Wees eens eerlijk hoeveel seconden zou dat opleveren? 2-3 seconden?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:50 schreef tizitl2 het volgende:
Overigens heb ik nou niet het idee dat ze bij Visma sinds de introductie van die absurde helm beter zijn gaan tijdrijden.
Ja oppertroll, je hebt je post weer geplaatstquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van der Poel heeft een totale wanprestatie geleverd.
Als je de vroege starters die hij in de Dauphiné allemaal achter zich liet eruit filtert is het ongeveer plek 10.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Had ook meer verwacht maar 18e is ook weer niet gruwelijk slecht. Op het einde wel iets laten lopen ?
Hij verliest hier minder seconden per kilometer ten opzichte van Evenepoel dan in de Dauphiné.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afgaande op zijn tijdrit in de Dauphine en die ene tijdrit in Laval moet hij hier toch gewoon minstens top 10 rijden? Zeker als je er eindelijk eens werk van hebt gemaakt. Dan is dit een waardeloos resultaat.
Als dat, en het is denk ik oncomfortabel en dat kan tijd kosten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk hoeveel seconden zou dat opleveren? 2-3 seconden?
Ondertussen rijden meer ploegen met dan zonder UFO op hun bolletje.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:50 schreef tizitl2 het volgende:
Overigens heb ik nou niet het idee dat ze bij Visma sinds de introductie van die absurde helm beter zijn gaan tijdrijden.
Dat is toch niet zo gek? De wind speelt in de kaart van Evenepoel ten opzichte van Van der Poel, het parcours met nauwelijks techniciteit en hoogtemeters spreekt in het nadeel van Van der Poel, de veel langere afstand is ook nog nadelig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:53 schreef Kloit het volgende:
[..]
Hij verliest hier minder seconden per kilometer ten opzichte van Evenepoel dan in de Dauphiné.
Ik verwacht dat ze een groepje weg laten rijden om zo de bollen en geel weg te geven.quote:
Een andere scenario lijkt me uitgesloten, tenzij ze de trui weg willen geven aan een vluchter, maar dat moet Visma dan wel weer toestaan.quote:
Zou wel logisch zijn toch?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:57 schreef Kloit het volgende:
[..]
Een andere scenario lijkt me uitgesloten, tenzij ze de trui weg willen geven aan een vluchter, maar dat moet Visma dan wel weer toestaan.
Ik verwacht WOUT ook wel in de vlucht van morgen.quote:
Des te knapper dat Van der Poel relatief minder verliest dan in de Dauphiné toch? Ik bedoel juist te zeggen dat deze tijdrit helemaal niet slecht was als je het vergelijkt met het relatieve verlies in de Dauphiné.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek? De wind speelt in de kaart van Evenepoel ten opzichte van Van der Poel, het parcours met nauwelijks techniciteit en hoogtemeters spreekt in het nadeel van Van der Poel, de veel langere afstand is ook nog nadelig.
En jij bent?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:42 schreef Durmada het volgende:
Beetje respect mag wel hoor,
Jij bent moderator op een stervend forum.
Komen nog kasteeltjesquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is niet leuk
De Tour is nu al gespeeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |