat iedere actie 2-3 knoppen meer nodig heeft dat een muis+keybind.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmm ik heb 'm nooit met een controller gespeeld maar hoorde juist dat dat eigenlijk wel goed te doen is tegenwoordig.. Je bent natuurlijk altijd sneller met een muis maar ik vind het wel indrukwekkend hoe goed dergelijke games tegenwoordig te spelen zijn met een controller. Ook bijv. een DoS2 (jou niet onbekend), Path of Exile II of Age of Empires.
Ja begrijpelijk. Console heeft vaak wel aim assistquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Je bent altijd sneller met een muis" is ook de reden dat ik Marvel Rivals gevechten altijd op console only set
True. Sowieso voelt het selecteren van meerdere units (door zo'n vakje er omheen te tekenen) met een controller altijd awkwardquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tsjah bij RTS games merk je gewoon dat iedere actie 2-3 knoppen meer nodig heeft dat een muis+keybind.
Bij turnbased gaat dat nog maar bij snelle actie (en zeker als je meerdere "control groups" wilt hebben) wordt het al lastig.
Ja het kan, maar bij iedere stap die je doet denk je het kan zoveel makkelijker.
TheBrokenMachine is echt goddelijk met een controller. Hoe die speelt met een controller, snap er niks van.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk. Console heeft vaak wel aim assistHet is soms ook onvoorstelbaar hoe goed lui zijn qua aim met een controllert, ook veel gemerkt in Battlefield-games. Met games als Overwatch of Marvel Rivals is aim íets minder belangrijk maar dan nog ben je altijd sneller en preciezer met muis
Ja bizar idd. Maar razendsnel omdraaien of 'flicks' blijven onmogelijk met een controller (al zijn daar wel weer trucjes voor die kunnen helpen zoals customizable buttons voor quick turn etc.)quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:29 schreef Questular het volgende:
[..]
TheBrokenMachine is echt goddelijk met een controller. Hoe die speelt met een controller, snap er niks van.
Voor nieuwe Call of Duty games of Battlefields en dergelijke shooters ga ik ook altijd naar zijn kanaal voor de beste settingsquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:29 schreef Questular het volgende:
[..]
TheBrokenMachine is echt goddelijk met een controller. Hoe die speelt met een controller, snap er niks van.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ff gegoogelt. Nou dat ziet er gezellig en fris uit
Ik denk dat ik vanavond weer ff ga klonen. Willen we meer of minder Jan? MEER MEER MEER!Als je van zieke gore horror houdt kan ik deze zeker aanradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen al tijdens de tutorial zat ik op het puntje van de stoel.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Nou, met characters als Hawkeye en Black Widow is t toch op grote afstand precies mikken af en toequote:Op donderdag 17 juli 2025 10:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk. Console heeft vaak wel aim assistHet is soms ook onvoorstelbaar hoe goed lui zijn qua aim met een controllert, ook veel gemerkt in Battlefield-games. Met games als Overwatch of Marvel Rivals is aim íets minder belangrijk maar dan nog ben je altijd sneller en preciezer met muis
Hebben dat soort games niet al veel auto aim onzin voor pc/crossplayquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Je bent altijd sneller met een muis" is ook de reden dat ik Marvel Rivals gevechten altijd op console only set
Niks nieuws toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja bizar idd. Maar razendsnel omdraaien of 'flicks' blijven onmogelijk met een controller (al zijn daar wel weer trucjes voor die kunnen helpen zoals customizable buttons voor quick turn etc.)
Voor controller-begrippen netjes hoor, maar je ziet hier precies het gebrek c.q. verschil met muis aim: deze gast houdt zijn crosshair op een vaste plek en wacht tot de enemy naar zijn crosshair toe beweegt, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat is ook een skill op zich, maar flicks zal je vrijwel nooit zien. Het is veel meer aimen adhv beweging van eigen personage ipv aimen adhv beweging van de crosshair (if that makes sense)quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niks nieuws toch?
Sommige mensen zijn gewoon insane op controller hehe
Dit is imo het meest bevredigende aan shooters met een muis, als je een miljoenmiljard uur in shooters als Counter-Strike hebt zitten dan gaat dit vrijwel automatisch. Is bijna onmogelijk met een controller (vooral diagonaal)quote:In first-person shooter (FPS) games, a "flick" or "flick shot" refers to a very quick mouse movement used to rapidly reposition the crosshair onto a target. This technique minimizes the impact of an enemy's movement on aiming and allows for faster target acquisition. Essentially, it's about pausing time by quickly aiming at the enemy before they can move, using speed and controlled tension.
Here's a more detailed explanation:
What is a flick shot?
A flick shot is a rapid, precise mouse movement used to quickly reposition the crosshair in an FPS game. The goal is to minimize the impact of an enemy's movement on your aim and to acquire the target as quickly as possible, enabling you to start shooting sooner.
Why use a flick shot?
Speed:
Flick shots allow for faster target acquisition compared to slower, more deliberate aiming.
Minimizing enemy movement impact:
By quickly snapping to the target, you reduce the chances of your aim being thrown off by an opponent's movement.
Effectiveness against moving targets:
Flick shots are particularly useful when dealing with fast-moving or unpredictable enemy movements.
Simple is dan ook wel een eindbaas.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is imo het meest bevredigende aan shooters met een muis, als je een miljoenmiljard uur in shooters als Counter-Strike hebt zitten dan gaat dit vrijwel automatisch. Is bijna onmogelijk met een controller (vooral diagonaal)
QC het raam uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:43 schreef 2dope het volgende:
Iemand Tralalero Tralala Jumper al gespeeld? Ziet er vet uit, ben benieuwd of de platinum moeilijk is
Allemaal AI staat er nu op de PS Store.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:43 schreef 2dope het volgende:
Iemand Tralalero Tralala Jumper al gespeeld? Ziet er vet uit, ben benieuwd of de platinum moeilijk is
quote:
Lol ja ik kwam er toevallig op via een artikeltje van Kotaku Help, The PS5 Store Is Flooded With AI Slop.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
QC het raam uit.
Echt, wie verzint dit? Cyberpunk van de Store afhalen omdat de kwaliteit niet goed was maar wel dit goedkeuren.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Lol ja ik kwam er toevallig op via een artikeltje van Kotaku Help, The PS5 Store Is Flooded With AI Slop.
Maar goed, volgens mij hebben alle grotere storefronts hier wel in meer of mindere mate last van. Steam is nog veel extremer. Het scheelt dat je het eigenlijk alleen tegenkomt als je wat ongericht gaat lopen browsen. Ook al die brainrot trash van Tung Tung Sahur, je vraagt je inderdaad af waarom dat soort AI generated afval door de QA heenkomt.
Moet je ook niet willen kennen tenzij je graag in rap tempo IQ-punten wil verliezenquote:
Nog sneller dan als je topics hier leest?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen kennen tenzij je graag in rap tempo IQ-punten wil verliezen
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog sneller dan als je topics hier leest?
Broquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:43 schreef 2dope het volgende:
De kinderen zingen hier de hele dag dat soort crap, andere generatie denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Lol ja ik kwam er toevallig op via een artikeltje van Kotaku Help, The PS5 Store Is Flooded With AI Slop.
Maar goed, volgens mij hebben alle grotere storefronts hier wel in meer of mindere mate last van. Steam is nog veel extremer. Het scheelt dat je het eigenlijk alleen tegenkomt als je wat ongericht gaat lopen browsen. Ook al die brainrot trash van Tung Tung Sahur, je vraagt je inderdaad af waarom dat soort AI generated afval door de QA heenkomt.
Vreselijk moet dat zijn voor je 😱quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De kinderen zingen hier de hele dag dat soort crap, andere generatie denk ik.
Standaard antwoord is dat ik er zelf Italian Brainrot van krijg.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vreselijk moet dat zijn voor je 😱
Natuurlijk kende het verwchil zienquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De kinderen zingen hier de hele dag dat soort crap, andere generatie denk ik.
En laten we eerlijk zijn, alsof een kind van 8 een concept kent van kwaliteit.
Wij kochten ook crap (movie based) games op de NES/SNES welke verschrikkelijk slecht waren.
Geef ze een 10.0000 games China gameboy kloon met crap erop en ze vermaken zich evenveel als Astrobot.
Toffe game hequote:Op zondag 20 juli 2025 14:06 schreef Aberkullie het volgende:
Sodeju wat ziet Indiana Jones er goed uit
Beter dan ergens andersquote:
Miyazaki-sensei!quote:Elden Ring studio FromSoftware reportedly has another unannounced multiplatform game in development, with a release likely due next year. That’s according to MP1st, which claims that the Japanese developer has a game codenamed ‘FMC’ at “advanced stages of production”, alongside upcoming Switch 2 title The Duskbloods and Elden Ring: Nigthreign’s post-launch support.
Zag het van de week al voorbij komen.quote:
Was dit niet al deels bekend/gelekt?quote:
hades 2 daarna spelen danquote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe geweldig is het ook weer eens om een game te spelen die is gemaakt puur om te genieten als computerspel met een fantastische sfeer ipv battlepasses,seasons, dlc seasons, in game stores, premium skins etc etc.
The Alters.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe geweldig is het ook weer eens om een game te spelen die is gemaakt puur om te genieten als computerspel met een fantastische sfeer ipv battlepasses,seasons, dlc seasons, in game stores, premium skins etc etc.
Betalen voor een game die niet af is? No thanks.quote:
Moet jij weten. Maar niet af klopt. Wat ook klopt dat er nu al bijna meer dan het dubbele in zit dan bij hades 1. Dus ja moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Betalen voor een game die niet af is? No thanks.
Hoe goed Hades I ook was en ik Supergiant het gun weiger ik te betalen voor Early Access.
ken die gast niet. 5 sec gekeken. Die moet wel nederlands zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
Avatar zou een 3rd person view mode krijgen.
Niet afquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Betalen voor een game die niet af is? No thanks.
Hoe goed Hades I ook was en ik Supergiant het gun weiger ik te betalen voor Early Access.
Who cares, spel is 20 jaar oud inmiddelsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
Avatar zou een 3rd person view mode krijgen.
1 mln subs op zijn main channelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ken die gast niet. 5 sec gekeken. Die moet wel nederlands zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |