Had ook meer verwacht maar 18e is ook weer niet gruwelijk slecht. Op het einde wel iets laten lopen ?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Buitengewoon matige tijdrit van Mathieu.
Hij zou ook aan de leiding staan in de comboklassement als die nog zou bestaanquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:40 schreef RipCity het volgende:
Wat debiel trouwens dat een Pogacar zo'n kans maakt op Groene trui. Moet toch nooit mogelijk zijn
Afgaande op zijn tijdrit in de Dauphine en die ene tijdrit in Laval moet hij hier toch gewoon minstens top 10 rijden? Zeker als je er eindelijk eens werk van hebt gemaakt. Dan is dit een waardeloos resultaat.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Had ook meer verwacht maar 18e is ook weer niet gruwelijk slecht. Op het einde wel iets laten lopen ?
Beetje respect mag wel hoor,quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haha die smurfdeen niet eens in de top 10
Dit zijn teksten!quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik neem aan dat Jonas vandaag de benen niet had. Zou eigenlijk beter moeten
Technisch gedeelte. Die bocht missen hielp hem juist.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het kan me niet schelen wat jullie vinden, maar dit kan gewoon niet jongons.
Rijdt aan het eind gewoon nog harder dan Evenepoel.
Je hebt gelijk ik pas mijn post aanquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Beetje respect mag wel hoor,
Jij bent moderator op een stervend forum. Jonas is een van de beste wielrenners ter wereld.
Beetje respect mag wel hoor,quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Je ziet het al aankomen, het verhaal van de dag gaat het demasqué van Vingegaard zijn. Het echte probleem is deze ''prestatie'' van het mormel alias de mijnwerker op 2.
Pogi ziet er eigenlijk nooit moe uitquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:44 schreef Dutch_view het volgende:
Jonas ziet er uitgeteld uit, Pogacar drinkt rustig nog even een drankje.
Hij is en blijft geen tijdrijder en is waarschijnlijk stuk minder aërodynamisch dan de toppers. Dan flinke wind erbij en weinig technische passages.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afgaande op zijn tijdrit in de Dauphine en die ene tijdrit in Laval moet hij hier toch gewoon minstens top 10 rijden? Zeker als je er eindelijk eens werk van hebt gemaakt. Dan is dit een waardeloos resultaat.
Van der Poel heeft een totale wanprestatie geleverd.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij is en blijft geen tijdrijder en is waarschijnlijk stuk minder aërodynamisch dan de toppers. Dan flinke wind erbij en weinig technische passages.
Heb je dan geen goede dag, dan kan dit gewoon. Zeker niet goed hoor, dat is duidelijk.
Dat is niet waar, WK en gisteren had hij het ook even zwaar ondanks winst tegen Mathieu.quote:
Wellicht gewoon vermoeidheid?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afgaande op zijn tijdrit in de Dauphine en die ene tijdrit in Laval moet hij hier toch gewoon minstens top 10 rijden? Zeker als je er eindelijk eens werk van hebt gemaakt. Dan is dit een waardeloos resultaat.
Wees eens eerlijk hoeveel seconden zou dat opleveren? 2-3 seconden?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:50 schreef tizitl2 het volgende:
Overigens heb ik nou niet het idee dat ze bij Visma sinds de introductie van die absurde helm beter zijn gaan tijdrijden.
Ja oppertroll, je hebt je post weer geplaatstquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van der Poel heeft een totale wanprestatie geleverd.
Als je de vroege starters die hij in de Dauphiné allemaal achter zich liet eruit filtert is het ongeveer plek 10.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Had ook meer verwacht maar 18e is ook weer niet gruwelijk slecht. Op het einde wel iets laten lopen ?
Hij verliest hier minder seconden per kilometer ten opzichte van Evenepoel dan in de Dauphiné.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als dat, en het is denk ik oncomfortabel en dat kan tijd kosten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk hoeveel seconden zou dat opleveren? 2-3 seconden?
Ondertussen rijden meer ploegen met dan zonder UFO op hun bolletje.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:50 schreef tizitl2 het volgende:
Overigens heb ik nou niet het idee dat ze bij Visma sinds de introductie van die absurde helm beter zijn gaan tijdrijden.
Dat is toch niet zo gek? De wind speelt in de kaart van Evenepoel ten opzichte van Van der Poel, het parcours met nauwelijks techniciteit en hoogtemeters spreekt in het nadeel van Van der Poel, de veel langere afstand is ook nog nadelig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:53 schreef Kloit het volgende:
[..]
Hij verliest hier minder seconden per kilometer ten opzichte van Evenepoel dan in de Dauphiné.
Ik verwacht dat ze een groepje weg laten rijden om zo de bollen en geel weg te geven.quote:
Een andere scenario lijkt me uitgesloten, tenzij ze de trui weg willen geven aan een vluchter, maar dat moet Visma dan wel weer toestaan.quote:
Zou wel logisch zijn toch?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:57 schreef Kloit het volgende:
[..]
Een andere scenario lijkt me uitgesloten, tenzij ze de trui weg willen geven aan een vluchter, maar dat moet Visma dan wel weer toestaan.
Ik verwacht WOUT ook wel in de vlucht van morgen.quote:
Des te knapper dat Van der Poel relatief minder verliest dan in de Dauphiné toch? Ik bedoel juist te zeggen dat deze tijdrit helemaal niet slecht was als je het vergelijkt met het relatieve verlies in de Dauphiné.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek? De wind speelt in de kaart van Evenepoel ten opzichte van Van der Poel, het parcours met nauwelijks techniciteit en hoogtemeters spreekt in het nadeel van Van der Poel, de veel langere afstand is ook nog nadelig.
En jij bent?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:42 schreef Durmada het volgende:
Beetje respect mag wel hoor,
Jij bent moderator op een stervend forum.
Komen nog kasteeltjesquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is niet leuk
De Tour is nu al gespeeld
Dan trap je dus in zijn act.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
En toch vind ik het gewoon knap wat Pogacar doet. Saai? Ja. Maar zeker ook knap. Maar ik vind hem daarin niet anders dan Armstrong en bovendien sympathieker in uitstraling
En daarnaast is het ook nog eens op werkelijk iedere andere manier anders. Lekker pieken van januari tot december.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan trap je dus in zijn act.
Misschien. Maar er is niet veel nodig om sympathieker over te komen dan Armstrong. En wellicht is het vloeken in de kerk, maar so be it.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan trap je dus in zijn act.
Volgens Naesen was de tactiek van Decathlon om Gall de eerste week tijd te laten verliezen waarna hij in de tweede week in de aanval kon gaan om weer vooraan in het klassement te verschijnen. Perfect op schema!quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:12 schreef Szura het volgende:
39 GALL Felix
Decathlon AG2R La Mondiale Team 3.04,56
Mag hopen dat Matje ook nog zin heeft, want morgen is volledig op zijn lijf geschreven.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht WOUT ook wel in de vlucht van morgen.
Ja, die vergelijking gaat inderdaad totaal niet op. Pogacar spuugt ons het hele jaar door in ons gezicht, Armstrong deed dat alleen in juli.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En daarnaast is het ook nog eens op werkelijk iedere andere manier anders. Lekker pieken van januari tot december.
Als het een kopie is van L-B-L moet hij wel erg hopen dat het hier en daar stilvalt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mag hopen dat Matje ook nog zin heeft, want morgen is volledig op zijn lijf geschreven.
WIJ hebben het fenomeen Daan Hoole.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland mist wel een goede tijdrijder. de beste Nederlander is dan nog Mathieu met een 18e plaats
Enric Menos die 4 dagen lang aan werkelijk al het ongeluk ontsnapt en dan zo'n wanprestatie levert, classic.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:12 schreef Szura het volgende:
39 GALL Felix
Onze beste tijdrijder reed in de Giro.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland mist wel een goede tijdrijder. de beste Nederlander is dan nog Mathieu met een 18e plaats
Nederland mist op dit moment ongeveer elk type renner van enig niveau met uitzondering van VDP en Kooij.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is "ons"?quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, die vergelijking gaat inderdaad totaal niet op. Pogacar spuugt ons het hele jaar door in ons gezicht, Armstrong deed dat alleen in juli.
Hebben we het al over Carlos R gehad?quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:12 schreef Szura het volgende:
39 GALL Felix
Armstrong wilde ook ten minste niet leuk gevonden worden, 'Pogie' neemt ook iedereen in de zeik maar met het imago van een weldoener.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, die vergelijking gaat inderdaad totaal niet op. Pogacar spuugt ons het hele jaar door in ons gezicht, Armstrong deed dat alleen in juli.
Morgen? Nee joh.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het een kopie is van L-B-L moet hij wel erg hopen dat het hier en daar stilvalt.
Ons als in ons?quote:
Zes plekken gestegen!quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hebben we het al over Carlos R gehad?
De een-na-laatste klim is wat lang voor Tjeu met +3km, maar niet steil. Dus dat moet hij prima aankunnen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het een kopie is van L-B-L moet hij wel erg hopen dat het hier en daar stilvalt.
Dat las ik ergens. Mini L-B-L, maar dat is wellicht nog te hoog geschat. Wel wat meer hoogtemeters dan etappe 2 en 4.quote:
Op zo'n steile aankomst wint-ie natuurlijk nooit van Pogacar, en waarschijnlijk ook niet van Vingegaard.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De een-na-laatste klim is wat lang voor Tjeu met +3km, maar niet steil. Dus dat moet hij prima aankunnen.
Als er een spaanse versie van een spruitjeshoofd bestaat zou hij het zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hebben we het al over Carlos R gehad?
Maar dat maakt het net ongeloofwaardiger.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarom heb ik ook meer sympathie voor Pogacar. Omdat hij dit een heel jaar doet. Doet mee met LBL , soms eens de ronde....
Vingegaard zie je alleen maar een Juli.
Ook de manier van koersen toch.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarom heb ik ook meer sympathie voor Pogacar. Omdat hij dit een heel jaar doet. Doet mee met LBL , soms eens de ronde....
Vingegaard zie je alleen maar een Juli.
Kom maar op met de bewijzen dan. In het EPO-tijdwerk waren er veel geruchten maar was het moeilijk te bewijzen. BIj pogacar hoor ik die geruchten niet of nauwelijks.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:19 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Maar dat maakt het net ongeloofwaardiger.
Er komt geen Roche aux Faucons voorbij, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat las ik ergens. Mini L-B-L, maar dat is wellicht nog te hoog geschat. Wel wat meer hoogtemeters dan etappe 2 en 4.
Met een minuut achterstand kan hij niet anders dan morgen eerst aan te gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Ook de manier van koersen toch.
Vingegaard is een bandenplakker.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met een minuut achterstand kan hij niet anders dan morgen eerst aan te gaan.
HIj heeft al aangevallen deze Tour, maar verwacht dat ze het eerder in de bergen gaan proberen. Morgen en overmorgen is meer Pogi zijn terrein.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Ook de manier van koersen toch.
Vingegaard is een bandenplakker.
I’m sorry for you. I’m sorry you can’t dream big and I’m sorry you don’t believe in miracles, but this is one hell of a race, this is a great sporting event and you should (…) believe in these athletes.”quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kom maar op met de bewijzen dan. In het EPO-tijdwerk waren er veel geruchten maar was het moeilijk te bewijzen. BIj pogacar hoor ik die geruchten niet of nauwelijks.
Denk morgen voor de vlucht zodat ze van die truien af zijn. Visma vindt dat ook wel best. En dan krijgen we dag er na een nucleaire show van Pogi op de Mur de Bretagne.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
HIj heeft al aangevallen deze Tour, maar verwacht dat ze het eerder in de bergen gaan proberen. Morgen en overmorgen is meer Pogi zijn terrein.
Bij Armstrong hing er al jaren een zwerm van dopingverdenkingen omheen. Kom maar met die verdenkingen tav Pogacar. Ik vind het ook retesaai, maar laat het maar zien dan hoe ie het doet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:25 schreef The_Undertone het volgende:
’m sorry for you. I’m sorry you can’t dream big and I’m sorry you don’t believe in miracles, but this is one hell of a race, this is a great sporting event and you should (…) believe in these athletes
Zoiets ja, verwacht WOUT en Matje beiden in de vlucht wel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk morgen voor de vlucht zodat ze van die truien af zijn. Visma vindt dat ook wel best. En dan krijgen we dag er na een nucleaire show van Pogi op de Mur de Bretagne.
Omdat je wordt gedreven door onderbuikgevoelens. Ik dacht dat de meesten hier van de feiten waren.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:30 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zijn hier zo veel figuren met totale breinrot die het allemaal opnemen voor de ultieme belichaming van het kwaad Tadej P. ?
Ik wil ze weer zien giechelen in de vluchtquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoiets ja, verwacht WOUT en Matje beiden in de vlucht wel.
De tours die hij won pakte hij minuten in het hooggebergte, dan hoeft hij niet perse nu al aan te gaan op dit soort werk waarbij de kans groot is dat het hem alleen extra tijdsverlies oplevert.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met een minuut achterstand kan hij niet anders dan morgen eerst aan te gaan.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij Armstrong hing er al jaren een zwerm van dopingverdenkingen omheen. Kom maar met die verdenkingen tav Pogacar. Ik vind het ook retesaai, maar laat het maar zien dan hoe ie het doet.
Verplichtingen tot ver na middernacht. Morgen rijden als een natte krant.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint al, het is dat hij te oud is voor het wit ondertussen.
De ironie van deze reactie kan bijna niet groter, en je hebt dat waarschijnlijk dus echt niet door.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat je wordt gedreven door onderbuikgevoelens. Ik dacht dat de meesten hier van de feiten waren.
Nou je kunt zelf ook best een beetje normaler doen als je het probeertquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De ironie van deze reactie kan bijna niet groter, en je hebt dat waarschijnlijk dus echt niet door.
De feiten zijn dat een schurkenstaat 1 van de grootste dopeurs aller tijden, die bijna het leven liet in een EPO-geïnduceerde coma onder de arm nam om met een godsgruwelijke hoeveelheid geld een wielerteam te starten. Vervolgens nemen zij een getalenteerde youngster aan, zeker niet iemand die de tegenstand compleet overvleugelde en maken ze er een atleet van die Merckx (3 keer betrapt op doping) degradeert tot een amateur en van januari tot december de putten uit de grond fietst. Ja, zeg het maar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat je wordt gedreven door onderbuikgevoelens. Ik dacht dat de meesten hier van de feiten waren.
Misschien even zijn eerdere meesterwerken ook delenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |