SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..........
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan weken erna nog komen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hmz ik heb nog geen mail van postnl gehad dus dan maar vertrouwen dat het gewoon druk is?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze held hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ook hoiquote:
Ik post net al even mee![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het is....
#friet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
FrietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Keuzesquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Echt zin in patat numaar ik heb nog sushi en lasagna
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Had nog niet gezien![]()
Vandaar alsnog hartje![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga pasta met champignons/tomaatjes/kip makenquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Echt zin in patat numaar ik heb nog sushi en lasagna
FietsplanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klinkt goed.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga pasta met champignons/tomaatjes/kip maken
Ik ben lui en ga ingevroren soep opwarmen.![]()
"Lunzer stangel" is een uitdrukking uit het dialect, vermoedelijk uit de streek rond Deventer of Salland/Twente, maar het is geen algemeen bekend of breed gedocumenteerd dialectwoord. Toch kunnen we het ontleden:quote:
"Lunzer": Dit lijkt afgeleid van het werkwoord lunzen, wat in sommige dialecten iets kan betekenen als slenteren, lummelen, of traag en doelloos rondhangen. Het kan ook een luie of slome persoon aanduiden.
"Stangel": In dialecten is dit vaak een ander woord voor stok, paal, of stang. Soms ook gebruikt voor een lang, dun persoon (figuurlijk).
Mogelijke betekenis:
Een "lunzer stangel" zou dan iets kunnen betekenen als:
een slungelige, slome vent
een lummel die er als een stang bij loopt
een lange slome sukkel
Het klinkt als een plagerige of spottende benaming voor iemand die traag, onhandig of wat doelloos rondloopt — typisch iets dat je in een streekdialect hoort roepen over een vriend of dorpsgenoot.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Uhu. En patat bij één van die andere gerechten past ook niet echt. Anders kon je combinerenquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hele moeilijke keuzes! Onderschat dat niet![]()
![]()
Linzer Stangerl zijn Oostenrijkse koekjes, bestaande uit een zanddeeg gevuld met jam (meestal frambozen of abrikozen) en gedoopt in chocolade. Ze zijn een populaire lekkernij, vooral tijdens de kerstperiode, maar zijn het hele jaar door verkrijgbaar en geliefd.quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deze moet ik onthouden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
"Lunzer stangel" is een uitdrukking uit het dialect, vermoedelijk uit de streek rond Deventer of Salland/Twente, maar het is geen algemeen bekend of breed gedocumenteerd dialectwoord. Toch kunnen we het ontleden:
"Lunzer": Dit lijkt afgeleid van het werkwoord lunzen, wat in sommige dialecten iets kan betekenen als slenteren, lummelen, of traag en doelloos rondhangen. Het kan ook een luie of slome persoon aanduiden.
"Stangel": In dialecten is dit vaak een ander woord voor stok, paal, of stang. Soms ook gebruikt voor een lang, dun persoon (figuurlijk).
Mogelijke betekenis:
een lange slome sukkel
Het klinkt als een plagerige of spottende benaming voor iemand die traag, onhandig of wat doelloos rondloopt — typisch iets dat je in een streekdialect hoort roepen over een vriend of dorpsgenoot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Patat kan overal bijquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu. En patat bij één van die andere gerechten past ook niet echt. Anders kon je combineren
@maily in tha house.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker man, beetje Belgische mayo ipv slagroomquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga ik bij de appeltaart doen dan
SuperUltraSatisTarzan?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Had ik al verteld over mijn aankoop van het jaar?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan gewoonquote:
aardappelappeltaartquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker man, beetje Belgische mayo ipv slagroomUw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
"Lunzer stangel" is een uitdrukking uit het dialect, vermoedelijk uit de streek rond Deventer of Salland/Twente, maar het is geen algemeen bekend of breed gedocumenteerd dialectwoord. Toch kunnen we het ontleden:
Mogelijke betekenis:
een lange slome sukkel
Het klinkt als een plagerige of spottende benaming voor iemand die traag, onhandig of wat doelloos rondloopt — typisch iets dat je in een streekdialect hoort roepen over een vriend of dorpsgenoot.![]()
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee,vertel en mag ik dan ook?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Had ik al verteld over mijn aankoop van het jaar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh..quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik ben toch geen stoeipoes..
Een gieter dan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik was in duitsland en zag daar krieltjes in pot. Vroeger op vakantie kregen wij die met kamperen. Niemand vond ze te eten maar ik was groot fan. In NL NERGENS te koop deze specialiteit. Maar de duitsers wel. Heb meteen 5 potten gekocht en ging dolgelukkig weer naar huis.quote:
Wat heb kij gekocht?![]()
Duitsers maken geen grappenquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik was in duitsland en zag daar krieltjes in pot. Vroeger op vakantie kregen wij die met kamperen. Niemand vond ze te eten maar ik was groot fan. In NL NERGENS te koop deze specialiteit. Maar de duitsers wel. Heb meteen 5 potten gekocht en ging dolgelukkig weer naar huis.
Wat heb kij gekocht?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* MizzezAmy gaat nadenken wat zij als aankoop van het jaar zou beschouwenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Blub“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoeft ook niet. Als ze maar potten krieltjes aan mij geven en goedkope benzine en chocolade en dingenquote:![]()
Vertel!quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy gaat nadenken wat zij als aankoop van het jaar zou beschouwenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* gebrokenglas is benieuwdquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy gaat nadenken wat zij als aankoop van het jaar zou beschouwenHow can I make this topic about me?![]()
Nu gaat iedereen over de mijne heen ,laat maar.
Ik merk dat jullie mijn enthousiasme niet delendan ga ik maar mijn makeup afhalen haren insmeren en eten opwarmen, kusjes
![]()
Oooh nee nu wil ik de jouwe weten!quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
Nu gaat iedereen over de mijne heen ,laat maar.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En @mario390 :quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mogelijke betekenis:
een lange slome sukkel
Het klinkt als een plagerige of spottende benaming voor iemand die traag, onhandig of wat doelloos rondloopt — typisch iets dat je in een streekdialect hoort roepen over een vriend of dorpsgenoot.![]()
![]()
![]()
Sorry, ik vond de krieltjes uit pot nooit zo lekkerquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik merk dat jullie mijn enthousiasme niet delendan ga ik maar mijn makeup afhalen haren insmeren en eten opwarmen, kusjes
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oh ja tevens:quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
Nu gaat iedereen over de mijne heen ,laat maar.
Geeft niet, meer voor mij!quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, ik vond de krieltjes uit pot nooit zo lekker![]()
Dat is de juiste instelling!quote:
Maar misschien hadden wij vroeger andere krieltjes en zijn deze wel lekker. Moet ik het eigenlijk toch eens testen
Weet je waar een loempiaatje ook op lijkt?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet je waar een loempiaatje ook op lijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet je waar een loempiaatje ook op lijkt?Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ben heel blij met mijn nieuwe speakerset.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna zwemtijdI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Klo-Rutschequote:Op woensdag 9 juli 2025 17:18 schreef mario390 het volgende:
ik bedoelde linzer stangel ben op keyboard abgerutscht
Uw ADH vitamine Worst
Maar eerst etenquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat is toch niet goed?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, daarom eet ik nu en heb ik al 20 jaar niet gezwommenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ah dat is ook leuk!quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met mijn nieuwe speakerset.
Ik dacht met de oranje slang
Eten is wel goedquote:I'm surrounded by morons!
Iets licht verteerbaars dan hopelijk.quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ben een soort van kipsnitzel gevuld met mozerella, spinazie en sambal aan het maken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iets licht verteerbaars dan hopelijk.I'm surrounded by morons!
Je moe-der?quote:I'm surrounded by morons!
Zo even janken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Katzenklo?quote:I'm surrounded by morons!
Uien snijden?quote:
Of is er iets ergers? Dan een knuffel voor jou
Dikke vette bolkI'm surrounded by morons!
Zie net een heel mooie foto van mijn tante. Die dus precies dezelfde ogen heeft als mijn moeder die er niet meer is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uien snijden?
Of is er iets ergers? Dan een knuffel voor jou
Ik heb een lief berichtje gestuurd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ahw *knuffel*quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie net een heel mooie foto van mijn tante. Die dus precies dezelfde ogen heeft als mijn moeder die er niet meer is.
Ik heb een lief berichtje gestuurd.
Lief berichtje wordt vast gewaardeerd
Zou haar nog liever een knuffel willen geven.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw *knuffel*
Lief berichtje wordt vast gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
de helft van die detroit pan pizza maar bewaren, met 7 bbq chickenwings erbij zat ik aardig volUw ADH vitamine Worst
0-0Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Kan dat niet?quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou haar nog liever een knuffel willen geven.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb de pizza, Soul de rest.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
de helft van die detroit pan pizza maar bewaren, met 7 bbq chickenwings erbij zat ik aardig vol“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hutspot gegeten..Don't follow me. I am lost too
Afstand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De aanbieding.quote:
Wazzup?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ahw dat is vervelend ja. Ik ken het probleem.quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dacht het net net even goed ging.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Watskeburt ToTGod?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
KutEngelsen
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff koken dan maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die Joana heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:34 schreef mario390 het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa
joanaaaaaaaa![]()
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
Die is er niet vies vanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:Ich wüstte es gevt was mit dirquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:34 schreef mario390 het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa
joanaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Ja ik dacht nog zal ik hem corrigeren? Maar gelukkig doet Taalgoeroe maily dat alquote:
How can I make this topic about me?![]()
Ik ben ook iemand die zo nu en dan verkeerde lidwoorden gebruikt
Uw ADH vitamine Worst
Ik kijk geen voetbalquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
scheißen ze nu uit, wanneer de meiden verlieren?Uw ADH vitamine Worst
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
scheißen ze nu uit, wanneer de meiden verlieren?![]()
How can I make this topic about me?![]()
De rookworstquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben ook iemand die zo nu en dan verkeerde lidwoorden gebruiktHow can I make this topic about me?![]()
Op Radio 49 begint zo meteen The Connection #5, een spel waarbij je één artiest en één titel moet raden naar aanleiding van een setje gedraaide nummers. Meedoen? Uitzending begint om 19:00 uur, het raadspel ongeveer rond 19:30 uur. MUZ / [Radio 49] #4133 - Brandend zand maar dan anders
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hij is fijn. Wc defect in de trein
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het toilet in de trein is stuk. Ja dat kan gebeuren, dat er iets stuk gaat.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik kan niet holken daarquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:51 schreef Homijn het volgende:
Op Radio 49 begint zo meteen The Connection #5, een spel waarbij je één artiest en één titel moet raden naar aanleiding van een setje gedraaide nummers. Meedoen? Uitzending begint om 19:00 uur, het raadspel ongeveer rond 19:30 uur. MUZ / [Radio 49] #4133 - Brandend zand maar dan andersUw ADH vitamine Worst
Ik heb mijn eerste punt van de maand gehaald met die mededelingquote:![]()
De achtervolging is ingezet.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Omdat een banaan is kromquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
* Homijn gaat nu ehhh.. radio luisteren
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Een kromme drol kan ook geel zijnquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Mario is de wc fluisteraar, dus hij probeert de redenen te achterhalen om die defecte wc te genezenquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het toilet in de trein is stuk. Ja dat kan gebeuren, dat er iets stuk gaat.Uw ADH vitamine Worst
Ik zie nu mario voor me als medium op tv voor wc problemen
Uw ADH vitamine Worst
Eerder als drollenvanger op een berg.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie nu mario voor me als medium op tv voor wc problemenIk heb er één en ik ben er trots op
3-0
Don't follow me. I am lost too
2-0
BuitenspelDon't follow me. I am lost too
Geen idee eigenlijk.quote:Don't follow me. I am lost too
Ze moeten zondag nog en ik denk dat we die wel moeten winnenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dann is nu erst spel 2quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze moeten zondag nog en ik denk dat we die wel moeten winnen![]()
Slechte wedstrijdquote:Don't follow me. I am lost too
Dat kan je wel zeggenquote:
Hopelijk spelen ze beter tegen Frankrijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
man3-0quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
4-0quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen
Hopelijk spelen ze beter tegen FrankrijkDon't follow me. I am lost too
Better you betDon't follow me. I am lost too
Latte macchiato maken
Dan maak ik er 2 !quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:35 schreef mario390 het volgende:
daar vrag ik me hoezo onze meiden teg.julie verloren hebben![]()
MarioBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo! Die zag ik niet aankomen!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Olleke bolleke mailt bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bolk die DotIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sooo zat je der op te wachtenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
To muziek luisteren
Or to not to muziek luisteren
Beslis'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wir von wc-Entequote:Op woensdag 9 juli 2025 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie nu mario voor me als medium op tv voor wc problemen![]()
![]()
![]()
ZelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn BolkDieDot-script sloeg eventjes aanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Queer?quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
k bedoel daar ligt en scheißbanane in wc quer sonst was het niet defekt![]()
![]()
Swiet cerolijnDon't follow me. I am lost too
Zoiets dacht ik al. Alle alarm bellen gingen zeker af. Gelijk is iedereen wakker 🤣quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mijn BolkDieDot-script sloeg eventjes aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was dat?quote:Don't follow me. I am lost too
O, o den BolkDon't follow me. I am lost too
Weer wat geleerdquote:
Don't follow me. I am lost too
Verkeilt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BollukDon't follow me. I am lost too
AMIEquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Dat worden weer wat TRs!quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Alle alarm bellen gingen zeker af. Gelijk is iedereen wakker 🤣
Ik zag het net op het nieuwsquote:![]()
![]()
Heb alles al afgevinktquote:
Ik snap je vandaag nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Quer" kan verschillende betekenissen hebben, afhankelijk van de context. In het Duits betekent het "dwars" of "schuin". In het Nederlands kan "quer" ook verwijzen naar een persoon die zich niet prettig voelt binnen de hetero- of cisgendernormen, een "queer" persoon. Daarnaast kan "querulant" een persoon aanduiden die zich overdreven klaagt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Ha ze heeft de drol dwars zittenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:13 schreef Lovely het volgende:
Quer" kan verschillende betekenissen hebben, afhankelijk van de context. In het Duits betekent het "dwars" of "schuin". In het Nederlands kan "quer" ook verwijzen naar een persoon die zich niet prettig voelt binnen de hetero- of cisgendernormen, een "queer" persoon. Daarnaast kan "querulant" een persoon aanduiden die zich overdreven klaagtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zegt madam tegen mijquote:
Kwam ook lief over vandaarquote:
Waar is @KillemWieft eigenlijk gebleven?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ook niet nee, maar als de juiste persoon het zegt klinkt het wel liefquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Die vrouw waar Mario het over heeft 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een dwarse drol zegquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu snap je toch maar de drol zit in wc dwarsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo van:Hé lekker wijffiequote:Op woensdag 9 juli 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, maar als de juiste persoon het zegt klinkt het wel lief
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Potverdriedubbeltjes zegIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah die kan niet poepen of de poep in de wc wil niet weg ?quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vrouw waar Mario het over heeft 🤣"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat moet een beste geweest zijn danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat laatste. Die is dwars gaan liggenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah die kan niet poepen of de poep in de wc wil niet weg ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: